Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - nightmare

#1
Algemeen / Re: Sfeer
november 19, 2024, 15:18:19
Citaat van: SCC op november 19, 2024, 14:58:46
serieuze vraag: hoe is de onderlinge verhouding tussen deze 4 groeperingen?
Wanneer die nieuwe groep Ultras dan zingt, voelen die andere 3 groepen zich dan gepasseerd en/of te trots om mee te zingen, of is er wel (hoop ik) de gezamenlijke deler (Cambuur!!) en wordt er gezamenlijk opgetrokken? Niet dat wanneer die Ultras zingen met 40 man, die andere groeperingen dan de boel boycotten en snel andere nummers inzetten?

Onderlinge verhoudingen zijn prima.
#2
Algemeen / Re: Sfeer
november 19, 2024, 15:16:07
Citaat van: Grijskijkert op november 19, 2024, 09:17:56
Waarom 4 groepen? Is dat echt nodig?

Er zijn nu 4 groepen.

MI-Side, Cambuur Culture, LYB en KVC sfeer, daar komt een Ultra groep bij. Niks mis mee 5 groepen.
#3
Wedstrijden / Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
november 09, 2024, 15:16:58
Citaat van: 666 op november 09, 2024, 12:21:39
En het versnelt zingen van alle liedjes, daar slaat alle sfeer ook van dood.

De eerste 10 minuten komen alle songs voorbij. Daarna wat schrijft valt het dood.

Ga staan als je voor Cambuur bent is daar een voorbeeld van. Iedereen staan, daarna stopt het abrupt.
#4
Wedstrijden / Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
november 09, 2024, 15:14:19
Citaat van: Cambuur Groningen op november 09, 2024, 11:20:54
Het feit dat hij probeert het een soort van goed te praten is al wonderlijk.

Geef mijn mening. Als jij dat een soort van goed praten vindt prima jouw mening. . Ruige randje heeft iedereen het altijd over en daar hoort wat gisteren gebeurde bij.
#5
Wedstrijden / Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
november 09, 2024, 15:12:00
Citaat van: De Gast op november 09, 2024, 10:40:37
Was het daar beter? Was toch ook een zooitje daar. Elke wedstrijden weer wat hersenlozen die toch weer plastic bekertjes gooiden en daarna mekaar een beetje dekken. Slappe hap.

Het is maar hoe je het wilt zien. Ik heb mij daar tientallen jaren prima vermaakt. Bekers bier ben ik met je eens, dat moet je opdrinken en niet op het veld of over mensen heen gooien.
#6
Wedstrijden / Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
november 09, 2024, 10:10:21
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 08, 2024, 23:34:11
Het "schaam je kapot" was duidelijk te horen. Wat was daar aan de hand dan?

Overigens wel gelachen om de PSV supporter die heel blij was met zijn gekregen Cambuursjaal :_schater :thumbsup

Schaam je kapot roepen en ondertussen zelf liters bier over de supporters in vak 8 heen gooien
#7
Wedstrijden / Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
november 09, 2024, 10:09:06
Citaat van: Destroyer op november 09, 2024, 08:54:28
Niet een druppel, misschien wel de reden dat ik als 1 van de weinig nuchteren wel zag dat je met zo'n doekje alleen de sfeer niet bevordert. Want over het algemeen hangt er een grafstemming en is het bij tijden fluisterstil.

Owja, de sfeer komt er alleen met goed voetbal dat is ook zo. De eersfe helft was natuurlijk ook walgelijk om te zien Qua voetbal.

Hou toch eens op met al die smoezen. Hang die hele noordkant toch vol spandoeken en doe er zo'n stop belofte doekje over heen. Of maak statement tijdens de wedstrijd.

Je staat er toch potverdikke maar 1 keer in de twee weken dan wil je toch een mooie ambiance? Het Kooi stadion is al zo kaal vanaf Oost gezien.

Maar goed, we houden ons blijkbaar liever bezig met elkaar de hersens in te slaan in dat vak. Jammer.

Eerste helft prima sfeer. Tweede helft matig.
#8
Wedstrijden / Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
november 09, 2024, 10:07:19
Citaat van: Vlampiep op november 09, 2024, 09:11:42
Je hebt helemaal gelijk, maar die  volgesnoven capuchon droeftoeters in zwarte kleding beschikken niet over voldoende hersencellen om zelf iets te kunnen bedenken. Het is een onderdeel van de huidige maatschappij en is al te lang getolereerd om hier op korte termijn iets aan te veranderen, want zelf zijn ze hier niet toe in staat.

Elkaar napraten. "volgesnoven capuchon droeftoeters..."  Heb je gezien wie er vochten? Heb je gezien dat de personen die "vochten"snoven?

Er werd met bier gegooid, daar reageerden mensen in vak 8 op. Daar werden mensen op aangesproken. Wat resulteerde in wat duw- en trekwerk en er vielen wat klappen.

Terwijl er "gevochten"werd, werd er van bovenaf geroepen schaam je kapot. Dit roepen en ondertussen zelf nog meer liters bier naar beneden gooien, dat is pas om te schamen.

Het ruige randje van de club, maar langzaam zijn we naar een dkv gehalte aan het toegaan. Ik verlangde gisteren voor het eerst terug naar de oude noordtribune.





#9
Citaat van: Bussum op juni 12, 2023, 09:23:28
Ultee blijft, en het heeft echt geen zin om hem elke keer af te vallen bij bijna elk bericht. Geef hem 2 periodes en dan kijken we hoe wij ervoor staan. Ik wil het nog weleens zien met een frisse wind

|:)

Voor de winterstop wilde hij niet eerder beginnen, omdat hij geen zin had om tegen dkv uit te starten.
Na de winterstop tegen Volendam was het na 8 minuten wel duidelijk dat hij niet de juiste man is.

Nieuwe seizoen geef ik hem 6 wedstrijden, staan we stijf onderaan.

#10
Citaat van: justremco op juni 04, 2023, 12:39:43
Diemers is toch gewoon een prima eredivisie speler? Zeker voor het rechter rijtje. Denk dat wij dit seizoen juist zo?n speler misten met creativiteit en goede spelhervattingen

Tegen Almere City, 180 minuten walking voetbal.