Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - herr kunkel

#1
Idd,  degene die mij bericht van S doorstuurde is echt wel innercircle... daar: op een haar na rond  was de tekst
#2
Sneker tomatensoep ( en heet) 
#3

Helemaal geen broodje aap verhaal. Ze zijn dichtbij een deal.
#4

Sandor in aantocht |:)
#5
Volgens de LC zijn beide onderweg naar LWD.
#6
 _O_
Citaat van: Montana op januari 13, 2023, 21:02:21
De concurrentie kijkt mee h?  :X
#7
Even tipje vd sluier??
#8
Selectie en Technische staf / Re: Sjors Ultee
november 13, 2022, 16:59:03
Hoe zit  het eigenlijk met transferwindow dit seizoen, vanwege vroege stop dit jaar?
#9
Wedstrijden / Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
november 12, 2022, 20:10:20
We gaan morgen gewoon winnen...!
#10
Wedstrijden / Re: Cambuur-Vitesse
oktober 10, 2022, 18:29:12
Goed gevoel over, wordt een ouderwetse driepunter
#11
Wedstrijden / Cambuur-Vitesse
oktober 09, 2022, 22:28:51
Zwak Vitesse wederom vanavond. Erin kletsen met vol stadion en boem!!
#12
[Yez,!!quote author=SCC link=topic=2285.msg315144#msg315144 date=1664706326]
Helemaal mee eens, maar moet wel bekennen dat hij volgens mij juist geen intelligente jongen is. Tenzij je spelintelligentie bedoelt, dat is natuurlijk wat anders
[/quote]
#13
Na de wellicht terechte  ( en soms tamelijk overtrokken) kritiek, verdient deze jongen een compliment! Slimme gast  en hier blijft het niet bij denk ik..
#14
Citaat van: Sakas op augustus 30, 2022, 14:20:46
Fortuna dacht ook dat ze Van Kaam binnen hadden, dus maar even wachten op het offici?le bericht van  :scc
klopt, maar dat ging uiteindelijk niet door vanwege Turkse turbulentie. Verstandig, totale escalatie dreigt daar volgens diverse bronnen..
#15
Selectie en Technische staf / Re: Mees Hoedemakers
augustus 23, 2022, 22:34:07
Ja hoor, daar hebben we weer zo'n anusklep a la Pisvlek..