Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Emmen - Cambuur Vrijdag 9 Januari 20:00

Gestart door Noordcambuur, december 20, 2025, 09:42:43

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Berkhout
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Jonker
1 (3.7%)
Rolke
0 (0%)
Diemers
1 (3.7%)
Ferrah
12 (44.4%)
van der Sande
1 (3.7%)
Kvam
12 (44.4%)
Apkakou
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Marsman
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Henstra
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 27

Stemmen gesloten: maart 30, 2026, 22:55:37

Lore

Ik lees in de krant dat het weer van vrijdag nog twee kanten op kan afhankelijk van waar een lage druk gebied Nederland gaat passeren. Of het wordt kou met veel sneeuw en harde wind, of het wordt wat warmer met veel regen en harde wind.

In dat tweede geval zou het misschien nog kunnen?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op januari 06, 2026, 13:01:21
Ik lees in de krant dat het weer van vrijdag nog twee kanten op kan afhankelijk van waar een lage druk gebied Nederland gaat passeren. Of het wordt kou met veel sneeuw en harde wind, of het wordt wat warmer met veel regen en harde wind.

In dat tweede geval zou het misschien nog kunnen?
in het tweede geval wordt het enorme blubber toch?
Henk, held, bedankt

Noordcambuur

Scheidsrechter bij deze wedstrijd is D.Higler.

hobbes

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 06, 2026, 13:22:00
in het tweede geval wordt het enorme blubber toch?

Met een beetje pech zacht oppervlak met bevroren ondergrond, levensgevaarlijk

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: hobbes op januari 06, 2026, 16:37:10
Met een beetje pech zacht oppervlak met bevroren ondergrond, levensgevaarlijk
Precies
Henk, held, bedankt

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets


Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 06, 2026, 13:22:00
in het tweede geval wordt het enorme blubber toch?

Ja, dat lijkt dan wel wat laat om te gaan dooien!

Dan maar later inhaken!

Specuveter


Arno A

Wordt een ouderwetse winter zo.

Doet me denken aan Dick Bults die in 85 gehuld in zijn Cambuurshirt de Elfstedentocht uitreed. Ook in 86 en in 97. Bikkel!  _O_ _O_ _O_

gobo

Voor het eerst in jaren een kaartje voor Emmen uit, krijgen we dit.
Maar goed, nu maar een avond op de bank vrijdag. Dan maar op een dinsdagavond naar Emmen.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Stiens


Klaasre1974

Denk je dat of heb je dat ergens gelezen?

Yellow Army

Area 58

Bernardo

Alle wedstrijden in betaald voetbal voor vrijdagavond zijn afgelast, zowel KKD als Eredivisie.

Logisch besluit en mooi op tijd. :thumbsup