Er werd al eerder naar gevraagd maar nu zijn de Titels/Rangen weer ingevoerd :)
Ook krijg je een balkje waar je huidige titel/rang instaat.
| Naam | Aantal posts |
| D-pupil | 0 |
| C-junior | 10 |
| B-junior | 20 |
| A-junior | 40 |
| Talent | 80 |
| Belofte | 160 |
| Basisspeler | 320 |
| Vedette | 640 |
| Assistent Trainer | 1280 |
| Trainer | 2560 |
| Bestuurslid | 5120 |
| Voorzitter | 10240 |
| Old-Boy | 20480 |
DIe rangen zijn wel leuk. Aleen waarom in zo'n blauw balkje? Onzin en lelijk
Anders staat er alleen maar tekst en dat maakt het zo kaal.
Het was eerst rond als een zeppelin maar zag er totaal niet uit en er waren verschillende formaten dus ik heb het zo gedaan.
:clint
Ik mis de titel/rang Orakel nog.....
Citaat van: poelie-lwd op januari 29, 2013, 06:16:14
:clint
Ik mis de titel/rang Orakel nog.....
En betweter...
2 weekjes dan is heeft Dokkumer de hoogste rang al behaald! l0l
Citaat van: Ronnie tng op januari 29, 2013, 09:20:29
2 weekjes dan is heeft Dokkumer de hoogste rang al behaald! l0l
Die heb ik al |:) w:)
Nee juh, qua posts :devil
leuk om die traditie in ere te houden.
Goede voorzet heren Moderators :)
Haal er maar 20.395 af juh :monk l0l
Old boy = veteraan = ouwe lul :_schater
Citaat van: grijskijker op januari 29, 2013, 12:00:09
Old boy = veteraan = ouwe lul :_schater
Duidelijk dat jij het "oude" Cambuur Online niet gekend hebt
Citaat van: Dokkumer op januari 29, 2013, 12:19:26
Citaat van: grijskijker op januari 29, 2013, 12:00:09
Old boy = veteraan = ouwe lul :_schater
Duidelijk dat jij het "oude" Cambuur Online niet gekend hebt
Dat klopt, maar was ook niet serieus bedoeld ;)
Zo rang is weer normaal ff de 204 voor mijn posts verwijderd :P
Ik wil mijn oude rang terug :(
Opnieuw beginnen is belachelijk :proost
Citaat van: John Hiatt op januari 29, 2013, 08:50:12
Citaat van: poelie-lwd op januari 29, 2013, 06:16:14
:clint
Ik mis de titel/rang Orakel nog.....
En betweter...
En wat dacht je van zelfbenoemd clubicoon? :_schater
Citaat van: Gerard op januari 29, 2013, 15:12:53
Ik wil mijn oude rang terug :(
Opnieuw beginnen is belachelijk :proost
Weet je wat we doen? We pakken de hele oude database van de historische COL en plaatsen die hier.. Oh nee, we zetten de oude COL weer terug inclusief alle lekken :P
Iedereen moet opnieuw beginnen schatje en nu hack en spamproof. Dat is je toch wel een paar posts waard? Nu nog wat ouwe garde terug en binnen een paar uur ben jij weer "Old-Boy"
Citaat van: Dokkumer op januari 29, 2013, 17:36:22
Citaat van: Gerard op januari 29, 2013, 15:12:53
Ik wil mijn oude rang terug :(
Opnieuw beginnen is belachelijk :proost
Weet je wat we doen? We pakken de hele oude database van de historische COL en plaatsen die hier.. Oh nee, we zetten de oude COL weer terug inclusief alle lekken :P
Iedereen moet opnieuw beginnen schatje en nu hack en spamproof. Dat is je toch wel een paar posts waard? Nu nog wat ouwe garde terug en binnen een paar uur ben jij weer "Old-Boy"
Plus miljoenen posts, users, topics, ranks en al omzetten ^^
Yep, plus de complete broncodes herschrijven 8P
Citaat van: Dokkumer op januari 29, 2013, 17:49:03
Yep, plus de complete broncodes herschrijven 8P
Makkie toch? :_schater
Yep, alleen niet voor mij, ik heb (er) geen verstand (van).. Of bitter weinig in ieder geval l0l
|:) goed bezig, beetje nostalgie :proost
Citaat van: Dokkumer op januari 29, 2013, 18:54:46
Yep, alleen niet voor mij, ik heb (er) geen verstand (van).. Of bitter weinig in ieder geval l0l
jij weet tenminste wat broncodes zijn :fant
Citaat van: marrumer op januari 29, 2013, 21:17:23
Citaat van: Dokkumer op januari 29, 2013, 18:54:46
Yep, alleen niet voor mij, ik heb (er) geen verstand (van).. Of bitter weinig in ieder geval l0l
jij weet tenminste wat broncodes zijn :fant
Tegenwoordig elk kind wel :P
Citaat van: Dokkumer op januari 29, 2013, 17:36:22
Citaat van: Gerard op januari 29, 2013, 15:12:53
Ik wil mijn oude rang terug :(
Opnieuw beginnen is belachelijk :proost
Weet je wat we doen? We pakken de hele oude database van de historische COL en plaatsen die hier.. Oh nee, we zetten de oude COL weer terug inclusief alle lekken :P
Iedereen moet opnieuw beginnen schatje en nu hack en spamproof. Dat is je toch wel een paar posts waard? Nu nog wat ouwe garde terug en binnen een paar uur ben jij weer "Old-Boy"
Paar uur zegt ie 8P
Dat heeft mij een jaar gekost om me door heen te worstelen.
En dat ga ik niet nog een keer doen :D
2 jaar rustig aan? :P
Verstuurd vanaf mijn iPhone via Tapatalk
Citaat van: Taurus Jr op januari 29, 2013, 21:35:31
2 jaar rustig aan? :P
Verstuurd vanaf mijn iPhone via Tapatalk
:wall
Citaat van: Gerard op januari 29, 2013, 15:12:53
Ik wil mijn oude rang terug :(
Opnieuw beginnen is belachelijk :proost
Ach, dou weest anders oek wel veel te lullen. Zal hier oek gien probleem mutte wese.
:clint
Tactisch onbenul is niet een ranking qua posts, hooguit een rank die toegekend wordt na het uiten van onzinnig gewauwel wat op voetbalanalyses moet lijken... WUHUUUUUUUUUUUUUUU geeft daar een grote kans op :zweep
:scc leuk spull je drink :hein ipv :ams
Hé dokkumer, gefeliciteerd met je 1000e bericht. Je gaat als een raket Haha :insane dat je maar een Old boy mag worden :_schater
Citaat van: Destroyer op april 28, 2013, 15:36:13
Hé dokkumer, gefeliciteerd met je 1000e bericht. Je gaat als een raket Haha :insane dat je maar een Old boy mag worden :_schater
:_schater _O_ Dank U, dank U. Ik voel me vereerd dat u dit heuglijke feit naar voren brengt :D
Overigens ben ik niet eens degene die het meest online is, dat steekt me wel. Vanaf nu 24/7 CO aan laten staan dus :P
Citaat van: Dokkumer op april 28, 2013, 19:28:40
:_schater _O_ Dank U, dank U. Ik voel me vereerd dat u dit heuglijke feit naar voren brengt :D
Overigens ben ik niet eens degene die het meest online is, dat steekt me wel. Vanaf nu 24/7 CO aan laten staan dus :P
Hier staat ie ook 24 uur aan, dus je zult altijd 2e blijven :devil
Oh maar daar hebben we altijd wel middeltjes voor :devil
Citaat van: Dokkumer op april 28, 2013, 19:40:43
Oh maar daar hebben we altijd wel middeltjes voor :devil
Ik slaap toch niet meer tot vrijdag :koffie :koffie
*Noteert ban tot vrijdag voor brambo* :devil
Citaat van: Destroyer op april 28, 2013, 15:36:13
Old boy
Dat is toch een ouwe lul? Dat zijn sommigen hier toch allang,noem geen namen hoor dokkie :devil
Je weet nog niet wat boven Old-Boy komt zeker? Dat is namelijk :clint :D
_O_
Citaat van: Dokkumer op mei 02, 2013, 10:04:27
Je weet nog niet wat boven Old-Boy komt zeker? Dat is namelijk :clint :D
Das wel heeeel old he :devil
l0l
Citaat van: grijskijker op mei 02, 2013, 11:47:33
Das wel heeeel old he :devil
Old is een eufemisme in dat geval :D
Citaat van: Dokkumer op mei 02, 2013, 10:04:27
Je weet nog niet wat boven Old-Boy komt zeker? Dat is namelijk :clint :D
De hoogste rang/titel
HENK
Ja en voor de permanente ban Arts :zweep
Ik geloof dat we een nieuwe Dokkumer op het forum hebben:
Dokkumer 1.796 berichten (10,382 per dag)
Cambuur058 381 berichten (23,813 per dag)
Dokkumer is momenteel in de relatieve ruststand. Ik lees alles, maar reageer bijna nergens op ;)
Citaat van: Dokkumer op juli 09, 2013, 22:01:38
Dokkumer is momenteel in de relatieve ruststand. Ik lees alles, maar reageer bijna nergens op ;)
Ja zelfs niet op mails! 8P 8P Kijk je zo nog even snel??
Citaat van: brambo3004 op juli 09, 2013, 21:04:52
Ik geloof dat we een nieuwe Dokkumer op het forum hebben:
Dokkumer 1.796 berichten (10,382 per dag)
Cambuur058 381 berichten (23,813 per dag)
Hahaha.. :proost
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 09, 2013, 22:36:08
Ja zelfs niet op mails! 8P 8P Kijk je zo nog even snel??
Sorry Kuz, was niet meer online gisteravond.