Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - FrannySCC

#1
KAMPIOENEN JAAA ~!!!!
#2
JAAAAA O-2 !!!! :d:
#3
Pleaase iemand livestream ik zit hier op een camping en stress em een beetje
#4
Heeft er iemand een werkende livestream  :)
#5
weet iemand hoelaat die bus komt?
#6
JAA YES, verheug me nu al op cambuurplein :thumbsup
#7
Citaat van: kgscc op april 22, 2013, 21:32:11
Elke supporter een eigen spandoek mee

zou wat zijn als wij dat deden
#8
Heeft iemand een stream die werkt en niet hapert?
#9
Citaat van: AL op april 22, 2013, 20:02:07
Stream werkt niet!!
Iemand suggesties??

ik ga ff zoeken
#11
Iemand een stream?
#12
Websites / Re: Filmpje Cambuur
januari 28, 2013, 22:57:41
Ik heb het eigenlijk gewoon zonder doel gemaakt. ik ga video-editor als opleiding doen en dit is zegmaar meer oefenen.
#13
Websites / Re: Filmpje Cambuur
januari 28, 2013, 22:13:32
Oh balen :(
#14
Websites / Re: Filmpje Cambuur
januari 28, 2013, 22:04:17
Hij is af! Ik wilde er eigenlijk meer sfeeracties in doen maar dat ging nogal moeilijk met de kwaliteit van de filmpjes. Ik weet het hij is aardig kort maar het is gewoon moeilijk om echt veel mooie beelden te krijgen   :X
#15
Websites / Re: Filmpje Cambuur
januari 23, 2013, 12:38:24
Het gaat al de goede kant op! Kijk maar --> http://gyazo.com/a80aaa793bed016b3b06e2be54e685c7