Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

FC Groningen - Cambuur [zondag 02-03-'14]

Gestart door Galdiano, februari 10, 2014, 22:38:48

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Heeeel veeeeel succes en plezier in Grunn, maak ze gek die die Sicco´s

Twist and shout _O_ _O_
Henk, held, bedankt

siepelsjeu

Citaat van: drg op maart 02, 2014, 12:54:31
Veel succes in grunn!

vind het trouwens belachelijk hoe weinig aandacht er naar de wedstrijd uit gaat in de landelijke en lokale media, het gaat hier wel om de echte derby van het noorden, maar wordt natuurlijk compleet in de schaduw gezet van die andere derby
de enige echte is sparta vs feyenoord echte derby's zijn twe clubs uut de zelfde stad geen windstreken of provincies

Tukker

Citaat van: siepelsjeu op maart 02, 2014, 13:00:48
de enige echte is sparta vs feyenoord echte derby's zijn twe clubs uut de zelfde stad geen windstreken of provincies
Er zijn stadsderby's en streekderby's  :clint
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Kuzmanovic-Apeldoorn

Wanneer je ervan uitgaat dat dit twee echte clubs zijn, dan is dit ook een echte derby: Eindhoven - PSV
Henk, held, bedankt

Cambuur Groningen

Zo, binnen! Zin in, op naar 3 punten!!!

Len Cantello


Citaat van: Cambuur Groningen op maart 02, 2014, 13:11:57
Zo, binnen! Zin in, op naar 3 punten!!!
Biertje erbij! Twist and shout!

WIJ WINNEN!!!


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

legeips

Citaat van: 666 op maart 02, 2014, 09:43:31
Ik heb er vertrouwen in... Alleen hoop ik dat het arbitrale kwartet zich niet laat foppen door die zeefbuik. Die laat zich zomaar uit het niets vallen (hij kan ook maar een klein stukje rennen met dat lichaam).

Die laat zich niet vallen, hij heeft een val verbod gekregen van de voorzitter. Het gras en de grond is namelijk zo zacht, dat er een kuil in het veld komt waar een duitser jaloers op is.

Cambuur Groningen

Citaat van: Len Cantello op maart 02, 2014, 13:13:25
Biertje erbij! Twist and shout!

WIJ WINNEN!!!


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
nog wel een beetje leeg hier :-)

klompke


RotterdamLeeuwarden

Nienhuis zn auto door FC Groningen aanhangers VERSIERT:



Bron: NOS.nl

|:) |:)
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

RotterdamLeeuwarden

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

thankyou

Iemand die een live stream heeft voor zometeen janlul.com zend de wedstrijd niet uit en heb geen fox.
Cambuur, Beer & Loyal Mates

666

Wat moet die achterlijke Siboer bij fux. Drama...!

Dat ze nou niemand anders kunnen vinden die wel een voetbalverstand heeft.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

punkman