Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Top Oss-Cambuur

Gestart door Specuveter, februari 25, 2026, 10:18:53

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
2 (8%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
0 (0%)
Galvez
1 (4%)
Balk
0 (0%)
Souren
12 (48%)
Apkakou
4 (16%)
Ferrah
4 (16%)
van der Sande
0 (0%)
Henstra
1 (4%)
Kian Visser
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Sjostrand
1 (4%)
Marsman
0 (0%)
Rolke
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 25

Stemmen gesloten: maart 04, 2026, 23:26:09

AL

#90
Ferrah (in 1e half uur) en Apkakou de enige die echt goed spelen.
Begin was gewoon goed, maar tempo wordt lager en eindpass erg matig.
Paar spelers lopen er niet fris bij vind ik.

sunderland

Spelen beter dan ik had verwacht. Volgens die commentator gelijkwaardig. Pff.
Die skeids oek een peardelul. Mulders krijgt terecht geel, maar daarvoor overduidelijk ingooi voor ons. Waardeloos

sunderland

Citaat van: De Gast op februari 27, 2026, 20:50:20
Dit campingelftal heeft straks 1 kans nodig en die gaan ze ook wel krijgen. Het lukt ons maar niet om rendement  te maken met dit voetbal  :zucht
we spelen naar omstandigheden gewoon niet slecht man.

Harry L.

Citaat van: KlinkHamer op februari 27, 2026, 20:50:44
Gooi Binder er maar in

Alsjeblieft niet, die kan niks. Doe dan Visser maar.

Trainert!

Wachten op de 1-0.
afbraakvoetbal Ultee.

ophouden te zeuren over teveel wedstrijden in korte tijd. Vroeger speelden we 2 wedstrijden op een dag

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op februari 27, 2026, 20:51:43
Spelen beter dan ik had verwacht. Volgens die commentator gelijkwaardig. Pff.
Die skeids oek een peardelul. Mulders krijgt terecht geel, maar daarvoor overduidelijk ingooi voor ons. Waardeloos
het is elke wedstrijd het zelfde liedje commentator en scheidsrechter ben ik volledig met jou eens.
Maar toch de kansen had je gewoon met 0-2 voorsprong de kleedkamer op zocht.

KlinkHamer

Zeiken op de Skeids is van alle tijden, maar valt laatste tijd wel op dat het lijkt dat zij overal voor fluiten en dan Henstra wel buitenspel geven terwijl dat niet zo is.....minder pietlutten en wat meer opletten als het belangrijk wordt, graag.

Galdiano

Citaat van: Harry L. op februari 27, 2026, 20:55:11
Alsjeblieft niet, die kan niks. Doe dan Visser maar.

Net of die wat kan.  :_schater

Binder gewoon er in gooien. Die is echt wel wat beter ook voetballend dan Visser.
Daarnaast is het gewoon exit na dit seizoen voor Visser, en heeft binder nog een jaar.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Oud Cambuur

Citaat van: Trainert! op februari 27, 2026, 20:56:34
Wachten op de 1-0.
afbraakvoetbal Ultee.

ophouden te zeuren over teveel wedstrijden in korte tijd. Vroeger speelden we 2 wedstrijden op een dag
Ja met dien cafeteam zeker

Harry L.

Citaat van: Galdiano op februari 27, 2026, 20:59:34
Net of die wat kan.  :_schater

Binder gewoon er in gooien. Die is echt wel wat beter ook voetballend dan Visser.
Daarnaast is het gewoon exit na dit seizoen voor Visser, en heeft binder nog een jaar.

Binder moet je lozen, komt op alle fronten zwaar te kort. Visser is ook niet goed genoeg maar levert wel strijd.

KlinkHamer

rkc gelijk, Almere achter, WII gelijk, Roda achter, tja

Bankzitter

Veel voorzetten maar niemand in de 16 om het af te maken.
Misschien toch een andere spits erin?

CambuurArnhem

Citaat van: fred op februari 27, 2026, 20:35:40
Had jij ook inlog problemen?

Nee.
Ik had problemen met uitvogelen wat espn watch is en wat voor koppelcode ze bedoelden... Kostte me 10 minuten

sunderland

Citaat van: KlinkHamer op februari 27, 2026, 20:58:27
Zeiken op de Skeids is van alle tijden, maar valt laatste tijd wel op dat het lijkt dat zij overal voor fluiten en dan Henstra wel buitenspel geven terwijl dat niet zo is.....minder pietlutten en wat meer opletten als het belangrijk wordt, graag.
wat een skande ook, geen buitenspel

wiekie1969

Citaat van: Trainert! op februari 27, 2026, 20:56:34
Wachten op de 1-0.
afbraakvoetbal Ultee.

ophouden te zeuren over teveel wedstrijden in korte tijd. Vroeger speelden we 2 wedstrijden op een dag

Vent, hou eens een keer op met je negatieve geleuter. Steun je club. 0-1 is genoeg. We zijn beter.