Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[03-05-13] Excelsior - S.C. Cambuur

Gestart door Ruppppert, april 16, 2013, 12:38:08

Vorige topic - Volgende topic

punkman

Die o-2 mag om mij toch nog wel even ..

punkman


FrannySCC


Bascambuur


Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

punkman


FrannySCC


Grijskijkert

Citaat van: punkman op mei 03, 2013, 21:46:04
Eagels bedankt !!!
Inderdaad, hun maar via de play offs promoveren
IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

Citaat van: ZFC op mei 03, 2013, 21:23:33
http://www.firstrow1.eu

Hoop zo dat jullie kampioen worden. Groeten uit zwolle.

Bedankt Zwollenaar, tot volgend seizoen _O_

Bascambuur

Wat een avond. Legendarisch. Straks los in het stadion.  |:)

NacBreda

Van Harte Gefeliciteerd vanuit BREDA

Tot volgend jaar en geniet ervan  _O_

rigardo

Mannen gekkehuis!! Van harte met het kampioenschap!!

Gr. uit venhuizen

Hooijboer hooligan

dennisw8

JAAAAA! GVD, WE ZIJN ER NA 13 JAAR
BEN ER NIET BIJ, MAAR HEB TRANEN VAN GELUK  _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

nepomuk

Ook vanuit Tsjechie, Nepomuk, de felicitaties !!!!! Grandioos, nooit verwacht. Volgend jaar Cambuur in de Arena.


dennisw8

Citaat van: nepomuk op mei 03, 2013, 22:06:27
Ook vanuit Tsjechie, Nepomuk, de felicitaties !!!!! Grandioos, nooit verwacht. Volgend jaar Cambuur in de Arena.

Vergeet de Kuip niet.  |:)