Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Gabster

#1
Gaan we veel Plezier mee beleven.
Welkom bij de club!
#2
Waar is het slotje?

Herhaling van zetten, hergebruik van woorden? Diemers is weg.

Move on!
#3
Citaat van: Delamere op mei 17, 2026, 12:06:26
Hij had er bij 25 gespeelde wedstrijden in het komend seizoen gewoon nog een seizoen erbij gekregen. Maar deze zichzelf clubman noemende,  media- en instagramgeile, geldwolf vond het allemaal te min.
Hij verkoopt zichzelf goed, maar gooit andere mensen op een misselijkmakende wijze voor de bus. Hij heeft absoluut een mooie en belangrijke bijdrage in de promotie gehad maar ben door zijn achterbakse volksmennerij wel een beetje klaar met deze Popie Jopie.

U heeft het door!

Hij is weg, slotje mag erop.
#4
Citaat van: wiekie1969 op mei 08, 2026, 04:33:14
Het gaat hier niet om het voetballende gedeelte maar om het eigen ego. Die Lambooij is een passant. Degene die hem voor de voeten loopt trapt ie de deur uit. Cambuur is een opstapje voor hem.  Hef die vent nog nooit zien lachen, dat binne de ergsten. Stiekemerds. Wakker wudde.

Dacht toch echt dat spelers passanten zijn.
Die Hetze Tegen lambooij gaat wel wat ver.
Dat Mark zijn zin niet Krijgt tja, niet de eerste speler die zijn ?populariteit? probeert uit te buiten.
#5
Citaat van: Camens op mei 07, 2026, 19:39:23
Aiaiai wat een miskleun!
Het blijkt maar weer dat dit management niets met Leeuwarden of de supporters op heeft.
Als het meer geen NAC scenario wordt...

Hey Mark, s6 bij ADO!

Verder Komi het allemaal goed.
#6
Citaat van: Vlampiep op mei 07, 2026, 18:15:34
Eind van het nieuwe seizoen gaan we zien hoeveel sympathisanten Lambooij nog heeft bij de supporters.

Och na een promotie jaar waarin het elftal vaak wint, dan Steunen de meeste supporters een coach / TM / bestuur.

Seizoen 2026-2027 wordt natuurlijk moeilijker, meer verlies partijen? dus meer onvrede.

Het gaat om de Lange termijn en met die inzicht heb ik er vertrouwen in.
#7
Citaat van: Vlampiep op mei 07, 2026, 16:53:40
Bij mij blijft er nu iets achter dat Lambooij hem niet mocht. Onvergeefbare blunder die hem waarschijnlijk tijden zal blijven achtervolgen.
Een speler met deze kwaliteiten kunnen wij met ons budget niet halen en zal handhaven er niet gemakkelijker op maken.

Tja dat is Mark zijn eigen Schuld door publiekelijk voor de camera ff te vertellen dat het niet botert tussen hen beidde.
Denk dat mark zijn eigen houding binnen de organizatie het echte probleem was.
#8
Citaat van: sunderland op mei 07, 2026, 14:41:52
neem jou serieus, behalve als het over Diemers gaat. Hij heeft ooit wat slechts over jou gezegd of iets aangedaan

Sunderland, dacht dat ik de enige was, lol.
Ben het overigens met galdiano eens, beter nu dan in December.
Geeft ook weer aantrekkingskracht voor even nieuwe basis speler.
#9
Deur staat op een kier voor Cambuur: 'Er komt nog een gesprek met de clubleiding'
Vandaag om 09:29
28

Mark Diemers hoopt dat hij nooit meer te maken krijgt met taferelen als bij het duel tussen SC Cambuur en Vitesse van vrijdag. Nadat de aanvoerder van Cambuur tot scoren kwam, gooiden de fans van Vitesse vuurwerk richting de vakken met thuissupporters. Diemers kan daar met zijn hoofd niet bij, terwijl hij zich ook opnieuw uitlaat over zijn contractsituatie.

'Een enerverende avond', zo omschrijft Diemers zijn beleving van Cambuur-Vitesse (2-1). Het duel lag uiteindelijk acht minuten stil door het vuurwerkincident. "Er gebeurden een aantal absurde dingen bij het uitvak", begint Diemers voor de camera van ESPN. "Ik hoop dat het eens klaar is, in andere landen zie je dit bijna nooit. In Nederland gebeurt het regelmatig. Het is bij ons ook al de tweede of derde keer dit seizoen. Dat is triest. Helemaal doordat er familie in de vakken naast het uitvak zit. Als ze dan met bommen gaan gooien... Dat gaat nergens over."

"Ik denk dat de club er ongetwijfeld naar gaat kijken, maar laten we hopen dat dit nooit meer gebeurt", foetert Diemers. "Er is geen enkele reden om zoiets te doen. Er gaan wel meer dingen niet goed in de maatschappij, dit is daar onderdeel van. Wees een beetje lief voor elkaar en doe gewoon normaal."
Mogelijk was de wedstrijd tegen Vitesse ook de laatste voor Diemers in dienst van Cambuur. De 32-jarige middenvelder beschikt over een aflopend contract bij zijn jeugdliefde en vertelde al eerder dat niets wijst op een verlenging. Dat is niet veranderd. "Op dit moment is de kans niet groot dat ik verleng. Niets is alleen zo veranderlijk als de voetballerij. Het zou zo dus anders zijn. De deur is niet helemaal gesloten, er komt nog een gesprek met de clubleiding."

Diemers vertelde eerder dat Cambuur en hij 'ver van elkaar verwijderd' waren. Waar het precies schuurt, wil hij niet te veel over zeggen. "Ik heb al genoeg gezegd. Ik ga ook niet met modder gooien naar de club leiding, want de glans van de afgelopen twee jaar moet niet verdwijnen. Ik ben eerlijk en direct, binnenskamers ook. Maar dat is niet iets voor de camera."


Tja, nog een gesprek met de clubleiding.
Gaat dat echt nog wat opbrengen?
Hadden zij niet allang ingesprongen als men Mark wilden behouden?

#10
Citaat van: Noordcambuur op april 16, 2026, 21:56:01
dat is wel heel kort :_schater

Och Sunderland is een man van weinig woorden, dat respecteer ik.

Er mag Stevig onderhandeld worden, Maar om op tv ff te zeggen dat je mekaar niet ligt?
dat vind ik een stap te ver.
Op die manier tast Mark Lars zijn positie aan, het is Dan niet meer zakelijk Maar persoonlijk.

Volg Mark al een tijdje, vind dat Hij niet altijd netjes handeld, ook naar de club toe.

Nu zijn sommige supporters lyrisch en diezelfde supporters Staan als Eersten te roepen in seizoen 2026-2027 dat Cambuur Mark eerder had moeten verkopen omdat Hij het tempo niet meer bij kan bijbenen.
Beetje een Daly Blind verhaal.

#11
Lars doet het Prima.

Mark Diemers was niet zo netjes door de onderhandelingen op de man te spelen via espn.
Nogmaals, Mark zijn ego groter Dan de club terwijl hij echt te oud wordt.
Daarnaast was hij dus al in contact met ADO om daar naar toe te gaan, beetje het Cambuur publiek op naaien terwijl je al ge-onderhandelingen met een Andere club.

Eredivisie wordt voor Lars een nieuwe uitdaging.
Wat voor budget krijgt hij beschikbaar, Welke spelers kan Cambuur veroorloven?
Wie zijn beschikbaar en Welke jeugd spelers breken door.

We gaan het zien deze zomer.


#12
Selectie en Technische staf / Re: Mark Diemers
januari 31, 2026, 23:05:46
Citaat van: zeewolde op januari 31, 2026, 18:46:08
hoe oud is Chery en waar speelt hij?

Er zijn uitzonderingen op de regel, Maar een middenvelder als Mark in zijn huidige rol, nadat wij het seizoen ?24-25 hebben ervaren, dat zie hem niet tot zijn 37ste doen.
#13
Selectie en Technische staf / Re: Mark Diemers
januari 31, 2026, 18:40:59
Denk dat de Eredivisie op 33 Jarige leeftijd wat teveel voor Diemers is Vanuit zijn rol op het middenveld.

Oude spits kun je als pinch hitter nog gebruiken
Clasie Zijn rol kan ook nog. Maar dat is niet zijn rol.

Denk dat 1 jaar verlengen beter is voor beidde partijen anders staat dit topic in 2027 vol met posts dat Mark te oud is.

#14
Selectie en Technische staf / Re: Henk de Jong
december 23, 2025, 18:52:17
Citaat van: Gabster op augustus 31, 2025, 23:12:01
De swung begint te komen, langzaam Maar zekers naar een team voor de top 5.

Waar gaan we eindigen? Ik zeg 2e plaats.

Cambuur is mooi op weg.
Henk had het in Augustus over het ontstaan van swung in het elftal en dat is nu zichtbaar qua punten.

Nog een ?half seizoen? te gaan, laten we hopen dat de spelers bij elkaar & gemotiveerd blijven.
Diemers heeft eindelijk begrepen waar de staf het over had na het vorige seizoen.

#15
Selectie en Technische staf / Re: Henk de Jong
november 13, 2025, 18:19:31
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 07, 2025, 23:27:34
:proost

Soms best grappig, even teruglezen.

Weet je ook waar zijn Voetbal inzicht zat tdt.

Had zelf een Andere blik op dit seizoen?