Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Derkx R.H.

Een aanvaller uit het buitenland die daar uit zijn contract loopt....

sunderland

Hoorde gister schreuder bij Rondo. Als ik het goed begrijp gaan we dus met tienen en 2 zessen spelen. Verder is het niet in beton gegoten maar iedereen moet en mag doen wat hij denkt en voelt aanvallend maar wel vanuit een patroon.
Ben heel benieuwd om dat allemaal te gaan volgen.

Bernardo

Citaat van: Derkx R.H. op april 14, 2026, 12:38:05
Een aanvaller uit het buitenland die daar uit zijn contract loopt....

Dat zijn er veel  :_schater

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Beul B

Al eens eerder door mij genoemd. Nico Verkooyen van (jong)PSV als opvolger voor Mark???  Nico verlengt zijn contract niet en wil spelen. Talentvolle jonge middenvelder.

Specuveter

Citaat van: Beul B op april 14, 2026, 14:34:43
Al eens eerder door mij genoemd. Nico Verkooyen van (jong)PSV als opvolger voor Mark???  Nico verlengt zijn contract niet en wil spelen. Talentvolle jonge middenvelder.
staan wel meer spelers van jong psv op de radar :)

EdsjeSCC

Citaat van: Galdiano op april 14, 2026, 07:12:28
Wat een verademing om naar Lambooij te luisteren.
Duidelijk in zijn visie, koers vast en weet gewoon wat hij wil en kan dit duidelijk vertalen.
Wat blij met deze man!  |:)

Echt een schot in de roos geweest. Maar sowieso een beetje onszelf in de arm knijpen wat er met ons clubje is gebeurt en gaat gebeuren op beleid technisch gebied. Ik kan me de jaren onderin de Jupiler League nog goed herinneren, met spelers als Hooyboer, Juliana, Paul Sjok en noem ze allemaal maar op. En ook de financiele malaise rond 2006 - 2010. Dat de club soms echt bijna op omvallen stond.

En kijk waar we nu zijn. In een prachtig nieuw stadion, met een goede jeugdopleiding, scoutingsapparaat dat ergens op gaat lijken, goed technisch beleid. Nu alleen de financien en het sportieve in de eredivisie.

En tot slot toch een kritische noot richting de podcast, die 2 van de podcast zelf. Niet naar te luisteren man

Lore

Citaat van: EdsjeSCC op april 15, 2026, 08:02:23
Echt een schot in de roos geweest. Maar sowieso een beetje onszelf in de arm knijpen wat er met ons clubje is gebeurt en gaat gebeuren op beleid technisch gebied. Ik kan me de jaren onderin de Jupiler League nog goed herinneren, met spelers als Hooyboer, Juliana, Paul Sjok en noem ze allemaal maar op. En ook de financiele malaise rond 2006 - 2010. Dat de club soms echt bijna op omvallen stond.

En kijk waar we nu zijn. In een prachtig nieuw stadion, met een goede jeugdopleiding, scoutingsapparaat dat ergens op gaat lijken, goed technisch beleid. Nu alleen de financien en het sportieve in de eredivisie.

En tot slot toch een kritische noot richting de podcast, die 2 van de podcast zelf. Niet naar te luisteren man

Tsjah, dat waren nogeens tijden. Maar toch heb ik nooit, echt, echt het idee gehad dat wij konden omvallen. Misschien zet ik toen in complete ontkenning!

Destroyer

Citaat van: EdsjeSCC op april 15, 2026, 08:02:23
Echt een schot in de roos geweest. Maar sowieso een beetje onszelf in de arm knijpen wat er met ons clubje is gebeurt en gaat gebeuren op beleid technisch gebied. Ik kan me de jaren onderin de Jupiler League nog goed herinneren, met spelers als Hooyboer, Juliana, Paul Sjok en noem ze allemaal maar op. En ook de financiele malaise rond 2006 - 2010. Dat de club soms echt bijna op omvallen stond.

En kijk waar we nu zijn. In een prachtig nieuw stadion, met een goede jeugdopleiding, scoutingsapparaat dat ergens op gaat lijken, goed technisch beleid. Nu alleen de financien en het sportieve in de eredivisie.

En tot slot toch een kritische noot richting de podcast, die 2 van de podcast zelf. Niet naar te luisteren man

2002/2003 ergens de eerste wedstrijden beleeft
3000 man op de tribune
De zuid tribune bijna voor je alleen
50 partijen in BC

Maar ow ow ow wat was Noord fanatiek en altijd gaan!

Maar eerlijk, wat ben ik trots op het nieuwe stadion en de groei van de club. Hopen dat we door bouwen en nooit meer degraderen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Poetser

Citaat van: Destroyer op april 15, 2026, 09:17:38

Maar ow ow ow wat was Noord fanatiek en altijd gaan!


Ik denk echt dat je dat romantiseert hoor.

Galdiano

Citaat van: Poetser op april 15, 2026, 09:27:57
Ik denk echt dat je dat romantiseert hoor.

Echt niet. Ook in mijn omgeving wordt er zo naar gekeken. De sfeer was toen echt heel goed met beperkt aantal supporters in het stadion. Liederen gingen minuten lang door ipv het bedroevende niveau van teksten op dit moment.

In die tijd werden wij als supporters ook al geroemd om de fantastische sfeer.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Marc S

De waarheid zal vast ergens in het midden zitten denk dat de hoeveelheid mensen die er nu zijn het al imposanter maakt, al vind ik de teksten van sommige lieden tegenwoordig ook echt triest.

Als je de club vergelijkt met 20 jaar geleden, is de club ongelovelijk gegroeid, van 3/4 duizend mensen op de tribunes naar 13/14 duizend. Een steeds betere wordende scouting, inkomende en uitgaande transfers, een erg goede jeugdopleiding. Lambooij is een goede TM voor ons zeker vele malen beter dan VD Vegt. Iemand die ook mee kan groeien met de organisatie. Hoewel soms met horten en stoten, voor mijn gevoel is de club vanaf 2009 stap voor stap gegroeid en beter geworden.

sunderland

Citaat van: Destroyer op april 15, 2026, 09:17:38
2002/2003 ergens de eerste wedstrijden beleeft
3000 man op de tribune
De zuid tribune bijna voor je alleen
50 partijen in BC

Maar ow ow ow wat was Noord fanatiek en altijd gaan!

Maar eerlijk, wat ben ik trots op het nieuwe stadion en de groei van de club. Hopen dat we door bouwen en nooit meer degraderen.
ook fantastische tijden. Voelde als wij tegen de rest. Dat maakte het fanatieker.
Toen liet je iedereen zien dat je voor Cambuur was want dat snapten de meesten niet en dat vond ik juist weer mooi.

sunderland

Citaat van: Galdiano op april 15, 2026, 09:49:03
Echt niet. Ook in mijn omgeving wordt er zo naar gekeken. De sfeer was toen echt heel goed met beperkt aantal supporters in het stadion. Liederen gingen minuten lang door ipv het bedroevende niveau van teksten op dit moment.

In die tijd werden wij als supporters ook al geroemd om de fantastische sfeer.
helemaal eens. Toen waren die 6 duizend nep supporters er niet bij

Lore

Citaat van: sunderland op april 15, 2026, 11:13:40
helemaal eens. Toen waren die 6 duizend nep supporters er niet bij

Verdomme, en ik wel en ook nog op noord!

IK BEN EEN VERHEVENE!!!

:proost