Citaat van: SCC op november 19, 2024, 14:58:46
serieuze vraag: hoe is de onderlinge verhouding tussen deze 4 groeperingen?
Wanneer die nieuwe groep Ultras dan zingt, voelen die andere 3 groepen zich dan gepasseerd en/of te trots om mee te zingen, of is er wel (hoop ik) de gezamenlijke deler (Cambuur!!) en wordt er gezamenlijk opgetrokken? Niet dat wanneer die Ultras zingen met 40 man, die andere groeperingen dan de boel boycotten en snel andere nummers inzetten?
Onderlinge verhoudingen zijn prima.
