Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - klompke

#1
Algemeen / cambuurstadion 3d puzzel
januari 05, 2022, 18:31:48
Even een vraag heb nog 5 cambuurkaarten vol zegels kan ik hiermee nog mensen blij maken buiten de stad die geen gelegenheid hebben om deze te sparen?
Dit is voor de 3d puzzel bij de Jumbo je moet nog wel 14.95 bijbetalen.Hoor het graag

groetjes
#2
Wedstrijden / Re: Oefencampagne seizoen 14/15
juli 26, 2014, 17:20:20
helaas hier ook niet dus geen cambuur

#4
In deze zo ongelooflijk belangrijke fase van de competitie komt het voor de Kern van Cambuur als een zeer ongewenste verrassing dat nu in de strijd voor lijfsbehoud in de Eredivisie er zo'n bericht naar buiten komt.
Door het vanmiddag aangekondigde aanstaande vertrek van de hoofdtrainer naar aartsvijand DKV lijkt er een onwerkbare situatie te zijn ontstaan rond de heer Lodeweges, getuige ook de niet malse reacties op de diverse social media.
Lodeweges heeft samen met zijn technische staf onze club mooi verzorgd en herkenbaar aanvallend voetbal gebracht dit seizoen. Cambuur zal juist nu nog alles moeten geven in deze fase van de competitie, nog 5 duels te gaan ondermeer tegen directe concurrenten in de strijd tegen degradatie, immers Eredivisie willen we toch allemaal?
Ook de Kern van Cambuur gaat vol voor het zo belangrijke Eredivisieschap, zeker ook met het oog op de toekomstplannen van de club een zeer belangrijk gegeven.
Hoe dan ook is niemand blij met de onnodig ontstane en ongewenste onrust. Wellicht dat het vervroegd (tijdelijk) naar voren schuiven van Henk de Jong als nieuwe interim-hoofdtrainer de beste tussenoplossing biedt?
We wensen SC Cambuur veel wijsheid toe in deze cruciale fase. We spreken uiteraard de wens en hoop uit dat er geen exodus zal plaatshebben qua spelersmateriaal.
SCS Kern van Cambuur

nu is dit de tekst
deze staat op de kvc side
#5
Wedstrijden / Re: Utrecht-cambuur
maart 31, 2014, 16:11:52
Leuk dat je reageert verklaart dat ik vrouw ben. Mijn persoonlijke mening is en blijft dit. Ik ben al 40 jaar vrijwilliger bij deze mooie club en heb dan ook veel zien komen en gaan. Je kunt niet ontkennen dat hij goede dingen heeft gedaan voor onze club. De keuze is niet perfect voor ons als cambuursupporter maar als jij je salaris twee keer over de kop laat gaan bv dan blijf je toch ook niet bij je baas. Ongeacht welke club het is!! Timing is idd niet perfect!!! Hadden ze ook beter over moeten nadenken.
#6
Wedstrijden / Re: Utrecht-cambuur
maart 31, 2014, 16:01:04
Gelukkig ben ik vrouw en heb daar geen last van. Idd leuk is anders maar het is niet alleen negatief en ja jammer dat het idd dkv is geworden. Maar je kon het gister in de irritaties van hem al lezen in de woorden die hij uitte.
#7
Jammer dat het nu al naar buiten is gekomen, maar wij gaan verder met of zonder. Ook vind ik persoonlijk dat hij wel samen met onze technische staf Cambuur dit seizoen veel heeft gegeven en gebracht. Dit mag ook niet vergeten worden. Veel mooie wedstrijden gezien genoten en goede trainingen meegemaakt. Tribunes vol dit kan alleen bij Cambuur.

Maar Cambuur gaat verder en we redden het.
#8
Wedstrijden / Re: Utrecht-cambuur
maart 31, 2014, 15:51:29
Jammer dat het nu al naar buiten is gekomen, maar wij gaan verder met of zonder. Ook vind ik persoonlijk dat hij wel samen met onze technische staf Cambuur dit seizoen veel heeft gegeven en gebracht. Dit mag ook niet vergeten worden. Veel mooie wedstrijden gezien genoten en goede trainingen meegemaakt. Tribunes vol dit kan alleen bij Cambuur.
#9
Algemeen / Re: rellen Ajax - cambuur
maart 11, 2014, 18:24:18
Hoi iedereen

Heb gister gereageerd op de foto in de Telegraaf. Heb hen verteld dat ze daar wel heel dom zijn. Correctie geplaatst in de telegraaf dat het niet om een cambuursupporter gaat.

Hebben gelukkig dit veranderd

groet Klompke
#10
Algemeen / Re: rellen Ajax - cambuur
maart 09, 2014, 21:37:33
Lees veel woede wat terecht is maar  misschien kunnen we ook stil staan bij de mensen die gewond zijn geraakt. Stefan Jessie Johan en de vele anderen. Wil hun vanaf hier veel sterkte toewensen.
#11
Wedstrijden / Re: Ajax - SC Cambuur
maart 09, 2014, 10:41:34
Kun je mij niet je echte naam geven doe ik een sms naar Sarah voor je en dan hoop ik wat te horen.
helaas moet ik nu weg
Heb haar een sms gestuurd en hoop dat ze die ontvangt heb gevraagd of je je bij haar moet melden met je betalings gegevens maar nog geen antwoordt ze weet er in ieder geval van nu. Groet Klompke

Nog even snel heb contact gehad met haar je kunt je melden.

groet en veel plezier en wie dit leest en hem kent geef het even door!!!
#12
Wedstrijden / Re: Ajax - SC Cambuur
maart 09, 2014, 10:39:47
Drumfather neem contact op met Sarah en neem je betalingsbewijs mee ze kennen je vast wel.
#13
http://youtu.be/ECTE0TZb3ms even linkje vertrek cambuursupporters naar groningen
#14
Ik wilde jullie dit niet onthouden. Puur en alleen met clubliefde gedaan.
Cambuurfan na zijn rondje over het veld: ,,Het was een impulsieve actie"
deel dit artikel via  524  207  0
tags Cambuur-HeerenveenCambuurfanderbyEdwin de SwartLeeuwardenrondje veldStudio Sportvlagvlaggendrager



Kaartgegevens
Gebruiksvoorwaarden

Kaart
LEEUWARDEN
LEEUWARDEN – Edwin de Swart baalt. De 43-jarige Leeuwarder eiste zondag een rolletje op tijdens de derby Cambuur-Heerenveen.
Hij was voor de wedstrijd vanaf de Zuid-tribune over de boarding geklommen en liep met een blauw-gele Cambuurvlag een rondje over het veld. Na zijn actie werd hij uit het stadion gezet en nu hangt hem een stadionverbod plus boete boven het hoofd.
De Swart zag zich 's avonds terug bij Studio Sport en Studio Voetbal. ,,Het was een impulsieve actie", verklaarde de Cambuursupporter. Hij googelde 's avonds en las de eventuele consequenties: maximaal zes maanden stadionverbod en een boete van 450 euro. ,,Spijt? Ja, natuurlijk. Toen ik daar met die vlag stond, gebeurde er iets met me. Ik was helemaal niet van plan om het veld op te rennen. Ja, ik deed het toch. Ik hoorde het publiek juichen en begon toen maar te rennen."
De Swart rende een rondje over de helft waar op dat moment alleen de keepers van Heerenveen hun warming-up afwerkten. Hij knuffelde met Camigo, de Cambuurmascotte, en meldde zich kort daarna weer aan de rand van het veld. Even later werd hij van de tribune geplukt en kreeg op kantoor in het stadion te horen dat hij vertrekken moest. De wedstrijd volgde hij op televisie in de Cambuurbar.
Hij had ook een beetje vuurwerk meegenomen en vroeg aan een bevriende steward (,,we waren vroeger buren") of hij dat dat tijdens de wedstrijd mocht afsteken. De man antwoordde resoluut nee. ,,Ik heb het vuurwerk toen weer terug in mijn auto gelegd."
De Swart hoopt vurig op clementie van de Cambuurleiding en dat hem een stadionverbod en boete bespaard blijven. ,,Ik wilde niemand tot last zijn, ontweek de spelers bewust en ben rustig met de stewards naar binnen gegaan." Hij verwacht binnenkort van Cambuur te horen, maar biedt nu al zijn excuses aan. Hij hoopt op een alternatieve straf: ,,Misschien kan ik de stichting KiKa helpen of zo."

- See more at: http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/34707/cambuurfan-na-zijn-rondje-over-het-veld-het-was-een-impulsieve-actie/#sthash.SDzO0lUB.9gvZVjDR.dpuf