Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - anderszchristian

#1
Citaat van: Delamere op mei 17, 2026, 12:06:26
Hij had er bij 25 gespeelde wedstrijden in het komend seizoen gewoon nog een seizoen erbij gekregen. Maar deze zichzelf clubman noemende,  media- en instagramgeile, geldwolf vond het allemaal te min.
Hij verkoopt zichzelf goed, maar gooit andere mensen op een misselijkmakende wijze voor de bus. Hij heeft absoluut een mooie en belangrijke bijdrage in de promotie gehad maar door zijn achterbakse volksmennerij ben wel een beetje klaar met deze Popie Jopie.
Volgend seizoen een leuk onthaal met bankbiljetten alla Sepp Blatter, als hij voor een paar centen meer gaat tekenen bij een Groningen of ADO.
#2
Citaat van: sunderland op mei 17, 2026, 11:35:16
Diemers bij eredivisie Espn. Hij gaat weg omdat hij 2 jaar wou en Lars 1 jaar! Niks meer en niks minder.
En automatisch een extra jaar bij 25 gespeelde wedstrijden. Dat 'vergeet' hij er even bij te vermelden volgens van der Zee:
https://x.com/frankzzee/status/2055946991008395531?s=12&t=kwDRTNpcXX5BUA2hAx1LCg

Als club met een beperkt budget moet je aan risicomanagement doen. Spelers boven de 30 zijn fysiek nu eenmaal blessuregevoeliger, dus vanuit Cambuur is het prima te verklaren dat ze voorzichtig zijn met langere contracten.
#3
Citaat van: zeewolde op mei 12, 2026, 10:20:30
klinkt goed

Gaan we voor een scorende spits uit de kkd
Een niet scorende spits uit de ere
Of toch een buitenlandse spits

Of een niet scorende buitenlandse spits. Gr. Binder
#4
Citaat van: sunderland op april 10, 2026, 21:40:06
Die commentator is geen ADO supporter
Even een positive noot deze avond: Volgend seizoen geen Koert Westerman
#5
Citaat van: denistel op april 07, 2026, 11:10:48
diemers wil 2 jaar cambuur niet meer dan 1. visie is proberen te verdienen aan
spelers dat gaat met Diemers niet meer lukken dus ja ik snap de club ook wel
als je een vervanger van 26 a 27 haalt en die doet het goed dan kun je em nog
eens verkopen.
We zullen het niet alleen met dergelijke spelers kunnen doen. Voor de balans heb je ook gewoon spelers met ervaring nodig waar misschien qua transferwaarde niets meer op gaat verdienen, maar die wel degelijk hun waarde hebben. Dit is mede de reden dat ADO dit seizoen kampioen wordt en niet wij omdat hun elftal een stuk beter uitgebalanceerd is op dat gebied.
#6
Citaat van: michello op maart 27, 2026, 11:34:28
Het zal er waarschijnlijk dan niet van komen (zoals bij Lambooij) maar ?positieverbetering? is het wel degelijk, dus AZ zal wel moeten in dat geval.
Wellicht staat AZ hier ook niet onwelwillend tegenover en kunnen er goede afspraken worden gemaakt. Het feit dat ze niet hem, maar Echteld naar voren hebben geschoven na het vertrek van Martens, geeft wel aan dat ze hem nog niet rijp achten voor het hoofdtrainerschap bij AZ. Tegelijkertijd zien ze blijkbaar wel toekomst in hem en is het voor hen ook interessant om te volgen hoe hij zich ontwikkelt als hoofdcoach van een Eredivisie-team.

Stel dat hij het hier een paar jaar goed doet, dan kunnen ze hem via de eerder gemaakte afspraken altijd weer terughalen.
#7
Basisspeler bij Antalyaspor, scoorde twee weken terug nog tegen Fenerbahce. Denk dat je dat financieel niet moet willen voor iemand met zijn leeftijd.
#8
Selectie en Technische staf / Re: Toni Jonker
maart 25, 2026, 15:25:41
Heeft me gisteren echt positief verrast zowel op het veld als voor de camera. In het veld nergens van onder de indruk en komt goed uit zijn woorden. Zou het zonde vinden als ze hem al laten gaan, zal vast niet de hoofdprijs verdienen. Benieuwd waar hij staat na een jaar in de basis bij een KKD club. Lijkt me ook erg goed voor zijn ontwikkeling om eens uit zijn oude vertrouwde omgeving weg te zijn.
#9
Citaat van: Josli op maart 24, 2026, 20:54:22
Die Jarmouni loopt gewoon weg bij zijn man. Die kan er echt helemaal niks van.
We laten echt iedere keer tegenstanders terug komen in de wedstrijd. Dit gaat ook weer billenknijpen worden.
Totaal onnodig.
Was echt volledig uit positie en Jonker niet kort genoeg op zijn man
#10
Erg onnodig inderdaad. Eerste half uur speel je die lui helemaal zoek. Kunnen de bal nog geen twee keer naar elkaar overspelen en dan zak je daarna volledig in. Hopelijk zet Henk ze op scherp in de rust en gaat Jermoumi er af.
#11
Citaat van: Oud Cambuur op maart 10, 2026, 09:39:42
Dat denk ik niet eind van het seizoen loopt zijn contact af denk dat er geen verlenging inzit
Zou onbegrijpelijk zijn, Galvez ben je kwijt en je hebt met hem zijn opvolger al in huis
#12
Citaat van: wiekie1969 op maart 08, 2026, 22:15:56
Waar ik van geniet is Henstra. Die jongen heeft zoveel potentie. Die kan het eredivisie niveau aan hoor.
Zou er niet raar van opkijken dat Henstra volgend seizoen in de Eredivisie gewoon in de basis staat (samen met Marsman)
#13
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 03, 2026, 22:57:51
Zeker!

W?t een energie vandaag |:)
Ik liep net voor de hoofdtribune langs en zag Jort nog in zijn wedstrijd tenue in de gym squads doen met een kettlebell. En dat nadat je zoveel kracht en energie in de wedstrijd hebt gelegd. Hulde
#14
Wedstrijden / Re: Cambuur-Rkc
februari 20, 2026, 23:42:29
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 20, 2026, 23:34:11
Luister net de interviews idd. Goed gespeeld! Vond het de eerste helft ook echt hun verdienste dat wij geen vuist konden maken.

Jammer dat R?lke die bal net voor de 0-1 er niet in gleed...
Dinsdag Sande voor Rolke en de rest zo laten staan
#15
Wedstrijden / Re: Cambuur-Rkc
februari 20, 2026, 22:58:34
We hebben echt een prima wedstrijd gespeeld hoor. Knullig moment krijg je een goal tegen en voor de rest geef je helemaal niets weg. Volledige wedstrijd gedomineerd alleen het zat niet mee qua afmaken van de kansen. Had net zo goed 3-1 kunnen zijn. Geen paniek, op naar dinsdag en de drie punten  :scc