Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Silvester van der Water

Gestart door Stiens, juli 01, 2022, 15:07:02

Vorige topic - Volgende topic

Huizen

Heeft net als Mambimbi nog veel te weinig gespeeld. Laat hem eerst maar 5 tot 10 volledige wedstrijden hebben gespeeld. Dan oordelen lijkt mij wat eerlijker, zeker gezien zijn lange blessure die hij net heeft gehad.

Beide duels dat hij speelde kwamen we ook nog met 10 en 9 man.

Specuveter

Iemand op de training geweest vanochtend?
Hoorde dat vd Water ongelooflijk op zijn donder kreeg van Henk en eigenlijk wel weg kon gaan :zucht

Vlampiep

Citaat van: Specuveter op september 29, 2022, 16:23:22
Iemand op de training geweest vanochtend?
Hoorde dat vd Water ongelooflijk op zijn donder kreeg van Henk en eigenlijk wel weg kon gaan :zucht
Dan zal Henk ook wel een goede reden gehad  hebben om hem de oren te wassen.
Vd Water is voor mij een speler die tot nu toe nog niets heeft laten zien in de keren dat hij speelde, dus zal hij wat mij betreft eerst maar eens zijn plaats moeten afdwingen met prestaties in plaats van het feit dat hij is aangetrokken als duurste aankoop tot nu toe.

zeewolde

Citaat van: Vlampiep op september 29, 2022, 16:58:26
Dan zal Henk ook wel een goede reden gehad  hebben om hem de oren te wassen.
Vd Water is voor mij een speler die tot nu toe nog niets heeft laten zien in de keren dat hij speelde, dus zal hij wat mij betreft eerst maar eens zijn plaats moeten afdwingen met prestaties in plaats van het feit dat hij is aangetrokken als duurste aankoop tot nu toe.
hij heeft ook al zoveel gespeeld :O
Geef iemand eens echt een kans, ipv dat gezeik direct.

zeewolde

Citaat van: Vlampiep op september 29, 2022, 16:58:26
Dan zal Henk ook wel een goede reden gehad  hebben om hem de oren te wassen.
Vd Water is voor mij een speler die tot nu toe nog niets heeft laten zien in de keren dat hij speelde, dus zal hij wat mij betreft eerst maar eens zijn plaats moeten afdwingen met prestaties in plaats van het feit dat hij is aangetrokken als duurste aankoop tot nu toe.

1 wedstrijd 62 minuten en 1 x 45 minuten., waarbij die 2e ook nog deels met 10 en 9 man
Verder 2 korte invalbeurten.

Je hebt helemaal gelijk dat hij nog geen 5 assists en 3 goals heeft.
Ontbind zijn contract maar. Wordt helemaal niks met hem

Vlampiep

Citaat van: zeewolde op september 29, 2022, 18:02:24
1 wedstrijd 62 minuten en 1 x 45 minuten., waarbij die 2e ook nog deels met 10 en 9 man
Verder 2 korte invalbeurten.

Je hebt helemaal gelijk dat hij nog geen 5 assists en 3 goals heeft.
Ontbind zijn contract maar. Wordt helemaal niks met hem
Natuurlijk weet ik ook wel dat hij nog weinig heeft gespeeld, maar hierin was hij niet gelukkig  en ook dat snap ik wel.
Maar als hij zich af reageerd als iets niet lukt snap ik dan weer niet. Ik ben misschien ook wel niet helemaal objectief, want ik ben van mening dat het Vd Water niet is gegeven over een prettig karakter te beschikken. Omdat hij is aangekocht als duurste speler ooit, hoop ik wel van harte dat hij gaat laten zien war hem is toebedacht.

J.v.G.

Citaat van: Specuveter op september 29, 2022, 16:23:22
Iemand op de training geweest vanochtend?
Hoorde dat vd Water ongelooflijk op zijn donder kreeg van Henk en eigenlijk wel weg kon gaan :zucht
Prima toch, het mag wel eens knetteren!

sunderland

Citaat van: J.v.G. op september 30, 2022, 09:53:33
Prima toch, het mag wel eens knetteren!
idd en zeker op dit moment

herr kunkel

Na de wellicht terechte  ( en soms tamelijk overtrokken) kritiek, verdient deze jongen een compliment! Slimme gast  en hier blijft het niet bij denk ik..

Specuveter


sunderland

Citaat van: Specuveter op oktober 02, 2022, 09:37:10
Hopelijk is hij nu los!!
hopelijk. Ik had hier steeds verkondigd dat hij  een topaankoop was. Nu zag je dat hij ook duidelijk iets extra?s kan brengen met als eerste zijn geweldige schot. Nu moet ie nog meer gaan brengen verwacht ik.

SCC

Citaat van: herr kunkel op oktober 02, 2022, 09:20:51
Na de wellicht terechte  ( en soms tamelijk overtrokken) kritiek, verdient deze jongen een compliment! Slimme gast  en hier blijft het niet bij denk ik..
Helemaal mee eens, maar moet wel bekennen dat hij volgens mij juist geen intelligente jongen is. Tenzij je spelintelligentie bedoelt, dat is natuurlijk wat anders

Vlampiep

Citaat van: herr kunkel op oktober 02, 2022, 09:20:51
Na de wellicht terechte  ( en soms tamelijk overtrokken) kritiek, verdient deze jongen een compliment! Slimme gast  en hier blijft het niet bij denk ik..
Gisteren speelde Vd Water eerst onzichtbaar, maar kwam gaande de wedstrijd meer aan de bal.
Gisteren liet hij bij vlagen zien  waarvoor hij is aangetrokken  en dit met name met die wereld goal.

herr kunkel

[Yez,!!quote author=SCC link=topic=2285.msg315144#msg315144 date=1664706326]
Helemaal mee eens, maar moet wel bekennen dat hij volgens mij juist geen intelligente jongen is. Tenzij je spelintelligentie bedoelt, dat is natuurlijk wat anders
[/quote]

Trainert!

Lachwekkend 7 ton neerleggen voor een speler die geen enkele, maar dan ook geen enkele meerwaarde heeft