Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 11-03-2013] FC Emmen - SC Cambuur

Gestart door Ruppppert, januari 17, 2013, 16:51:24

Vorige topic - Volgende topic

nepomuk


punkman


Ronald

Die goal van Hemmen werd mooi voorbereid door Barto. Legde de bal mooi neer zodat Hemmen uit kon halen.

dennisw8


albert54

Straks weer naar het Cambuurplein  OOOOOleeeeeeeeee
w:)

Leve de Twaalfde man.  |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)

Ronald

De ballenvang netten gaan heen en weer door al die Leeuwarders achter de goal. |:)

scclwd


dennisw8


FrannySCC

JAA YES, verheug me nu al op cambuurplein :thumbsup

nepomuk

Citaat van: scclwd op april 22, 2013, 21:42:38
We zijn er nog niet!
Weet ik,maar ik zit in Tsjechie en moet morgen vroeg op. Volg de wedstrijd alleen via dit forum. Gewoon leuk.

kgscc

Iedereen die na 90 minuten nog in het stadion zit is een Cambuur supporter  ;)

scclwd

Citaat van: nepomuk op april 22, 2013, 21:44:49
Weet ik,maar ik zit in Tsjechie en moet morgen vroeg op. Volg de wedstrijd alleen via dit forum. Gewoon leuk.

Ik hou je op de hoogtre, we zitten in de 90e minuut.

punkman

Goh,alle emmen supporters hebben reeds het stadion verlaten ...
Alle 4 ...  :devil

marrumer

Citaat van: nepomuk op april 22, 2013, 21:44:49
Weet ik,maar ik zit in Tsjechie en moet morgen vroeg op. Volg de wedstrijd alleen via dit forum. Gewoon leuk.
ik ga komende zomer op vakantie naar tsjechie  :D was er afgelopen zomer ook.

scclwd