Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

FC Den Bosch - Cambuur Vrijdag 10 April 20:00

Gestart door Noordcambuur, april 08, 2026, 12:41:29

Vorige topic - Volgende topic

TheDutchman

Nadat de promotie definitief was, speelde je nog gewoon mee om het kampioenschap. Wat een tragedie hoe we het weggegeven hebben, en blijven weggeven...

Poetser

Citaat van: TheDutchman op april 10, 2026, 21:30:41
Nadat de promotie definitief was, speelde je nog gewoon mee om het kampioenschap. Wat een tragedie hoe we het weggegeven hebben, en blijven weggeven...

Tragedie  :_schater

drg

Zou zeggen deze wedstrijden boeien vrij weinig, maar dit is wel erg deprimerend niveau allemaal. Als er nog seizoenkaarttwijfelaars waren dan ga je ze op deze manier zeker niet overtuigen.

sunderland

#48
Is die nummer 8 niet wat voor ons? Is beter dan alles van ons

De Gast

Citaat van: Bens op april 10, 2026, 21:23:49
Sinds Cambuur gepromoveerd is het  spel er niet beter op geworden.

We beginnen anders vaak wel goed. Alleen levert het telkens minder vaak iets op en dan kakt het weer helemaal in.

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op april 10, 2026, 21:34:29
Is die nummer 8 niet wat voor ons?
bij elke tegenstander van Cambuur is er wel eentje die wij volgend seizoen wel willen hebben.


sunderland


anderszchristian

Citaat van: sunderland op april 10, 2026, 21:40:06
Die commentator is geen ADO supporter
Even een positive noot deze avond: Volgend seizoen geen Koert Westerman

Inferno-058

Nooit verwacht dat ik klaar met dit seizoen zou zijn, de spelers lijken er namelijk ook klaar mee te zijn!

V-man


De Gast

We scoren genoeg maar waarom hebben we dan zoveel moeite met scoren  :?

Noordcambuur

Gooi je er Look en Veldhuis er in dan snap je het niet Henk?. :_schater

R058

Citaat van: Noordcambuur op april 10, 2026, 21:49:24
Gooi je er Look en Veldhuis er in dan snap je het niet Henk?. :_schater
Waarom zou je dat niet doen? We spelen toch nergens meer voor? Ik zie dan ook liever dat meer jeugdspelers erin komen. Mag van mij juist nog wel meer. En gewoon overal 1 op 1 en vol op de aanval. Vermaak het publiek in ieder geval.