Cambuur Online

Cambuur op het Internet => Nieuws => Topic gestart door: Taurus Jr op januari 28, 2013, 23:17:44

Titel: Titels/Rangen
Bericht door: Taurus Jr op januari 28, 2013, 23:17:44
Er werd al eerder naar gevraagd maar nu zijn de Titels/Rangen weer ingevoerd :)
Ook krijg je een balkje waar je huidige titel/rang instaat.


NaamAantal posts
D-pupil 0
C-junior 10
B-junior 20
A-junior 40
Talent 80
Belofte 160
Basisspeler 320
Vedette 640
Assistent Trainer 1280
Trainer 2560
Bestuurslid 5120
Voorzitter 10240
Old-Boy 20480
Titel: Re: Titels/Rangen
Bericht door: SCC-J op januari 28, 2013, 23:47:43
DIe rangen zijn wel leuk. Aleen waarom in zo'n blauw balkje? Onzin en lelijk
Titel: Titels/Rangen
Bericht door: Taurus Jr op januari 29, 2013, 00:00:52
Anders staat er alleen maar tekst en dat maakt het zo kaal.
Het was eerst rond als een zeppelin maar zag er totaal niet uit en er waren verschillende formaten dus ik heb het zo gedaan.
Titel: Re: Titels/Rangen
Bericht door: poelie-lwd op januari 29, 2013, 06:16:14
 :clint

Ik mis de titel/rang Orakel nog.....
Titel: Re: Titels/Rangen
Bericht door: John Hiatt op januari 29, 2013, 08:50:12
Citaat van: poelie-lwd op januari 29, 2013, 06:16:14
:clint

Ik mis de titel/rang Orakel nog.....

En betweter...
Titel: Re: Titels/Rangen
Bericht door: Ronnie tng op januari 29, 2013, 09:20:29
2 weekjes dan is heeft Dokkumer de hoogste rang al behaald!   l0l
Titel: Re: Titels/Rangen
Bericht door: Taurus Jr op januari 29, 2013, 09:33:22
Citaat van: Ronnie tng op januari 29, 2013, 09:20:29
2 weekjes dan is heeft Dokkumer de hoogste rang al behaald!   l0l

Die heb ik al  |:) w:)
Titel: Re: Titels/Rangen
Bericht door: Dokkumer op januari 29, 2013, 10:02:24
Nee juh, qua posts :devil
Titel: Re: Titels/Rangen
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op januari 29, 2013, 10:15:32
leuk om die traditie in ere te houden.
Goede voorzet heren Moderators :)
Titel: Re: Titels/Rangen
Bericht door: Taurus Jr op januari 29, 2013, 11:09:32
Citaat van: Dokkumer op januari 29, 2013, 10:02:24
Nee juh, qua posts :devil

Die heb ik haha.  :devil
Titel: Re: Titels/Rangen
Bericht door: Dokkumer op januari 29, 2013, 11:36:21
Haal er maar 20.395 af juh  :monk  l0l
Titel: Re: Titels/Rangen
Bericht door: Grijskijkert op januari 29, 2013, 12:00:09
Old boy = veteraan = ouwe lul :_schater
Titel: Re: Titels/Rangen
Bericht door: Dokkumer op januari 29, 2013, 12:19:26
Citaat van: grijskijker op januari 29, 2013, 12:00:09
Old boy = veteraan = ouwe lul :_schater
Duidelijk dat jij het "oude" Cambuur Online niet gekend hebt
Titel: Re: Titels/Rangen
Bericht door: Grijskijkert op januari 29, 2013, 12:21:07
Citaat van: Dokkumer op januari 29, 2013, 12:19:26
Citaat van: grijskijker op januari 29, 2013, 12:00:09
Old boy = veteraan = ouwe lul :_schater
Duidelijk dat jij het "oude" Cambuur Online niet gekend hebt
Dat klopt, maar was ook niet serieus bedoeld  ;)
Titel: Re: Titels/Rangen
Bericht door: Taurus Jr op januari 29, 2013, 12:51:54
Zo rang is weer normaal ff de 204 voor mijn posts verwijderd :P
Titel: Re: Titels/Rangen
Bericht door: Gerard op januari 29, 2013, 15:12:53
Ik wil mijn oude rang terug  :(
Opnieuw beginnen is belachelijk  :proost
Titel: Re: Titels/Rangen
Bericht door: poelie-lwd op januari 29, 2013, 15:53:00
Citaat van: John Hiatt op januari 29, 2013, 08:50:12
Citaat van: poelie-lwd op januari 29, 2013, 06:16:14
:clint

Ik mis de titel/rang Orakel nog.....

En betweter...

En wat dacht je van zelfbenoemd clubicoon?  :_schater
Titel: Re: Titels/Rangen
Bericht door: Dokkumer op januari 29, 2013, 17:36:22
Citaat van: Gerard op januari 29, 2013, 15:12:53
Ik wil mijn oude rang terug  :(
Opnieuw beginnen is belachelijk  :proost
Weet je wat we doen? We pakken de hele oude database van de historische COL en plaatsen die hier.. Oh nee, we zetten de oude COL weer terug inclusief alle lekken :P
Iedereen moet opnieuw beginnen schatje en nu hack en spamproof. Dat is je toch wel een paar posts waard? Nu nog wat ouwe garde terug en binnen een paar uur ben jij weer "Old-Boy"
Titel: Re: Titels/Rangen
Bericht door: Taurus Jr op januari 29, 2013, 17:40:26
Citaat van: Dokkumer op januari 29, 2013, 17:36:22
Citaat van: Gerard op januari 29, 2013, 15:12:53
Ik wil mijn oude rang terug  :(
Opnieuw beginnen is belachelijk  :proost
Weet je wat we doen? We pakken de hele oude database van de historische COL en plaatsen die hier.. Oh nee, we zetten de oude COL weer terug inclusief alle lekken :P
Iedereen moet opnieuw beginnen schatje en nu hack en spamproof. Dat is je toch wel een paar posts waard? Nu nog wat ouwe garde terug en binnen een paar uur ben jij weer "Old-Boy"

Plus miljoenen posts, users, topics, ranks en al omzetten ^^
Titel: Re: Titels/Rangen
Bericht door: Dokkumer op januari 29, 2013, 17:49:03
Yep, plus de complete broncodes herschrijven  8P
Titel: Re: Titels/Rangen
Bericht door: John Hiatt op januari 29, 2013, 18:36:15
Citaat van: Dokkumer op januari 29, 2013, 17:49:03
Yep, plus de complete broncodes herschrijven  8P

Makkie toch?  :_schater
Titel: Re: Titels/Rangen
Bericht door: Dokkumer op januari 29, 2013, 18:54:46
Yep, alleen niet voor mij, ik heb (er) geen verstand (van).. Of bitter weinig in ieder geval  l0l
Titel: Re: Titels/Rangen
Bericht door: Destroyer op januari 29, 2013, 19:23:20
 |:) goed bezig, beetje nostalgie  :proost
Titel: Re: Titels/Rangen
Bericht door: marrumer op januari 29, 2013, 21:17:23
Citaat van: Dokkumer op januari 29, 2013, 18:54:46
Yep, alleen niet voor mij, ik heb (er) geen verstand (van).. Of bitter weinig in ieder geval  l0l
jij weet tenminste wat broncodes zijn :fant
Titel: Re: Titels/Rangen
Bericht door: Taurus Jr op januari 29, 2013, 21:20:38
Citaat van: marrumer op januari 29, 2013, 21:17:23
Citaat van: Dokkumer op januari 29, 2013, 18:54:46
Yep, alleen niet voor mij, ik heb (er) geen verstand (van).. Of bitter weinig in ieder geval  l0l
jij weet tenminste wat broncodes zijn :fant

Tegenwoordig elk kind wel :P
Titel: Re: Titels/Rangen
Bericht door: Gerard op januari 29, 2013, 21:24:53
Citaat van: Dokkumer op januari 29, 2013, 17:36:22
Citaat van: Gerard op januari 29, 2013, 15:12:53
Ik wil mijn oude rang terug  :(
Opnieuw beginnen is belachelijk  :proost
Weet je wat we doen? We pakken de hele oude database van de historische COL en plaatsen die hier.. Oh nee, we zetten de oude COL weer terug inclusief alle lekken :P
Iedereen moet opnieuw beginnen schatje en nu hack en spamproof. Dat is je toch wel een paar posts waard? Nu nog wat ouwe garde terug en binnen een paar uur ben jij weer "Old-Boy"

Paar uur zegt ie  8P
Dat heeft mij een jaar gekost om me door heen te worstelen.
En dat ga ik niet nog een keer doen  :D
Titel: Titels/Rangen
Bericht door: Taurus Jr op januari 29, 2013, 21:35:31
2 jaar rustig aan? :P


Verstuurd vanaf mijn iPhone via Tapatalk
Titel: Re: Titels/Rangen
Bericht door: Gerard op januari 29, 2013, 22:50:46
Citaat van: Taurus Jr op januari 29, 2013, 21:35:31
2 jaar rustig aan? :P


Verstuurd vanaf mijn iPhone via Tapatalk

:wall
Titel: Re: Titels/Rangen
Bericht door: Clint op januari 30, 2013, 08:21:19
Citaat van: Gerard op januari 29, 2013, 15:12:53
Ik wil mijn oude rang terug  :(
Opnieuw beginnen is belachelijk  :proost

Ach, dou weest anders oek wel veel te lullen. Zal hier oek gien probleem mutte wese.
:clint
Titel: Re: Titels/Rangen
Bericht door: Len Cantello op januari 31, 2013, 20:18:06
Citaat van: John Hiatt op januari 29, 2013, 08:50:12
Citaat van: poelie-lwd op januari 29, 2013, 06:16:14
:clint

Ik mis de titel/rang Orakel nog.....

En betweter...

En tactisch onbenul
Titel: Re: Titels/Rangen
Bericht door: Dokkumer op januari 31, 2013, 21:24:23
Tactisch onbenul is niet een ranking qua posts, hooguit een rank die toegekend wordt na het uiten van onzinnig gewauwel wat op voetbalanalyses moet lijken... WUHUUUUUUUUUUUUUUU geeft daar een grote kans op   :zweep
Titel: Re: Titels/Rangen
Bericht door: SCCFRANEKER op februari 02, 2013, 12:13:58
 :scc leuk spull je drink  :hein ipv  :ams
Titel: Re: Titels/Rangen
Bericht door: Destroyer op april 28, 2013, 15:36:13
Hé dokkumer, gefeliciteerd met je 1000e bericht.  Je gaat als een raket Haha  :insane dat je maar een Old boy mag worden  :_schater
Titel: Re: Titels/Rangen
Bericht door: Dokkumer op april 28, 2013, 19:28:40
Citaat van: Destroyer op april 28, 2013, 15:36:13
Hé dokkumer, gefeliciteerd met je 1000e bericht.  Je gaat als een raket Haha  :insane dat je maar een Old boy mag worden  :_schater

:_schater _O_ Dank U, dank U. Ik voel me vereerd dat u dit heuglijke feit naar voren brengt :D
Overigens ben ik niet eens degene die het meest online is, dat steekt me wel. Vanaf nu 24/7 CO aan laten staan dus :P
Titel: Re: Titels/Rangen
Bericht door: brambo3004 op april 28, 2013, 19:34:26
Citaat van: Dokkumer op april 28, 2013, 19:28:40
:_schater _O_ Dank U, dank U. Ik voel me vereerd dat u dit heuglijke feit naar voren brengt :D
Overigens ben ik niet eens degene die het meest online is, dat steekt me wel. Vanaf nu 24/7 CO aan laten staan dus :P

Hier staat ie ook 24 uur aan, dus je zult altijd 2e blijven :devil
Titel: Re: Titels/Rangen
Bericht door: Dokkumer op april 28, 2013, 19:40:43
Oh maar daar hebben we altijd wel middeltjes voor :devil
Titel: Re: Titels/Rangen
Bericht door: brambo3004 op april 28, 2013, 19:43:22
Citaat van: Dokkumer op april 28, 2013, 19:40:43
Oh maar daar hebben we altijd wel middeltjes voor :devil

Ik slaap toch niet meer tot vrijdag :koffie :koffie
Titel: Re: Titels/Rangen
Bericht door: Dokkumer op april 28, 2013, 20:01:51
*Noteert ban tot vrijdag voor brambo* :devil
Titel: Re: Titels/Rangen
Bericht door: Grijskijkert op mei 01, 2013, 20:40:12
Citaat van: Destroyer op april 28, 2013, 15:36:13
Old boy
Dat is toch een ouwe lul? Dat zijn sommigen hier toch allang,noem geen namen hoor dokkie  :devil
Titel: Re: Titels/Rangen
Bericht door: Dokkumer op mei 02, 2013, 10:04:27
Je weet nog niet wat boven Old-Boy komt zeker? Dat is namelijk :clint :D
Titel: Re: Titels/Rangen
Bericht door: Clint op mei 02, 2013, 10:28:57
 _O_
Titel: Re: Titels/Rangen
Bericht door: Grijskijkert op mei 02, 2013, 11:47:33
Citaat van: Dokkumer op mei 02, 2013, 10:04:27
Je weet nog niet wat boven Old-Boy komt zeker? Dat is namelijk :clint :D
Das wel heeeel old he :devil
Titel: Re: Titels/Rangen
Bericht door: Clint op mei 02, 2013, 12:44:14
 l0l
Titel: Re: Titels/Rangen
Bericht door: Dokkumer op mei 02, 2013, 12:56:53
Citaat van: grijskijker op mei 02, 2013, 11:47:33
Das wel heeeel old he :devil

Old is een eufemisme in dat geval :D
Titel: Re: Titels/Rangen
Bericht door: Grijskijkert op mei 02, 2013, 12:59:17
Citaat van: clint op mei 02, 2013, 12:44:14
l0l
:_schater

:clint _O_
Titel: Re: Titels/Rangen
Bericht door: Grijskijkert op mei 04, 2013, 00:48:53
Citaat van: Dokkumer op mei 02, 2013, 10:04:27
Je weet nog niet wat boven Old-Boy komt zeker? Dat is namelijk :clint :D
De hoogste rang/titel HENK
Titel: Re: Titels/Rangen
Bericht door: Dokkumer op mei 04, 2013, 03:01:13
Ja en voor de permanente ban Arts :zweep
Titel: Re: Titels/Rangen
Bericht door: brambo3004 op juli 09, 2013, 21:04:52
Ik geloof dat we een nieuwe Dokkumer op het forum hebben:
Dokkumer 1.796 berichten (10,382 per dag)
Cambuur058 381 berichten (23,813 per dag)
Titel: Re: Titels/Rangen
Bericht door: Dokkumer op juli 09, 2013, 22:01:38
Dokkumer is momenteel in de relatieve ruststand. Ik lees alles, maar reageer bijna nergens op ;)
Titel: Re: Titels/Rangen
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 09, 2013, 22:36:08
Citaat van: Dokkumer op juli 09, 2013, 22:01:38
Dokkumer is momenteel in de relatieve ruststand. Ik lees alles, maar reageer bijna nergens op ;)

Ja zelfs niet op mails!  8P 8P Kijk je zo nog even snel??
Titel: Re: Titels/Rangen
Bericht door: Cambuur058 op juli 10, 2013, 01:40:56
Citaat van: brambo3004 op juli 09, 2013, 21:04:52
Ik geloof dat we een nieuwe Dokkumer op het forum hebben:
Dokkumer 1.796 berichten (10,382 per dag)
Cambuur058 381 berichten (23,813 per dag)
Hahaha.. :proost
Titel: Re: Titels/Rangen
Bericht door: Dokkumer op juli 10, 2013, 08:56:00
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 09, 2013, 22:36:08
Ja zelfs niet op mails!  8P 8P Kijk je zo nog even snel??
Sorry Kuz, was niet meer online gisteravond.