Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Almere

Gestart door Specuveter, februari 02, 2026, 22:21:56

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
3 (7.9%)
Baouf
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Souren
2 (5.3%)
Apkakou
1 (2.6%)
Ferrah
1 (2.6%)
van der Sande
29 (76.3%)
Sjostrand
1 (2.6%)
Henstra
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Marsman
1 (2.6%)
Berkhout
0 (0%)
Rolke
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 38

Stemmen gesloten: maart 09, 2026, 00:50:13

sunderland

Citaat van: Bankzitter op maart 02, 2026, 12:51:51
Alle vertrouwen in Berkhout... ook een uitstekende speler.
zo ist. Amofa kan ook even ziek zijn. Op basis van training verwacht ik geen Diemers al zal hij dat morgen zelf beslissen. Anders middenveld Souren Abkakou Balk. Voorin Sj?strand vd Sande Ferrah .

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op maart 02, 2026, 11:56:17
Geen Amofa
dat had ik al verwacht laatste weken zat hij er aardig doorheen.
Zondag tegen Utrecht weer van de partij met Diemers.

gobo

As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Specuveter

Amofa ziek inderdaad
En voor Diemers komt wedstrijd te vroeg
Beide er Zondag weer bij naar alle waarschijnlijkheid.

Arno A

Jamie Jacobs hoopt op minuten

Middenvelder Jamie Jacobs zal weer vanaf de bank beginnen, maar hoopt eindelijk weer minuten te kunnen gaan maken tegen zijn oude club. Jacobs speelde van 2019 tot 2024 meer dan 110 wedstrijden voor Cambuur.

Vorige zomer kwam Jacobs over van FC Volendam en tekende hij een contract voor drie seizoenen in Almere. Mede door een aantal blessures kwam hij nog nauwelijks in actie voor zijn nieuwe club.

Holwerd voor Cambuur

Och dat mag best als we 3-0 voor staan.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sunderland

Citaat van: Arno A op maart 03, 2026, 07:27:14
Jamie Jacobs hoopt op minuten

Middenvelder Jamie Jacobs zal weer vanaf de bank beginnen, maar hoopt eindelijk weer minuten te kunnen gaan maken tegen zijn oude club. Jacobs speelde van 2019 tot 2024 meer dan 110 wedstrijden voor Cambuur.

Vorige zomer kwam Jacobs over van FC Volendam en tekende hij een contract voor drie seizoenen in Almere. Mede door een aantal blessures kwam hij nog nauwelijks in actie voor zijn nieuwe club.
die jongen had veel meer ingezeten. Laatste jaar Cambuur was al niks meer

KlinkHamer

Citaat van: Derkx R.H. op februari 28, 2026, 14:45:43
Niet echt, ik lust alles en ben gauw tevreden  ;)
Mis de snackkar, dat was tenminste nog te eten, patat was zelfs verrassend lekker

fred

#233
Citaat van: KlinkHamer op maart 03, 2026, 14:08:20
Mis de snackkar, dat was tenminste nog te eten, patat was zelfs verrassend lekker

Oh wat mis ik de KvC kiosken.
Benieuwd of ze na 12 jaar nog een keer verlengen met die gang van zaken  :R
Die snack kar was idd goed met verse patat en warme snacks. Nu krijg je lauwe mc donalds friet en snacks zonder broodje, want ja die zijn nog bevroren  :_spank

Lore

Citaat van: fred op maart 03, 2026, 14:31:32
Oh wat mis ik de KvC kiosken.
Benieuwd of ze na 12 jaar nog een keer verlengen met die gang van zaken  :R
Die snack kar was idd goed met verse patat en warme snacks. Nu krijg je lauwe mc donalds friet en snacks zonder broodje, want ja die zijn nog bevroren  :_spank

Als het contract 12 jaar is, dan kan ik mij voorstellen dat je nu volledig inzet op verbetering zodat je over 12 jaar allebei wil verlengen! :proost

Inferno-058

Citaat van: fred op maart 03, 2026, 14:31:32
Oh wat mis ik de KvC kiosken.
Benieuwd of ze na 12 jaar nog een keer verlengen met die gang van zaken  :R
Die snack kar was idd goed met verse patat en warme snacks. Nu krijg je lauwe mc donalds friet en snacks zonder broodje, want ja die zijn nog bevroren  :_spank
Ik eet nooit bij Cambuur (en nee ik gebruik geen drugs). Gewoon thuis goed eten.

Trainert!

Met de frituur lucht op oost sla je je portie wel over

PePe

#237
Citaat van: Trainert! op maart 03, 2026, 17:33:11
Met de frituur lucht op oost sla je je portie wel over

Komt die lucht niet van de naast gelegen MAC?

Derkx R.H.


Poetser

Amofa gelukkig erbij!