Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Klaasre1974

#2
En zijn laatste woorden tot de fans waren
Tot volgend seizoen
#3
Je kunt ook gaan voor rijkhof
#4
Zou toch mooi zijn dat Diemers zondag gaat zeggen dat hij bij Cambuur blijft
#5
Overig Voetbal / Re: 1e divisie
maart 08, 2026, 11:48:11
Come on Vitesse
#6
Wedstrijden / Re: Cambuur-Almere
februari 05, 2026, 09:25:00
Is er vandaag al een veldkeuring?
#7
Selectie en Technische staf / Re: Oud Spelers
februari 01, 2026, 12:49:31
Pauwels heeft niet eens wedstrijdritme. Zit altijd op de bank
#8
Overig Voetbal / Re: 1e divisie
januari 18, 2026, 16:23:19
2-0 13 punten voor op de nummer 3!!!!
#9
Denk je dat of heb je dat ergens gelezen?
#10
De trainer van emmen zat bij de podcast van Omrop Fryslan. Hij dacht ook dat de kans klein is dat het doorgaat. De knvb wil nog geen wedstrijden uitstellen
#12
De knvb kende zal de wedstrijd vrijdag om 18.45 worden afgelast
#13
Overig Voetbal / Re: Sportcast
december 31, 2025, 20:53:33
Zou Roelof een hekel aan Cambuur hebben?
#14
Wedstrijden / Re: Willem II - Cambuur [12-12-25]
december 12, 2025, 20:25:10
Is op star channel te zien
#15
Dus op een flesje drinken zit 1.50 statiegeld en je bent dus verplicht om die in te leveren in het stadion ipv in een supermarkt