Citaat van: Derkx R.H. op juni 22, 2026, 13:48:08
Komt voorlopig niet..
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: Derkx R.H. op juni 22, 2026, 13:48:08
Komt voorlopig niet..
Citaat van: Derkx R.H. op juni 22, 2026, 13:48:08
Komt voorlopig niet..
Citaat van: Galdiano op mei 22, 2026, 11:04:46Op noord is het ook dicht toch , deuren in de opgang van de tribune en bij de trappen om de tribune te betreden , net als bij noord . Ik zie het probleem niet , behalve de kosten natuurlijk.
Dat gaat niet gebeuren. Dit heeft met de draagconstructie te maken van het dak. Zonder dit gat krijg je hetzelfde als bij AZ. De wind moet kunnen ontsnappen onder het dak.
Citaat van: Harry L. op september 27, 2025, 19:06:05
Genoten gisteren. Prima goals, sfeer was goed, billen knijpen, bij vlagen prima veldspel en 3 punten. Alles wat een wedstrijd moet hebben in mijn beleving. Bel alleen wel benieuwd wat we nog van Binder kunnen verwachten. Is en lang uit geweest maar ik zie hier geen basis speler in. Oogt lomp en onbeholpen.voor een speler die zo weinig minuten heeft gespeeld , heeft hij nu al goede dingen laten zien , qua doorspeelt ballen..
Citaat van: oost op september 18, 2025, 20:01:11en tevens de duurste plekken voor de supporters
Gisteren eindelijk eens het hele stadion kunnen zien
Wat een prachtig stadion en dan vooral west zuid en noord. Wat ik wel verbijsterend vind is het grote verschil met Oost terwijl daar verruit de meeste bezoekers zitten. Ik mag hopen dat ze nog iets gaan doen tegen die wind en kou. Ik snap ook dat Rome niet in 1 dag gebouwd is maar dit kan eigenlijk ook niet
Citaat van: sunderland op september 12, 2025, 22:47:01ik bedoel de basiself zonder diemers, hij is te vaak een verplicht station wat aangedaan moet worden . De fouten worden sowieso gemaakt als de tegenpartij je zo onder druk zet .ze gingen steeds hoger druk zetten ,
en ook fouten gemaakt waardoor hun in de omschakeling gigantisch gevaarlijk werden dat moet je dan ook mee nemen graag