Bij Fc Knudde waren de journalisten altijd lapzwansen die maar op 1 ding uit waren, het warme buffet .
Om ze het nog makkelijker te maken zijn er geen 2 maar drie kandidaten.
Naast Plat en Sierksma is Marink Reedijk erbij gekomen.
Misschien morgen als primeur, vers van de pers te lezen in de krant, anders vrijdag....
Dat die naam zo tussen neus en lippen door op de sportcast door van Rijswijk gedropt is .....
Het is natuurlijk de charme van dit forum om lekker te ouwehoeren en als je vaak schiet is het altijd wel een keer raak.
Laat Lars maar schuiven.
