Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sandor van der Heide

Gestart door Chipke, maart 26, 2013, 13:31:15

Vorige topic - Volgende topic

papier

Nou ja, communiceren dat je graag binnen 3 jaar wil promoveren. Dat je dit wil doen door een te bouwen aan een groep die bestaat uit jonge spelers met als doel weer extra waarde te creeeren. En aangeven dat je weet dat dit, vanwege de leeftijd en ervaring, op de korte termijn nog niet direct voor succes zorgt maar dat die ruimte hier voor is bij de TS/Selectie. Dan zet je al heel groot de lijnen weer zonder iedere poep en scheet te benoemen. Dat hoeft ook weer niet.

janou

#466
Citaat van: sunderland op oktober 08, 2024, 12:15:50
dat zie je toch zeker zelf ook wel. Dat is geen gissen! Alles steeds recht te praten.
Niks ten nadele maar ik heb dit jaar nog nooit een tactische omzetting gezien waardoor het beter werd en heel vaak bij de tegenstander wel. (Was vorig jaar bij de Graafschap uit en toen zette Henk in de rust iets om waardoor we de 2 e helft heer en meester waren. Een voorbeeld)

Nee. Ik praat niks recht, ik probeer simpelweg geen aannames te doen over dingen die ik niet kan weten. Tegen Helmond vond ik het 2e helft een stuk beter dan de eerste helft bijvoorbeeld en waren wij echt heer en meester, alleen scoor je niet. bij Jong Ajax ook. Dat het resultaat niet goed is, is wat anders dan dat er geen tactische omzetting is geweest.

Daarnaast is ''Dat zie jij toch ook wel'' niet van toepassing, want ik heb er dus een andere mening over. Het blijft dus wel gissen omdat wij niet bij de tactische besprekingen zijn. Dus prima dat jij nog geen tactische zet gezien hebt, dat kan. Maar wij hebben geen flauw idee wat er aangepast wordt in bijv. de rust. Feit is dat de evt aanpassingen nog niet veel punten hebben opgeleverd, maar de vraag is of dat door ''gebrek'' aan tactische omzettingen komt, dat kan ik niet beoordelen zonder specifieke informatie daarover.

Enige pot waar ik tactisch mijn twijfel had en i.m.o. tactisch verloren hebben is tegen Emmen. Daarbij was Emmen en ook vooral die keeper echt sterk in de opbouw, dus dat speelt ook mee.

denistel

#467
Citaat van: janou op oktober 08, 2024, 13:30:43
Nee. Ik praat niks recht, ik probeer simpelweg geen aannames te doen over dingen die ik niet kan weten. Tegen Helmond vond ik het 2e helft een stuk beter dan de eerste helft bijvoorbeeld en waren wij echt heer en meester, alleen scoor je niet. bij Jong Ajax ook. Dat het resultaat niet goed is, is wat anders dan dat er geen tactische omzetting is geweest.

Daarnaast is ''Dat zie jij toch ook wel'' niet van toepassing, want ik heb er dus een andere mening over. Het blijft dus wel gissen omdat wij niet bij de tactische besprekingen zijn. Dus prima dat jij nog geen tactische zet gezien hebt, dat kan. Maar wij hebben geen flauw idee wat er aangepast wordt in bijv. de rust. Feit is dat de evt aanpassingen nog niet veel punten hebben opgeleverd, maar de vraag is of dat door ''gebrek'' aan tactische omzettingen komt, dat kan ik niet beoordelen zonder specifieke informatie daarover.

Enige pot waar ik tactisch mijn twijfel had en i.m.o. tactisch verloren hebben is tegen Emmen. Daarbij was Emmen en ook vooral die keeper echt sterk in de opbouw, dus dat speelt ook mee.

we moeten zorgen dat we het tactisch vanaf min 1 goed hebben staan gebeurd te vaak dat
we pas in de rust in grijpen.dan heb je de tegenstander dus niet goed geanalyseerd maar lijkt
me soms ook lastig want een tegenstander kan elke keer weer anders spelen en dus moet je
meteen handelen als het niet goed gaat.

Poetser

Citaat van: denistel op oktober 08, 2024, 15:27:55
we moeten zorgen dat we het tosctisch vanaf min 1 goed hebben staan geneurd te vaak dat
we pas in de rust in grijpen.dan heb je de tegenstander dus niet goed geanalyseerd maar lijkt
me soms ook lastih want een tegenstander kan elke keer weer anders spelen en dus moet je
meteen handelen als het niet goed gaat.

Typte je dit op de fiets?

Vlampiep

Citaat van: Grijskijkert op oktober 08, 2024, 11:53:57
Gaat niet gebeuren voorgaande jaren waren er ook 3 assistenten, en Sandor kent Reinsma ook goed dus zal een prima samenwerking worden is mijn idee |:)
Inderdaad en pasr ook in het gekozen beleidsplan voor de komende jaren.

denistel

Citaat van: Poetser op oktober 08, 2024, 15:38:34
Typte je dit op de fiets?

nee riskeer geen boete ,,gewoon dikke vingers af en toe :_schater

denistel

broodje aap verhaal lees ik nu 8P

Sakas

Citaat van: denistel op oktober 08, 2024, 18:18:10
broodje aap verhaal lees ik nu 8P

Dan ook maar eens een slotje ondanks zijn staat van dienst!
Laat sien ast foor Cambuur bist!

oost

Citaat van: denistel op oktober 08, 2024, 18:18:10
broodje aap verhaal lees ik nu 8P

Waar heb je dat gelezen dan?

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Poetser op oktober 08, 2024, 15:38:34
Typte je dit op de fiets?

Nee, hij was bij Wiekie "op de koffie".

Andy King

Citaat van: Vlampiep op oktober 08, 2024, 12:00:23
Inderdaad, communicatie is niet het sterkste punt.

Nou, daar gaan we weer. Eerst Henk de Jong, de assistenten, het bestuur, Lambooij. Nu weer de communicatie? Positief clubje hier. Pffff!!!

Noordcambuur


herr kunkel


Helemaal geen broodje aap verhaal. Ze zijn dichtbij een deal.

Benniepos

Zou toch helemaal TOP zijn. In de tijd van Zwolle hing er een spandoek "Slot zij met ons" Bij ons is het Sandor....quess who's back?

Vlampiep

#479
Citaat van: Andy King op oktober 08, 2024, 18:58:26
Nou, daar gaan we weer. Eerst Henk de Jong, de assistenten, het bestuur, Lambooij. Nu weer de communicatie? Positief clubje hier. Pffff!!!
Ja jonge, met duidelijke communicaasie kest heul feul gezeik foorkomme.