Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Titels/Rangen

Gestart door Taurus Jr, januari 28, 2013, 23:17:44

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Tactisch onbenul is niet een ranking qua posts, hooguit een rank die toegekend wordt na het uiten van onzinnig gewauwel wat op voetbalanalyses moet lijken... WUHUUUUUUUUUUUUUUU geeft daar een grote kans op   :zweep

SCCFRANEKER

 :scc leuk spull je drink  :hein ipv  :ams

Destroyer

Hé dokkumer, gefeliciteerd met je 1000e bericht.  Je gaat als een raket Haha  :insane dat je maar een Old boy mag worden  :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Citaat van: Destroyer op april 28, 2013, 15:36:13
Hé dokkumer, gefeliciteerd met je 1000e bericht.  Je gaat als een raket Haha  :insane dat je maar een Old boy mag worden  :_schater

:_schater _O_ Dank U, dank U. Ik voel me vereerd dat u dit heuglijke feit naar voren brengt :D
Overigens ben ik niet eens degene die het meest online is, dat steekt me wel. Vanaf nu 24/7 CO aan laten staan dus :P

brambo3004

Citaat van: Dokkumer op april 28, 2013, 19:28:40
:_schater _O_ Dank U, dank U. Ik voel me vereerd dat u dit heuglijke feit naar voren brengt :D
Overigens ben ik niet eens degene die het meest online is, dat steekt me wel. Vanaf nu 24/7 CO aan laten staan dus :P

Hier staat ie ook 24 uur aan, dus je zult altijd 2e blijven :devil

Dokkumer

Oh maar daar hebben we altijd wel middeltjes voor :devil

brambo3004

Citaat van: Dokkumer op april 28, 2013, 19:40:43
Oh maar daar hebben we altijd wel middeltjes voor :devil

Ik slaap toch niet meer tot vrijdag :koffie :koffie

Dokkumer

*Noteert ban tot vrijdag voor brambo* :devil

Grijskijkert

Citaat van: Destroyer op april 28, 2013, 15:36:13
Old boy
Dat is toch een ouwe lul? Dat zijn sommigen hier toch allang,noem geen namen hoor dokkie  :devil
IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

Je weet nog niet wat boven Old-Boy komt zeker? Dat is namelijk :clint :D

Clint


Grijskijkert

Citaat van: Dokkumer op mei 02, 2013, 10:04:27
Je weet nog niet wat boven Old-Boy komt zeker? Dat is namelijk :clint :D
Das wel heeeel old he :devil
IN HENK WE TRUST!!!

Clint


Dokkumer

Citaat van: grijskijker op mei 02, 2013, 11:47:33
Das wel heeeel old he :devil

Old is een eufemisme in dat geval :D

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!