Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Top Oss-Cambuur

Gestart door Specuveter, februari 25, 2026, 10:18:53

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
2 (8%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
0 (0%)
Galvez
1 (4%)
Balk
0 (0%)
Souren
12 (48%)
Apkakou
4 (16%)
Ferrah
4 (16%)
van der Sande
0 (0%)
Henstra
1 (4%)
Kian Visser
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Sjostrand
1 (4%)
Marsman
0 (0%)
Rolke
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 25

Stemmen gesloten: maart 04, 2026, 23:26:09

Specuveter

En door....
Kunstgras.
Benieuwd hoe de puzzel op het middenveld word opgelost?
Ik zou met Berkhout Souren en Balk starten
Wat denken jullie wat de beste oplossing is?

Scc0511

Janssen
Mulders Baouf Amofa Marsman
Berkhout Souren Rolke
Henstra Vd Sande Sjostrand

Hopelijk snel (dik) voor en Balk dr in voor Amofa en dan Berkhout naar achter

Specuveter

Citaat van: Scc0511 op februari 25, 2026, 11:02:31
  Janssen
Mulders Baouf Amofa Marsman
Berkhout Souren Rolke
Henstra Vd Sande Sjostrand

Hopelijk snel (dik) voor en Balk dr in voor Amofa en dan Berkhout naar achter
Toch Rolke??

Scc0511

Citaat van: Specuveter op februari 25, 2026, 11:04:54
Toch Rolke??

Ik vond gister ons eerste helft voetballend op het middenveld erg zwak. Rolke kan wel voetballen en denk dat je tegen Oss met een voetballend middenveld (Berkhout en Rolke) moet starten.

michello

We spelen op kunstgras, daar komen voetballers als Apkakou en Ferrah vaak wel bovendrijven.
Gaat niet gebeuren, maar zou het zo wel eens willen zien. Zal uiteindelijk wel Rolke/Balk en aanvoerder Souren voor Apkakou worden.

??? ?? Jansen ?????
?Mulders-Baouf?Amofa?Galvez-
??? Berkhout-Apkakou???
? ?????Ferrah?????
?Henstra?-Sande?Sj?strand?

sk13

Meende te zien dat amofa ook wat liep te hinkepinke,  geen risico mee nemen. Berkhout achterin.

Scc0511

Citaat van: sk13 op februari 25, 2026, 11:30:06
Meende te zien dat amofa ook wat liep te hinkepinke,  geen risico mee nemen. Berkhout achterin.

Inderdaad. Geen risico's nemen, te bepalend en weinig andere opties achterin.

Noordcambuur

Citaat van: sk13 op februari 25, 2026, 11:30:06
viel wel wat mee hoor was aan het einde van de wedstrijd bij noordtribune aan het dansen en springen.

EdsjeSCC

Citaat van: Scc0511 op februari 25, 2026, 11:08:47
Ik vond gister ons eerste helft voetballend op het middenveld erg zwak. Rolke kan wel voetballen en denk dat je tegen Oss met een voetballend middenveld (Berkhout en Rolke) moet starten.

Rolke kan wel voetballen. Je bent oprecht de 1e van wie ik dat hoor

EdsjeSCC

Citaat van: michello op februari 25, 2026, 11:12:57
We spelen op kunstgras, daar komen voetballers als Apkakou en Ferrah vaak wel bovendrijven.
Gaat niet gebeuren, maar zou het zo wel eens willen zien. Zal uiteindelijk wel Rolke/Balk en aanvoerder Souren voor Apkakou worden.

??? ?? Jansen ?????
?Mulders-Baouf?Amofa?Galvez-
??? Berkhout-Apkakou???
? ?????Ferrah?????
?Henstra?-Sande?Sj?strand?

2 verdedigende middenvelders gaat sowieso nooit gebeuren

Bankzitter

Niet te veel wijzigen. Souren is een 8, dus die komt daar. Zes waarschijnlijk Berkhout. Henstra voor Ferrah zou goed kunnen, verwacht het eigenlijk (nog) niet.

denistel

Citaat van: Bankzitter op februari 25, 2026, 12:25:11
Niet te veel wijzigen. Souren is een 8, dus die komt daar. Zes waarschijnlijk Berkhout. Henstra voor Ferrah zou goed kunnen, verwacht het eigenlijk (nog) niet.

ze hebben het steeds over een zwaar programma dus ik zou juist wel
bijv henstra voor ferrah en marsman voor galvez laten beginnen zo
verdeel je het wat toch.

sunderland

Citaat van: Scc0511 op februari 25, 2026, 11:08:47
? Het middenveld klopte niet door Souren, niet dat R?lke zo goed is maar die speelde alles wel vooruit. Hoeveel x hij Sj?strand heeft weggestuurd, daar waren we continu gevaarlijk de laatste 20 minuten. Kwam niks uit maar het gaf wel duidelijk aan dat we er veel druk op hadden en die fase

sunderland

Citaat van: denistel op februari 25, 2026, 13:23:02
ze hebben het steeds over een zwaar programma dus ik zou juist wel
bijv henstra voor ferrah en marsman voor galvez laten beginnen zo
verdeel je het wat toch.
je moet geen vaste patronen eruit halen, dat moet je doen als het echt niet anders kan, nu is Diemers ook al weg en is het al anders, dus Galvez laten starten en misschien Marsman erin op later moment . Marsman brengt energie maar zijn voortzetting is matig let maar eens op.

denistel

Citaat van: sunderland op februari 25, 2026, 21:04:20
je moet geen vaste patronen eruit halen, dat moet je doen als het echt niet anders kan, nu is Diemers ook al weg en is het al anders, dus Galvez laten starten en misschien Marsman erin op later moment . Marsman brengt energie maar zijn voortzetting is matig let maar eens op.

ja en galvez is verdedigend onzeker .ferrah heeft het gewoon even niet je zet er toch gewoon
een andere buiten voor in veranderd weinig aan je speelwijze maar gaat mij er meer
om dat je spelers ontlast door er meer te gebruiken.