Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

okkele

ja, vooral zekerheid geven voor de komende jaren.
ik hoop dat mijn baas dat ook eens doet, kan ik ook s rustig aan doen zonder te presteren.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

De Gast

#4516


Supporters willen hun oude Cambuur terug maar ik berust er inmiddels in dat we dat dit seizoen niet meer gaan zien. De spelers hebben we er niet voor (heb m?n hoop nog wel gevestigd op Hilterman), de ts lijkt jongens te missen met praktijkervaring en ondanks een geweldig beleidsplan ben niet overtuigd van de kwaliteiten van de directie en tm om de club verder te brengen.

Vlampiep

Citaat van: okkele op februari 16, 2025, 10:44:46
ja, vooral zekerheid geven voor de komende jaren.
ik hoop dat mijn baas dat ook eens doet, kan ik ook s rustig aan doen zonder te presteren.
Dou hest dien baas warskienluk niet 2 (3 ) keer de hoofdpries besorge kennen.
En hest stou echt de indruk dat Henk wat achterover leunt en dur geen sak an doeat?

zeewolde

Citaat van: okkele op februari 16, 2025, 10:44:46
ja, vooral zekerheid geven voor de komende jaren.
ik hoop dat mijn baas dat ook eens doet, kan ik ook s rustig aan doen zonder te presteren.
tja, jij ziet liever Ultee terug. Krijg je mooi voetbal te zien ;(

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Vlampiep op februari 16, 2025, 11:27:18
Dou hest dien baas warskienluk niet 2 (3 ) keer de hoofdpries besorge kennen.
En hest stou echt de indruk dat Henk De Jong wat achterover leunt en dur geen sak an doeat?

:koffie
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Stanley

Als dit het Cambuurvoetbal is wat door Henk de Jong gepropageerd wordt, dan is hij zwaar over de datum. Als het met voetbal niet kan dan moet er strijd en passie geleverd worden, die zijn ver te zoeken bij dit Cambuur en daar is Henk verantwoordelijk voor. De twijfel bij het bestuur is heel begrijpelijk door de heilig verklaring van de supporters. Henk verdient een andere functie binnen Cambuur en anders moet hij het ergens anders proberen. Michels zij ooit voetbal is oorlog, Dit lijkt meer op een schaakclub.



Grijskijkert

Citaat van: Stanley op februari 16, 2025, 11:38:24
Als dit het Cambuurvoetbal is wat door Henk de Jong gepropageerd wordt, dan is hij zwaar over de datum. Als het met voetbal niet kan dan moet er strijd en passie geleverd worden, die zijn ver te zoeken bij dit Cambuur en daar is Henk verantwoordelijk voor. De twijfel bij het bestuur is heel begrijpelijk door de heilig verklaring van de supporters. Henk verdient een andere functie binnen Cambuur en anders moet hij het ergens anders proberen. Michels zij ooit voetbal is oorlog, Dit lijkt meer op een schaakclub.
Welke twijfel? Er spelen andere dingen die wat belangrijker zijn dan een verlenging....
IN HENK WE TRUST!!!

Vlampiep

#4522
Citaat van: Grijskijkert op februari 16, 2025, 11:15:44

Als dat het geval is verklaart dat veel en lijkt het mij dat we met z'n allen een statement moeten gaan maken om Henk en zijn familie te ondersteunen en hiermee tevens een signaal naar het bestuur af te geven.

Vlampiep

#4523
Citaat van: Stanley op februari 16, 2025, 11:38:24
Als dit het Cambuurvoetbal is wat door Henk de Jong gepropageerd wordt, dan is hij zwaar over de datum. Als het met voetbal niet kan dan moet er strijd en passie geleverd worden, die zijn ver te zoeken bij dit Cambuur en daar is Henk verantwoordelijk voor. De twijfel bij het bestuur is heel begrijpelijk door de heilig verklaring van de supporters. Henk verdient een andere functie binnen Cambuur en anders moet hij het ergens anders proberen. Michels zij ooit voetbal is oorlog, Dit lijkt meer op een schaakclub.
Michels had geen zak te vertellen , de toen voor hem beschikbare  mondiaal beste spelers bepaalden  gewoon  de tactiek en wijze waarop getraind werd. Michels was een nare en zwaar overschatte trainer die het bij bv Cambuur  niet zou hebben gered.

Stanley


Vlampiep

#4525
Citaat van: Stanley op februari 16, 2025, 11:55:24
Is een mening!
En die van jou de absolute waarheid?
Maar van dat schaakspel kan ik niet ontkennen en is momenteel de absolute waarheid  maar niet alleen bij ons.

Stanley

#4526
Voor Henk hoop ik het allerbeste en sterkte als zijn vrouw ziek is.

Stanley

Citaat van: Vlampiep op februari 16, 2025, 11:59:24
En die van jou de absolute waarheid?
Maar van dat schaakspel kan ik niet ontkennen en is momenteel de absolute waarheid  maar niet alleen bij ons.
Nee hoor, beslist niet, maar ik wil graag zien dat er gevochten wordt om de punten en verliezen mag, dat hoort bij sport.

denistel

Citaat van: Vlampiep op februari 16, 2025, 11:48:50
Als dat het geval is verklaart dat veel en lijkt het mij dat we met z'n allen een statement moeten gaan maken om Henk en zijn familie te ondersteunen en hiermee tevens een signaal naar het bestuur af te geven.

tis afwachten deze week en signaal afgeven naar bestuur? als het niet goed is zal henk
zijn tijd nodig hebben voor andere dingen hoor.ik hoop er het beste van en wens de
familie de jong sterkte in deze tijden.

okkele

Citaat van: Vlampiep op februari 16, 2025, 11:27:18
Dou hest dien baas warskienluk niet 2 (3 ) keer de hoofdpries besorge kennen.
En hest stou echt de indruk dat Henk wat achterover leunt en dur geen sak an doeat?
onzin.
ik zal m speciaal voor jou even aanpassen.

vooral zekerheid geven voor de komende jaren.
dan is de druk er helemaal af en hoeft er niet zonodig wat geleverd te worden.

ik kan m nog wel in 10 andere versies hier plakken als je daar behoefte aan hebt.
je snapt mn punt echt wel.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.