Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Beul B

#1
Het was een tijdje rustig. Maar nu beginnen die discussies weer opnieuw tussen de voor- en tegenstanders. De argumenten kennen we nu wel een keer. Doorgaan met de spelers die we nu hebben en nog krijgen. Dat is wel 10x belangrijker.
#2
Algemeen / Re: Financiƫn
juni 12, 2026, 12:41:42
Niemand kan echt in de huishouding van Cambuur kijken. We kunnen allemaal blijven speculeren.

Maar Bankzitter heeft een goed verhaal. De KNVB moet denk ik dit geval van Cambuur met een nieuw stadion iets van de regels afwijken.
#3
Gaat Mark Diemers dan weg bij Cambuur???
#4
We kunnen onze coach wel ontslaan.

De opstelling en speelwijze kunnen we zelf wel bepalen als deskundige forumleden. _O_
#5
Bij de uitspraak over NAC kan het zijn dat NAC in het gelijk wordt gesteld. De KNVB heeft laten weten daar heel bang voor te zijn. Dan moeten tientallen wedstrijden over nieuw worden gespeeld. Dat is niet mogelijk en de KNVB heeft laten weten dat       de competitie dan ongeldig wordt verklaard. Zou dit betekenen dat er dan geen degradanten zijn??

En dus ook geen promovendie???

Komt de grootste dwaling in de sportgeschiedenis weer boven???

Het zal toch niet...
#6
Had die oud commandoos er op afgestuurd met wat wapens.
#7
we waren beter, ondanks een zeer slechte Jarmouni, Ferrah en Balk.

Kvam....ik weet het niet

Apkakou   die komt er wel, zit meer potentie in dan Kvam.

Galvez en vd Sande wel goed.
#8
inderdaad wat een drama die Jarmouni. Alles op de bank is beter. Desnoods zet je de reservekeeper daar maar neer.
#9
Het terrein bij de Oldehove is veel te klein. Als je daar iets wilt zien moet je er uren van tevoren zijn.

Had gewoon op een aantal pramen een route door de stad gedaan. Prinsentuin, Nieuwestad en Voorstreek. Dan kan iedereen kijken. Scheelt een hoop beveiligers, dranghekken en andere dingen. Vaar dan door naar het Kooy stadion. Doe daar de huldiging in het stadion. Kan iedereen mooi kijken vanaf de tribune. Horeca open en je verdient ook nog wat.

Ik weet wat het feest nu kost voor de gemeente/Cambuur en maar een paar mensen kunnen echt genieten in het gedrang. Had heel anders gekund. Goedkoper en beter toegangkelijker voor de supporters.
#10
Al eens eerder door mij genoemd. Nico Verkooyen van (jong)PSV als opvolger voor Mark???  Nico verlengt zijn contract niet en wil spelen. Talentvolle jonge middenvelder.
#11
tekent volgend jaar bij Den Bosch. _O_
#12
Nico Verkooyen van (jong)PSV als opvolger voor Mark???  Nico verlengt zijn contract niet en wil spelen. Talentvolle jonge middenvelder.
#13
Galdiano heeft wijze woorden. Gewoon met zijn allen even het hoofd koel houden.
#14
Wat slecht gisteravond. Alle spelers waren slecht. Misschien nog eentje die een beetje goed was, Galvez. De corners van Diemers waren ook weer bagger. Die van VVV waren constant gevaarlijk.
Geef de 400 supporters maar hun geld terug. Wanvertoning dit. En geef de mensen die voor de tv zaten maar een gratis krat bier. Die hebben ook wat moeten doorstaan.

Maar 1 lichtpuntje....we hebben goed getraind de afgelopen week.
#15
Foppe _O_ _O_ _O_