Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Vitesse

Gestart door herr kunkel, oktober 09, 2022, 22:28:51

Vorige topic - Volgende topic

herr kunkel

Zwak Vitesse wederom vanavond. Erin kletsen met vol stadion en boem!!

PePe

De komende tegenstander kan beter de voorgaande wedstrijd winnen.
Hierdoor in de volgende wedstrijd minder fanatiek.
Denk ik.

Specuveter

We zijn er altijd wel goed in om tegenstanders waar het niet draait weer in het zadel te helpen.
Zaterdag hopelijk niet.

PePe

Cocu heeft met Vitesse nog geen wedstrijd gewonnen.
Ze zullen dus extra hun best willen doen, om Cambuur op de knie?n te krijgen.
Dit moet Cabuur moet niet gebeuren, dus wij moeten ze vocaal goed steunen.

Bankzitter

Ook deze zal weer moeizaam worden. We draaien zelf aanvallend nog voor geen meter. Vitesse heeft 2 defensieve middenvelder pal voor hun defensie gestald.

Positief is dat we heel weinig tegenkrijgen en een goaltje genoeg kan zijn voor winst. En als het niet loopt, dan net als tegen de Eagles maar op een punt gaan spelen in de tweede helft. Vitesse zal niet gaan aandringen en ook blij zijn met een puntje.

herr kunkel

Goed gevoel over, wordt een ouderwetse driepunter

sunderland

Ik weet dat het hier niet hoort maar mooi dat cerny is geschorst tegen ons 8)

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: sunderland op oktober 10, 2022, 20:24:17
Ik weet dat het hier niet hoort maar mooi dat cerny is geschorst tegen ons 8)

Sunderland dit hoort hier niet.

Delfzijl/Cambuur

                                                                                                         :rodekaart :_schater                                                                                                                                                                                                                                             

denistel

elke wedstrijd moet je scherp zijn. en zeer benieuwd
wie er gaan spelen.

Trainert!

Word weer een lastige. Kjell scherpen kan er niet zoveel van, maar blinkt altijd uit tegen Cambuur. Alsof hij het er om doet  :devil

J.v.G.

Citaat van: denistel op oktober 10, 2022, 21:59:32
elke wedstrijd moet je scherp zijn. en zeer benieuwd
wie er gaan spelen.
Mag van mij met Hoedemakers en van Kaam op het middenveld, en met Sai en Bangura op de backs dan is de opbouw lastig te verstoren.

Specuveter

Henk gaat niet met twee controleurs spelen.

zeewolde

Citaat van: Specuveter op oktober 11, 2022, 17:29:38
Henk gaat niet met twee controleurs spelen.
van Kaam kan op alle posities op middenveld, is niet perse een controleur.

sunderland

Citaat van: zeewolde op oktober 11, 2022, 17:51:10
van Kaam kan op alle posities op middenveld, is niet perse een controleur.
zo zien wij het maar Henk niet