Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Zuid1991


Galdiano

Hoeveel stoelen zouden de sponsoren bezetten? Stuk of 2000? Of is dat te ruim geschat?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Citaat van: Galdiano op juli 11, 2024, 11:14:59
Hoeveel stoelen zouden de sponsoren bezetten? Stuk of 2000? Of is dat te ruim geschat?
rond de 2000 maar dat kan in de loop van de tijd meer worden.

Huizem

#11479
Vroeg me af hoeveel losse kaarten Cambuur gemiddeld verkocht in de huidige situatie. Momenteel zijn er nog zo'n 3000 plaatsen te vergeven, zo als ik het ongeveer berekend hebt. Dit is wel is inclusief het uitvak en tribune West. Totale capaciteit wat er op de website is vermeld is 14.504 plaatsen.
Ik denk dat mijn voorspelling richting de 12.000 per wedstrijd aardig uitkomt. Hopende nog hoger. Dus ziet het er prima uit.

Drumfather SCC

Mag trouwens hopen dat die kerel bij DTD niet de nieuwe speaker wordt?
Wat een hakkelaar en zat de teksten van Rein te papegaaien en maakte ook veel onnodige foutjes

Specuveter

Citaat van: Drumfather SCC op juli 11, 2024, 13:58:11
Mag trouwens hopen dat die kerel bij DTD niet de nieuwe speaker wordt?
Wat een hakkelaar en zat de teksten van Rein te papegaaien en maakte ook veel onnodige foutjes
Rein blijft het voorlopig doen toch?

Bankzitter

Citaat van: Drumfather SCC op juli 11, 2024, 13:58:11
Mag trouwens hopen dat die kerel bij DTD niet de nieuwe speaker wordt?
Wat een hakkelaar en zat de teksten van Rein te papegaaien en maakte ook veel onnodige foutjes

Ook voor de speaker een oefenwedstrijd. Hij heeft nog ff om wedstrijdfit te worden.

Galdiano

Citaat van: Specuveter op juli 11, 2024, 14:19:09
Rein blijft het voorlopig doen toch?

Op een bepaald moment is het ook een keer pass?.
Wat mij betreft opent hij de eerste wedstrijd in het nieuwe stadion en is het daarna klaar.
Een mooier moment lijkt me niet om over te stappen op een andere speaker.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Robinho

1e thuiswedstrijd doet rein en dan exit
Althans dat heb ik gehoord

diekhuzen

Citaat van: Galdiano op juli 11, 2024, 14:52:46
Op een bepaald moment is het ook een keer pass?.
Wat mij betreft opent hij de eerste wedstrijd in het nieuwe stadion en is het daarna klaar.
Een mooier moment lijkt me niet om over te stappen op een andere speaker.


Waarom? Laat die man gewoon gewoon speaker zijn zolang het kan. Rein draagt onze cultuur, doet het prima.

fred

Rekenen blijft moeilijk...

Hoeveel stoelen hebben de vier losse tribunes per tribune?
Er zijn vier verschillende tribunes:

Noord, met een capaciteit van 3.516 stoelen
Oost, met een capaciteit van 5.773 stoelen
Zuid, met een capaciteit van 2.815 stoelen (waaronder 756 uitvak)
West, met een capaciteit van 2.400 stoelen

Dat is geen 15.000 maar 'slechts' 14.504

14.504-756 (uitvak) - 2.400 (west) = 11.348
11.348 - 8.106 = 3.242 nog over

Weet niet wat de regels mbt vrije verkoop zijn, maar als dit 15% (van de totale capaciteit) is, schiet het al aardig  op  |:)

Sakas

Citaat van: diekhuzen op juli 11, 2024, 15:54:06

Waarom? Laat die man gewoon gewoon speaker zijn zolang het kan. Rein draagt onze cultuur, doet het prima.

Volgens mij heeft Rein zelf aangegeven te willen stoppen en het stokje over te dragen, dus wij zullen moeten gaan wennen aan een nieuwe Speaker.
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Grijskijkert

Citaat van: fred op juli 11, 2024, 16:03:55
Rekenen blijft moeilijk...

Hoeveel stoelen hebben de vier losse tribunes per tribune?
Er zijn vier verschillende tribunes:

Noord, met een capaciteit van 3.516 stoelen
Oost, met een capaciteit van 5.773 stoelen
Zuid, met een capaciteit van 2.815 stoelen (waaronder 756 uitvak)
West, met een capaciteit van 2.400 stoelen

Dat is geen 15.000 maar 'slechts' 14.504

14.504-756 (uitvak) - 2.400 (west) = 11.348
11.348 - 8.106 = 3.242 nog over

Weet niet wat de regels mbt vrije verkoop zijn, maar als dit 15% (van de totale capaciteit) is, schiet het al aardig  op  |:)
Dit zou betekenen dat er nog 1.540 seizoenkaarten beschikbaar zijn...
IN HENK WE TRUST!!!

sk13

Heb tijdje terug al mail naar scc gestuurd om rein evt op te volgen. Was niet aan de orde zeiden ze!! Rein blijft speaker dit seizoen