Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Top Oss-Cambuur

Gestart door Specuveter, februari 25, 2026, 10:18:53

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
2 (8%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
0 (0%)
Galvez
1 (4%)
Balk
0 (0%)
Souren
12 (48%)
Apkakou
4 (16%)
Ferrah
4 (16%)
van der Sande
0 (0%)
Henstra
1 (4%)
Kian Visser
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Sjostrand
1 (4%)
Marsman
0 (0%)
Rolke
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 25

Stemmen gesloten: maart 04, 2026, 23:26:09

Derkx R.H.


AL

Henstra op links dus zo te zien.

denistel


Galdiano

Dit gaat een walk over worden. Sjors Ultee weet niet hoe hij het neer moet zetten tegen dit team.
We zijn eindelijk eens onvoorspelbaar.

Ik zeg 0-5!  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Derkx R.H.


Bankzitter

Wel leuk om andere spelers aan het werk te zien, hopelijk pakt het goed uit.

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op februari 27, 2026, 19:01:56
Wel leuk om andere spelers aan het werk te zien, hopelijk pakt het goed uit.
en hoe gaan we het doen op kunstgras??.ik hoop dat er geen blessures bij komen.

Vlampiep

Citaat van: Derkx R.H. op februari 27, 2026, 18:53:16
Waar kan ik tekenen?
Teken graag mee want ik denk dat onze strijders het vanavond wel eens heel moeilijk kunnen krijgen. |:)

moodygrunn

Heeft iemand ook een stream?
In Henk en Sandor we trust


Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

fred

#72
leuk....Error code 43 terwijl ik geen vpn aan heb  :rodekaart

CambuurArnhem

espn extra.
Heeft me wat tijd gekost, maar kan het nu toch zien.
Cambuur veel sterker, wachten op de 0-1

Inferno-058

Fel begin, maar snel scoren daar. Camping elftal Top Oss