Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Top Oss-Cambuur

Gestart door Specuveter, februari 25, 2026, 10:18:53

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
2 (8%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
0 (0%)
Galvez
1 (4%)
Balk
0 (0%)
Souren
12 (48%)
Apkakou
4 (16%)
Ferrah
4 (16%)
van der Sande
0 (0%)
Henstra
1 (4%)
Kian Visser
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Sjostrand
1 (4%)
Marsman
0 (0%)
Rolke
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 25

Stemmen gesloten: maart 04, 2026, 23:26:09

Poetser

Citaat van: denistel op februari 25, 2026, 21:49:35
ja en galvez is verdedigend onzeker .ferrah heeft het gewoon even niet je zet er toch gewoon
een andere buiten voor in veranderd weinig aan je speelwijze maar gaat mij er meer
om dat je spelers ontlast door er meer te gebruiken.

Dou wust altied iedereen er maar van af hale.

Eewal

Ik vind dat Henstra ook wel eens een basisplaats verdient eigenlijk. Als ik op mijn niveau vroeger zo uit vorm was als Ferrah, dan zat ik ook gewoon op het bankje. Dat is ok?, daar maak je niemand mee kapot em hoort bij eem volwassen voetballer worden.

Arno A

Je kan met deze puntenvoorsprong toch makkelijk een aantal spelers rust geven in de uitwedstrijden.

Een puntje uit Oss meenemen is toch prima. En dan volle bak tegen Almere.

Derkx R.H.

Citaat van: Arno A op februari 26, 2026, 07:51:55
Je kan met deze punten voorsprong toch makkelijk een aantal spelers rust geven in de uitwedstrijden.

De punten uit Oss meenemen is toch prima. En dan volle bak tegen Almere.
6 punten bij schrijven maar :thumbsup

Scc0511

Citaat van: EdsjeSCC op februari 25, 2026, 12:13:40
Rolke kan wel voetballen. Je bent oprecht de 1e van wie ik dat hoor

Tegen een goed georganiseerd Eindhoven viel me op dat onze 10 (Balk) steeds verkeerd liep en zich niet tussen de linies aanbood, terwijl er super veel ruimte lag steeds. We werden daardoor gedwongen om, of weer terug te spelen of soms de lange bal te  spelen. Hierdoor werd het spel erg voorspelbaar en cre?erden we erg weinig.
Denk dat je tegen een compact Oss meer hebt aan een Rolke op 10 zodat je vanuit daar door kunt voetballen.

Lore

Citaat van: Eewal op februari 26, 2026, 07:19:37
Ik vind dat Henstra ook wel eens een basisplaats verdient eigenlijk. Als ik op mijn niveau vroeger zo uit vorm was als Ferrah, dan zat ik ook gewoon op het bankje. Dat is ok?, daar maak je niemand mee kapot em hoort bij eem volwassen voetballer worden.

Echt? Ik werd alleen gewisseld als het mijn beurt was. Tenzij mijn ouders kwamen kijken, dan mocht ik blijven staan

EdsjeSCC

Citaat van: Scc0511 op februari 26, 2026, 09:18:03
Tegen een goed georganiseerd Eindhoven viel me op dat onze 10 (Balk) steeds verkeerd liep en zich niet tussen de linies aanbood, terwijl er super veel ruimte lag steeds. We werden daardoor gedwongen om, of weer terug te spelen of soms de lange bal te  spelen. Hierdoor werd het spel erg voorspelbaar en cre?erden we erg weinig.
Denk dat je tegen een compact Oss meer hebt aan een Rolke op 10 zodat je vanuit daar door kunt voetballen.

Balk kan dat ook helemaal niet, die moet rennen en vliegen en dan zou VD Sande zich tussen de linies kunnen/moeten aanbieden.
En Rolke is in de kleine ruimtes ongeveer even slecht.
Ferrah op 10 en Henstra rechtsbuiten zou ik wel zien zitten, maar dan moet de 6 van hun niet te veel mee op komen

sunderland

Citaat van: EdsjeSCC op februari 26, 2026, 09:56:16
Balk kan dat ook helemaal niet, die moet rennen en vliegen en dan zou VD Sande zich tussen de linies kunnen/moeten aanbieden.
En Rolke is in de kleine ruimtes ongeveer even slecht.
Ferrah op 10 en Henstra rechtsbuiten zou ik wel zien zitten, maar dan moet de 6 van hun niet te veel mee op komen
en dat laatste zal dan zeker gebeuren. Balk zeker opstellen. Henk kennende zal R?lke de plek van Diemers overnemen. Of heel misschien Berkhout op 6 en Souren op 8 wat meer Souren zijn positie is.

sunderland

Citaat van: Eewal op februari 26, 2026, 07:19:37
Ik vind dat Henstra ook wel eens een basisplaats verdient eigenlijk. Als ik op mijn niveau vroeger zo uit vorm was als Ferrah, dan zat ik ook gewoon op het bankje. Dat is ok?, daar maak je niemand mee kapot em hoort bij eem volwassen voetballer worden.
weet je nog dat bijna iedereen Ferrah eruit wou hebben en dat hij persoonlijk 3 punten binnen harkte tegen Willem 2. ?..

Trainert!

Ferrah wissel en Rolke basis dan zou je er echt geen reet van snappen

sunderland

Citaat van: Scc0511 op februari 26, 2026, 09:18:03
Tegen een goed georganiseerd Eindhoven viel me op dat onze 10 (Balk) steeds verkeerd liep en zich niet tussen de linies aanbood, terwijl er super veel ruimte lag steeds. We werden daardoor gedwongen om, of weer terug te spelen of soms de lange bal te  spelen. Hierdoor werd het spel erg voorspelbaar en cre?erden we erg weinig.
Denk dat je tegen een compact Oss meer hebt aan een Rolke op 10 zodat je vanuit daar door kunt voetballen.
Balk heeft in de fase dat we het super moeilijk hadden heel veel ballen er tussen uit gepikt. Of zijn we het verdedigende vergeten. Daarbij liep het niet goed na de tegengoal, daarvoor liep hij wel 5 x diep maar kreeg hij de bal niet. Tis maar net hoe je het ziet.

mark1989

Mooi om te lezen dat iedereen er wel iets van vind. En de een zegt die eruit en de ander zegt die er in.
Ik zou gewoon zoveel mogelijk vast houden aan vaste basis. Alleen als het conditioneel echt moet dan iemand vervangen.
Ferrah is dan misschien uit vorm. het is wel een speler die zo een wedstrijd kan beslissen. Hij is ook moeilijk te dekken. Tegenstander moet altijd dubbele dekking geven. Als je zo'n speler eruit haalt kan de tegenstander makkelijker 1 op 1 spelen en komt er dus minder ruimte in centrum.

De kracht van Cambuur is juist dat we 2 hele goede vleugels hebben. ik zou dat altijd zoveel mogelijk laten staan. henstra zoveel mogelijk minuten geven, maar nog niet in de basis.


sunderland

Citaat van: mark1989 op februari 26, 2026, 14:57:10
Mooi om te lezen dat iedereen er wel iets van vind. En de een zegt die eruit en de ander zegt die er in.
Ik zou gewoon zoveel mogelijk vast houden aan vaste basis. Alleen als het conditioneel echt moet dan iemand vervangen.
Ferrah is dan misschien uit vorm. het is wel een speler die zo een wedstrijd kan beslissen. Hij is ook moeilijk te dekken. Tegenstander moet altijd dubbele dekking geven. Als je zo'n speler eruit haalt kan de tegenstander makkelijker 1 op 1 spelen en komt er dus minder ruimte in centrum.

De kracht van Cambuur is juist dat we 2 hele goede vleugels hebben. ik zou dat altijd zoveel mogelijk laten staan. henstra zoveel mogelijk minuten geven, maar nog niet in de basis.
en zo ist ! Hoorde net interview met Henk, mensen moeten niet te veel kritiek hebben op het voetbal op dit moment en daar ben ik het mee eens. Het is niet goed dat weet iedereen wel maar daar zijn ook heel veel aanwijsbare redenen voor. Als vd Sande die bal erin ramt win je 3-0

Stiens

De Jong erkende dat zijn ploeg de laatste duels moeizaam voetbalt. Niettemin pakte Cambuur wel 7 punten uit de laatste 3 wedstrijden. ?Logisch dat het nu wat moeizamer gaat. We hebben twee maanden amper normaal getraind. Laat staan wedstrijden gespeeld. Nu hebben we opeens een overvol programma. Ik begreep dat sommigen kritiek op ons spel hadden. Dat geeft niks, maar dan heb je zelf niet gevoetbald.?

?Niemand kan er wat aan doen dat we zo weinig hebben gespeeld?, aldus De Jong. ?De club niet. De KNVB evenmin. We moeten hier dus even doorheen. We pakken de punten. Dat is nu het belangrijkste. Ik ben ervan overtuigd dat we op korte termijn ook weer beter voetballen.?

Bron: LC.nl

fred

Dat er bij rust een fluitconcert klonk vond Henk dan wel weer mooi  :_schater