Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jort van der Sande

Gestart door Destroyer, juli 30, 2025, 22:10:42

Vorige topic - Volgende topic

Sorry foutje, verkeerde topic, en ik kan hem niet verwijderen

Kuzman is geniaal (en ik wil graag extra punten in de Pool)
3 (75%)
Kuzman is dom
0 (0%)
Kuzman is best wel intelligent, maar maakt soms wel foutjes
1 (25%)

Totaal aantal stemmen: 4

Stemmen gesloten: maart 09, 2026, 00:43:03

Scc0511

Echt wel hele goede wedstrijden zien spelen o.a. Emmen uit. Was toen enorm balvast. Als tweede spits (pinchhitter) ideaal lijkt me. Echter scoort te weinig om bij ons 1ste spits te zijn volgend jaar, helemaal in de e.d.

666

Ik zou hem houden... kan prima voetballen en is balvast.
Het belangrijkste is dat er 2 snelle jongens op de flanken komen.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Derkx R.H.

Citaat van: 666 op mei 07, 2026, 08:36:34
Ik zou hem houden... kan prima voetballen en is balvast.
Het belangrijkste is dat er 2 snelle jongens op de flanken komen.
Hoe denk je dat we komend seizoen gaan spelen?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Derkx R.H. op mei 07, 2026, 09:23:03
Hoe denk je dat we komend seizoen gaan spelen?
Ik heb eigenlijk geen idee, maar niet meer 4-3-3 dus? Kun je in een paar zinnen uitleggen hoe we dat gaan doen
Henk, held, bedankt

Derkx R.H.

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 07, 2026, 10:32:38
Ik heb eigenlijk geen idee, maar niet meer 4-3-3 dus? Kun je in een paar zinnen uitleggen hoe we dat gaan doen
3-5-2/3-4-3/5-3-2 en varianten hiervan...

Eewal

Citaat van: Derkx R.H. op mei 07, 2026, 10:35:48
3-5-2/3-4-3/5-3-2 en varianten hiervan...
Plat, ben jij dit?  :devil

Derkx R.H.


sunderland

Citaat van: Derkx R.H. op mei 07, 2026, 10:35:48
3-5-2/3-4-3/5-3-2 en varianten hiervan...
eigenlijk geen systeem. Iedereen moet als een harmonica fungeren. Met 1 diepe spits die een loper is zoals Linsen.

Beul B

We kunnen onze coach wel ontslaan.

De opstelling en speelwijze kunnen we zelf wel bepalen als deskundige forumleden. _O_

Derkx R.H.

Ook Jort kan naar Bali United

Tanjajeah

Citaat van: Derkx R.H. op juni 18, 2026, 15:42:55
Ook Jort kan naar Bali United

Is zelfs al onderweg volgens VI;


SC Cambuur-spits Van der Sande op weg naar avontuur in Indonesi?
Vandaag om 16:07
Update: Vandaag om 16:08

Joost Blaauwhof
Journalist VI
Jort van der Sande is in gesprek met Bali United. De aanvaller van SC Cambuur is op weg naar een avontuur in Indonesi?. Dat bevestigen ingewijden.

Eewal


el haj

Dat ?onderweg? is wel figuurlijk, ik zag ?m namelijk net nog in de stad.  :P

Edit: heb geen tiramisu gespot.

NRG

Citaat van: Derkx R.H. op juni 18, 2026, 15:42:55
Ook Jort kan naar Bali United


Als je die kans krijgt, altijd doen. Mooi avontuur.

Derkx R.H.

Citaat van: el haj op juni 18, 2026, 16:48:13
Dat ?onderweg? is wel figuurlijk, ik zag ?m namelijk net nog in de stad.  :P

Edit: heb geen tiramisu gespot.
Hij vliegt morgen richting Indonesi?