Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

FC Den Bosch - Cambuur Vrijdag 10 April 20:00

Gestart door Noordcambuur, april 08, 2026, 12:41:29

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Vind het zo raar niet, moeten veel sneller handelen. Ligt genoeg ruimte

siepelsjeu

Citaat van: sunderland op april 10, 2026, 20:51:26
waar was hij het laatste kwartier? Net zoals vorige week. Als er iemand goed tegen ons speelt moet ie gelijk hierheen. En de rest van het seizoen ook gezien?

Haha misschien moet je zijn stats van het hele seizoen eens bekijken :_schater

sunderland

#32
Citaat van: Leeuwarder94 op april 10, 2026, 20:58:10
Kijk niet alle den Bosch wedstrijden inderdaad, maar is mij wel vaker opgevallen en heeft toch goede statistieken. En dat in een matig team.
hij is ook echt wel goed maar ook echt beter dan we hebben.

TheDutchman


Korezev

Citaat van: sunderland op april 10, 2026, 21:08:19
hij is ook echt wel goed maar ook echt beter dan we hebben.
Het is een middelmatige speler, alleen beter dan alles wat wij hebben

Poetser

Citaat van: Korezev op april 10, 2026, 21:17:21
Het is een middelmatige speler, alleen beter dan alles wat wij hebben

Wat zeg je nou precies?

Bens

Verlos v.d. Sande en haal hem er uit hij kan nog niet een trap in een pakje boter schieten.

Trainert!


Bernardo

Best wel vermakelijk potje, maar het probleem goals maken.

Korezev

#39
Citaat van: Poetser op april 10, 2026, 21:18:31
Wat zeg je nou precies?
ik zeg het cynisch, terwijl sunderland het meent
Het is een geweldige speler die nummer 8 van hun

Noordcambuur

Citaat van: Bernardo op april 10, 2026, 21:19:46
Best wel vermakelijk potje, maar het probleem goals maken.
Kvam die is wel wat minder dan Sjostrand?. :y

Poetser

Citaat van: Korezev op april 10, 2026, 21:20:54
ik zeg het cynisch, terwijl sunderland het meent
Het is een geweldige speler die nummer 8 van hun

Ah op die manier.

Ach ja, lekker belangrijk al deze zomeravond potjes.
De helft zit met z'n koppie ergens anders.

Bens

Sinds Cambuur gepromoveerd is het  spel er niet beter op geworden.

De Gast

We hewwe nog wat spitsen oppe bank. Kom aan. Flikker ze er allemaal maar in.

Poetser

Citaat van: Bens op april 10, 2026, 21:23:49
Sinds Cambuur gepromoveerd is het  spel er niet beter op geworden.

Zo. Dit is nogal een statement.