Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Titels/Rangen

Gestart door Taurus Jr, januari 28, 2013, 23:17:44

Vorige topic - Volgende topic

Gerard

Ik wil mijn oude rang terug  :(
Opnieuw beginnen is belachelijk  :proost

poelie-lwd

Citaat van: John Hiatt op januari 29, 2013, 08:50:12
Citaat van: poelie-lwd op januari 29, 2013, 06:16:14
:clint

Ik mis de titel/rang Orakel nog.....

En betweter...

En wat dacht je van zelfbenoemd clubicoon?  :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Citaat van: Gerard op januari 29, 2013, 15:12:53
Ik wil mijn oude rang terug  :(
Opnieuw beginnen is belachelijk  :proost
Weet je wat we doen? We pakken de hele oude database van de historische COL en plaatsen die hier.. Oh nee, we zetten de oude COL weer terug inclusief alle lekken :P
Iedereen moet opnieuw beginnen schatje en nu hack en spamproof. Dat is je toch wel een paar posts waard? Nu nog wat ouwe garde terug en binnen een paar uur ben jij weer "Old-Boy"

Taurus Jr

Citaat van: Dokkumer op januari 29, 2013, 17:36:22
Citaat van: Gerard op januari 29, 2013, 15:12:53
Ik wil mijn oude rang terug  :(
Opnieuw beginnen is belachelijk  :proost
Weet je wat we doen? We pakken de hele oude database van de historische COL en plaatsen die hier.. Oh nee, we zetten de oude COL weer terug inclusief alle lekken :P
Iedereen moet opnieuw beginnen schatje en nu hack en spamproof. Dat is je toch wel een paar posts waard? Nu nog wat ouwe garde terug en binnen een paar uur ben jij weer "Old-Boy"

Plus miljoenen posts, users, topics, ranks en al omzetten ^^
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

Dokkumer

Yep, plus de complete broncodes herschrijven  8P

John Hiatt

Citaat van: Dokkumer op januari 29, 2013, 17:49:03
Yep, plus de complete broncodes herschrijven  8P

Makkie toch?  :_schater

Dokkumer

Yep, alleen niet voor mij, ik heb (er) geen verstand (van).. Of bitter weinig in ieder geval  l0l

Destroyer

 |:) goed bezig, beetje nostalgie  :proost
** Poolwinner 18/19 - 21/22

marrumer

Citaat van: Dokkumer op januari 29, 2013, 18:54:46
Yep, alleen niet voor mij, ik heb (er) geen verstand (van).. Of bitter weinig in ieder geval  l0l
jij weet tenminste wat broncodes zijn :fant

Taurus Jr

Citaat van: marrumer op januari 29, 2013, 21:17:23
Citaat van: Dokkumer op januari 29, 2013, 18:54:46
Yep, alleen niet voor mij, ik heb (er) geen verstand (van).. Of bitter weinig in ieder geval  l0l
jij weet tenminste wat broncodes zijn :fant

Tegenwoordig elk kind wel :P
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

Gerard

Citaat van: Dokkumer op januari 29, 2013, 17:36:22
Citaat van: Gerard op januari 29, 2013, 15:12:53
Ik wil mijn oude rang terug  :(
Opnieuw beginnen is belachelijk  :proost
Weet je wat we doen? We pakken de hele oude database van de historische COL en plaatsen die hier.. Oh nee, we zetten de oude COL weer terug inclusief alle lekken :P
Iedereen moet opnieuw beginnen schatje en nu hack en spamproof. Dat is je toch wel een paar posts waard? Nu nog wat ouwe garde terug en binnen een paar uur ben jij weer "Old-Boy"

Paar uur zegt ie  8P
Dat heeft mij een jaar gekost om me door heen te worstelen.
En dat ga ik niet nog een keer doen  :D

Taurus Jr

2 jaar rustig aan? :P


Verstuurd vanaf mijn iPhone via Tapatalk
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

Gerard

Citaat van: Taurus Jr op januari 29, 2013, 21:35:31
2 jaar rustig aan? :P


Verstuurd vanaf mijn iPhone via Tapatalk

:wall

Clint

Citaat van: Gerard op januari 29, 2013, 15:12:53
Ik wil mijn oude rang terug  :(
Opnieuw beginnen is belachelijk  :proost

Ach, dou weest anders oek wel veel te lullen. Zal hier oek gien probleem mutte wese.
:clint

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli