Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - rvw

#3
Selectie en Technische staf / Re: Skye Vink
juni 07, 2026, 22:03:47
Derkx hd al eerder info dan omrop fietsband.
Geloof hem eerder na het lezen van zijn bijdragen.
#4
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
mei 22, 2026, 20:27:08
Citaat van: Galdiano op mei 22, 2026, 11:04:46
Dat gaat niet gebeuren. Dit heeft met de draagconstructie te maken van het dak. Zonder dit gat krijg je hetzelfde als bij AZ. De wind moet kunnen ontsnappen onder het dak.
Op noord is het ook dicht toch , deuren in de opgang van de tribune en bij de trappen om de tribune te betreden , net als bij noord . Ik zie het probleem niet , behalve de kosten natuurlijk.
Blijf het slecht vinden dat de duurste seizoenkaarthouders de minste faciliteiten  hebben.
#5
Mark roept maar over zijn contractduur, laat hem openheid van zaken geven over zijn salaris , dan kunnen we een mening hebben. Denk dat Mark zichzelf te groot vind. Ben er niet rouwig om als hij vertrekt.
#6
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
mei 22, 2026, 10:00:16
Liever aanpassingen aan het tochtgat op de duurste supporterstribune Oost.
#7
Citaat van: Harry L. op september 27, 2025, 19:06:05
Genoten gisteren. Prima goals, sfeer was goed, billen knijpen, bij vlagen prima veldspel en 3 punten. Alles wat een wedstrijd moet hebben in mijn beleving. Bel alleen wel benieuwd wat we nog van Binder kunnen verwachten. Is en lang uit geweest maar ik zie hier geen basis speler in. Oogt lomp en onbeholpen.voor een speler die zo weinig minuten heeft gespeeld , heeft hij nu al goede dingen laten zien , qua doorspeelt ballen..

#8
Algemeen / Re: Financiƫn
september 18, 2025, 23:28:22
Citaat van: oost op september 18, 2025, 20:01:11
Gisteren eindelijk eens het hele stadion kunnen zien |:)
Wat een prachtig stadion en dan vooral west zuid en noord. Wat ik wel verbijsterend  vind is het grote verschil met Oost terwijl daar verruit de meeste bezoekers zitten. Ik mag hopen dat ze nog iets gaan doen tegen die wind en kou. Ik snap ook dat Rome niet in 1 dag gebouwd is maar dit kan eigenlijk ook niet :rodekaart
en tevens de duurste plekken voor de supporters
#9
Citaat van: sunderland op september 12, 2025, 22:47:01
en ook fouten gemaakt waardoor hun in de omschakeling gigantisch gevaarlijk werden dat moet je dan ook mee nemen graag
ik bedoel de basiself zonder diemers, hij is te vaak een verplicht station wat aangedaan moet worden . De fouten worden sowieso gemaakt als de tegenpartij je zo onder druk zet .ze gingen steeds hoger druk zetten ,
#10
Ik zou wel eens een wedstrijd willen zien zonder Diemers. Toen hij eruit ging werd er veel sneller naar voren gespeeld.
#11
Wedstrijden / Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
september 01, 2025, 21:03:17
Koffie 2 euro
Kleine cola sonnema 5 euro
Flesje Fanta 5,50 euro
Volgens mij is dit redelijk krom
Niet in verhouding tot elkaar.
Wat me nog het meest verbaasd is het feit dat je nu een flesje meekrijgt de tribune op , en dat er vroeger in bekers werd geschonken om het feit dat je er anders mee kon gooien .
Wat gaat hier fout??
#12
Klopt galdiano, hij lost het wel op maar gaat altijd terug en dan kun je weer van achteruit beginnen.
#13
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
augustus 25, 2025, 12:57:01
Wij zitten op Oost,  zijn de duurste plekken voor de supporters met de minste Alure.
Zijn eerst weggejaagd van west en krijgen nu de minste aandacht, ik blijf niet na om wat te drinken , maar vindt dit terdege een tekortkoming. Zeker voor verbetering vatbaar
#14
Selectie en Technische staf / Re: Mark Diemers
augustus 17, 2025, 19:18:03
Diemers moet het team dienen , het team moet niet diemers dienen , daar gaat het fout.
#15
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
augustus 16, 2025, 20:41:51
Volgens mij was er gezegd dat er een parkeerverbod om het stadion kwam.
Wij moeten met de auto ,komen van buiten lwd.
Waar moet ik hem dan in vredesnaam parkeren.
Staan normaal bij de babydump maar als dat ook niet meer mag , waar dan?