Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jonathan Afolabi

Gestart door Peetts, september 02, 2024, 00:12:05

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Citaat van: denistel op september 17, 2024, 09:13:30
overdrijvenis oek een vak . eerst maar eens helemaal fit worden zou ik zeggen

Dou hest heel veel voetbalkennis, aan alles kun je zien dat deze jongen graag wil. Uitstraling daar gaat het om.  Er gebeurde wat toen hij erin kwam. Dat hest toch wel zien Denistel???

wiekie1969

Citaat van: Lore op september 17, 2024, 15:25:37
Wat heeft hij dan gedaan gisteren? Het was te kort om zich te onderscheiden, maar het was niet goed en niet slecht toch?

Deze jongen straalt passie uit, in tegenstelling tot sommige andere spelers. De gedrevenheid spatte ervan af. En dan siest die Souren lopen. Man man man.

Inferno-058

Ik heb wel wat vertrouwen in deze speler, maakte een goede indruk. Totaal niet plichtmatig zoals zo velen in ons team.

wiekie1969

Zagst ut toch meteen toen hij erin kwam. Dreiging.

Galdiano

#109
Citaat van: wiekie1969 op september 18, 2024, 16:28:34
Van alle wisselspelers was hij het fanatiekst bij de warming-up, ook voor de wedstrijd.

:_schater :_schater :_schater

Wat een onzin. Dit is gewoon uit je duim gezogen. Ik heb zelden iemand zo stijf een warming up zien doen. Wij stonden met een groepje en het viel ons allemaal op.
Hier klopt dus echt geen reet van.  :_schater
Op een bepaald moment moest ze vanuit opdruk stand omhoog bewegen door je handen naar je voeten te bewegen, dat lukte amper.
Daarna opdruk stand en ??n hand naar de lucht brengen, ook dit lukte amper.

En het zal mij mijn reet roesten hoe je je warming-up doet, als je er maar staat als het spel begint.
En dat deed hij.  :thumbsup
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Cambuur Groningen

Citaat van: wiekie1969 op september 18, 2024, 16:35:22
Deze jongen straalt passie uit, in tegenstelling tot sommige andere spelers. De gedrevenheid spatte ervan af. En dan siest die Souren lopen. Man man man.
ach gut? man man man. Heeft Souren je knikkers afgepakt op het schoolplein. Ik heb hem meerdere keren sprints zien trekken, ?n om diep te gaan ?n on de keeper af te jagen. Dat je de pik op hem hebt prima, maar je kunt ook overdrijven?

Specuveter

Dat valt inderdaad wel h??l erg op.
Dat hij Souren niks vind.
Hij speelde echt niet slecht hoor
Toen hij werd gewisseld viel voetbal op middenveld ook weg.

Lore

Citaat van: wiekie1969 op september 18, 2024, 16:35:22
Deze jongen straalt passie uit, in tegenstelling tot sommige andere spelers. De gedrevenheid spatte ervan af. En dan siest die Souren lopen. Man man man.

Ja, deze vent straalt wel wat uit h?? Dat was inderdaad prachtig om te zien. Ik heb er heel veel zin in hem een volledige wedstrijd te zien spelen. Misschien is het het missende stukje.

Maar het moet ook heerlijk zijn om zo in te vallen. Elk sprintje werd het stadion gek.

papier

Citaat van: Lore op september 18, 2024, 19:16:24
Ja, deze vent straalt wel wat uit h?? Dat was inderdaad prachtig om te zien. Ik heb er heel veel zin in hem een volledige wedstrijd te zien spelen. Misschien is het het missende stukje.

Maar het moet ook heerlijk zijn om zo in te vallen. Elk sprintje werd het stadion gek.

Aanjagers hebben we zeker nodig. Niet 11 stuks dat wordt niks. Maar als Afolabi er een is en Gabi is terug dan zou dat toch fijn zijn.

Destroyer

Ja werd er ook wel enthousiast van. Beetje Mark de Liwadder feelings kreeg ik er bij. Hoop dat hij het waar kan maken  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

SCC

Ik hoop van harte dat het wat wordt met Afolabi. En hij starte "slim", in de zin van het publiek bespelen door direct fanatiek door te lopen op de keeper. Daar maak je vrienden mee en krijg je het publiek erachter.
Maar wat ook opviel, was dat aan het einde Remco Balk van links naar rechts en weer terug volle bak druk zette, daar waar Afolabi verzaakte. Hij had of geen energie meer, zag het niet of kon het niet opbrengen (of 2 van de 3).
We kunnen van alles altijd vinden en zeggen over Balk, maar dat is met de huidige samenstelling van de selectie, een van de weinige gifkikkers in de selectie die ook vele vuile meters maakt. Dus in het afjagen en druk zetten heb je zo'n iemand wel nodig. Hij is alleen veel te driest wanneer hij de bal heeft en ik vind dat hij nu wel voldoende ervaring heeft om daarin ook meer waarde te hebben. Ik vind dat komend jaar wel ?cht het laatste jaar is vwb het meer brengen aan de bal (rendement) voor Balk, anders zie ik hem niet meer beter worden. Nogmaals: inzet is uitstekend en we hebben hem wat dat betreft ?cht nodig, maar aan de bal (minstens zo belangrijk) nu (nog?) te beperkt.

Robinho

balk is net een blind paard en doet maar wat. Behalve iet goeds  Als hij ergens moet staan is hij er niet  8P  Dram en zo snel mogelijk exit

janou

Citaat van: Robinho op september 19, 2024, 11:09:59
balk is net een blind paard en doet maar wat. Behalve iet goeds  Als hij ergens moet staan is hij er niet  8P  Dram en zo snel mogelijk exit

Vaak wel druistig inderdaad, maar dat ie niets goed doet is niet waar. Vorig jaar met afstand onze gevaarlijkste speler. Ook geen slechte statistieken met 8 doelpunten en 8 assist.

Noordcambuur

Citaat van: janou op september 19, 2024, 11:41:49
Vaak wel druistig inderdaad, maar dat ie niets goed doet is niet waar. Vorig jaar met afstand onze gevaarlijkste speler. Ook geen slechte statistieken met 8 doelpunten en 8 assist.
ze zien alleen maar de slechte dingen?.

denistel

Citaat van: wiekie1969 op september 18, 2024, 16:30:16
Dou hest heel veel voetbalkennis, aan alles kun je zien dat deze jongen graag wil. Uitstraling daar gaat het om.  Er gebeurde wat toen hij erin kwam. Dat hest toch wel zien Denistel???
zekers maar duurt nog een tijdje voordat ie 90 min ken wiekie