Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 10, 2025, 11:08:01
https://cambuur.nl/eerste-elftal/technische-staf/

Hier staan er 14, maar veel meer dan die eerste 7-8 zullen toch niet op het veld staan?

Afgelopen vrijdag liepen er stuk of 8 rond.

Henk, Rik, Edwin, keeperstrainer, fysiek trainer, nog een assistent die iets van Jouad ofzo heet. Dan had je Kieftenbeld en nog een vrouw van de verzorging.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bankzitter

Dus ook 2 stagaires. Niet iedereen zal fulltime in dienst zijn, zeker niet fysio's ed.
Of anders ook beschikbaar voor de jeugdafdeling.


Aan de andere kant... komen spelers naar een club waar geen verzorging, masseurs ed. beschikbaar zijn?
Al die performance coaches snap ik de discussie of die niet te veel invloed hebben.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Bankzitter op augustus 10, 2025, 11:45:36
Dus ook 2 stagaires. Niet iedereen zal fulltime in dienst zijn, zeker niet fysio's ed.
Of anders ook beschikbaar voor de jeugdafdeling.


Aan de andere kant... komen spelers naar een club waar geen verzorging, masseurs ed. beschikbaar zijn?
Al die performance coaches snap ik de discussie of die niet te veel invloed hebben.

Den Bosch:
https://www.fcdenbosch.nl/eerste-elftal/
Excelsior:
https://excelsiorrotterdam.nl/team/mannen/
Roda:
https://www.rodajckerkrade.nl/staf/
VVV:
https://www.vvv-venlo.nl/team/staf/
Top:
https://toposs.nl/het-team/selectie-staf/

Volgens mij zijn we niet zo bijzonder.


SC Cambuur Kampioen 2019-2021

bok

 Henklaten we HENK (toppertje)feliciteren met zijn verjaardag.

Gabster

De swung begint te komen, langzaam Maar zekers naar een team voor de top 5.

Waar gaan we eindigen? Ik zeg 2e plaats.
In Henk we trust!

De Gast

Opvallend.. vd Hurk wou hier wel graag komen voetballen maar toen hadden we Binder al. Zit Ruben hier z?n vader in de weg? Want Binder komt toch uit de koker van Ruben.

PePe

Citaat van: De Gast op september 01, 2025, 21:49:42
Opvallend.. vd Hurk wou hier wel graag komen voetballen maar toen hadden we Binder al. Zit Ruben hier z?n vader in de weg? Want Binder komt toch uit de koker van Ruben.

Ruilen met Roda?

mark1989

Citaat van: PePe op september 01, 2025, 22:05:16
Ruilen met Roda?

Ik zie heel weinig in van den Hurk. Echt een speler die het goed doet bij mindere clubs. Voor Cambuur vind ik hem niet goed genoeg. Daarbij is ie al op leeftijd en zie hem ook niet beter worden.
Ik ben blij met Binder, die gaat nog wel scoren.

Inferno-058

#5168
Citaat van: mark1989 op september 02, 2025, 19:12:48
Ik zie heel weinig in van den Hurk. Echt een speler die het goed doet bij mindere clubs. Voor Cambuur vind ik hem niet goed genoeg. Daarbij is ie al op leeftijd en zie hem ook niet beter worden.
Ik ben blij met Binder, die gaat nog wel scoren.
Waar baseer je dat op? Check zijn statistieken...

Vd Hurk is zeker geen droomspits maar was een betere optie geweest dan Binder.

Galdiano

Citaat van: Inferno-058 op september 02, 2025, 20:19:55

Vd Hurk is zeker geen droomspits maar was een betere optie geweest dan Binder.

Waar baseer je dat op?

Binder is jonger en in potentie beter dan een Vd Hurk. Geef hem tijd.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Citaat van: mark1989 op september 02, 2025, 19:12:48
Ik zie heel weinig in van den Hurk. Echt een speler die het goed doet bij mindere clubs. Voor Cambuur vind ik hem niet goed genoeg. Daarbij is ie al op leeftijd en zie hem ook niet beter worden.
Ik ben blij met Binder, die gaat nog wel scoren.
van de Hurk laat je beter voetballen dat weet je zeker en dat weten we nog niet met Binder. Dat is duidelijk

Inferno-058

Citaat van: Galdiano op september 02, 2025, 20:25:07
Waar baseer je dat op?

Binder is jonger en in potentie beter dan een Vd Hurk. Geef hem tijd.
In potentie... Tja. Fedde de Jong had ook potentie...

Bankzitter

Fedde de Jong is niet via Ruben de Jong en Lambooij gekomen.

Inferno-058

Citaat van: Bankzitter op september 02, 2025, 20:34:43
Fedde de Jong is niet via Ruben de Jong en Lambooij gekomen.
Dat is het punt niet. Het punt is dat niet elke speler met potentie garant staat voor succes. Ik zie ook niks van de "potentie" terug in zijn statistieken en zijn huidige doen tot dusver bij onze club...

Galdiano

Citaat van: Inferno-058 op september 02, 2025, 20:29:47
In potentie... Tja. Fedde de Jong had ook potentie...

Maar die heeft zijn eigen glazen op een hele domme manier ingegooid.
Qua statistieken was het prima. Heeft echt wel leuke dingen laten zien, en zou nu ook gewoon bruikbaar kunnen zijn.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets