Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Top Oss-Cambuur

Gestart door Specuveter, februari 25, 2026, 10:18:53

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
2 (8%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
0 (0%)
Galvez
1 (4%)
Balk
0 (0%)
Souren
12 (48%)
Apkakou
4 (16%)
Ferrah
4 (16%)
van der Sande
0 (0%)
Henstra
1 (4%)
Kian Visser
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Sjostrand
1 (4%)
Marsman
0 (0%)
Rolke
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 25

Stemmen gesloten: maart 04, 2026, 23:26:09

Vlampiep

Citaat van: Stiens op februari 26, 2026, 16:59:33
De Jong erkende dat zijn ploeg de laatste duels moeizaam voetbalt. Niettemin pakte Cambuur wel 7 punten uit de laatste 3 wedstrijden. ?Logisch dat het nu wat moeizamer gaat. We hebben twee maanden amper normaal getraind. Laat staan wedstrijden gespeeld. Nu hebben we opeens een overvol programma. Ik begreep dat sommigen kritiek op ons spel hadden. Dat geeft niks, maar dan heb je zelf niet gevoetbald.?
?Niemand kan er wat aan doen dat we zo weinig hebben gespeeld?, aldus De Jong. ?De club niet. De KNVB evenmin. We moeten hier dus even doorheen. We pakken de punten. Dat is nu het belangrijkste. Ik ben ervan overtuigd dat we op korte termijn ook weer beter voetballen.?
Bron: LC.nl
Zo lang er niet verloren wordt heeft de trainer gelijk, maar als we de 2 afelopen wedstrijden hadden verloren was het forum vol geschreven
over geen plan B enz, het is de waan van de dag. Het steeds weer benoemen van geen trainingsfaciliteiten en wedtrijden zou nu wel eens gecompenseerd moeten zijn met de nu gespeelde wedstrijden. Dit mag geen excuus meer zijn voor morgen. Dat spelers, met name de monkies op hun tandvlees gaan lopen kan ik oprecht begrijpen. Henk zijn betoog lijkt meer op die van een commercieel directeur dan van een trainer.

Holwerd voor Cambuur

#31
Citaat van: Vlampiep op februari 26, 2026, 20:02:34
Het steeds weer benoemen van geen trainingsfaciliteiten en wedtrijden zou nu wel eens gecompenseerd moeten zijn met de nu gespeelde wedstrijden.

Van nauwelijks kunnen trainen, naar 3 wedstrijden in 9 dagen (and counting). Ik kan mij best voorstellen dat dat heel lastig is.
Enorm respect voor de inzet van met name de 2e helft dinsdag, na die eerdere 2.5 wedstrijd.

Misschien moeten we inderdaad wat meer genieten van wat we hebben (9 punten los; ongeslagen thuis sinds december 2024) ipv wat we niet hebben (oogstrelend voetbal).
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bankzitter

Dat ging bij Vitesse ook goed (en dat was nog extremer).
gelukkig een brede selectie op dit moment. Het wordt niet veel zwakker als we moeten wisselen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Vlampiep op februari 26, 2026, 20:02:34
Zo lang er niet verloren wordt heeft de trainer gelijk, maar als we de 2 afelopen wedstrijden hadden verloren was het forum vol geschreven
over geen plan B enz, het is de waan van de dag. Het steeds weer benoemen van geen trainingsfaciliteiten en wedtrijden zou nu wel eens gecompenseerd moeten zijn met de nu gespeelde wedstrijden. Dit mag geen excuus meer zijn voor morgen. Dat spelers, met name de monkies op hun tandvlees gaan lopen kan ik oprecht begrijpen. Henk zijn betoog lijkt meer op die van een commercieel directeur dan van een trainer.

Wat een malle wonderlijke reactie.

Je bent op de hoogte dat Cambuur de laatste 3 wedstrijden extra punten heeft binnengeharkt in de 88ste, 97ste en 84ste minuut door grote omzettingen in het tactisch plan. Jouw redenatie is dat als het niet gelukt was iedereen commentaar had gehad, maar.... een plan B heeft wel gewerkt...

De problemen rond het ritme van wedstrijdspelen en de slechte trainingen (waar op een gegeven moment drie uur per dag voor gereisd moest worden, wat ook een extra belasting is) waren heel re?el. Die worden niet teniet gedaan doordat we nu gemiddeld om de 3 a 4 dagen wedstrijden moeten spelen. De problemen worden juist verdubbeld, eerst te weinig arbeid en ritme wat invloed heeft op de belastbaarheid en daarna een periode met 'te' veel wedstrijden waarbij overbelasting op de loer ligt.

Je kunt ook gewoon zeggen dat je geen fan bent van Henk, dat is toch geen probleem. :proost
Henk, held, bedankt

Johan-12

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 26, 2026, 21:33:04
Wat een malle wonderlijke reactie.

Je bent op de hoogte dat Cambuur de laatste 3 wedstrijden extra punten heeft binnengeharkt in de 88ste, 97ste en 84ste minuut door grote omzettingen in het tactisch plan. Jouw redenatie is dat als het niet gelukt was iedereen commentaar had gehad, maar.... een plan B heeft wel gewerkt...

De problemen rond het ritme van wedstrijdspelen en de slechte trainingen (waar op een gegeven moment drie uur per dag voor gereisd moest worden, wat ook een extra belasting is) waren heel re?el. Die worden niet teniet gedaan doordat we nu gemiddeld om de 3 a 4 dagen wedstrijden moeten spelen. De problemen worden juist verdubbeld, eerst te weinig arbeid en ritme wat invloed heeft op de belastbaarheid en daarna een periode met 'te' veel wedstrijden waarbij overbelasting op de loer ligt.

Je kunt ook gewoon zeggen dat je geen fan bent van Henk, dat is toch geen probleem. :proost
Verhaal met onderbouwing, dat zien we hier niet vaak  :zweep

denistel

natuurlijk spelen er van allerlei dingen mee maar als een speler niet
goed is of het spel wat minder mag je dat gewoon zeggen toch.

valt wel op dat de 1e helften vaak minder zijn dan de 2e dus dat is
wel iets om aan te werken vind ik,kijken wat de tegenstander doet
moeten spelers ook beheersen soms lijkt het er op dat pas in de rust
wordt door genomen en dat moet er uit.spelers moeten zelf de boel
om kunnen zetten in het veld,zijn soms maar kleine dingen maar het
moet wel gebeuren.
verder gaat het op dit moment gewoon om de punten en 7 uit 3 is
een mooie gemiddelde,

sunderland

Weet niet wat ik van deze wedstrijd moet verwachten, kan alle kanten op.

Eewal

Citaat van: sunderland op februari 27, 2026, 06:52:19
Weet niet wat ik van deze wedstrijd moet verwachten, kan alle kanten op.
Dat heb ik ook. 2-0 of 1-5, beide zouden me niet verrassen.

Vlampiep

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 26, 2026, 21:33:04
Wat een malle wonderlijke reactie.

Je bent op de hoogte dat Cambuur de laatste 3 wedstrijden extra punten heeft binnengeharkt in de 88ste, 97ste en 84ste minuut door grote omzettingen in het tactisch plan. Jouw redenatie is dat als het niet gelukt was iedereen commentaar had gehad, maar.... een plan B heeft wel gewerkt...

De problemen rond het ritme van wedstrijdspelen en de slechte trainingen (waar op een gegeven moment drie uur per dag voor gereisd moest worden, wat ook een extra belasting is) waren heel re?el. Die worden niet teniet gedaan doordat we nu gemiddeld om de 3 a 4 dagen wedstrijden moeten spelen. De problemen worden juist verdubbeld, eerst te weinig arbeid en ritme wat invloed heeft op de belastbaarheid en daarna een periode met 'te' veel wedstrijden waarbij overbelasting op de loer ligt.

Je kunt ook gewoon zeggen dat je geen fan bent van Henk, dat is toch geen probleem. :proost
Ik ben ook een wonderlijk figuur.  :y
8

Scc0511

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 26, 2026, 21:33:04
Wat een malle wonderlijke reactie.

Je bent op de hoogte dat Cambuur de laatste 3 wedstrijden extra punten heeft binnengeharkt in de 88ste, 97ste en 84ste minuut door grote omzettingen in het tactisch plan. Jouw redenatie is dat als het niet gelukt was iedereen commentaar had gehad, maar.... een plan B heeft wel gewerkt...

De problemen rond het ritme van wedstrijdspelen en de slechte trainingen (waar op een gegeven moment drie uur per dag voor gereisd moest worden, wat ook een extra belasting is) waren heel re?el. Die worden niet teniet gedaan doordat we nu gemiddeld om de 3 a 4 dagen wedstrijden moeten spelen. De problemen worden juist verdubbeld, eerst te weinig arbeid en ritme wat invloed heeft op de belastbaarheid en daarna een periode met 'te' veel wedstrijden waarbij overbelasting op de loer ligt.

Je kunt ook gewoon zeggen dat je geen fan bent van Henk, dat is toch geen probleem. :proost






Dat je het in de laatste minuten omdraait zo vaak zegt meer over het doorzettingsvermogen (en toch ook kwaliteit) in de groep dan over het plan voor de wedstrijd. Ik vind dat je zo vaak moet repareren dat je het aan de voorkant wellicht niet goed doet. Maar ieder zijn mening uiteraard.  Vanavond weer 3 punten! |:)

Arno A

Roda thuis op 13 maart. Is vierde in de reeks van komende wedstrijden. Pak je twaalf punten. Dan is de promotie echt wel binnen. Graafschap en co zijn allang bezig met de nacompetitie. En een de Graafschap haalt echt niet meer dan 66 punten. Dus ADO kan je na vanavond ook wel opschrijven als promovendus.

Dus nog maar twee weken geduld.

Derkx R.H.

Ik heb het vermoeden dat het vanavond zo komt te staan... 

666

Citaat van: Derkx R.H. op februari 27, 2026, 08:21:57
Ik heb het vermoeden dat het vanavond zo komt te staan... 

En toch zou ik weer met Ferrah beginnen, misschien heeft hij in deze fase vertrouwen nodig (Want voetballen kan hij).
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Bankzitter

Souren op 8 zou ik zeggen. Daar zou die op zijn best moeten zijn.

Noordcambuur

Citaat van: Arno A op februari 27, 2026, 08:17:46
Roda thuis op 13 maart. Is vierde in de reeks van komende wedstrijden. Pak je twaalf punten. Dan is de promotie echt wel binnen. Graafschap en co zijn allang bezig met de nacompetitie. En een de Graafschap haalt echt niet meer dan 66 punten. Dus ADO kan je na vanavond ook wel opschrijven als promovendus.

Dus nog maar twee weken geduld.
dat kan ik denk zelf dat we nog 16 punten moeten behalen uit de laatste 12 wedstrijden.
Maar nogmaals per wedstrijd bekijken.