Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Titels/Rangen

Gestart door Taurus Jr, januari 28, 2013, 23:17:44

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: Dokkumer op mei 02, 2013, 10:04:27
Je weet nog niet wat boven Old-Boy komt zeker? Dat is namelijk :clint :D
De hoogste rang/titel HENK
IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

Ja en voor de permanente ban Arts :zweep

brambo3004

Ik geloof dat we een nieuwe Dokkumer op het forum hebben:
Dokkumer 1.796 berichten (10,382 per dag)
Cambuur058 381 berichten (23,813 per dag)

Dokkumer

Dokkumer is momenteel in de relatieve ruststand. Ik lees alles, maar reageer bijna nergens op ;)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Dokkumer op juli 09, 2013, 22:01:38
Dokkumer is momenteel in de relatieve ruststand. Ik lees alles, maar reageer bijna nergens op ;)

Ja zelfs niet op mails!  8P 8P Kijk je zo nog even snel??
Henk, held, bedankt

Cambuur058

Citaat van: brambo3004 op juli 09, 2013, 21:04:52
Ik geloof dat we een nieuwe Dokkumer op het forum hebben:
Dokkumer 1.796 berichten (10,382 per dag)
Cambuur058 381 berichten (23,813 per dag)
Hahaha.. :proost

Dokkumer

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 09, 2013, 22:36:08
Ja zelfs niet op mails!  8P 8P Kijk je zo nog even snel??
Sorry Kuz, was niet meer online gisteravond.