Cambuur Online

Cambuur => Selectie en Technische staf => Topic gestart door: Marc S op januari 08, 2015, 23:25:30

Titel: Sinan Bytyqi
Bericht door: Marc S op januari 08, 2015, 23:25:30
Welkom!

Sinan Bytyqi ‏@SinanBytyqi72  17 min.17 minuten geleden
Happy to sign a new deal ⚽️and i am also happy to announce that i will be joining cambuur till the end of the seson?

Nog niet officieel door Cambuur zelf bevestigd, maar de speler zegt van wel.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: drg op januari 08, 2015, 23:26:47
Citaat van: Marc S op januari 08, 2015, 23:25:30
Nog niet officieel door Cambuur zelf bevestigd, maar de speler zegt van wel.

Cambuur retweet zelf het bericht dus ik denk dat 't wel goed zit ;)

_O_

Geweldig! Al moet hij het nog wel laten zien, maar het feit alleen al dat City zo vol lof over ons is dat ze gewoon weer een toptalent onze kant op laten komen kan ik alleen maar waarderen  :proost Ook top geregeld van de staf uiteraard!
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Marc S op januari 08, 2015, 23:34:23
Citaat van: drg op januari 08, 2015, 23:26:47
Cambuur retweet zelf het bericht dus ik denk dat 't wel goed zit ;)

_O_

Geweldig! Al moet hij het nog wel laten zien, maar het feit alleen al dat City zo vol lof over ons is dat ze gewoon weer een toptalent onze kant op laten komen kan ik alleen maar waarderen  :proost Ook top geregeld van de staf uiteraard!

Dat denk ik dan ook. En inderdaad geweldig dit!
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Casuals-lwd op januari 08, 2015, 23:36:20
Geweldig nieuws , welkom  |:)

Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Whoestemen op januari 08, 2015, 23:41:11
Heerlijk nieuws!

Hier hoopte ik al op toen bekend werd dat we weer met een speler van City bezig waren. Ik volg City al jaren vrij aardig en het niveau van de EDS spelers is echt wel hoog. Speelde vandaag nog met de EDS (onder 21) tegen Chelsea  en won met 3 - 2.

City EDS kicked off 2015 with a bang to down Chelsea and leapfrog the Londoners into top spot of the u21 Premier League.

Zeer blij mee.

Vind het echt prachtig dat we een goede relatie met het prachtige City opbouwen  |:) |:)

#CTID #YELLOWBLUEMOON

PS Wat extra info en filmpje voor de liefhebbers :)

http://www.mcfc.co.uk/teams/eds/midfielders/sinan-bytyqi
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: PePe op januari 08, 2015, 23:43:17
Nu hoop ik dat zijn landgenoot Marcel Ritzmaier ook nog komt :y
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op januari 08, 2015, 23:46:33
Welkom! |:)
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: dizzhead op januari 08, 2015, 23:51:37
Welkom. Hulde ts
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: michello op januari 09, 2015, 00:09:59
Pfff wat een statistieken ook van deze knaap, meest waardevolle speler van City U21 na 10 wedstrijden dit seizoen:

http://www.transfermarkt.nl/sinan-bytyqi/leistungsdatenverein/spieler/186790 (http://www.transfermarkt.nl/sinan-bytyqi/leistungsdatenverein/spieler/186790)
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: hydoscc op januari 09, 2015, 00:28:25
mooi man!!

ben benieuwd!
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: michello op januari 09, 2015, 00:28:56
 _O_ _O_ _O_ _O_

http://sportnet.at/home/fussball/international/england/manchestercity/4623502/Video_U21Teamspieler-Sinan-Bytyqi-schiesst-Traumtor-fur (http://sportnet.at/home/fussball/international/england/manchestercity/4623502/Video_U21Teamspieler-Sinan-Bytyqi-schiesst-Traumtor-fur)
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Lwdscc op januari 09, 2015, 00:55:54
Welkom en succes  |:) |:) |:)
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Vedetski op januari 09, 2015, 01:38:55
Ik ben  ook zeer benieuwd. Als ik mn engelse vrienden moet geloven is Bytyqi één van de grotere talenten van City, die in de toekomst zomaar eens in het eerste zou kunnen debuteren! :thumbsup

(na een aantal zeer succesvolle jaren bij de prachtige Nederlandse partnerclub Cambuur te hebben gevoetbald natuurlijk)
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: CambuurAmersfoort op januari 09, 2015, 04:06:31
Wat geweldig en tegelijk compleet absurd dat wij een van de beste spelers van de jeugd van city krijgen!!

Hopelijk lukt het in de toekomst om een van die jongens echt vast te houden en te contracteren dan kunnen we echt stappen maken.

maar voor nu: helemaal geweldig en op naar de play offs!!
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: legeips op januari 09, 2015, 04:12:50
https://www.youtube.com/watch?v=aspRhS-TwJM&feature=youtube_gdata_player

ben benieuwd.. |:)
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: legeips op januari 09, 2015, 04:18:09
https://www.youtube.com/watch?v=Tv_FdHafeDU&feature=youtube_gdata_player

welkom bij cambuur bytyqi _O_
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Galdiano op januari 09, 2015, 07:24:52
Hij speelde samen met Rusnak, waar Bytygi altijd de vrije trappen nam. De beste neemt ze toch altijd?  8) Groningen heeft de 5 ton aan de verkeerde betaald  :_schater

Welkom!  |:)
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: jeff op januari 09, 2015, 07:56:39
Welkom, ben benieuwd naar hem.
Zou die er zondag al zijn als we tegen de graafschap spelen?
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Lore op januari 09, 2015, 08:27:38
Citaat van: jeff op januari 09, 2015, 07:56:39
Welkom, ben benieuwd naar hem.
Zou die er zondag al zijn als we tegen de graafschap spelen?

Dat lijkt mij wel, meestal komen ze direct deze kant op. Komt Cambuur morgen terug? Dan zal hij dan wel aansluiten
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Gasgeve op januari 09, 2015, 08:42:20
Fysiek stuk sterker dan Rusnak. Hoop dat hij hem voetballend kan evenaren, dan hebben we een topper in huis.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Voorstopper op januari 09, 2015, 09:28:06
Ook een mooie goal

http://youtu.be/cJJaot7K74I
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Galdiano op januari 09, 2015, 09:33:24
Hij is aardig rap zo te zien, en 1,85. Veel sterker dan Rusnak.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Voorstopper op januari 09, 2015, 09:53:15
Citaat van: Galdiano op januari 09, 2015, 09:33:24
Hij is aardig rap zo te zien, en 1,85. Veel sterker dan Rusnak.

En zo te zien is hij links- en rechtsbenig en kan hij met beide beentjes scoren :)
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Collingwood op januari 09, 2015, 10:14:48
Ziet er allemaal erg goed uit, ben erg benieuwd!
Welkom!

|:)
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: IsmailvanEssen op januari 09, 2015, 10:38:58
Ten eerste:
Welkom Bytygi! Moge alle geluk met je zijn en we hopen dat je ons naar de playoffs kan schieten!

Ten tweede:
Ik ben nogsteeds verbaasd dat MC bij ons spelers stalt om te voetballen. Wat ik gezien heb op de beelden ect. lijkt hij beter dan Ruznak en was Ruznak misschien een test voor MC en die test is goed gegaan en nu komt de betere onze kant op :)
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Whoestemen op januari 09, 2015, 11:18:34
Citaat van: IsmailvanEssen op januari 09, 2015, 10:38:58

Ten tweede:
Ik ben nogsteeds verbaasd dat MC bij ons spelers stalt om te voetballen. Wat ik gezien heb op de beelden ect. lijkt hij beter dan Ruznak en was Ruznak misschien een test voor MC en die test is goed gegaan en nu komt de betere onze kant op :)

Of hij beter uit de verf komt moet nog blijken, maar City heeft wel meer vertrouwen in hem dan in Rusnak door zijn contract te verlengen. Ik volg de City Elite Development Squad - onder 21 (veelal via samenvattingen) een beetje en hij is daar wel erg belangrijk.

Met Patrick Viera als trainer proberen de EDS goed voetbal te spelen en daarom past een huurperiode in een voetballend land en bij een voetballende club als SC Cambuur ook prima. Dat ziet City ook wel in, ondanks wat veel mensen denken zitten er genoeg goede spelers en trainers daar bij de jeugdopleidingen (en kijk maar eens wat ze geïnvesteerd hebben in het onlangs geopende trainings- en jeugdcomplex). Je moet alleen wel de connectie (en goede eerdere ervaring(en)) hebben. Omdat het eerste team erg veel gekocht heeft (en nog steeds koopt) is het erg lastig om daar bij de selectie te komen. Concurrenten als Silva, Nasri, Toure, Lampard en zelfs Milner maken dat bijna onmogelijk. Deze jongen heeft daarom ook slechts 1 keer bij de selectie gezeten (Capital One Cup).

City verhuurt en verhuurde ook veel aan Oldham Athletic (stadje qua grootte vergelijkbaar met Leeuwarden en in the greater Manchester), maar dat is vaak geen goede omgeving voor de echt wat meer technische jongens. Veel bikkelen en weinig de bal in de voeten.

Al met al een prachtige kans om deze jongen (die als jeugdinternational gescout is door City) te hebben voor dit halve jaar. Hoe het uitpakt is uiteraard afwachten en dat is ook logisch, niet te veel druk erop gelijk en ik heb er vol vertrouwen in dat hij met steun van de staf mooie dingen laat zien.

#CTID
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Collingwood op januari 09, 2015, 11:54:53
Komt maandag aan in Leeuwarden, doet dus helaas niet mee tegen De Graafschap (bron Henk Albers).
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: sunderland op januari 09, 2015, 12:08:25
scoren tegen dkv jonguhhh
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: ruubmac op januari 09, 2015, 12:25:57
Citaat van: Whoestemen op januari 09, 2015, 11:18:34
Of hij beter uit de verf komt moet nog blijken, maar City heeft wel meer vertrouwen in hem dan in Rusnak door zijn contract te verlengen. Ik volg de City Elite Development Squad - onder 21 (veelal via samenvattingen) een beetje en hij is daar wel erg belangrijk.

Met Patrick Viera als trainer proberen de EDS goed voetbal te spelen en daarom past een huurperiode in een voetballend land en bij een voetballende club als SC Cambuur ook prima. Dat ziet City ook wel in, ondanks wat veel mensen denken zitten er genoeg goede spelers en trainers daar bij de jeugdopleidingen (en kijk maar eens wat ze geïnvesteerd hebben in het onlangs geopende trainings- en jeugdcomplex). Je moet alleen wel de connectie (en goede eerdere ervaring(en)) hebben. Omdat het eerste team erg veel gekocht heeft (en nog steeds koopt) is het erg lastig om daar bij de selectie te komen. Concurrenten als Silva, Nasri, Toure, Lampard en zelfs Milner maken dat bijna onmogelijk. Deze jongen heeft daarom ook slechts 1 keer bij de selectie gezeten (Capital One Cup).

City verhuurt en verhuurde ook veel aan Oldham Athletic (stadje qua grootte vergelijkbaar met Leeuwarden en in the greater Manchester), maar dat is vaak geen goede omgeving voor de echt wat meer technische jongens. Veel bikkelen en weinig de bal in de voeten.

Al met al een prachtige kans om deze jongen (die als jeugdinternational gescout is door City) te hebben voor dit halve jaar. Hoe het uitpakt is uiteraard afwachten en dat is ook logisch, niet te veel druk erop gelijk en ik heb er vol vertrouwen in dat hij met steun van de staf mooie dingen laat zien.

#CTID

Ze wilden dat van Rusnak ook wel openbreken toch, maar Rusnak had daar zelf geen trek in... Al met al, welkom bij de mooiste club! |:)
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: speculeter op januari 09, 2015, 12:27:43
Prachtig mooi natuurlijk.
Hopelijk gaan we mooie dingen van die jongen zien.
Wat wel weer jammer is natuurlijk dat je hem over een half jaar weer kwijt bent!
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 09, 2015, 12:32:46
Citaat van: speculeter op januari 09, 2015, 12:27:43
Wat wel weer jammer is natuurlijk dat je hem over een half jaar weer kwijt bent!

Komt er vast weer een nieuwe!
Spreekt natuurlijk niet zo goed Slowaaks, maar ik ben er erg blij mee!
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Lore op januari 09, 2015, 13:00:21
Citaat van: ruubmac op januari 09, 2015, 12:25:57
Ze wilden dat van Rusnak ook wel openbreken toch, maar Rusnak had daar zelf geen trek in... Al met al, welkom bij de mooiste club! |:)

Zijn contract liep van de zomer af en als hij niet bijtekende dan zou City hem natuurlijk nooit verhuren.

Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: veteraan op januari 09, 2015, 13:01:27
knap werk van de TD !!!!
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: PePe op januari 09, 2015, 13:14:03
Eens komt er een tijd, dat ze wel graag willen blieve!!
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: de Schoot op januari 09, 2015, 13:14:53
Top, ben benieuwd.
Tot wanneer staat ie bij MC onder contract?
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: hobbes op januari 09, 2015, 13:25:14
Citaat van: de Schoot op januari 09, 2015, 13:14:53
Top, ben benieuwd.
Tot wanneer staat ie bij MC onder contract?

Maak uit zijn twitter bericht op dat hij net heeft bijgetekend
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: ruubmac op januari 09, 2015, 13:42:23
Citaat van: Lore op januari 09, 2015, 13:00:21
Zijn contract liep van de zomer af en als hij niet bijtekende dan zou City hem natuurlijk nooit verhuren.

Ja weet ik, alleen dit was een reactie op dat MC blijer is met Bytyqi dan met Rusnak omdat ze wel met Bytyqi verder willen. Maar ze wilden wel met Rusnak verder, alleen wou hij dat zelf niet. Daarom hebben ze 'm verkocht. Maar boeie, hopelijk is deze nog iets beter/constanter :)
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: kickandrush op januari 09, 2015, 14:17:38
Welkom Sinan  |:)
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Cambuur058 op januari 09, 2015, 15:55:27
speelde gister nog mee tegen Chelsea U21, https://www.youtube.com/watch?v=FEsQyzTNccM
aan de bal op 5:12

goal op 0:58 vs sunderland u21: https://www.youtube.com/watch?v=QZXNDJhpxwY
corner op 0:21 en assist op 0:45 en penalty meegekregen op 0:57 vs spurs u21: https://www.youtube.com/watch?v=Qc888xORPjw
assist op 0:47 vs everton u21: https://www.youtube.com/watch?v=DEHGiErWI4E
vrije trap goal op 0:52 vs fulham u21: https://www.youtube.com/watch?v=dptx1QRRwFg
assist en goal vs liverpool u21: https://www.youtube.com/watch?v=-9hMQdujYi8
vrije trap goal op 1:40 en goal op 2:40 vs norwich u21: https://www.youtube.com/watch?v=aspRhS-TwJM

Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op januari 09, 2015, 17:39:41
Inclusief optie voor nog een jaar? Of maken we weer een andere club blij komende zomer? :insane
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Cor op januari 09, 2015, 18:19:08
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 09, 2015, 17:39:41
Inclusief optie voor nog een jaar? Of maken we weer een andere club blij komende zomer? :insane

We maken ze blij met een dooie mus, Leeuwin, vd Laan  :devil
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: moodygrunn op januari 09, 2015, 20:41:54
http://www.omropfryslan.nl/nijs/eastenriker-sinan-bytyqi-nei-cambuur
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: speculeter op januari 09, 2015, 21:14:23
Het schijnt inderdaad dat rusnak hem heeft aanbevolen bij cambuur. En dat hij hem heeft bijgekletst over ons. _O_
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Vak9 op januari 09, 2015, 21:42:14
Sal ie dr wat sin an hewwe? ;)
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: wiekie1969 op januari 10, 2015, 01:15:21
Wut helemaal niks met deze jongen. Uitstraling van een vogelverschrikker i.t.t. held Rusnak. Fiene boef ist.

Complete miskoop. Maar ik hef dur geen verstand van helaas.

Bytigi? Who the fuck is Bytigi?????
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: wiekie1969 op januari 10, 2015, 01:16:14
Citaat van: speculeter op januari 09, 2015, 21:14:23
Het schijnt inderdaad dat rusnak hem heeft aanbevolen bij cambuur. En dat hij hem heeft bijgekletst over ons. _O_



:O :O :O :O :O :O :O :O :O :O :O
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: wiekie1969 op januari 10, 2015, 01:20:02
Citaat van: Galdiano op januari 09, 2015, 07:24:52
Hij speelde samen met Rusnak, waar Bytygi altijd de vrije trappen nam. De beste neemt ze toch altijd?  8) Groningen heeft de 5 ton aan de verkeerde betaald  :_schater

Welkom!  |:)



Hoeveel goals heeft hij gemaakt???? Vertel........
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: wiekie1969 op januari 10, 2015, 01:22:20
Citaat van: sunderland op januari 09, 2015, 12:08:25
scoren tegen dkv jonguhhh


Lekker oppe bank jonguhhhhhhhhhhhhhhhh :_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: waldkip op januari 10, 2015, 06:59:21
Citaat van: wiekie1969 op januari 10, 2015, 01:22:20

Lekker oppe bank jonguhhhhhhhhhhhhhhhh :_schater :_schater :_schater
Kannie niet over drank jonguh :O
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Galdiano op januari 10, 2015, 09:31:34
Citaat van: wiekie1969 op januari 10, 2015, 01:20:02


Hoeveel goals heeft hij gemaakt???? Vertel........

Dit seizoen in 10 wedstrijden 5 doelpunten bij U21.

Oostenrijk U19 9 uit 9.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Galdiano op januari 10, 2015, 09:33:06
Citaat van: waldkip op januari 10, 2015, 06:59:21
Kannie niet over drank jonguh :O

Kan er geen ban komen voor Wiekie tussen 23:00-08:00, als die aan de drank zit.  :zucht
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: EdsjeSCC op januari 10, 2015, 09:49:40
Nieuw: alcoholslot op een forum
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: speculeter op januari 10, 2015, 10:23:54
Ben benieuwd of ze hem op middenveld posteren of links voor in de aanval.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: de Schoot op januari 10, 2015, 11:54:20
Begint gewoon op 0.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: pvanbuijtene op januari 10, 2015, 12:25:40
vanwege Rusnak zal er iets mee van hem verwacht worden dan van Rusnak destijds.. hoop dat ie het waar kan maken
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Cambuur058 op januari 10, 2015, 12:59:42
Citaat van: wiekie1969 op januari 10, 2015, 01:15:21
Wut helemaal niks met deze jongen. Uitstraling van een vogelverschrikker i.t.t. held Rusnak. Fiene boef ist.

Complete miskoop. Maar ik hef dur geen verstand van helaas.

Bytigi? Who the fuck is Bytigi?????
hoe kom je daar nou weer bij dan
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Viper op januari 10, 2015, 13:09:00
Citaat van: wiekie1969 op januari 10, 2015, 01:15:21
Wut helemaal niks met deze jongen. Uitstraling van een vogelverschrikker i.t.t. held Rusnak. Fiene boef ist.

Complete miskoop. Maar ik hef dur geen verstand van helaas.

Bytigi? Who the fuck is Bytigi?????

Dit wordt een sensatie. Er zit namelijk een hele goede kop op. Het is een jongen met een hart van goud als je zijn interviews ziet.

De beste 'aankoop' ooit. Ik heb er gelukkig verstand van.

Bytigi, Bytigi, you're the best!
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: michello op januari 10, 2015, 13:17:50
Citaat van: wiekie1969 op januari 10, 2015, 01:20:02


Hoeveel goals heeft hij gemaakt???? Vertel........

Toe juh.. :_schater slechte nacht had zeker?

Bij City U19 en U21 :
44 wedstrijden 9 goals en 16 assists.

Bij U17/21 Oostenrijk:
18 wedstrijden 12 goals



Zullen we Rusnak z'n cijfers er even bijpakken bij City??
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: sunderland op januari 10, 2015, 14:28:11
Wiekie is een fiene boef :_spank
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: sunderland op januari 10, 2015, 14:28:33
Ouwe opruier
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Utekleitrokken op januari 10, 2015, 14:28:49
Citaat van: wiekie1969 op januari 10, 2015, 01:15:21
Wut helemaal niks met deze jongen. Uitstraling van een vogelverschrikker i.t.t. held Rusnak. Fiene boef ist.

Complete miskoop. Maar ik hef dur geen verstand van helaas.

Bytigi? Who the fuck is Bytigi?????

Gaat het ouwe?  :proost :rodekaart
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Vedetski op januari 10, 2015, 15:04:50
Denk dat het vertrek van Rusnak zo een positieve wending heeft gekregen, als je de verhalen over Bytyqi moet geloven en de goals en assists bekijkt!

Stuk sneller en sterker, verder goede voorzet en goed schot vanaf de 16. Mooi achter Ogbeche zetten dus, of als de Ridder uitvalt op linksbuiten
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: drg op januari 10, 2015, 16:09:14
Citaat van: wiekie1969 op januari 10, 2015, 01:15:21
Wut helemaal niks met deze jongen. Uitstraling van een vogelverschrikker i.t.t. held Rusnak. Fiene boef ist.

Complete miskoop. Maar ik hef dur geen verstand van helaas.

Bytigi? Who the fuck is Bytigi?????

Als je niks van 'm weet hoe kun je dan zulke conclusies trekken... Gelukkig hebben we heldere geesten in onze staf  :_schater
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Montana op januari 10, 2015, 17:14:03
Welkom Bytyqi! Kick some ass! ?
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: mario op januari 10, 2015, 18:52:07
Citeer
Sinan Bytyqi
19, AUT, LA/RA | Manchester City – > Cambuur-Leeuwarden (leihweise)

Der österreichische Manchester-City-Legionär Sinan Bytyqi verlängerte nicht nur seinen Vertrag bei den Citizens bis 2018, sondern wechselt zudem auch noch leihweise für ein halbes Jahr in die niederländische Eredivisie. Der SC Cambuur-Leeuwarden nahm den flexiblen, technisch starken Offensivspieler bis zum Sommer unter Vertrag. Beim Tabellensiebenten der Niederlande kann sich Bytyqi erstmals auf Toplevel beweisen und vor allem auf seine Freistöße dürfen sich die Fans der Gelb-Blauen bereits freuen.
abseits.at
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: kentskelejuh op januari 10, 2015, 20:08:48
Welkom Bytykytakki!!! :proost
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Harry L. op januari 11, 2015, 17:36:56
Welkom Btikkietakkie.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Clint op januari 12, 2015, 07:43:25
Citaat van: Galdiano op januari 10, 2015, 09:33:06
Kan er geen ban komen voor Wiekie tussen 23:00-08:00, als die aan de drank zit.  :zucht

Helemaal mee eens. Ik hef die mongool ook nog eens in een groepsapp.

Je weet niet wat je mist in die nachtelijke uren als ie lam is. :zweep

Je moest hem vanmorgen eens horen. Een en al lof over Bytyqi.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: michello op januari 12, 2015, 10:29:23
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fpbs.twimg.com%2Fmedia%2FB7I5fSGCEAE2sQ1.jpg%23twimg&hash=899f77c005ef24f70ce8bb9bf6f1a2083b754733)

:thumbsup
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: speculeter op januari 12, 2015, 10:36:26
Vandaag al meetrainen?
Of is er morgen pas trainen?
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Galdiano op januari 12, 2015, 10:53:42
Citaat van: speculeter op januari 12, 2015, 10:36:26
Vandaag al meetrainen?
Of is er morgen pas trainen?

Hij zou om half 11 op het veld staan tijdens training.
We wachten af :)
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 12, 2015, 11:01:50
Het staat hem goed die Goddelijke kleuren  _O_
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: michello op januari 12, 2015, 11:05:08
Traint idd gewoon mee al! Nu Rosheuvel nog en dan zijn we nóg sterker geworden dan we al waren.  :thumbsup
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Treb op januari 12, 2015, 11:09:26
Citaat van: michello op januari 12, 2015, 11:05:08
Traint idd gewoon mee al!

Ist wat?
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: drg op januari 12, 2015, 12:03:58
Citaat van: michello op januari 12, 2015, 11:05:08
Traint idd gewoon mee al! Nu Rosheuvel nog en dan zijn we nóg sterker geworden dan we al waren.  :thumbsup

Zou Rosheuvel zoveel beter zijn dan de Ridder?

Ben ook wel benieuwd of iemand Sinan al in actie heeft kunnen zien en hoe ie is
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Treb op januari 12, 2015, 12:07:57
Citaat van: drg op januari 12, 2015, 12:03:58
Zou Rosheuvel zoveel beter zijn dan de Ridder?

Ben ook wel benieuwd of iemand Sinan al in actie heeft kunnen zien en hoe ie is

Wel beter dan Schet en Schepers.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: de Schoot op januari 12, 2015, 12:16:36
Deed mee en krijgt nr 11.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Galdiano op januari 12, 2015, 13:15:14
Citaat van: drg op januari 12, 2015, 12:03:58
Zou Rosheuvel zoveel beter zijn dan de Ridder?


Moet hij beter zijn dan De Ridder?
Dit is een versterking die direct beter is dan, Meleg, Schet en Bob.
Je versterkt de breedte, en kan zowel links als rechts.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Voorstopper op januari 13, 2015, 12:16:43
Met Sinan Bytyqi als belangrijkste aanwinst werkt SC Cambuur toe naar de uitwedstrijd tegen ADO Den Haag, komende zaterdag. De huurling van Manchester City moet in Leeuwarden de opvolger worden van zijn voormalige teamgenoot en smaakmaker Albert Rusnák, die onlangs naar FC Groningen vertrok.
Maandag trainde Bytyqi voor het eerst mee met Cambuur. 'Veel mensen zien hem als en tweede Rusnák, maar dat is niet helemaal terecht', zegt technisch manager Marcel Keizer tegen Voetbal International. 'Bytyqi is pas negentien jaar en komt midden in een seizoen binnen, terwijl Albert eerst een voorbereiding van zes weken meemaakte voordat hij hier zijn debuut maakte. Daar moet je wel rekening mee houden.' Ook Bytyqi is een aanvallende middenvelder die eveneens op beide flanken uit de voeten kan.

Daarnaast zoekt Cambuur nog naar een extra versterking voor de vleugels. De belangrijkste kandidaat is Mikhail Rosheuvel. De 24-jarige rechterspits heeft van AZ te horen gekregen dat hij mag vertrekken. 'Een speler van het kaliber Rosheuvel hebben we er graag bij', aldus Keizer. Vorig seizoen werd de Amsterdammer verhuurd aan Heracles Almelo. Daar kwam hij tot 34 competitiewedstrijden. Ook andere Nederlandse clubs informeerden bij AZ naar Rosheuvel, maar vooralsnog is Cambuur het meest concreet.

Bron: http://www.vi.nl/nieuws/bytyqi-is-geen-tweede-rusnak.htm
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: IsmailvanEssen op januari 14, 2015, 11:33:19
Ik heb echt een goed gevoel bij deze jongen! Ook al komt hij halvewege het seizoen binnen. Hij is fit want speelde wel wedstrijden.. Denk dat hij alleen even moet wennen aan de spelers en de stijl maar opzich moet dat geen probleem wezen. Ik zie hem het beter gaan doen als Ruznak!
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: dit is mien club op januari 14, 2015, 11:48:09
Iedereen die hem tot nu toe heeft gezien is vol lof
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: michello op januari 14, 2015, 11:56:48
Nog even voor Rein :devil  :   

Het is :0= Bie-Tie-Tsjie 

Dus niet    Bie-Tie-Kie

:proost
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Gasgeve op januari 14, 2015, 13:21:18
Zal wel bij de selectie zitten zaterdag, maar zal niet starten neem ik aan.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Mitar op januari 14, 2015, 13:48:42
Van Henk Albers:

De klasse druipt er aan alle kanten af bij @SinanBytyqi72. Diepgang, crosspass op maat, afronding, handelingssnelheid. (1/2) #Cambuur

In de omschakeling is het een stuk minder, aanvallend zogezegd voortreffelijk! (2/2) #Cambuur #Bytyqi
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: zeewolde op januari 14, 2015, 13:55:22
Kan iemand deze Sinan duidelijk maken dat ie vanaf minuut 1 scherp moet zijn in de derby :devil
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: dit is mien club op januari 14, 2015, 13:56:10
Citaat van: Mitar op januari 14, 2015, 13:48:42
Van Henk Albers:

De klasse druipt er aan alle kanten af bij @SinanBytyqi72. Diepgang, crosspass op maat, afronding, handelingssnelheid. (1/2) #Cambuur

In de omschakeling is het een stuk minder, aanvallend zogezegd voortreffelijk! (2/2) #Cambuur #Bytyqi

Dat is vaak zo bij dit soort spelers, mooie taak voor Henk en Sandor. El Makrini ruimt de rotzooi wel op.
Ik zal Makrini ook even bellen voor mijn feestje, kin die na de tijd alles mooi op rume
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Gasgeve op januari 14, 2015, 13:59:11
Citaat van: dit is mien club op januari 14, 2015, 13:56:10
Dat is vaak zo bij dit soort spelers, mooie taak voor Henk en Sandor. El Makrini ruimt de rotzooi wel op.
Ik zal Makrini ook even bellen voor mijn feestje, kin die na de tijd alles mooi op rume
:_schater
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: 666 op januari 14, 2015, 14:53:15
Citaat van: zeewolde op januari 14, 2015, 13:55:22
Kan iemand deze Sinan duidelijk maken dat ie vanaf minuut 1 scherp moet zijn in de derby :devil

Maakt niet uit, als hij de winnende maar maakt  :devil
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: DeGroteLeeuwarder op januari 14, 2015, 15:37:47
Citaat van: Galdiano op januari 12, 2015, 13:15:14
Moet hij beter zijn dan De Ridder?
Dit is een versterking die direct beter is dan, Meleg, Schet en Bob.
Je versterkt de breedte, en kan zowel links als rechts.

De Ridder kan ook op 10 spelen, dus genoeg opties
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Voorstopper op januari 16, 2015, 13:50:01
Bytyqi mag dus meedoen tegen ADO, dat is prima nieuws. Ik denk dat Henk hem wel een invalbeurtje gunt :)

http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/269648/cambuur-mag-aanwinst-bytyqi-opstellen-tegen-ado/
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: AL op januari 18, 2015, 09:32:14
Zou hij op 10 komen of op linksbuiten?

Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Gasgeve op januari 18, 2015, 23:24:03
Hij speelt zelf liever in de as van het veld volgens mij. Kwam gister ook steeds naar binnen om zich aan te bieden, al kan dat ook een opdracht zijn geweest. Als Henk hem linksbuiten wil hebben, kan de Ridder mooi naar de as van het veld. Allemaal opties.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: legeips op januari 19, 2015, 19:41:20
Lekker op de 10 positie zetten.. We kunnen daar wel wat creativiteit gebruiken..
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Treb op januari 20, 2015, 12:25:09
Maakte nog niet echt een verpletterende indruk. Maar moet ook even wennen natuurlijk.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: denistel op januari 24, 2015, 17:10:55
basis vandaag laat het maar zien
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: De Gast op januari 24, 2015, 20:43:15
Kon geen potten breken op de linksbuiten. Maar goed waarom staat deze jongen in vredesnaam op de linksbuiten?
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Harry L. op januari 24, 2015, 20:44:34
Citaat van: De Gast op januari 24, 2015, 20:43:15
Kon geen potten breken op de linksbuiten. Maar goed waarom staat deze jongen in vredesnaam op de linksbuiten?

Gun hem even wat tijd. Is 19 en is net 2 weken in Leeuwarden
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: OuweSkeve op januari 24, 2015, 20:45:25
Die bal moest erin. Jammer
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op januari 24, 2015, 21:21:12
Had een geweldig thuisdebuut kunnen zijn. Denk dat we zelfs hadden gewonnen als we op 1-0 waren gekomen. Jammer, maar deze jongen gaat absoluut nog belangrijk zijn dit seizoen!
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Tukker op januari 24, 2015, 21:25:04
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 24, 2015, 21:21:12
Had een geweldig thuisdebuut kunnen zijn. Denk dat we zelfs hadden gewonnen als we op 1-0 waren gekomen. Jammer, maar deze jongen gaat absoluut nog belangrijk zijn dit seizoen!
Maar niet als linksbuiten
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: legeips op januari 24, 2015, 22:13:01
Citaat van: Tukker op januari 24, 2015, 21:25:04
Maar niet als linksbuiten

Eens... Zet hem maar op de 10..
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: zeewolde op januari 24, 2015, 22:15:00
Citaat van: legeips op januari 24, 2015, 22:13:01
Eens... Zet hem maar op de 10..
Daar wil ik hem ook graag zien. Was trouwens niks op zijn werklust aan te merken.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: drg op januari 24, 2015, 22:19:11
Waarom stond de Ridder niet linksbuiten in de basis? Was ie niet fit genoeg?

Anders verkracht Henk op deze manier twee spelers.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Tanjajeah op januari 24, 2015, 22:45:49
Citaat van: drg op januari 24, 2015, 22:19:11
Waarom stond de Ridder niet linksbuiten in de basis? Was ie niet fit genoeg?

Anders verkracht Henk op deze manier twee spelers.

Was ook met het oog op dinsdag. (3 wedstrijden in 1 week is waarschijnlijk wat te veel voor de blessuregevoelige de Ridder)
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: sunderland op januari 25, 2015, 02:48:31
Heb nog niet echt veel kunnen zien van zijn kwaliteiten
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: De Gast op januari 25, 2015, 09:06:03
We hebben een vervanger voor Rusnak zet 'm dan ook op die plaats. Bakker en vd Streek hebben net dat ene niet wat Rusnak wel had
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: bartheinsbroek op januari 25, 2015, 17:36:54
Denk (lees: hoop) dat ze hem eerst even wat wilden laten wennen en de Ridder gespaard hebben voor dinsdag. Tegen zwolle maar met bytyqi op 10, vd streek als lopende middenvelder en el makrini als stofzuiger!
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Gasgeve op januari 26, 2015, 10:47:58
Durft de bal te vragen en niet bang om de bal te pakken bij die vrije trap. Dat zijn ook de enige 2 positieve punten tot nu toe.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: IsmailvanEssen op januari 26, 2015, 13:01:16
Citaat van: Gasgeve op januari 26, 2015, 10:47:58
Durft de bal te vragen en niet bang om de bal te pakken bij die vrije trap. Dat zijn ook de enige 2 positieve punten tot nu toe.

Hij moet toch wat meer zelfvertrouwen uitstralen vind ik zelf.. Maar er zit wel potentie in zie ik..
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Scc01 op januari 27, 2015, 11:26:24
Die jonge heeft amper twee wedstrijden in de benen en we beginnen alweer met piepen. Als je hem nu alweer op de bank gaat zetten gaat het er nooit uitkomen.
Hij stond vaak volledig vrij maar de bal moest dan zonodig weer terug.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: hobbes op januari 27, 2015, 11:48:19
Citaat van: Gasgeve op januari 26, 2015, 10:47:58
Durft de bal te vragen en niet bang om de bal te pakken bij die vrije trap. Dat zijn ook de enige 2 positieve punten tot nu toe.

Je zag bij vlagen dat hij echt wel kan voetballen, draaide een keer schitterend weg bv. Alleen waar Rusnak 6 weken kon wennen aan nieuwe omstandigheden en team  moet hij wat sneller schakelen. Maar hij stond denk ik niet voor niks hoger in de pikorde bij Man City
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Scc01 op januari 27, 2015, 15:35:51
Citaat van: hobbes op januari 27, 2015, 11:48:19
Je zag bij vlagen dat hij echt wel kan voetballen, draaide een keer schitterend weg bv. Alleen waar Rusnak 6 weken kon wennen aan nieuwe omstandigheden en team  moet hij wat sneller schakelen. Maar hij stond denk ik niet voor niks hoger in de pikorde bij Man City

Klopt maar blijkbaar verwachtte iedereen dat hij meteen de sterren van de hemel zou spelen. Hij heeft niet echt kunnen wennen tot nu toe en als je hen dan ook die kans niet geeft en hem meteen al uit de basis haalt gaat dit wennen ook niet gebeuren. Ik zou het nog maar even aankijken.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: hobbes op januari 27, 2015, 15:45:56
Citaat van: Scc01 op januari 27, 2015, 15:35:51
Klopt maar blijkbaar verwachtte iedereen dat hij meteen de sterren van de hemel zou spelen. Hij heeft niet echt kunnen wennen tot nu toe en als je hen dan ook die kans niet geeft en hem meteen al uit de basis haalt gaat dit wennen ook niet gebeuren. Ik zou het nog maar even aankijken.
Henk de Jong heeft aangegeven dat hij de Ridder voor vanavond wilde sparen. Ik denk dat Bytyqi daar zijn debuut aan te danken heeft gehad, maar dat het de bedoeling is dat hij op het middenveld gaat spelen. Als dat maar goed met hem besproken is dan hoeft het geen probleem te zijn.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Scc01 op januari 27, 2015, 16:06:28
Citaat van: hobbes op januari 27, 2015, 15:45:56
Henk de Jong heeft aangegeven dat hij de Ridder voor vanavond wilde sparen. Ik denk dat Bytyqi daar zijn debuut aan te danken heeft gehad, maar dat het de bedoeling is dat hij op het middenveld gaat spelen. Als dat maar goed met hem besproken is dan hoeft het geen probleem te zijn.

Ik dacht zelf ook al dat hij voor het middenveld gehaald was.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: OuweSkeve op januari 27, 2015, 21:16:21
heerlijke  traptechniek......viel fantastisch in,hoort op het middenveld. Deze jongen krult er nog wel een paar in voor ons
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: EdsjeSCC op januari 27, 2015, 21:29:55
Zo'n speler heb je gewoon nodig op het middenveld... net als een Rusnak en Ritzmaier, goeie trap en kan voor gevaar zorgen. El Makrini de sloper, Van der Streek de zuurstoftank en Bytyqi als creatieveling. Bakkertje bankie
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Cambuur Groningen op januari 27, 2015, 21:33:16
Hij begint er in te komen
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Harry L. op januari 27, 2015, 21:39:11
Topper voor ons.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Viper op januari 27, 2015, 21:41:22
Goed gespeeld! Na vanavond ben ik een stuk positiever over hem, maar hij moet fysiek nog wel wat sterker worden.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Collingwood op januari 27, 2015, 21:41:28
Uitstekende invalbeurt. Vind hem wel een middenvelder, en minder een buitenspeler. El Makrini - Van de Streek - Bytyqi, geweldig middenveld voor Cambuur. Jammer voor Bakker, doet het redelijk maar de anderen zijn gewoon beter.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: De Gast op januari 27, 2015, 21:42:57
Staat eindelijk op de goede plek.. had zaterdag al gemoeten
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Lore op januari 27, 2015, 21:43:18
Citaat van: Collingwood op januari 27, 2015, 21:41:28
Uitstekende invalbeurt. Vind hem wel een middenvelder, en minder een buitenspeler. El Makrini - Van de Streek - Bytyqi, geweldig middenveld voor Cambuur. Jammer voor Bakker, doet het redelijk maar de anderen zijn gewoon beter.

Eens! Was de actie voor de 2 - 2 van Bytyqi?
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Collingwood op januari 27, 2015, 21:43:45
Citaat van: Lore op januari 27, 2015, 21:43:18
Eens! Was de actie voor de 2 - 2 van Bytyqi?

Ja! Precies voor onze neus op oost. Schitterende actie.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Lore op januari 27, 2015, 21:44:38
Citaat van: Collingwood op januari 27, 2015, 21:43:45
Ja! Precies voor onze neus op oost. Schitterende actie.

Ik vroeg mij af of wij middenvelders hadden die zo'n actie konden maken. Pure klasse......
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: DayDreamer op januari 28, 2015, 09:27:57
Moet wel vanaf middenveld komen, wat speelde hij daar heerlijk. Voor de buitenposities heb je mits fit, genoeg opties met Narsingh - Ridder - Rosheuvel.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: ruubmac op januari 28, 2015, 09:35:02
Mag soms wel wat eerder afspelen. Maar buiten dat prima invalbeurt!
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Yellow Army op januari 28, 2015, 10:17:13
Ik heb het wel gezien, mooi een vrije rol op het middenveld geven deze jongen.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: speculeter op januari 28, 2015, 10:41:58
Henk....even luisteren...Zaterdag tegen Twente op het middenveld zetten met Mo en Vd streek! !!
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Treb op januari 28, 2015, 10:44:04
Wat een versnelling aan de bal heeft deze man. Mooi voor Mo en Streek neerzetten. Narsingh - B - De Ridder/Rosheuvel voorin. Man man man wat een aanval.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: CambuurAmersfoort op januari 28, 2015, 10:49:00
Ja eigenlijk is ons hele team top! Zijn echt maar 4-5 teams in eredivisie die een sterker team opstellen, maar als wij ons structureel niet gaan belonen dan wordt het lastig om ook linkerrijtje te eindigen.

Voordeel is wel dat we na 15 februari bijna alle topploegen gehad hebben. Dus hopelijk laatste maanden nog veel punten erbij.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: wiekie1969 op januari 28, 2015, 10:49:07
Mooi op de plaats van drama Bakker.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Goudvinger op januari 28, 2015, 10:49:38
Deze man heeft heel veel in zijn mars, maar maakt nog wel een verkeerde beslissingen. Maar dat slaat Henk er wel uit  :zweep
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: ruubmac op januari 28, 2015, 11:00:47
Citaat van: CambuurAmersfoort op januari 28, 2015, 10:49:00
Ja eigenlijk is ons hele team top! Zijn echt maar 4-5 teams in eredivisie die een sterker team opstellen, maar als wij ons structureel niet gaan belonen dan wordt het lastig om ook linkerrijtje te eindigen.

Voordeel is wel dat we na 15 februari bijna alle topploegen gehad hebben. Dus hopelijk laatste maanden nog veel punten erbij.

Bijkomend voordeel is dat niet iedere club een keeper op goal heeft staan die in de vorm van zijn leven verkeerd.
Was dat gister niet het geval had Cambuur 'gewoon' met 4-2 gewonnen.

Zaterdag bij Twente flink het doel onder vuur nemen. Die keepers daar kunnen er geen pepernoot van.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: speculeter op januari 28, 2015, 11:05:10
Citaat van: wiekie1969 op januari 28, 2015, 10:49:07
Mooi op de plaats van drama Bakker.
Drama bakker? ???
Speelde tot aan de wissel gewoon goed hoor.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: TM op januari 28, 2015, 11:22:33
Citaat van: speculeter op januari 28, 2015, 11:05:10
Drama bakker? ???
Speelde tot aan de wissel gewoon goed hoor.

Ja ik vond hem vooral na de wissel erg slecht. Hij heeft geen bal meer gehad.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Scc01 op januari 28, 2015, 11:40:42
Sorry hoor maar als ik tussen Bakker en Bytyqi kan kiezen dan wist ik het wel..
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Galdiano op januari 28, 2015, 11:42:51
Citaat van: Scc01 op januari 28, 2015, 11:40:42
Sorry hoor maar als ik tussen Bakker en Bytyqi kan kiezen dan wist ik het wel..

Bakker?   :devil
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: ruubmac op januari 28, 2015, 11:46:04
Citaat van: speculeter op januari 28, 2015, 11:05:10
Drama bakker? ???
Speelde tot aan de wissel gewoon goed hoor.

Vond Bakker ook goed spelen!
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Dokkumer op januari 28, 2015, 11:47:18
Citaat van: Galdiano op januari 28, 2015, 11:42:51
Bakker?   :devil
Tuurlijk niet, Barto :devil
In de ogen van sommigen kan Bakker echt HELEMAAL niks goed doen. Vond hem in tegenstelling tot eerder dit seizoen een behoorlijke wedstrijd spelen, alleen daar zullen de "kenners" wel weer iets anders hebben gezien, die bekijken hem alleen vanuit de dingen die hij verkeerd doet.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: okkele op januari 28, 2015, 12:09:55
wat deed bakker verkeerd?
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Dokkumer op januari 28, 2015, 12:22:36
Citaat van: okkele op januari 28, 2015, 12:09:55
wat deed bakker verkeerd?
Teveel tikkie terug of breed, niet gescoord, niet hard genoeg ingegrepen bij zijn directe tegenstander, etc. etc. :devil
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Scc01 op januari 28, 2015, 12:26:54
Ik zeg niet dat Bakker het verkeerd deed maar als ik mocht kiezen zet ik liever Bytyqi erin. Iets meer potentie.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: IsmailvanEssen op januari 28, 2015, 12:29:59
Citaat van: ruubmac op januari 28, 2015, 11:46:04
Vond Bakker ook goed spelen!

Bakker speelde een goede wedstrijd. Misschien iets meer vooruit spelen maar voor de rest deed hij het prima. Alhoewel denk ik wel dat Bytyqi meer portentie heeft dan bakker.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: dizzhead op januari 28, 2015, 16:28:24
Deze topper heeft in 90 minuten eredivisie (ADO & PSV) een absurd hoge passing-precisie van 96%. Voor een aanvallende voetballer is dit echt bizar hoor.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Yellow Army op januari 28, 2015, 16:58:40
Citaat van: dizzhead op januari 28, 2015, 16:28:24
Deze topper heeft in 90 minuten eredivisie (ADO & PSV) een absurd hoge passing-precisie van 96%. Voor een aanvallende voetballer is dit echt bizar hoor.

Is 4% te laag. Wat een prutser  :insane
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: AL op februari 05, 2015, 00:10:08
Is helaas geen Rusnak.  Kan iemand mij vertellen waarom hij corners en vrije trappen mag nemen? Lijkt nergens op namelijk.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: HilversumOnTour op februari 05, 2015, 01:53:30
Waardeloze corners. Deze man had toch zon geweldige traptechniek?
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Destroyer op februari 05, 2015, 06:59:31
Zit wel voetbal in, maar nog niet goed genoeg. Komt nog wel.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: De Gast op februari 05, 2015, 07:30:45
In een half jaartje tijd? Ik betwijfel het.. zeker niet op de midden

Ik vind hem nog niet eens zulke slechte corners nemen. Alleen komen ze nooit bij een medespeler aan.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Cor op februari 05, 2015, 08:25:22
(Nog) te licht
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: DayDreamer op februari 05, 2015, 08:32:14
Volgens mij had hij de instructie om continue met Pröpper mee te lopen, niet normaal, kwam zelf niet aan voetballen toe.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: michello op februari 05, 2015, 09:55:48
HdJ en co hebben een grote fout gemaakt door hem met Barto op het middenveld neer te zetten. Dit kon je vooraf zien aankomen....
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: wiekie1969 op maart 01, 2015, 10:31:20
Ken beter maar ballenjongen wudde.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: dizzhead op maart 01, 2015, 10:33:51
Citaat van: wiekie1969 op maart 01, 2015, 10:31:20
Ken beter maar ballenjongen wudde.
:_schater
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Harry L. op maart 01, 2015, 10:36:51
Citaat van: wiekie1969 op maart 01, 2015, 10:31:20
Ken beter maar ballenjongen wudde.

Niks ballenjongen, zorgen dat hij nog een jaartje gehuurd wordt. Een gewone voorbereiding draaien en we gaan veel plezier aan hem beleven.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: wiekie1969 op maart 01, 2015, 11:00:21
Rusnak mentaal en fysiek een paar stappen verder. Liekt wel een a-junior zoals hij op het veld staat.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: De Gast op maart 01, 2015, 11:43:27
Gewogen en te licht bevonden. Eerst maar eens een paar jaartjes rijpen.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: John Hiatt op maart 01, 2015, 11:44:42
Nog een jaar huren en dan een hele voorbereiding meemaken. Dan praten we weer. Hij stapte in in een slecht draaiend elftal, dat vergeten we voor het gemak.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Galdiano op maart 01, 2015, 11:56:18
Citaat van: John Hiatt op maart 01, 2015, 11:44:42
Nog een jaar huren en dan een hele voorbereiding meemaken. Dan praten we weer. Hij stapte in in een slecht draaiend elftal, dat vergeten we voor het gemak.

Hij zit niet voor niks bij de laatste 30 van city.
Rusnak mocht de veters nog niet een strikken van Bytiqi.
Bijna alle vrije trappen werden door Bytiqi genomen.

Lekker nog een jaar huren dan zal hij zijn klasse laten zien.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: AL op maart 01, 2015, 11:57:54
Volgend seizoen gewoon voor volledig seizoen proberen te huren. Jongen heeft wel degelijk potentie!
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Scc01 op maart 01, 2015, 12:04:36
Blijft grappig dat er van die "kenners" zijn die hem meteen afschrijven. Hoop dat de blessure meevalt.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: sccleeuwarden op maart 01, 2015, 20:17:18
Aan alles wat hij doet kun je zien dat hij erg goed kan voetballen hoor. na die paar invalbeurtjes in slechte wedstrijden kun je toch niet oordelen en dan gister een blessure helaas. Maar aan deze jongen kun je echt wel plezier beleven, hij trekt in ieder geval geen pootje terug zoals bakker
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Vedetski op maart 01, 2015, 20:43:04
Zoals ik ook al in een ander topic geschreven heb denk ik dat een jongen van deze leeftijd vooral vertrouwen moet krijgen. Juist dat is hetgene wat bij hem ontbreekt; niet de techniek of de inzet. Ik las ergens dat zijn gedrag gelijkstaat aan zijn motivatie en dat hij daarom wel afgeschreven mag worden... 8P
Zodra een speler vertrouwen krijgt groeit daarmee ook de motivatie en het plezier, wat je bij Rusnak vanaf FC Twente-thuis al hebt kunnen zien.
Ik zou zeggen huur hem nog een jaar, in City 1 zal hij vast niet veel speeltijd krijgen, en dan zullen we zien dat hij inderdaad van een ander niveau is dan velen hier durven te beweren.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: carlo de leeuw op maart 01, 2015, 21:35:59
Citaat van: Scc01 op maart 01, 2015, 12:04:36
Blijft grappig dat er van die "kenners" zijn die hem meteen afschrijven. Hoop dat de blessure meevalt.
T is maar net wat je grappig vind, maar dat vind je dus ook niet.
Hij zit blijkbaar dicht tegen basis positie aan.Dat word meestal tijdens trainingen wel bewezen.
Zo'n jonge speler in den vreemde die er nog maar net bij zit moet dan echt wel wat kunnen!
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: De Gast op maart 01, 2015, 22:20:10
Nog een jaartje huren en dan maar hopen dat 't 'm dan wel wordt? Lijkt mij geen optie. We hebben met het vertrek van Rusnak veel klasse verloren op het middenveld en dat merk je nu.. Volgend jaar zal er weer een klasbak bij moeten komen en die persoon moet er gelijk staan. Met daarnaast Bakker en vd Streek is het middenveld dan vol.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Utekleitrokken op maart 02, 2015, 09:07:19
Citaat van: De Gast op maart 01, 2015, 22:20:10
Nog een jaartje huren en dan maar hopen dat 't 'm dan wel wordt? Lijkt mij geen optie. We hebben met het vertrek van Rusnak veel klasse verloren op het middenveld en dat merk je nu.. Volgend jaar zal er weer een klasbak bij moeten komen en die persoon moet er gelijk staan. Met daarnaast Bakker en vd Streek is het middenveld dan vol.

Wat bazel je nou man. Die "klasbak" is geen "klasbak"  als ie bij Cambuur komt spelen. Rusnak was een buitenkansje, net als het seizoen daarvoor Ritzmaier dat was.

Als Bytyqi 'rijp' is, zoals je aangaf in je vorige post, dan is dat ventje Cambuur allang ontstegen.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Vedetski op maart 02, 2015, 10:35:46
 
Citaat van: Utekleitrokken op maart 02, 2015, 09:07:19
Wat bazel je nou man. Die "klasbak" is geen "klasbak"  als ie bij Cambuur komt spelen. Rusnak was een buitenkansje, net als het seizoen daarvoor Ritzmaier dat was.

Als Bytyqi 'rijp' is, zoals je aangaf in je vorige post, dan is dat ventje Cambuur allang ontstegen.

Als vervanger opperde ik Sleegers van FC Eindhoven. Heeft een goeie techniek en is creatief, en zijn contract loopt af.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Gasgeve op maart 02, 2015, 10:40:07
Citaat van: Vedetski op maart 02, 2015, 10:35:46

Als vervanger opperde ik Sleegers van FC Eindhoven. Heeft een goeie techniek en is creatief, en zijn contract loopt af.
Sleegers heeft een contract tot medio 2016.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Vedetski op maart 02, 2015, 11:07:38
Citaat van: Gasgeve op maart 02, 2015, 10:40:07
Sleegers heeft een contract tot medio 2016.

Niet volgens http://www.transfermarkt.nl/joey-sleegers/profil/spieler/207043
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Vedetski op maart 02, 2015, 11:08:46
En volgens diezelfde bron loopt ook het contract van Cas Peters af: http://www.transfermarkt.nl/cas-peters/profil/spieler/187295
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Gasgeve op maart 02, 2015, 11:13:07
Citaat van: Vedetski op maart 02, 2015, 11:07:38
Niet volgens http://www.transfermarkt.nl/joey-sleegers/profil/spieler/207043
Beter lezen, omdat hij verhuurd is door Feyenoord staat er contract tot 2015, maar daaronder staat contract t/m 2016.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Vedetski op maart 02, 2015, 11:14:33
Citaat van: Gasgeve op maart 02, 2015, 11:13:07
Beter lezen, omdat hij verhuurd is door Feyenoord staat er contract tot 2015, maar daaronder staat contract t/m 2016.

Je hebt gelijk, mijn fout.
Huren dan maar? :D
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Casuals-lwd op maart 03, 2015, 15:07:50
SLECHT NIEUWS: Sinan Bytyqi dit seizoen niet meer in actie
Sinan Bytyqi moest afgelopen weekend in het duel tegen Heracles Almelo het veld al na 23 minuten geblesseerd verlaten. Uit de MRI-scan die vanochtend gemaakt is blijkt dat de blessure van de jonge Oostenrijker niet meevalt.
Bytyqi heeft zijn voorste kruisband afgescheurd en kan zeker dit seizoen niet meer in actie komen. De middenvelder wordt tot het einde van dit seizoen gehuurd van Manchester City.
LIKE om Sinan sterkte wensen!

:zucht
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Vedetski op maart 03, 2015, 15:10:31
Heel sneu verhaal.. daar gaat zijn kans om zich te bewijzen. Weet zeker dat hij echt wel wat kan, is er nog niet uitgekomen.. jammer
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Goudvinger op maart 03, 2015, 15:10:44
Enorm zuur voor hem. Gaat hij terug naar Engeland voor revalidatie?
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Gasgeve op maart 03, 2015, 15:11:36
Helaas. Dit zal kansen bieden voor Steblecki en/of Meleg.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: speculeter op maart 03, 2015, 15:14:30
Dit gun je niemand zeg.....
Rond september weer fit?
Nog een jaartje Cambuur?
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Marc S op maart 03, 2015, 15:25:26
Erg zuur dit
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: 666 op maart 03, 2015, 15:27:20
Citaat van: Marc S op maart 03, 2015, 15:25:26
Erg zuur dit

Ja niet normaal...  Ik hoop dat hij binnen 6 maanden weer op het veld staat.  Mooie klote blessure.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Marc S op maart 03, 2015, 15:32:52
Citaat van: 666 op maart 03, 2015, 15:27:20
Ja niet normaal...  Ik hoop dat hij binnen 6 maanden weer op het veld staat.  Mooie klote blessure.

Idd vooral voor zn jongen zelf..
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Lore op maart 03, 2015, 15:45:50
Wat een enorm klote nieuws! Heel veel sterkte met de komende herstelperiode. Wat mij betreft volgend seizoen gewoon weer naar Cambuur!
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Vedetski op maart 03, 2015, 16:32:16
Citaat van: Lore op maart 03, 2015, 15:45:50
Wat een enorm klote nieuws! Heel veel sterkte met de komende herstelperiode. Wat mij betreft volgend seizoen gewoon weer naar Cambuur!

Denk dat dat voor alle partijen de beste keuze is  :thumbsup
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Drumfather SCC op maart 03, 2015, 16:33:00
Ik denk dat dat een reele kans is omdat hij nog weinig heeft laten zien en/of kans heeft gehad om zich te ontpoppen
City had dit natuurlijk ook niet kunnen voorspellen (blessure in de verhuurtermijn)
Ik denk dat Sinan terug mag komen voor een extra half jaar + voorbereiding om te rijpen, zijn kansen te pakken en om zijn verloren tijd goed te maken
Dat zou een klasse gebaar zijn van City  :thumbsup
Want persoonlijk vind ik hem niet beter dan Rusnák.. Dus interesse zou er wel niet komen
En met zijn huidige niveau komt hij never tot spelen toe in City 1
En spelen bij Cambuur, in dit stadion? Wie wil dat nou niet  |:)
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Lore op maart 03, 2015, 16:45:42
Citaat van: Drumfather SCC op maart 03, 2015, 16:33:00
Ik denk dat dat een reele kans is omdat hij nog weinig heeft laten zien en/of kans heeft gehad om zich te ontpoppen
City had dit natuurlijk ook niet kunnen voorspellen (blessure in de verhuurtermijn)
Ik denk dat Sinan terug mag komen voor een extra half jaar + voorbereiding om te rijpen, zijn kansen te pakken en om zijn verloren tijd goed te maken
Dat zou een klasse gebaar zijn van City  :thumbsup
Want persoonlijk vind ik hem niet beter dan Rusnák.. Dus interesse zou er wel niet komen
En met zijn huidige niveau komt hij never tot spelen toe in City 1
En spelen bij Cambuur, in dit stadion? Wie wil dat nou niet  |:)

Eigenlijk zou ik alleen maar voor 1 volledig seizoen gaan. Hij is 6 tot 8 mnd eruit en kan dus pas weer meedoen aan het begin van de competitie. Dan nog wedstrijdfit worden....
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Drumfather SCC op maart 03, 2015, 16:51:08
Citaat van: Lore op maart 03, 2015, 16:45:42
Eigenlijk zou ik alleen maar voor 1 volledig seizoen gaan. Hij is 6 tot 8 mnd eruit en kan dus pas weer meedoen aan het begin van de competitie. Dan nog wedstrijdfit worden....
Oeh, Van de duur van zo'n blessure was ik niet op de hoogte! Je hebt gelijk, dan zou ik dat proberen als ik Cambuur was
Ik geloof wel in City wat dat betreft!
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: scclwd op maart 03, 2015, 20:39:15
Deze jongen maar even steunen door een kaart te sturen. Iemand een adres? Mcl?
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: jeff op maart 03, 2015, 20:42:34
Sc Cambuur
Tav S.Bytyqi
Cambuurplein 44
8921 RG Leeuwarden

zou het vast goed moet komen  :proost
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: scclwd op maart 03, 2015, 20:47:57
Citaat van: jeff op maart 03, 2015, 20:42:34
Sc Cambuur
Tav S.Bytyqi
Cambuurplein 44
8921 RG Leeuwarden

zou het vast goed moet komen  :proost

:thumbsup Maar zou hij uberhaupt nog in Lwd zijn?
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: jeff op maart 03, 2015, 20:50:59
Of hij nog in Leeuwarden is zou ik niet weten, maar dan weet Cambuur vast waar ze de kaart naar moeten doorsturen.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: De Gast op maart 04, 2015, 07:25:28
Deze jongen kan hier best nog wel een jaartje blijven maar dan wel tegen een minimale huursom en als speler voor de breedte.. Kon mij allerminst overtuigen in de wedstrijden die hij meedeed.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Gasgeve op maart 04, 2015, 08:48:27
Citaat van: De Gast op maart 04, 2015, 07:25:28
Deze jongen kan hier best nog wel een jaartje blijven maar dan wel tegen een minimale huursom en als speler voor de breedte.. Kon mij allerminst overtuigen in de wedstrijden die hij meedeed.
Heeft wel de kwaliteiten om een goede speler te zijn bij Cambuur 1. Niet vergeten dat hij niet de 6 weken voorbereiding meedraaide zoals Rusnak.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Dokkumer op maart 04, 2015, 12:35:32
Citaat van: Gasgeve op maart 04, 2015, 08:48:27
Heeft wel de kwaliteiten om een goede speler te zijn bij Cambuur 1. Niet vergeten dat hij niet de 6 weken voorbereiding meedraaide zoals Rusnak.
Rusnák draaide ook geen 6 weken mee ;) Is pas eind juli aangesloten bij de ploeg.
Bytyqi heeft natuurlijk amper een week mee kunnen trainen voordat de competitie begon, maar had imo al verder moeten zijn.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Scc01 op maart 04, 2015, 16:56:00
Citaat van: De Gast op maart 04, 2015, 07:25:28
Deze jongen kan hier best nog wel een jaartje blijven maar dan wel tegen een minimale huursom en als speler voor de breedte.. Kon mij allerminst overtuigen in de wedstrijden die hij meedeed.

Grapjas...
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Vedetski op maart 04, 2015, 16:58:25
Citaat van: De Gast op maart 04, 2015, 07:25:28
Deze jongen kan hier best nog wel een jaartje blijven maar dan wel tegen een minimale huursom en als speler voor de breedte.. Kon mij allerminst overtuigen in de wedstrijden die hij meedeed.

Hij is een van de spelers waar we 5 jaar geleden alleen maar van konden dromen dat ze ooit bij Cambuur zouden spelen. En nu spelen we 1,5 jaar Eredivisie en is zo'n speler slechts aantrekkelijk voor de breedte??!!  8P :_spank
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Utekleitrokken op maart 04, 2015, 17:16:58
Citaat van: Dokkumer op maart 04, 2015, 12:35:32
Rusnák draaide ook geen 6 weken mee ;) Is pas eind juli aangesloten bij de ploeg.
Bytyqi heeft natuurlijk amper een week mee kunnen trainen voordat de competitie begon, maar had imo al verder moeten zijn.

De competitie was bij zijn komst al enkele maanden bezig...
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Dokkumer op maart 04, 2015, 17:43:40
Citaat van: Utekleitrokken op maart 04, 2015, 17:16:58
De competitie was bij zijn komst al enkele maanden bezig...
Voor de competitie wéér begon ;)
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Gasgeve op maart 04, 2015, 18:48:47
Feit is dat je Rusnak en Bytyqi niet met elkaar kunt vergelijken op dit moment. Rusnak heeft meer tijd gehad om zich aan te passen, Bytyqi niet. Daarnaast kreeg Bytyqi direct een lastig programma voor z'n kiezen met Feyenoord, PSV etc.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Cambuur058 op maart 04, 2015, 18:52:50
Ik zou +1 jaar bytyqi toejuichen
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: pvanbuijtene op maart 04, 2015, 19:21:56
Citaat van: Gasgeve op maart 04, 2015, 18:48:47
Feit is dat je Rusnak en Bytyqi niet met elkaar kunt vergelijken op dit moment. Rusnak heeft meer tijd gehad om zich aan te passen, Bytyqi niet. Daarnaast kreeg Bytyqi direct een lastig programma voor z'n kiezen met Feyenoord, PSV etc.

daarnaast heb ik ook het idee dat Rusnak een echt baasje is, die zich sneller ergens profileert.. denk dat als sinan de tijd krijgt hij zich ook goed kan maniftisteren
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: De Gast op maart 05, 2015, 11:05:24
Citaat van: Vedetski op maart 04, 2015, 16:58:25
Hij is een van de spelers waar we 5 jaar geleden alleen maar van konden dromen dat ze ooit bij Cambuur zouden spelen. En nu spelen we 1,5 jaar Eredivisie en is zo'n speler slechts aantrekkelijk voor de breedte??!!  8P :_spank

We hadden Ritzmaier en Rusnak. Vind deze jongen gewoon niet die klasse hebben.. dan moet je verder kijken of hem voor de breedte halen. Er moet straks in het derde eredivisieseizoen een speler staan die de kar op het midden kan trekken. Ik zie dat absoluut nog niet in hem.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Collingwood op maart 05, 2015, 11:08:43
Citaat van: De Gast op maart 05, 2015, 11:05:24
We hadden Ritzmaier en Rusnak. Vind deze jongen gewoon niet die klasse hebben.. dan moet je verder kijken of hem voor de breedte halen. Er moet straks in het derde eredivisieseizoen een speler staan die de kar op het midden kan trekken. Ik zie dat absoluut nog niet in hem.

Zo'n speler als Rusnak vinden we waarschijnlijk niet snel weer. Vond hem ook drie klassen beter dan Ritzmaier.
Ik ben benieuwd waar de club volgend jaar mee op de proppen komt, zal wel weer een verrassing worden.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 05, 2015, 11:29:25
Citaat van: De Gast op maart 05, 2015, 11:05:24
We hadden Ritzmaier en Rusnak. Vind deze jongen gewoon niet die klasse hebben.. dan moet je verder kijken of hem voor de breedte halen. Er moet straks in het derde eredivisieseizoen een speler staan die de kar op het midden kan trekken. Ik zie dat absoluut nog niet in hem.

Ik wel
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Vedetski op maart 05, 2015, 13:32:06
Ik zou hem gewoon nog een jaartje huren. Geeft hem misschien ook het gevoel van vertrouwen wat hem over het dode punt kan helpen. Hij heeft zeker meer in zijn mars en dat weet de TS zelf ook wel. Heeft helaas enorme pech nu met de blessure
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: ruubmac op maart 05, 2015, 13:36:35
Extra jaartje huren, ok, maar dan wel voor € 0,00.
Zal namelijk een groot deel van de voorbereiding gaan missen.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Vedetski op maart 05, 2015, 13:37:51
Citaat van: ruubmac op maart 05, 2015, 13:36:35
Extra jaartje huren, ok, maar dan wel voor € 0,00.
Zal namelijk een groot deel van de voorbereiding gaan missen.

Dat is helemaal afhankelijk van hoe snel hij herstelt. Zoiets kan 3 maand duren maar ook zomaar een half jaar
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: speculeter op maart 05, 2015, 15:35:44
Dat er nog niks over deze jongen bekend is...vreemd.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: moodygrunn op maart 05, 2015, 17:33:51
Citaat van: Vedetski op maart 05, 2015, 13:37:51
Dat is helemaal afhankelijk van hoe snel hij herstelt. Zoiets kan 3 maand duren maar ook zomaar een half jaar

gescheurde kruisband is 6-9 maand
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Lore op maart 05, 2015, 19:39:32
Citaat van: Vedetski op maart 05, 2015, 13:37:51
Dat is helemaal afhankelijk van hoe snel hij herstelt. Zoiets kan 3 maand duren maar ook zomaar een half jaar

Agescheurde kruisband in 3 maanden? Geef mij het nummer van die wonderdokter! 6 tot 8 maanden lijkt mij realistischer
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: sunderland op maart 05, 2015, 21:31:04
Citaat van: Collingwood op maart 05, 2015, 11:08:43
Zo'n speler als Rusnak vinden we waarschijnlijk niet snel weer. Vond hem ook drie klassen beter dan Ritzmaier.
Ik ben benieuwd waar de club volgend jaar mee op de proppen komt, zal wel weer een verrassing worden.
Ritzmaier was belangerijker voor ons omdat hij simpelweg de eerste 25 wedst de kar trok ,vooral voor de winterstop en gelijk na de winterstop
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Galdiano op maart 05, 2015, 21:59:25
Ritzmaier was veel constanter en beslissender.
Rusnak was technisch wat sterker.

Na alle plussen en minnen zeg ik toch Ritzmaier.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Stiens op maart 06, 2015, 09:51:11
Citaat van: Vedetski op maart 05, 2015, 13:37:51
Dat is helemaal afhankelijk van hoe snel hij herstelt. Zoiets kan 3 maand duren maar ook zomaar een half jaar

3 maand  :_schater
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Collingwood op maart 06, 2015, 12:42:36
Trainer De Jong gaf ook nog duidelijkheid omtrent hoe het nu verder zal gaan met Bytyqi: ,,Sinan is vanmorgen teruggegaan naar Manchester. Daar zal hij binnenkort worden geopereerd. In Oostenrijk (zijn thuis, red.) volgt revalidatie – veel ervaring met dergelijke knieblessures in dat land vanwege de wintersport – waarna hij later verder gaat werken aan een terugkeer op de velden bij City. Wat mij betreft komt hij hier weer terug als hij speelklaar is."

Aldus de Huis aan Huis.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: speculeter op maart 06, 2015, 12:45:32
We zullen het zien....
Laat het in het nieuwe seizoen maar zien bytyqi!
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Bernardo op maart 06, 2015, 12:57:12
Tja staat toch 6 tot 9 maanden voor bij die blessure? Dan is ie bij de start van het seizoen nog niet fit
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: speculeter op maart 06, 2015, 13:18:54
Als meevalt 6 maanden.
Is hij er in september weer bij.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Len Cantello op mei 24, 2015, 08:55:48
Hoe'st met deze jongen? Komt 'ie nog terug?
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Grijskijkert op mei 24, 2015, 08:56:57
Citaat van: Len Cantello op mei 24, 2015, 08:55:48
Hoe'st met deze jongen? Komt 'ie nog terug?
Ik heb begrepen dat hij na de winterstop weer kan ballen, maar of dat hier is weet ik niet..
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: PePe op mei 24, 2015, 13:32:06
Hier geen rekening mee houden voor het samenstellen van het elftal voor het nieuwe seizoen!! (komt ie terug, dan moet dit iets extra's zijn)
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: drg op mei 24, 2015, 14:44:00
Citaat van: PePe op mei 24, 2015, 13:32:06
Hier geen rekening mee houden voor het samenstellen van het elftal voor het nieuwe seizoen!! (komt ie terug, dan moet dit iets extra's zijn)

Hou zelf gewoon meer rekening met Van de Streek en/of Steblecki op het middenveld, al zou het me niks verbazen dat als hij terugkomt dat hij linksvoor geplaatst wordt, maar liever geen huurspelers.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: denistel op mei 24, 2015, 18:29:23
ik verwacht iemand anders van City genoeg keuze daar.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Drumfather SCC op juli 30, 2015, 16:54:01
http://www.mcfc.co.uk/News/EDS-news/2015/July/Sinan-Bytyqi-interview-on-loan-and-injury/1438255130 (http://www.mcfc.co.uk/News/EDS-news/2015/July/Sinan-Bytyqi-interview-on-loan-and-injury/1438255130)

Goede woorden over Cambuur  :)
Wat denken jullie; 2e kans (In de winterstop?) of gesloten boek?
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: denistel op juli 30, 2015, 17:47:09
eerst maar eens zien hoe de 1e competitie helft verloopt
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Collingwood op juli 30, 2015, 17:55:45
Als we een speler als hem nodig hebben zal hij wel weer welkom zijn. Hij kan in oktober de trainingen weer hervatten, dus zal na de winterstop ook wel weer wedstrijdfit zijn.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: el haj op augustus 03, 2015, 22:10:34
Citaat van: Drumfather SCC op juli 30, 2015, 16:54:01
http://www.mcfc.co.uk/News/EDS-news/2015/July/Sinan-Bytyqi-interview-on-loan-and-injury/1438255130 (http://www.mcfc.co.uk/News/EDS-news/2015/July/Sinan-Bytyqi-interview-on-loan-and-injury/1438255130)

Goede woorden over Cambuur  :)
Wat denken jullie; 2e kans (In de winterstop?) of gesloten boek?

Hij maakt iig wel 't maximale van zijn blessure:

(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.mcfc.co.uk%2F%7E%2Fmedia%2FImages%2FHome%2FNews%2FElite%2520Development%2520Squad%2F2015%252016%2FJuly%2Fweb-sinan-PA-23618563.ashx&hash=43253dd4f642cefb06f578a52d6d13089909d71d)

Dacht dat 'ie een stuk scharminkeliger (ja, ik weet dat dat geen woord is :-P ) uitzag toen 'ie hier speelde.
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Vedetski op januari 28, 2016, 20:40:56
We hebben je nodig op de linksbuiten  :thumbsup

Iemand een idee waar deze nu uithangt? Is hij haalbaar?
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: denistel op januari 28, 2016, 21:44:17
oek een lichtgewicht we hevve kerels modig
Titel: Re: Sinan Bytyqi
Bericht door: Vedetski op januari 28, 2016, 21:50:39
Citaat van: denistel op januari 28, 2016, 21:44:17
oek een lichtgewicht we hevve kerels modig

Op bepaalde foto's is te zien dat hij fysiek aardig aan het ontwikkelen is.

Hij postte 2 dagen geleden trouwens nog een foto op Instagram van zijn Cambuur-tijd, weet niet of dat iets hoeft te zeggen. (https://www.instagram.com/p/BA-iyJhE4Uf/?taken-by=sinanbytyqi75)