Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oscar Sj?strand

Gestart door upweer, juli 10, 2025, 22:20:05

Vorige topic - Volgende topic

Derkx R.H.

Citaat van: Stiens op maart 25, 2026, 08:54:40
Tomme, had er niet meer op rekent na deze post  8P
Ik oek niet, maar gister einde van de middag ging Malm? totaal onverwacht toch overstag....

Oebieman

Citaat van: Derkx R.H. op maart 25, 2026, 09:04:34
Ik oek niet, maar gister einde van de middag ging Malm? totaal onverwacht toch overstag....

Wellicht had hij zo'n ongelofelijke overtuigende training bij Zweden onder 21  :P

Vlampiep

Citaat van: Derkx R.H. op maart 25, 2026, 09:04:34
Ik oek niet, maar gister einde van de middag ging Malm? totaal onverwacht toch overstag....
Gefeliciteerd man met de promotie en hoop nog veel te kunnen genieten van jouw posts  :proost
Heb ontzettend genoten van  Oscar en jammer dat hij is vertrokken. Maar natuurlijk een geweldige transfer voor hem en wij een goed gevulde beurs.
Met het vetrek leveren wij vooralsnog wel kwaliteit in, maar lijkt Kvam misschien wel de waardige opvolger.

Bens

Jammer dat hij vertrekt maar als je zo?n mooie bedrag kunt krijgen. Dan moet je hem laten gaan.

Arno A

Tegen Nartey binnenkort?

Andy King

Citaat van: Derkx R.H. op maart 25, 2026, 09:04:34
Ik oek niet, maar gister einde van de middag ging Malm? totaal onverwacht toch overstag....

Slim van Lars. Malm? moest handelen onder tijdsdruk.

Lore

Citaat van: CambuurAmersfoort op maart 24, 2026, 23:28:19
Ik kan hier maar moeilijk blij mee zijn.
Heerlijke speler om voor naar het stadion te komen en ook het moment op de dag van promotie voelt heel lullig.

Mooi bedrag natuurlijk en toch had ik gehoopt dat hij het avontuur in de eredivisie met ons zou aangaan.
Al heeft Kvam vanavond wel laten zien dat er zomaar een waardige vervanger klaar kan staan en dan is 2miljoen natuurlijk wel heel lekker!

Bedankt voor de mooie goals Oscar, je bent 1 van de revelaties van het seizoen geweest!

Eens. Maar door deze miljoen is de onderhandelingspositie met Boauf ineens nog sterker. Daarnaast is het zo vroeg dat er alle tijd is om op zoek te gaan naar versterking

Lore

Citaat van: Bankzitter op maart 25, 2026, 07:59:53
Het is een transferrecord... heel veel geld voor een KKD speler.
Stel dat je dit nu in aflossing steekt, dan dalen de rentelasten ook al maanden eerder dan geplanned.
Ze zullen het echt wel goed doorgerekend hebben.

Aflossing is in 20 jaar, rente is 5%. Dat betekent dat van elke miljoen er 100.000 euro spelersbudget direct en structureel bij kan komen. Dat schept zoveel ruimte!

Oud Cambuur

Henk vertelde bij ESPN als ze tussen de 2 en 3 miljoen konden inlossen dat het dan structureel een enorm verschil maakt voor volgend seizoen hoe het precies in elkaar zat werd er niet bij verteld. Zou dus mooi zijn met deze verkoop ben je een eind op weg

Cor

Hebben ze niet een kortlopende lening van 2,5 miljoen bij vd Brink? Het zou in mijn ogen logisch zijn om hem terug te betalen zodat zijn invloed binnen de club weg is. Dat hoeft niet van deze transfersom maar afscheid van elkaar nemen kan volgens mij geen kwaad. Ben superblij met de promotie en de geweldige scouting die we tegenwoordig hebben.

Lore

Citaat van: Cor op maart 25, 2026, 12:53:20
Hebben ze niet een kortlopende lening van 2,5 miljoen bij vd Brink? Het zou in mijn ogen logisch zijn om hem terug te betalen zodat zijn invloed binnen de club weg is. Dat hoeft niet van deze transfersom maar afscheid van elkaar nemen kan volgens mij geen kwaad. Ben superblij met de promotie en de geweldige scouting die we tegenwoordig hebben.

Hmmmm, waarom? Ik heb niet het idee dat hij nog geld in Cambuur gaat steken. Als de overeenkomsten goed zijn, dan heeft hij door een lening niet extra invloed.

Citaat van: Oud Cambuur op maart 25, 2026, 12:13:41
Henk vertelde bij ESPN als ze tussen de 2 en 3 miljoen konden inlossen dat het dan structureel een enorm verschil maakt voor volgend seizoen hoe het precies in elkaar zat werd er niet bij verteld. Zou dus mooi zijn met deze verkoop ben je een eind op weg

Tsjah, 5% rente en aflossing in 20 jaar (dus ook 5%) levert een extra cashflow van 200.000 tot 300.000 euro op. Dat is structureel!

Cor

Citaat van: Lore op maart 25, 2026, 12:58:49
Hmmmm, waarom? Ik heb niet het idee dat hij nog geld in Cambuur gaat steken. Als de overeenkomsten goed zijn, dan heeft hij door een lening niet extra invloed.



Ik doel op de moeizame relatie die hij met Kooi heeft. En in mindere mate met Henk de Jong

KlinkHamer

Is 2 miljoen niet wat weinig ?

Lore

Citaat van: KlinkHamer op maart 25, 2026, 15:30:20
Is 2 miljoen niet wat weinig ?

Het is de 21ste transfer ooit in  de KKD. En kan oplopen door een doorverkooppercentage.

Dat is wel een mooie transfer hoor!


michello

#314
Komen ook nog bonussen bij, dus dat is een mooie deal. Oscar heeft 4 jaar getekend daar, dus stel hij draait lekker dan zullen nieuwe clubs ook behoorlijk de portemonnee moeten trekken wat weer in ons voordeel is. Het perfecte scenario is dat hij over 1,5 jaar voor pak ?m beet 8/10 miljoen naar Engeland gaat en dan maar hopen dat de doorverkoop 20% is , dan komt de totale verkoop uiteindelijk op bijna 4 miljoen.  8)