Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Grijskijkert

#1
Wedstrijden / Re: Oefenwedstrijden
februari 18, 2025, 15:16:46
Citaat van: Specuveter op februari 18, 2025, 15:12:48
Doe je zelf helaas....
Bovendien zou je niet meer reageren  :_schater
Ik ben speciaal voor jou nog even terug, net als ik niet hoef te reageren hoef jij ook niet te reageren...

Maar vind het verder prima met jullie, zoek het hier verder maar uit, ik ben pleite... #deleteditaccount
#2
Wedstrijden / Re: Oefenwedstrijden
februari 18, 2025, 15:15:10
Citaat van: Galdiano op februari 18, 2025, 12:53:15
Ik sluit mij hier volledig bij aan.
Wat een irritant gelul hier.

Dingen die je niet moet delen. Deel je. (Henk).
Continue populair doen met transfernieuws wat je ook niet deelt.
En nu dit weer. Voldoende aanleiding voor mij om per heden Grijskijker te negeren via de instellingen.
Wat jij vind is voor mij niet relevant, vandaar dat ik ook uit mijn volglijst op X heb gegooid en geblokkeerd heb. En over irritant gesproken, willen bepalen wat iemand wel of niet zegt terwijl jij daar niet overgaat(en ik niet over jou teksten). En er zijn mensen hier die wel wat van mij horen als er transfernieuws is (als ik het weet).

#3
Wedstrijden / Re: Oefenwedstrijden
februari 18, 2025, 15:07:35
Wat een stel kleine kienders hier, krijgen ze hun zin niet dat maar lopen janken of een poging tot grappig doen..
#4
Wedstrijden / Re: Oefenwedstrijden
februari 18, 2025, 11:57:00
Citaat van: Stiens op februari 18, 2025, 11:50:44
"Mag niks zeggen maar wil er wel even populair mee doen dat ik het wel weet" bedoel je?  :proost
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten ;)
#5
Wedstrijden / Re: Oefenwedstrijden
februari 18, 2025, 11:55:34
Citaat van: Specuveter op februari 18, 2025, 11:51:44
je word een beetje irritant
Je weet alles....maar wil niks delen
Je kan ook niet reageren
Is ook een idee want je komt nu erg betweterig over!
Prima reageer ik hier toch helemaal niet meer...
#6
Wedstrijden / Re: Oefenwedstrijden
februari 18, 2025, 11:48:42
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 18, 2025, 11:43:54
Iemand enig deelbaar idee (bijvoorbeeld in de buurt van Epe)
Mag niets zeggen..
#7
Wedstrijden / Re: Oefenwedstrijden
februari 18, 2025, 11:27:53
Citaat van: Specuveter op februari 18, 2025, 10:44:10
Oefenwedstrijd vandaag?
Tegen wie en waar?
Iemand enig idee
:y
#9
Selectie en Technische staf / Re: Henk de Jong
februari 17, 2025, 19:14:56
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op februari 17, 2025, 19:04:34
Heren en dames, heb hier en daar beetje geknipt en geplakt in de postings. Ik vind dat zulke ingrijpende privezaken hier niet op het forum horen.
Ook hoop ik op een beetje respect naar elkaar van jullie en naar een ieder buiten dit forum.
Dank jullie wel !

Delfzijl/Cambuur.
:thumbsup
#10
Citaat van: Bankzitter op februari 17, 2025, 10:05:52
Ons budget stijgt iedere jaar, dus meer ruimte.
Bij ons krijg je een mooie bonus bij promotie, salarisverhoging in de eredivisie
en je speelt voor 10.000 man meer.
Dit is bij Helmond ook zo met die rijke eigenaar...
#11
Citaat van: Specuveter op februari 17, 2025, 10:06:39
Omdat wij in nieuwe seizoen in eredivisie spelen :_schater
Dan is hij niet goed genoeg, vind bijvoorbeeld Kooistra beter dan hij is...
#12
Citaat van: Specuveter op februari 17, 2025, 09:56:53
Gisteren even Excelsior tegen Helmond gezien
Bij Helmond loopt een pareltje rond
Linksbuiten met nummer 32
Tarik Essakkati.
Als ik Lambooy was had ik het wel geweten
Heeft nog wel doorlopend contract.
Ze betalen daar net zoveel als bij ons. Waarom zou een speler dat willen en wij een hoog transferbedrag betalen?
#13
Selectie en Technische staf / Re: Henk de Jong
februari 16, 2025, 14:37:57
Citaat van: Specuveter op februari 16, 2025, 14:37:02
Toch vind ik het niet kunnen
Maar dat is mijn mening.
:thumbsup
#14
Selectie en Technische staf / Re: Henk de Jong
februari 16, 2025, 11:46:01
Citaat van: Stanley op februari 16, 2025, 11:38:24
Als dit het Cambuurvoetbal is wat door Henk de Jong gepropageerd wordt, dan is hij zwaar over de datum. Als het met voetbal niet kan dan moet er strijd en passie geleverd worden, die zijn ver te zoeken bij dit Cambuur en daar is Henk verantwoordelijk voor. De twijfel bij het bestuur is heel begrijpelijk door de heilig verklaring van de supporters. Henk verdient een andere functie binnen Cambuur en anders moet hij het ergens anders proberen. Michels zij ooit voetbal is oorlog, Dit lijkt meer op een schaakclub.
Welke twijfel? Er spelen andere dingen die wat belangrijker zijn dan een verlenging....
#15
Citaat van: Arno A op februari 16, 2025, 10:28:11
Wordt het een maximaal resultaat in de uitwedstrijden tegen de beloftenteams?
Het is in ieder geval zonder de geschorste Diemers..