Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - KlinkHamer

#1


Bij Fc Knudde waren de journalisten altijd lapzwansen die maar op 1 ding uit waren, het warme buffet .
Om ze het nog makkelijker te maken zijn er geen 2 maar drie kandidaten.
Naast Plat en Sierksma is Marink Reedijk erbij gekomen.
Misschien morgen als primeur, vers van de pers te lezen in de krant, anders vrijdag....

Dat die naam zo tussen neus en lippen door op de sportcast door van Rijswijk gedropt is .....

Het is natuurlijk de charme van dit forum om lekker te ouwehoeren  en als je vaak schiet is het altijd wel een keer raak.

Laat Lars maar schuiven.
#2
Hans Jouta maar vast bellen, met een crowdfunding is het bedrag zo bij elkaar.
#3
Citaat van: NRG op maart 25, 2026, 17:28:21
Dit nieuws doet me meer dan ik ooit had verwacht. Maar gelukkig zijn we nog lang niet van Henk af. Hij heeft vast inspraak in wie zijn opvolger wordt. Dat standbeeld moet er maar snel komen.
De boel niet jinxen aub, bij zijn pensioen graag.
#4
Volkomen K*t , Cambuur de mooiste kutclub van nederland doet zijn naam eer aan.
Promotie en een dag later je ene beste speler verkocht en Henk doet een stap terug.
Gemengde gevoelens.
Het is  stil gehouden, dat is wel knap.
De opmerking dat de Graaf voor dit scenario is gehaald lijkt legitiem.
Waarom ook niet.
Kan niets bedenken .
Sandor geloof ik niets van.
Als je de Baard haalt wat moet je dan met Edwin of hij vindt het wel prima, dat kan natuurlijk.
Wie weet heeft de vrouw van Arne gezegd, thus koomen anders zwaait er wat !!!

#5
Is 2 miljoen niet wat weinig ?
#6
Algemeen / Re: Financiƫn
maart 19, 2026, 14:07:40
Hand in Hand voor Cambuur 1
#7
Bij het stemmen staat Rolke er niet bij....
#8
Citaat van: sunderland op maart 05, 2026, 13:13:51
Weet niet hoe vd Streek er voor staat maar als hij nog het nivo van laatste jaar Utrecht kan halen dan zou ik hem graag terug zien
Die doet het prima bij een middenmoter in Turkije, Antalyaspor.
Lijkt mij kansloos.
Laat Lambooij maar schuiven, alle vertrouwen in dat hij weer wat uit de hoge hoed gaat toveren, haalt een zeldzaam hoog rendement met spelers die waarde vertegenwoordigen.
Routine is belangrijk , dus een keertje de zaakwaarnemer van Sander bellen kan geen kwaad .
De naam Rusnak valt ook altijd, de salaris gegevens zijn openbaar in de US dan weet je ....kansloos.
Snelheid op de buitens, inschuivende laatste man en een lopende tien, Henkie voetbal.
Henk is er volgend jaar nog en de naar mijn idee ondergewaardeerde Edwin de Graaf ook, zou graag zien dat zij nog een jaartje extra bijtekenen, rust in de tent cre?ren.

#9
Win win situatie
#10
Wedstrijden / Re: Cambuur-Almere
maart 04, 2026, 09:38:45
Citaat van: Lore op maart 04, 2026, 08:40:03
Als De Graafschap gemiddeld even veel punten blijft halen, dan hebben wij nog 1 punt nodig.,
Gezien hun programma geloof ik er niets van dat het gemiddelde nu opeens omhoog gaat.
Zondag winnen en dan is het wel klaar !!!
Hoop ik wel op een wedstrijd dat je na rust eens een keer ontspannen kunt zitten.
#11
Wedstrijden / Re: Cambuur-Almere
maart 03, 2026, 14:08:20
Citaat van: Derkx R.H. op februari 28, 2026, 14:45:43
Niet echt, ik lust alles en ben gauw tevreden  ;)
Mis de snackkar, dat was tenminste nog te eten, patat was zelfs verrassend lekker
#12
Overig Voetbal / Re: Hertenkamp Podcast
maart 03, 2026, 14:04:50
Ja het viel niet mee
#13
Wedstrijden / Re: Top Oss-Cambuur
februari 27, 2026, 21:01:45
rkc gelijk, Almere achter, WII gelijk, Roda achter, tja
#14
Wedstrijden / Re: Top Oss-Cambuur
februari 27, 2026, 20:58:27
Zeiken op de Skeids is van alle tijden, maar valt laatste tijd wel op dat het lijkt dat zij overal voor fluiten en dan Henstra wel buitenspel geven terwijl dat niet zo is.....minder pietlutten en wat meer opletten als het belangrijk wordt, graag.
#15
Wedstrijden / Re: Top Oss-Cambuur
februari 27, 2026, 20:50:44
Gooi Binder er maar in