Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - R058

#1
Citaat van: Eewal op mei 30, 2026, 09:07:39
Bod van Cambuur op Bouhoudane door PSV afgewezen, daarom doorgeschakeld naar Vink. Bron: VI.
In dat stuk staat juist dat Vink wordt gezien als aanvallende middenvelder en dat het bod op Bouhoudane hier los van staat. Er wordt ook een nieuw bod op Bouhoudane verwacht.
Ik vind het leuke spelers waar ze mee bezig zijn. Echt jongens met potentie.
#2
Citaat van: Specuveter op mei 12, 2026, 18:41:42
We hebben toch net een links back gehaald?
Speelde een tijdje ook als buitenspeler. Vond hem toen wel positief opvallen. Is erg snel in ieder geval.
#3
Citaat van: sunderland op april 10, 2026, 21:34:29
Is die nummer 8 niet wat voor ons? Is beter dan alles van ons
Erg goede speler ja. Snel en een erg goede techniek en werkt ook hard. Die combinatie zie niet veel op dit niveau. Zeker niet als ie ook nog zoveel goals maakt.
#4
Citaat van: Noordcambuur op april 10, 2026, 21:49:24
Gooi je er Look en Veldhuis er in dan snap je het niet Henk?. :_schater
Waarom zou je dat niet doen? We spelen toch nergens meer voor? Ik zie dan ook liever dat meer jeugdspelers erin komen. Mag van mij juist nog wel meer. En gewoon overal 1 op 1 en vol op de aanval. Vermaak het publiek in ieder geval.
#5
Citaat van: Arno A op april 02, 2026, 15:19:57
Plat is aangesteld als opvolger van Schreuder. En ontslagen na een matige seizoensstart met 2 punten uit 5 wedstrijden.
Ja, dat snap ik. Ik wil alleen weten waar het vandaan komt dat Plat Schreuder genaaid heeft.
#6
Citaat van: michello op april 02, 2026, 13:28:52
Even logisch denken. Als je Lambooij zou zijn dan zou je toch als eerst Schreuder bellen voor een referentie? Jaren samengewerkt dan is hij de enige die Plat goed kent. Wel of geen breuk, hij zal toch wel wat zinnigs kunnen zeggen?
Heeft iemand trouwens ook een artikel oid over die breuk? Van hoe ik t heb gezien is Schreuder alleen ontslagen en Plat niet. Dan kun je niet zomaar ontslag nemen als Plat. Die heeft ook een salaris nodig. Maar misschien mis ik iets.
#7
Citaat van: De Gast op april 02, 2026, 13:09:12
Weer een omhooggevallen assistent.. daar hebben we al zoveel minne ervaringen mee.
Ah natuurlijk. Omhooggevallen. Meteen maar weer beginnen met zeiken. Wacht nou eerst eens af dat je hem hoort praten over zijn voetbalidee en de eerste oefenwedstrijden en ga daarna oordelen over zijn kwaliteit. Lambooij baseert deze keuze echt niet op niks lijkt mij.
#8
Citaat van: janou op maart 31, 2026, 11:34:19
Dit is toch geen ??n of het ander? Je moet goed met mensen kunnen werken, en de data en beelden gebruiken om het team en spelers individueel beter te maken. Als je ??n van de twee niet doet ben je ?berhaupt niet geschikt als trainer in deze tijd vind ik.
Eens. En daarnaast blijft het gaan om de resultaten en het voetbal. Robin Peter bij ADO heeft nou niet de gezelligste persoonlijkheid, maar niemand die erom zeurt daar.
Heb er ook het volste vertrouwen in dat Lambooij hierin een goede keuze gaat maken.
#9
Citaat van: Leeuwarder94 op maart 24, 2026, 20:46:49
Al een paar keer staat Jermoumi die linksbuiten totaal niet te dekken
Ja dit was niet best gedekt. Jonker mocht ook wel iets dichter op Postema zitten.
#10
Sj?strand kunnen we wel verkopen dus! We hebben de nieuwe al en deze heeft ook nog een linkerbeen haha
#11
Wedstrijden / Re: Helmond away
maart 16, 2026, 22:16:56
Citaat van: mark1989 op maart 16, 2026, 22:12:29
Datzelfde kun je ook zeggen van Balk. Was aan de bal ook matig. En Van der Sande. Veel slechte aannames.
Dus niet fair om alles op rolke af te schuiven. Hij was de enig die nog enige risico in zijn passing had. De andere middenvelders spelen alles breed.
Ik ben het eens met dat de rest ook niet goed was aan de bal en schuif dus ook niet alles op R?lke af, maar als je niet goed bent aan de bal moet je op zn minst verdedigend wel je werk doen. En ik vind dat R?lke dat niet goed genoeg deed.
#12
Wedstrijden / Re: Helmond away
maart 16, 2026, 22:08:32
Citaat van: Korezev op maart 16, 2026, 22:03:52
Dat je een ROLKE hater bent dar weet ik nu onderhand wel
Ben ik helemaal niet. Vind dat hij zeker iets kan toevoegen, maar vooral als invaller als je een goal nodig hebt. Want hij heeft wel iets speciaals en een heel goed schot. Verdedigend en in de duels vind ik hen gewoon veel te zwak, zeker als middenvelder.
#13
Wedstrijden / Re: Helmond away
maart 16, 2026, 22:04:47
Citaat van: zeewolde op maart 16, 2026, 22:01:20
ik zou maar eens terugkijken. Rolke was sterk in de passing. Het was Balk die aan de bal niks goed deed.
Naja ik ben het daar niet mee eens. Vaak veel te veilig. Maar vond hem vooral verdedigend en qua positiespel heel matig. Ik vond Balk niet eens zo heel anders spelen dan normaal en hij is verdedigend in ieder geval wel erg nuttig.
#14
Wedstrijden / Re: Helmond away
maart 16, 2026, 22:00:06
Nou poeh. Met de hakken over de sloot, want Helmond kreeg echt dikke kansen in de tweede helft. Ongelofelijk als je de eerste helft zag. En als het aan de moeheid lag, mag je ook wel wat meer doorwisselen.
R?lke vond ik echt verreweg het minste vandaag. Aan de bal werkelijk niks toegevoegd, verliest al z'n duels en dekt altijd op 2 meter.
#15
Wedstrijden / Re: Helmond away
maart 16, 2026, 21:40:43
Citaat van: Bens op maart 16, 2026, 21:34:09
Haal ook van der Sande er ook uit wat speelt die kerel waar de loos.
Komt ook omdat er de hele tijd geen beweging omheen is en hij krijgt ook niks mee van de scheids. Daarnaast hebben we niemand die daar kan invallen en het beter zal doen.