Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oscar Sj?strand

Gestart door upweer, juli 10, 2025, 22:20:05

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Wat een lullig einde zo, zonder te spelen en feest te vieren :|
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sunderland

Citaat van: michello op maart 24, 2026, 23:20:12
Bizar einde maar wat heb ik genoten!








Lars: El Kadiri gratis op te halen uit Doetinchem.
kvam

michello

Zal nog wat bij moeten h? Sun!

CambuurAmersfoort

Ik kan hier maar moeilijk blij mee zijn.
Heerlijke speler om voor naar het stadion te komen en ook het moment op de dag van promotie voelt heel lullig.

Mooi bedrag natuurlijk en toch had ik gehoopt dat hij het avontuur in de eredivisie met ons zou aangaan.
Al heeft Kvam vanavond wel laten zien dat er zomaar een waardige vervanger klaar kan staan en dan is 2miljoen natuurlijk wel heel lekker!

Bedankt voor de mooie goals Oscar, je bent 1 van de revelaties van het seizoen geweest!

Eewal

Citaat van: CambuurAmersfoort op maart 24, 2026, 23:28:19
Ik kan hier maar moeilijk blij mee zijn.
Heerlijke speler om voor naar het stadion te komen en ook het moment op de dag van promotie voelt heel lullig.

Mooi bedrag natuurlijk en toch had ik gehoopt dat hij het avontuur in de eredivisie met ons zou aangaan.
Al heeft Kvam vanavond wel laten zien dat er zomaar een waardige vervanger klaar kan staan en dan is 2miljoen natuurlijk wel heel lekker!

Bedankt voor de mooie goals Oscar, je bent 1 van de revelaties van het seizoen geweest!
ook dubbel gevoel maar cambuur kan deze miljoenen gewoonweg niet laten schieten. Geld voor Milan smit en baouf er nog deels bij en we kunnen herinvesteren...

Bankzitter

Ik begrijp het wel. Je kan nu al vroeg de transfermarkt op omdat je al zeker bent van promotie en van de inkomsten van 2 miljoen en het geld dat je voor Milan Smit krijgt. Maar het is idd wel een raar einde van zijn seizoen zo.

michello

We kunnen straks 7/8 miljoen bijschrijven met Smit Sj? en Baouf. Al kunnen we de helft gebruiken, is al ongekend.

Oud Cambuur

Las met doorverkoop percentage dan zou hij in de toekomst nog meer kunnen opbrengen mits het klopt

mark1989

Ik had hem ook liever gehouden of voor meer verkocht. Een van de redenen zal ook zijn dat cambuur nu meteen geld in de la heeft en op de transfermarkt ook direct kan toeslaan. Anders moeten we blijven wachten tot we iets verkopen voordat we wat kunnen doen.

Trainert!

Teleurstellend bedrag voor zo'n speler.
In ieder geval bedankt voor al het moois Oscar. Hopelijk zien we je nog op de oldehove

NRG

Ontzettend jammer! Beetje domper ook wel. Enorm genoten van deze speler afgelopen seizoen.

Bankzitter

Het is een transferrecord... heel veel geld voor een KKD speler.
Stel dat je dit nu in aflossing steekt, dan dalen de rentelasten ook al maanden eerder dan geplanned.
Ze zullen het echt wel goed doorgerekend hebben.

NRG

Citaat van: Bankzitter op maart 25, 2026, 07:59:53
Het is een transferrecord... heel veel geld voor een KKD speler.
Stel dat je dit nu in aflossing steekt, dan dalen de rentelasten ook al maanden eerder dan geplanned.
Ze zullen het echt wel goed doorgerekend hebben.


Vanuit financieel oogpunt snap ik het wel. Vanuit sportief oogpunt vind ik het gewoon ontzettend jammer. Was echt een smaakmaker

oost

Heel erg jammer dat hij weg is. Echt een speler waarvoor je naar het stadion komt.
Maar de timing is natuurlijk wel echt perfect. Promotie zeker een zakgeld en de vervanger staat al in de start blokken en kan zich laten zien komende 6 duels  |:)
Mocht het wel tegenvallen hebben ze de hele zomer om Sjorstrand te vervangen  |:)

Stiens

Citaat van: Derkx R.H. op maart 20, 2026, 09:35:49
Malm? kan een streep door....en er was ook geen akkoord tussen de clubs!

Tomme, had er niet meer op rekent na deze post  8P