Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: Bernardo op oktober 20, 2014, 15:05:28

Poll
Vraag: Cambuur - Ajax Man of the Match
Optie 1: Leonard Nienhuis stemmen: 0
Optie 2: Wout Droste stemmen: 0
Optie 3: Etiënne Reijnen stemmen: 16
Optie 4: Lucas Bijker stemmen: 0
Optie 5: Vytautas Andriuskevicius stemmen: 13
Optie 6: Mohamed El Makrini stemmen: 1
Optie 7: Albert Rusnák stemmen: 0
Optie 8: Sander van de Streek stemmen: 0
Optie 9: Furdjel Narsingh stemmen: 2
Optie 10: Bartholomew Ogbeche stemmen: 6
Optie 11: Sebastian Steblecki stemmen: 6
Optie 12: Martijn Barto stemmen: 1
Optie 13: Michiel Hemmen stemmen: 0
Titel: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Bernardo op oktober 20, 2014, 15:05:28
Het kon niet missen: binnen een halve dag zijn alle kaarten over de digitale toonbank gegaan. De topper SC ‪#‎Cambuur‬ - ‪#‎Ajax‬ (9 november) is UITVERKOCHT!
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: moodygrunn op oktober 20, 2014, 15:07:13
Citaat van: Bernardo op oktober 20, 2014, 15:05:28
Het kon niet missen: binnen een halve dag zijn alle kaarten over de digitale toonbank gegaan. De topper SC ‪#‎Cambuur‬ - ‪#‎Ajax‬ (9 november) is UITVERKOCHT!

Eerste kaarten worden ook al op mp aangeboden
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: CJ058 op oktober 20, 2014, 15:27:13
Citaat van: moodygrunn op oktober 20, 2014, 15:07:13
Eerste kaarten worden ook al op mp aangeboden
Cambuur is inmiddels op de hoogte
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Casuals-lwd op oktober 20, 2014, 15:28:25
we hebben nog een appeltje met ze te schillen  l8l
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Cor op oktober 20, 2014, 17:41:57
Citaat van: Casuals-lwd op oktober 20, 2014, 15:28:25
we hebben nog een appeltje met ze te schillen  l8l

meer dan 1
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Casual14 op oktober 20, 2014, 19:41:48
Citaat van: Casuals-lwd op oktober 20, 2014, 15:28:25
we hebben nog een appeltje met ze te schillen  l8l

Kijk er naar uit, velen zullen op de uitkijk staan na vorig jaar
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: SCCornjum op oktober 22, 2014, 11:52:49
Het lijkt mij verstandig dat er geen uit-supporters deze kant opkomen,
na wat er allemaal in amsterdam heeft plaats gevonden.
Je kunt op je schoenen aanvoelen, dat er iets recht gezet gaat worden.
Overigens hoe is het met de afwikkeling van deze wedstrijd.

Hoe is het met alle Cambuur gewonden?
Hebben zij iets van genoegdoening gehad.
Heeft Cambuur haar geld al terug gekregen van ajax /gemeente amsterdam?
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Thieske op oktober 22, 2014, 12:00:04
Citaat van: SCCornjum op oktober 22, 2014, 11:52:49
Het lijkt mij verstandig dat er geen uit-supporters deze kant opkomen,
na wat er allemaal in amsterdam heeft plaats gevonden.
Je kunt op je schoenen aanvoelen, dat er iets recht gezet gaat worden.
Overigens hoe is het met de afwikkeling van deze wedstrijd.

Hoe is het met alle Cambuur gewonden?
Hebben zij iets van genoegdoening gehad.
Heeft Cambuur haar geld al terug gekregen van ajax /gemeente amsterdam?

Ben ik ook wel benieuwd naar!
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Lwdscc op oktober 29, 2014, 11:20:18
Er staat vandaag in de LC dat er een complete drooglegging van alcoholische dranken voor- en tijdens de wedstrijd Cambuur- Ajax is !?
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Lore op oktober 29, 2014, 11:22:12
Citaat van: Lwdscc op oktober 29, 2014, 11:20:18
Er staat vandaag in de LC dat er een complete drooglegging van alcoholische dranken voor- en tijdens de wedstrijd Cambuur- Ajax is !?

Verdomme, die Crone en mijn vriendin hebben veel meer gemeen dan ik dacht! Zij probeert elk weekend ons huis een drooglegging op te leggen!
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Gasgeve op oktober 29, 2014, 12:49:37
Is toch alleen in het Hertje een drooglegging? Bij de Cambuur bar kan je gewoon bier halen lijkt me?
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Menwmoet op oktober 29, 2014, 15:17:39
Heb me toch maar eens aangemeld om me in de discussies hier te mengen.
Maar eerst even wat anders. Ik ga altijd met een paar jongens naar de wedstrijden. Eén van hen heeft geen seizoenskaart vanwege wisselende diensten. Ook heeft hij geen los kaartje kunnen krijgen voor deze wedstrijd. Heeft iemand toevallig nog een kaartje over voor Noord?
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Bernardo op oktober 29, 2014, 15:54:35
Citaat van: Gasgeve op oktober 29, 2014, 12:49:37
Is toch alleen in het Hertje een drooglegging? Bij de Cambuur bar kan je gewoon bier halen lijkt me?

Ja is alleen in stadion.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Clint op oktober 30, 2014, 09:02:20
Nou, volgens mij wordt er in de zakenclub wel geschonken hoor. Daar mag het altijd wel. Lekker scheef allemaal.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: zeewolde op oktober 30, 2014, 09:04:56
Citaat van: Menwmoet op oktober 29, 2014, 15:17:39
Heb me toch maar eens aangemeld om me in de discussies hier te mengen.
Maar eerst even wat anders. Ik ga altijd met een paar jongens naar de wedstrijden. Eén van hen heeft geen seizoenskaart vanwege wisselende diensten. Ook heeft hij geen los kaartje kunnen krijgen voor deze wedstrijd. Heeft iemand toevallig nog een kaartje over voor Noord?
Meld je maar weer af en terug naar je ajax forum 8)
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Menwmoet op oktober 31, 2014, 22:46:54
Citaat van: zeewolde op oktober 30, 2014, 09:04:56
Meld je maar weer af en terug naar je ajax forum 8)
Nouw moet maar niet. Heb helemaal niks met die club uit onze hoofdstad.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: sk13 op november 01, 2014, 13:01:17
Onze hoofdstad is Leeuwarden.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: zeewolde op november 01, 2014, 15:02:23
Citaat van: sk13 op november 01, 2014, 13:01:17
Onze hoofdstad is Leeuwarden.

jij bent geen anti fries? :devil
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op november 01, 2014, 16:30:47
Citaat van: zeewolde op oktober 30, 2014, 09:04:56
Meld je maar weer af en terug naar je ajax forum 8)

Wie zegt dat "hij" voor Ajax is ?
Er wordt alleen om een kaart gevraagd, das alles.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: brambo3004 op november 01, 2014, 16:47:21
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op november 01, 2014, 16:30:47
Wie zegt dat "hij" voor Ajax is ?
Er wordt alleen om een kaart gevraagd, das alles.

Ga jij het als Feyenoorder nou voor een Ajacied opnemen? :_schater
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: zeewolde op november 01, 2014, 17:49:38
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op november 01, 2014, 16:30:47
Wie zegt dat "hij" voor Ajax is ?
Er wordt alleen om een kaart gevraagd, das alles.
Eerste post en direct kaart vragen voor een uitverkocht duel vind ik dubieus.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: wiekie1969 op november 02, 2014, 08:14:19
Gisteravond Ajax-Dordrecht gezien op Fox. Tegen Ajax moet je er bovenop zitten en ze dus niet laten voetballen. Dord deed deed prima de 1e helft, alhoewel het wel gepaard ging met te veel overtredingen. Dat werd in de 2e helft door ajax afgestraft dankzij een rode kaart voor Dord van de zeer partijdig fluitende Janssen.

Kortom: het is te doen volgende week, zodra ajax onder druk gezet wordt krijgen ze het moeilijk!
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: wiekie1969 op november 02, 2014, 08:16:38
Citaat van: SCCornjum op oktober 22, 2014, 11:52:49
Het lijkt mij verstandig dat er geen uit-supporters deze kant opkomen,
na wat er allemaal in amsterdam heeft plaats gevonden.
Je kunt op je schoenen aanvoelen, dat er iets recht gezet gaat worden.
Overigens hoe is het met de afwikkeling van deze wedstrijd.

Hoe is het met alle Cambuur gewonden?
Hebben zij iets van genoegdoening gehad.
Heeft Cambuur haar geld al terug gekregen van ajax /gemeente amsterdam?


Weet zeker dat de bussen van ajax niet heel zullen blijven 8) 8) 8)
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Lore op november 02, 2014, 09:41:31
Citaat van: wiekie1969 op november 02, 2014, 08:16:38

Weet zeker dat de bussen van ajax niet heel zullen blijven 8) 8) 8)

Ben bang dat je wel eens gelijk kan hebben, maar het zou wel triest zijn . In die bussen zitten voornamelijk mensen die niets met die rellen te maken hebben
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Nightmarelwd op november 02, 2014, 09:56:36
Citaat van: wiekie1969 op november 02, 2014, 08:16:38

Weet zeker dat de bussen van ajax niet heel zullen blijven 8) 8) 8)

Onruststoker ben je.

Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: dizzhead op november 02, 2014, 10:04:15
Ja laten we ons verlagen naar wat we toen allemaal veroordeelden. Als ware helden mensen achter een barricade bekogelen. Goed plan.  :thumbsup




:zucht
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: pvanbuijtene op november 02, 2014, 10:15:43
Citaat van: dizzhead op november 02, 2014, 10:04:15
Ja laten we ons verlagen naar wat we toen allemaal veroordeelden. Als ware helden mensen achter een barricade bekogelen. Goed plan.  :thumbsup




:zucht

Je bent dan ook wel heel stoer om op veilige afstand een steentje te gooien.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: siepelsjeu op november 02, 2014, 10:33:32
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op november 01, 2014, 16:30:47
Wie zegt dat "hij" voor Ajax is ?
Er wordt alleen om een kaart gevraagd, das alles.

ik zou sws niet een kaartje verkopen aan iemand die zich nog maar net op co heeft aangemeld
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: wiekie1969 op november 02, 2014, 10:46:50
Citaat van: Nightmarelwd op november 02, 2014, 09:56:36
Onruststoker ben je.

Volgens mij staat er nog een rekening open.........heeft niks met onrust stoken te maken...........
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: speculeter op november 02, 2014, 11:13:04
Gooi jij maar mooi de eerste steen wiekie1969.
Ongelooflijke lul ben je.
We staan er mooi op.
Laten we dat vooral gaan verkloten :R
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Destroyer op november 02, 2014, 11:25:30
Komen er nu wel of niet uitsupporters volgende week?!
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: pvanbuijtene op november 02, 2014, 11:34:17
Citaat van: Destroyer op november 02, 2014, 11:25:30
Komen er nu wel of niet uitsupporters volgende week?!

Hoezo niet?
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: CambuurAmersfoort op november 02, 2014, 11:36:08
Echt als er mensen zo stom zijn om idd stenen te gooien ofzo mogen ze die mensen wat mij betreft levenslang stadionverbod geven. Dat er vorig jaar zo belachelijk is gedaan door ajax is hun fout en een ludiek spandoek is helemaal prima daarbij, maar om nu geweld terug te gebruiken zou wel het allerstomste zijn dat er kan worden gedaan, dan ben je echt een eencellig projectiel.

Het gaat nu zo goed met de club zowel sportief, financieel als qua supporters, maar 1 keer iets verkeerd en het staat weer overal in de krant en het zal de kans om het stadion op de huidige plek te houden weer verkleinen. Dus hopelijk zet iedereen zn eigen egootje even opzij en houden we het bij wat ludieke liedjes maar denk na en benadeel de club niet!
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: speculeter op november 02, 2014, 12:11:13
AMEN....
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op november 02, 2014, 12:19:37
Nu een "vergeldingsaktie" organiseren/uitvoeren is inderdaad het stomste wat je nu kunt doen.
Dan kan meteen alles wat er toen die dag voorgevallen is in Amsterdam en alle nasleep daarvan, de prullenbak in.
Ajax is en blijft de grootste club van Nederland  :R , daar kan geen steen tegenop.

En ja, Cambuur staat er nu positief op in Nederland, vergooi dat niet !!

Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: reisbureau op november 02, 2014, 12:23:43
Citaat van: wiekie1969 op november 02, 2014, 10:46:50
Volgens mij staat er nog een rekening open.........heeft niks met onrust stoken te maken...........

En weer voldoende motivatie voor de Lokale driehoek en Gemeente in het bijzonder om aan te geven dat de drooglegging tijdens deze wedstrijd volkomen terecht en noodzakelijk is is.  :rodekaart Niet erg hoor, kunnen de tappers ook een keer een hele wedstrijd zien  8P. Ach en die inkomsten en de winst kunnen we als club  gewoon wel zonder  :(

:0= We leven in een vrij land en doe wat je moet doen maar maak er dan geen melding van op fora en het liefst en doe het in de plaats van afzending. Da's pas stoer.

:scc
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: John Hiatt op november 02, 2014, 12:26:09
Citaat van: wiekie1969 op november 02, 2014, 10:46:50
Volgens mij staat er nog een rekening open.........heeft niks met onrust stoken te maken...........

Kappen met die onzin Wiekie!
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Galdiano op november 02, 2014, 12:55:03
Citaat van: John Hiatt op november 02, 2014, 12:26:09
Kappen met die onzin Wiekie!

Internet Hooligan!  :R

Ik hoop dat er niets gebeurd, want het heeft totaal geen zin.
Mocht er wel wat gebeuren is Wiekie in geen velden of wegen te bekennen.   :_schater
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Ronnie tng op november 02, 2014, 13:32:42
Jongens, niet zo druk maken! De burgemeester heeft al passend ingegrepen, de kans dat er nu wat gebeurt is natuurlijk zeeeeeer klein   :devil
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Menwmoet op november 02, 2014, 13:37:33
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op november 01, 2014, 16:30:47
Wie zegt dat "hij" voor Ajax is ?
Er wordt alleen om een kaart gevraagd, das alles.
Het was inderdaad geen hele slimme actie, net aanmelden en vragen om een kaart, excuus.
Maar als ik voor 020 zou zijn staan er genoeg op marktplaats en zou ik ook niet vragen om een kaart voor noord!
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Cambuur123 op november 02, 2014, 15:08:41
Laten we bij deze wedstrijd nou gewoon op een positieve manier achter t clubje gaan staan, hebben we meer aan anders staan we straks met lege handen:

Cambuur behaalt een bovenaards niveau als iedereen erachter gaat staan!!!!  :clint
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Casuals-lwd op november 02, 2014, 18:03:15
zal moeilijk worden om tegen de ajx te winnen maar heb er vertrouwen in, maar ja als wij voor komen zal de scheidsrechter 020 toch wel een handje helpen  :zucht
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Destroyer op november 02, 2014, 20:10:37
3 punten, makje  :P
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Dokkumer op november 02, 2014, 20:48:16
Citaat van: wiekie1969 op november 02, 2014, 10:46:50
Volgens mij staat er nog een rekening open.........heeft niks met onrust stoken te maken...........
Er staat een rekening open met dat tuig ja, niet met de dagjesmensen die in het uitvak zitten. Ik hoop dat een ieder zich dat donders goed beseft.
Mocht er onverhoopt van dat tuig zich op de thuistribune bevinden, dan is het jammer maar helaas en mogen ze wat mij betreft per direct hardhandig van de tribune gesmeten worden.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Dokkumer op november 02, 2014, 20:49:11
Citaat van: Casuals-lwd op november 02, 2014, 18:03:15
zal moeilijk worden om tegen de ajx te winnen maar heb er vertrouwen in, maar ja als wij voor komen zal de scheidsrechter 020 toch wel een handje helpen  :zucht
Gisteren tegen Dordt moesten ze ook een handje of kaartje geholpen worden... Schandalige kaart!

Maar gewoon vol gas erop en erover!
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Cor op november 02, 2014, 21:17:43
Wat er ook gebeurt, iedereen is het een paar weken later toch weer vergeten. Ik hoop op een mooie pot en ga ervan uit dat we de drie punten hier houden. Dat wordt dan wel weer onthouden  8)
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Utekleitrokken op november 02, 2014, 21:50:04
Citaat van: Cambuur123 op november 02, 2014, 15:08:41


Cambuur behaalt een bovenaards niveau
Pas op met zulke uitspraken voor je het weet zijn er weer paarse wolken boven Dronrijp en omgeving gespot  8P
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: dit is mien club op november 03, 2014, 09:11:34
Je staat op voorhand al 0-1 achter tegen Ajax dat overeind word gehouden door de KNVB (knjb).
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: John Hiatt op november 03, 2014, 09:14:13
Citaat van: dit is mien club op november 03, 2014, 09:11:34
Je staat op voorhand al 0-1 achter tegen Ajax dat overeind word gehouden door de KNVB (knjb).

Calimerogedrag! We staan 1-0 voor door ons geweldige publiek. Vanaf eerste seconde gekkenhuis!
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: sccambuurlwdd op november 03, 2014, 09:16:08
Je maakt absoluut een kans. Voordeeltje kan zijn dat Ajax deze week Europees speelt. Een nadeel is het in ieder geval zelden/nooit.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: dit is mien club op november 03, 2014, 10:00:42
Citaat van: John Hiatt op november 03, 2014, 09:14:13
Calimerogedrag! We staan 1-0 voor door ons geweldige publiek. Vanaf eerste seconde gekkenhuis!

Heeft totaal niks met Calimerogedraq te maken. Hoe vaak zie je wel niet dat de kleine dingen in het voordeel worden gefloten  voor Ajax Feyenoord en PSV? Niet alleen bij ons het gebeurd bij andere clubs ook. Zij hebben de naam en daar zijn de heren scheidsrechter nog regelmatig van onder de indruk.

Natuurlijk gaan wij vol achter Cambuur staan. Bij de warming up moet het stadion al kolken |:)
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: SCC-J op november 03, 2014, 10:02:48
Citaat van: John Hiatt op november 03, 2014, 09:14:13
Calimerogedrag! We staan 1-0 voor door ons geweldige publiek. Vanaf eerste seconde gekkenhuis!
12:30 wedstrijd zal dus wat gaan tegenvallen.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: speculeter op november 03, 2014, 10:04:39
Blijf me daar toch over verbazen.
Dat die wedstrijden die om half een beginnen vaak minder sfeer
hebben.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Dokkumer op november 03, 2014, 10:10:28
Citaat van: speculeter op november 03, 2014, 10:04:39
Blijf me daar toch over verbazen.
Dat die wedstrijden die om half een beginnen vaak minder sfeer
hebben.
Zaterdagavond 19:45 is de sfeer vaak het best.. Zijn de lever en stembanden nog het minst aangetast door het voordrinken en zingen.
Zondagochtend is de helft nog half smoor van zaterdag of alweer lam van het voordrinken :devil
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: CambuurAmersfoort op november 03, 2014, 10:21:25
Hoop in ieder geval dat de sfeer beter is dan tegen feyenoord want dat was heel matig.

ajax woensdag tegen Barcelona voor hub de wedstrijd van het jaar. Bij verlies hopelijk helemaal in de put en ballen ze zondag ook slecht. Bij verlies of pntje worden ze hopelijk overmoedig en denken ze ons ook wel even opzij te zetten...ik denl dat een puntje zeker mogelijk is!
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: pvanbuijtene op november 03, 2014, 10:52:15
Sfeer maak je zelf hoor, niet de tijdstip.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: SCC-J op november 03, 2014, 11:32:02
12:30 wedstrijden is de sfeer gewoon kut. En bij andere clubs is dit vele malen erger.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Goudvinger op november 03, 2014, 11:40:02
Sfeer is überhaupt minder op zondag. Iedereen met een beetje jeugdigheid (lichaam of geest) onderneemt iets op zaterdagavond, en daarbij wordt niet op een uur nauwkeurig gekeken. Zondag zit het halve stadion met een day-after gevoel op de tribune, daar is helemaal niets vreemds aan.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: HilversumOnTour op november 03, 2014, 11:40:12
Citaat van: SCC-J op november 03, 2014, 11:32:02
12:30 wedstrijden is de sfeer gewoon kut. En bij andere clubs is dit vele malen erger.

Ik kan me een wedstrijd herinneren wanneer de sfeer, ook om 12:30, beter was dan zaterdag 19:45!
http://nl.soccerway.com/matches/2014/01/26/netherlands/eredivisie/stichting-cambuur-leeuwarden-bvo/sportclub-heerenveen/1478507/  8)
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Dokkumer op november 03, 2014, 12:04:31
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op november 03, 2014, 11:40:12
Ik kan me een wedstrijd herinneren wanneer de sfeer, ook om 12:30, beter was dan zaterdag 19:45!
http://nl.soccerway.com/matches/2014/01/26/netherlands/eredivisie/stichting-cambuur-leeuwarden-bvo/sportclub-heerenveen/1478507/  8)
Dat is de uitzondering die de regel bevestigt :devil
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: michello op november 03, 2014, 13:17:18
Nu al weer arrogante geluiden vanuit 020 :R   hebben bovendien nog een hele dikke appel te schillen met Ajax. 
Vol gas druk zetten en ze weten het niet meer. Nu alweer zin in zondag, heb een goed gevoel |:)
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: drg op november 03, 2014, 13:36:37
Als Ogbeche nou effe een Barto'tje doet  l8l
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Dokkumer op november 03, 2014, 13:57:56
Citaat van: drg op november 03, 2014, 13:36:37
Als Ogbeche nou effe een Barto'tje doet  l8l
Als Ogbeche nu gewoon even een Durmusogluutje doet en Cillissen een van der Sarretje  l8l l8l
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Gasgeve op november 03, 2014, 14:04:15
Als Frank de Boer Sigthorsson nou even opstelt en Ogbeche er 4 in schiet.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: JurjenS7 op november 03, 2014, 14:07:10
Vrije trappen weggeven rond 16 = achter staan
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Utekleitrokken op november 03, 2014, 14:11:11
Citaat van: JurjenS7 op november 03, 2014, 14:07:10
Vrije trappen weggeven rond 16 = achter staan

Verkeerde topic, gelieve dat in "Lucas Bijker"te plaatsen  :devil
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Marc S op november 03, 2014, 15:12:35
Citaat van: JurjenS7 op november 03, 2014, 14:07:10
Vrije trappen weggeven rond 16 = achter staan

Zelfde verhaal als tegen feyenoord, alleen nu een deen ipv een nederlander.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Casuals-lwd op november 03, 2014, 15:24:24
vol gas vanaf de eerste minuut, dat is de zwakte van die joden ze kunnen moeilijk onder de druk uit voetballen.

Maar ik vrees wel dat de knvb weer een grote rol gaat spelen.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: dit is mien club op november 03, 2014, 15:31:25
Net wat Henk zegt:

Ophouden met het ophanden dragen van Feyenoord Ajax en PSV. Er gewoon in knallen...
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: drg op november 03, 2014, 16:04:48
Citaat van: dit is mien club op november 03, 2014, 15:31:25
Net wat Henk zegt:

Ophouden met het ophanden dragen van Feyenoord Ajax en PSV. Er gewoon in knallen...

En zoals Henk ook zegt: Machtig mooi man!
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: denistel op november 03, 2014, 21:22:39
Citaat van: Marc S op november 03, 2014, 15:12:35
Zelfde verhaal als tegen feyenoord, alleen nu een deen ipv een nederlander.

die scoorden toch niet uit een vrije trap?? aanpakkuh ju die lui dan kenne ze 3x niks
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Destroyer op november 03, 2014, 21:36:01
Half 1 sucks  :R tweede wedstijd op rij thuis  ;(
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: denistel op november 03, 2014, 21:52:06
mooie tijd jammer dat er geen bier is 16.45 op zondag is minder vind ik :thumbsup
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: dit is mien club op november 04, 2014, 10:17:30
Citaat van: denistel op november 03, 2014, 21:52:06
mooie tijd jammer dat er geen bier is 16.45 op zondag is minder vind ik :thumbsup

Oneens, 16.45 uur op zondag zou best leuk kunnen zijn. Half 2 de stad in... :proost
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: hobbes op november 04, 2014, 10:41:16
Citaat van: Casuals-lwd op november 03, 2014, 15:24:24
vol gas vanaf de eerste minuut, dat is de zwakte van die joden ze kunnen moeilijk onder de druk uit voetballen.

Maar ik vrees wel dat de knvb weer een grote rol gaat spelen.

Och, een half één wedstrijd na een CL wedstrijd op woensdag. Als de Knvb echt een rol had willen spelen dan hadden ze hem later ingepland.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: wiekie1969 op november 04, 2014, 10:41:21
Citaat van: Galdiano op november 02, 2014, 12:55:03
Internet Hooligan!  :R

Ik hoop dat er niets gebeurd, want het heeft totaal geen zin.
Mocht er wel wat gebeuren is Wiekie in geen velden of wegen te bekennen.   :_schater

Snap deze post van jou niet helemaal, geef alleen mijn mening. Hang je nu ineens de moraalridder uit??? Altijd zeiken over autocombi's, bus combi's, de burgemeester, rellen en uitsupporters en nu niet??? Schijnheilig figuur :O
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Dokkumer op november 04, 2014, 11:04:14
Citaat van: wiekie1969 op november 04, 2014, 10:41:21
Snap deze post van jou niet helemaal, geef alleen mijn mening. Hang je nu ineens de moraalridder uit??? Altijd zeiken over autocombi's, bus combi's, de burgemeester, rellen en uitsupporters en nu niet??? Schijnheilig figuur :O
Snap het wel.. De mensen die in het uitvak plaatsnemen zijn niet degene die in maart hebben lopen gooien en smijten, of met bivakmutsen hebben rondgelopen op jacht naar actie. Als men zo dom is om iets met die bussen uit te willen halen pakken ze daarmee gewone supporters en waarschijnlijk ook vrouwen en kinderen. Dus ik hoop dat iedereen zich dat goed beseft.

De kans dat je op een thuistribune een aantal van de klootzakken tegenkomt is naar mijn mening vele malen groter.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: dizzhead op november 04, 2014, 11:12:38
ze zullen in de thuisvakken alleen geen bivakmuts op hebben  8P
Laten we ons maar bezig houden met Cambuur ipv dat zooitje ongeregeld...  l0l



Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: dit is mien club op november 04, 2014, 11:29:35
Citaat van: hobbes op november 04, 2014, 10:41:16
Och, een half één wedstrijd na een CL wedstrijd op woensdag. Als de Knvb echt een rol had willen spelen dan hadden ze hem later ingepland.

Waarom ze spelen thuis en hebben genoeg herstel tijd.
Waar hij op doelt is de inbreng van de scheidsrechter. Deze zal alle kleine dingen weer in Ajax voordeel fluiten.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: speculeter op november 04, 2014, 11:31:56
Al bekend wie de scheidsrechter is??
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: sccambuurlwdd op november 04, 2014, 11:32:13
Laten we daar alsjeblieft naderhand over oordelen.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: TM op november 04, 2014, 11:35:50
Eerst zitten we onder andere op Feyenoord te zeiken dat zij niet zo moeten zeiken over het kunstgras etc. en nu komt Ajax op bezoek en beginnen wij te zeiken (alsof we excuses zoeken). Hou op man, we pakken die lui gewoon! |:)
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: dit is mien club op november 04, 2014, 11:49:45
Er op knallen en kansloos terug sturen....

Maar ik denk dat we wel aardig weerstand gaan krijgen hoor. ;)
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Gasgeve op november 04, 2014, 12:15:12
Citaat van: dit is mien club op november 04, 2014, 10:17:30
Oneens, 16.45 uur op zondag zou best leuk kunnen zijn. Half 2 de stad in... :proost
Inderdaad!
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Bernardo op november 04, 2014, 12:16:48
Citaat van: speculeter op november 04, 2014, 11:31:56
Al bekend wie de scheidsrechter is??

Makkelie
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Lore op november 04, 2014, 12:17:19
Citaat van: Dokkumer op november 04, 2014, 11:04:14

De kans dat je op een thuistribune een aantal van de klootzakken tegenkomt is naar mijn mening vele malen groter.

Maar dat heeft dan weer niets met Ajax te maken!  :devil
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Goudvinger op november 04, 2014, 12:18:31
Citaat van: Bernardo op november 04, 2014, 12:16:48
Makkelie

Dan weten we genoeg.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: speculeter op november 04, 2014, 13:11:13
Scheidsrechter makkelie.
Cambuur - knvb 0-1.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Marc S op november 04, 2014, 13:24:37
Gelukkig fluit makkelie nooit in het voordeel van Ajax... is al duidelijk wie de wedstrijd hier moet winnen.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: pvanbuijtene op november 04, 2014, 13:26:03
Zielige sneue trieste figuren hier ... Gadverre :zucht
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Lore op november 04, 2014, 13:29:27
Tsjezus wat een gezeik over de scheidsrechter hier. Er is echt geen groot complot tegen Cambuur hoor. Gewoon voetballen en dan zien wij de uitslag wel!
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: John Hiatt op november 04, 2014, 13:31:43
Gewoon voetballen!!! Cambuur staat centraal, niet zo'n flierefluiter.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: michello op november 04, 2014, 13:56:09
Citaat van: John Hiatt op november 04, 2014, 13:31:43
Gewoon voetballen!!! Cambuur staat centraal, niet zo'n flierefluiter.
Citaat van: Lore op november 04, 2014, 13:29:27
Tsjezus wat een gezeik over de scheidsrechter hier. Er is echt geen groot complot tegen Cambuur hoor. Gewoon voetballen en dan zien wij de uitslag wel!


_O_ _O_ _O_
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Dokkumer op november 04, 2014, 14:05:04
Makkelie is een lul, net zoals al die andere heren met de fluit in hun mond of met hun vlaggetjes aan de zijlijn.
Fuckt allemaal niks, wij gaan gewoon WINNEN!
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: speculeter op november 04, 2014, 14:23:07
Citaat van: Lore op november 04, 2014, 13:29:27
Tsjezus wat een gezeik over de scheidsrechter hier. Er is echt geen groot complot tegen Cambuur hoor. Gewoon voetballen en dan zien wij de uitslag wel!
geen groot complot tegen Cambuur.
Wel altijd fluitend in voordeel van 'grote' ploegen.
Kijk maar naar zijn actie vorig jaar waar hij ajax tegen Cambuur floot.
10 minuten voor eind een vrije trap tegen omdat nienhuis de bal een paar seconden te lang bij zich hield.
We zullen zien Zondag!
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Lore op november 04, 2014, 14:39:37
Citaat van: speculeter op november 04, 2014, 14:23:07
geen groot complot tegen Cambuur.
Wel altijd fluitend in voordeel van 'grote' ploegen.
Kijk maar naar zijn actie vorig jaar waar hij ajax tegen Cambuur floot.
10 minuten voor eind een vrije trap tegen omdat nienhuis de bal een paar seconden te lang bij zich hield.
We zullen zien Zondag!

Dat was inderdaad een bizarre actie, maar er wordt hier gereageerd alsof hij al 3 penalties tegen heeft gegeven.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: dizzhead op november 04, 2014, 15:31:38
Citaat van: speculeter op november 04, 2014, 14:23:07
geen groot complot tegen Cambuur.
Wel altijd fluitend in voordeel van 'grote' ploegen.
Kijk maar naar zijn actie vorig jaar waar hij ajax tegen Cambuur floot.
10 minuten voor eind een vrije trap tegen omdat nienhuis de bal een paar seconden te lang bij zich hield.
We zullen zien Zondag!

Dan kun je alsnog 2 dingen doen.
A. Blijven miepen over het scheidsrechtersgilde (die overigens ook wel eens discutabel in ons voordeel zijn)
B. Zorgen dat de wedstrijd als lang in het slot zit (bekerfinale voorbeeld)


Ik probeer te zeggen dat je niet te lang stil moet staan bij de invloeden die je zelf niet kunt sturen.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: drg op november 04, 2014, 16:00:40
Citaat van: dizzhead op november 04, 2014, 15:31:38
Dan kun je alsnog 2 dingen doen.
A. Blijven miepen over het scheidsrechtersgilde (die overigens ook wel eens discutabel in ons voordeel zijn)
B. Zorgen dat de wedstrijd als lang in het slot zit (bekerfinale voorbeeld)


Ik probeer te zeggen dat je niet te lang stil moet staan bij de invloeden die je zelf niet kunt sturen.

Dan zou je haast al niet meer naar de wedstrijd hoeven te gaan omdat je de uitslag toch al weet...
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: dizzhead op november 04, 2014, 16:15:02
Citaat van: drg op november 04, 2014, 16:00:40
Dan zou je haast al niet meer naar de wedstrijd hoeven te gaan omdat je de uitslag toch al weet...

Ik chargeer het ook wat. Maar door een scheidsrechter de schuld te geven wordt er in de basis weinig constructiefs aangedragen. Je bent (zonder technische middelen) altijd afhankelijk van de perceptie en interpretatie van de wedstrijdleiding.
Het enige wat je dan kunt doen is proberen de gelegenheid niet te creëren, daarin heb je namelijk wel invloed.

Het is een beetje hetzelfde als je als team gaat inzakken om de 0 vast te houden, je geeft daarmee de tegenstander wel de gelegenheid om aan te vallen.

Hetzelfde als het voorbeeld van 'tijdrekken' van Nienhuis toen tegen Ajax. Daar wordt (gek genoeg, maar ook vanzelfsprekend) tegen het einde van de wedstrijd scherper op gelet. Dan moet je de situatie toch voor proberen te zijn.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: wiekie1969 op november 04, 2014, 16:30:49
Met of zonder die Makkelie: gas geven met die bende en de 3 punten hier in Leeuwarden houden. Alle vertrouwen in!!!!
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Mitar op november 04, 2014, 16:52:29
Slechtste Ajax-elftal sinds jaren. Moet je kijken waar we vroeger tegen speelden (Litmanen, Rijkaard, Arveladze, Bergkamp enz). Tijd om een keer drie punten te pakken tegen een 'topclub'!!!
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Dokkumer op november 04, 2014, 17:13:54
Citaat van: Mitar op november 04, 2014, 16:52:29
Slechtste Ajax-elftal sinds jaren. Moet je kijken waar we vroeger tegen speelden (Litmanen, Rijkaard, Arveladze, Bergkamp enz). Tijd om een keer drie punten te pakken tegen een 'topclub'!!!
De enige speler die me echt kan bekoren is die Anwar El-Ghazi, voor de rest bijna allemaal Ajax onwaardig!
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Tukker op november 04, 2014, 18:48:25
Morgen Ajax tegen Barcelona. Wat is voor Cambuur het beste scenario?

Ajax wint en gaat Cambuur daarna verschrikkelijk onderschatten?

Ik denk zelf dat het het best is dat Ajax tot 2 minuten voor het eind nog met 1-0 voorstaat en dan alsnog in de blessuretijd met 1-2 verliest. Dan is er mentaal iets geknakt en daar hebben ze dan zondag nog last van  :devil

Maar ongeacht de uitslag morgen er zondag vol bovenop en ze geen rust laten. En dan maar hopen dat Makkelie de boel niet kapot fluit.

Zondag hopelijk weer eens en goed humeur na de wedstrijd. Gelukkig kan ik er weer bij zijn  |:)
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: dit is mien club op november 05, 2014, 09:47:11
Nog even terug komend op de scheidsrechters. Makkelie geeft onnodig veel gele en rode kaarten, deze man heeft al in meerdere wedstrijden laten zien het spelletje niet aan te voelen. Vaak zijn dit soort scheidsrechters onder de indruk van Ajax Feyenoord of PSV.

Een complot wordt hier niet in geloofd, de onderzoeken zullen het uitwijzen want ook in Nederland zijn er wedstrijden op discutabele wijze beslist.

Ik baal in ieder geval van deze man en dat bezeer ik gewoon op het feit dat deze man vage beslissingen neemt en heel snel met kaarten loopt te strooien.


Desondanks staat Cambuur vs Ajax centraal. De 22 mannen op het veld moeten er een mooi voetbal spektakel van maken. Het zou mooi zijn als Cambuur het treffen winnend kan afsluiten. Het is tijd om een keer van een top club te winnen. Wij moeten 100% zijn en zij zullen een off day moeten hebben. Dan maken we kans zo realistisch moet je zijn.   
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: HilversumOnTour op november 05, 2014, 11:03:01
Citaat van: Dokkumer op november 04, 2014, 17:13:54
De enige speler die me echt kan bekoren is die Anwar El-Ghazi, voor de rest bijna allemaal Ajax onwaardig!

Vergeet Klaassen, uit Hilversum  :devil, niet!
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Gasgeve op november 05, 2014, 11:08:43
Hoop dat ze met Serero op 6 gaan spelen zondag. El-Ghazi en Schone lam leggen en er is niks aan het handje.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: DayDreamer op november 05, 2014, 11:24:55
Citaat van: Dokkumer op november 04, 2014, 17:13:54
De enige speler die me echt kan bekoren is die Anwar El-Ghazi, voor de rest bijna allemaal Ajax onwaardig!

El-Ghazi - Klaassen - Schöne, rest is Ajax onwaardig inderdaad. Winnen de laatste wedstrijden wel weer, maar dat voetbal is niet om aan te gluren, dat vinden de supporters daar ook, zeker 1/3 van de Arena leeg laatste 2 thuiswedstrijden.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: HilversumOnTour op november 05, 2014, 11:50:04
Citaat van: DayDreamer op november 05, 2014, 11:24:55
El-Ghazi - Klaassen - Schöne, rest is Ajax onwaardig inderdaad. Winnen de laatste wedstrijden wel weer, maar dat voetbal is niet om aan te gluren, dat vinden de supporters daar ook, zeker 1/3 van de Arena leeg laatste 2 thuiswedstrijden.

Helemaal mee eens. Aanpakken en we houden de 3 punten in Leeuwarden!
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Dokkumer op november 05, 2014, 14:20:35
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op november 05, 2014, 11:03:01
Vergeet Klaassen, uit Hilversum  :devil, niet!
Ja die vergeet ik wel! Alleen omdat hij uit Hilversum komt moet ik hem niet vergeten? Helaas geen valide argument en niet voor verdere discussie vatbaar.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: HilversumOnTour op november 05, 2014, 15:03:29
Citaat van: Dokkumer op november 05, 2014, 14:20:35
Ja die vergeet ik wel! Alleen omdat hij uit Hilversum komt moet ik hem niet vergeten? Helaas geen valide argument en niet voor verdere discussie vatbaar.

:devil :devil :devil
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: dizzhead op november 05, 2014, 15:03:55
Al kwam Klaassen uit DKV. Die is echt goed hoor. Kongolo (ok, off-topic) ook trouwens. We lopen in Nederland wel veel te zeiken op het niveau, maar er staan nu echt een paar talenten voor de deur die (zo verwacht/hoop ik) niet zomaar de 'stap' gaan maken, maar de tijd nemen om te rijpen in de eredivisie. Hopelijk komt het niet te laat, want rechtstreekse plaatsing voor CL is al hoogst onzeker aan het worden gezien de huidige resultaten.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: siepelsjeu op november 05, 2014, 15:37:54
Citaat van: Gasgeve op november 05, 2014, 11:08:43
Hoop dat ze met Serero op 6 gaan spelen zondag. El-Ghazi en Schone lam leggen en er is niks aan het handje.
Ik neem de whiskey wel mee  :clint
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: siepelsjeu op november 05, 2014, 15:39:34
Citaat van: Tukker op november 04, 2014, 18:48:25
Morgen Ajax tegen Barcelona. Wat is voor Cambuur het beste scenario?

Ajax wint en gaat Cambuur daarna verschrikkelijk onderschatten?

Ik denk zelf dat het het best is dat Ajax tot 2 minuten voor het eind nog met 1-0 voorstaat en dan alsnog in de blessuretijd met 1-2 verliest. Dan is er mentaal iets geknakt en daar hebben ze dan zondag nog last van  :devil

Maar ongeacht de uitslag morgen er zondag vol bovenop en ze geen rust laten. En dan maar hopen dat Makkelie de boel niet kapot fluit.

Zondag hopelijk weer eens en goed humeur na de wedstrijd. Gelukkig kan ik er weer bij zijn  |:)
Dat denk ik ook dik verliezen maakt niet zoveel uit zie vorige wedstrijden van cambuur tegen topclubs die daarvoor verloren in EU of CL
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Gasgeve op november 05, 2014, 16:04:13
Citaat van: siepelsjeu op november 05, 2014, 15:37:54
Ik neem de whiskey wel mee  :clint
:_schater

Hij is 1.60, met whiskey leg je hem om. 1 Radler moet genoeg zijn.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Len Cantello op november 05, 2014, 19:15:03
Hoorde van een Amsterdse collega dat er aardig wat visite uit de hoofdstad komt zonder wedstrijdkaarten....
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: dizzhead op november 05, 2014, 19:54:44
Moeten we nog ergens een bushalte voor ze neerzetten, zodat de politie ze daarheen kan dirigeren...  8P
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Utekleitrokken op november 05, 2014, 19:56:50
Citaat van: Len Cantello op november 05, 2014, 19:15:03
Hoorde van een Amsterdse collega dat er aardig wat visite uit de hoofdstad komt zonder wedstrijdkaarten....

Vorige maand ook al in een gesprek opgevangen dat deze wedstrijd enorm hoog scoort wat betreft risicofactor en hierop dus de nodige maatregelen worden genomen. Er werd ook gesproken over wat Len noemt.

Info komt vanaf de blauwe wetshandhavers trouwens. En dan die met de stokken en schilden.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Tukker op november 05, 2014, 20:11:45
Citaat van: Utekleitrokken op november 05, 2014, 19:56:50
Vorige maand ook al in een gesprek opgevangen dat deze wedstrijd enorm hoog scoort wat betreft risicofactor en hierop dus de nodige maatregelen worden genomen. Er werd ook gesproken over wat Len noemt.

Info komt vanaf de blauwe wetshandhavers trouwens. En dan die met de stokken en schilden.
Daar weet de ME wel raad mee, die paar jongens zonder kaartjes. De rest heeft een verplichte buscombi dus worden eenvoudig uit elkaar gehouden. Bij Ajax-Cambuur was het een autocombi en toen liep alles door elkaar; supporters met kaartje en stadionverboden zonder kaartje. Nu zijn de raddraaiers mooi geïsoleerd. Aanpakken, pek en veren. :_spank
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Casuals-lwd op november 05, 2014, 20:15:42
Citaat van: Tukker op november 05, 2014, 20:11:45
Daar weet de ME wel raad mee, die paar jongens zonder kaartjes. De rest heeft een verplichte buscombi dus worden eenvoudig uit elkaar gehouden. Bij Ajax-Cambuur was het een autocombi en toen liep alles door elkaar; supporters met kaartje en stadionverboden zonder kaartje. Nu zijn de raddraaiers mooi geïsoleerd. Aanpakken, pek en veren. :_spank
ajax - SCC was vrij vervoer ;)

Vol gass zondag
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Marc S op november 05, 2014, 21:26:49
Hopelijk speelt ajax iets minder gemotiveerd tegen ons als de eerste 35 tegen Barca..
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Casuals-lwd op november 05, 2014, 21:33:28
Citaat van: Marc S op november 05, 2014, 21:26:49
Hopelijk speelt ajax iets minder gemotiveerd tegen ons als de eerste 35 tegen Barca..
komt door die drama verdediging van Barca.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: dizzhead op november 05, 2014, 21:36:39
Citaat van: Casuals-lwd op november 05, 2014, 21:33:28
komt door die drama verdediging van Barca.
Ik kijk verder geen Spaans voetbal. Maar heb je het nu over de defensie die de eerste 7 wedstrijden de 0 hielden?  :zweep
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Casuals-lwd op november 05, 2014, 21:44:16
Citaat van: dizzhead op november 05, 2014, 21:36:39
Ik kijk verder geen Spaans voetbal. Maar heb je het nu over de defensie die de eerste 7 wedstrijden de 0 hielden?  :zweep
Dan hebben ze wel een HELE goede keeper  :devil

beter scoort Barca er nog een paar bij.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Scc01 op november 05, 2014, 21:53:26
Citaat van: Casuals-lwd op november 05, 2014, 21:44:16
Dan hebben ze wel een HELE goede keeper  :devil

beter scoort Barca er nog een paar bij.

Gaat ook wel gebeuren denk ik.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Marc S op november 05, 2014, 22:02:27
liever niet, dan zijn ze tegen ons getergd. Ik zie ze liever met false overmoed onze kant op gaan.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: drg op november 05, 2014, 22:24:40
Makkie die cilessen, gewoon de bal constant naar de rand van de 16 schieten  :_schater
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Tukker op november 06, 2014, 07:10:27
Citaat van: Casuals-lwd op november 05, 2014, 20:15:42
ajax - SCC was vrij vervoer ;)

Vol gass zondag
Ach stom, natuurlijk  8P. Je hebt gelijk
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: dit is mien club op november 06, 2014, 10:21:35
Die komen echt niet, ze gaan liever naar parijs
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: dit is mien club op november 06, 2014, 10:23:08
vwb de wedstrijd, als ajax zo speelt als gister dan komen wij te kort.
Maar goed kunnen ze het zelfde brengen, half 1, kunstgras, een kolkend cambuur stadion...

Bij elke fout joden pass.... whaaaaaaaa aaaaaaaaaah :koffie
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Dokkumer op november 06, 2014, 10:35:09
Citaat van: dit is mien club op november 06, 2014, 10:21:35
Die komen echt niet, ze gaan liever naar parijs
Als warming up even hierheen... Ze blijven echt geen 2,5 week vastzitten..
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: HilversumOnTour op november 06, 2014, 10:43:53
Citaat van: dit is mien club op november 06, 2014, 10:23:08
vwb de wedstrijd, als ajax zo speelt als gister dan komen wij te kort.
Maar goed kunnen ze het zelfde brengen, half 1, kunstgras, een kolkend cambuur stadion...

Bij elke fout joden pass.... whaaaaaaaa aaaaaaaaaah :koffie

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: dit is mien club op november 06, 2014, 13:33:47
geen van der Streek
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: piene hassus op november 06, 2014, 15:32:06
Gelukkig hewwe we Bakker
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: speculeter op november 06, 2014, 15:44:12
Citaat van: dit is mien club op november 06, 2014, 13:33:47
geen van der Streek
definitief?
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: speculeter op november 06, 2014, 15:44:33
Citaat van: piene hassus op november 06, 2014, 15:32:06
Gelukkig hewwe we Bakker
en onze Pool.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Utekleitrokken op november 06, 2014, 18:51:19
Citaat van: speculeter op november 06, 2014, 15:44:33
en onze Pool.

Ken ie lekker vervelende dingen roepen tegen die Pool van Ajax  l0l
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Galdiano op november 06, 2014, 21:27:40
Krijg net bericht, dat hij zelf er vanuit gaat dat hij het gaat halen  |:)
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: sunderland op november 06, 2014, 21:30:24
Citaat van: Galdiano op november 06, 2014, 21:27:40
Krijg net bericht, dat hij zelf er vanuit gaat dat hij het gaat halen  |:)
dan gaat ie scoren .Hij komt steeds dichterbij en daarom verwacht ik dat ie zondag gaat scoren
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: nulachtenvieftig op november 07, 2014, 01:58:12
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op november 06, 2014, 10:43:53
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Geweldig die "song"  :y |:) :_schater
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: oost op november 07, 2014, 10:42:26
is de droog legging ook van toepassing voor cafe cambuur?
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: sccambuurlwdd op november 07, 2014, 11:48:18
Geen V/d Streek en De Ridder.. Ai.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: dit is mien club op november 07, 2014, 11:50:23
gvd wat heeft die De Ridder nou weer....

En Galdiano V/D Streek zou spelen toch

Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: DayDreamer op november 07, 2014, 11:51:08
Mooi kut dit  :wall
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: dit is mien club op november 07, 2014, 11:54:45
Hemmen in de punt en Ogbeche naar buiten denk ik?
Of Meleg laten starten.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Dokkumer op november 07, 2014, 12:21:39
Schepers in de basis!!!!
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Mitar op november 07, 2014, 12:23:47
Meleg is volgens mij ook niet fit. Hemmen idd erbij en B naar de zijkant. Power tegen die Amsterdammers!
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: zeewolde op november 07, 2014, 12:27:53
Ook nog een lekker bijdehand interview van el makrini. Deed bijkervolgens mij voor psv. Laat ze met de voeten spreken ipv dit soort teksten voor de wedstrijd.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: poelie-lwd op november 07, 2014, 12:28:01
Wat is er met de Ridder dan?
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: poelie-lwd op november 07, 2014, 12:29:53
Citaat van: Mitar op november 07, 2014, 12:23:47
Meleg is volgens mij ook niet fit. Hemmen idd erbij en B naar de zijkant. Power tegen die Amsterdammers!

Lijkt me niet. Ogbeche moet niet continu achter van Rijn aanvliegen. Bob maar opstellen dan.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Dokkumer op november 07, 2014, 12:46:25
Citaat van: zeewolde op november 07, 2014, 12:27:53
Ook nog een lekker bijdehand interview van el makrini. Deed bijkervolgens mij voor psv. Laat ze met de voeten spreken ipv dit soort teksten voor de wedstrijd.
Vond het interview wel meevallen. Mo is niet iemand die snel grote uitspraken doet, is hij te bescheiden voor.

Overigens is het NIET meespelen van vd Streek nog niet zeker. Volgens Gerard Bos is hij wellicht inzetbaar.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Marc S op november 07, 2014, 13:02:36
Citaat van: poelie-lwd op november 07, 2014, 12:28:01
Wat is er met de Ridder dan?

Nog die blessure die hij had opgelopen tijdens dkv uit
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: speculeter op november 07, 2014, 13:54:12
Citaat van: Dokkumer op november 07, 2014, 12:21:39
Schepers in de basis!!!!
een ban voor de dokkumer :zweep
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: de Schoot op november 07, 2014, 13:54:50
Niet 100% fit is niet spelen. volgende week rust en daarna veel belangrijke wedstrijden voor de boeg tot de winterstop.
We weten allemaal nog hoe het met Hemmen afliep vorig jaar, toen hij geforceerd speelde.  :clint
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Gasgeve op november 07, 2014, 14:13:29
Meleg en Schet hebben deze week met de groep meegetraind. Meleg op linksbuiten dus.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: speculeter op november 07, 2014, 14:19:38
Net op omrop abe. ..geen meleg en Schet.
En geen de ridder.
Dus Hemmen in de spits en obeche op de vleugel.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: sccambuurlwdd op november 07, 2014, 14:43:59
Citaat van: Menwmoet op november 07, 2014, 13:45:24
Boycot Ziggo!

Boeien.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Bernardo op november 07, 2014, 14:49:43
Citaat van: Gasgeve op november 07, 2014, 14:13:29
Meleg en Schet hebben deze week met de groep meegetraind. Meleg op linksbuiten dus.

Ja , maar kunnen beide niet in de basis starten. Zou mooi Hemmen in de punt zetten, Ogbeche op de buitenkant. Aub geen schepers.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: bmp8 op november 07, 2014, 14:57:01
Citaat van: Dokkumer op november 07, 2014, 12:21:39
Schepers in de basis!!!!
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: drg op november 07, 2014, 15:08:30
Je kan beter Schepers op van Rijn zetten dan Ogbeche denk ik? Ogbeche achter Hemmen en Rusnak links midden?
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: speculeter op november 07, 2014, 15:48:47
Zo moeilijk is het toch niet?
Hemmen spits.
Narsingh en Obeche op de vleugel.
Veel switchen.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: DayDreamer op november 07, 2014, 15:51:41
Feit is dat het weer mooi kut is dit  :R

Weer maar 1 buitenspeler  :wall
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: dit is mien club op november 07, 2014, 16:02:47
van der Streek en Droste kunnen gewoon spelen zegt De Jong op Abe Radio.

De Ridder niet.

Ik lees hier geen Ogbeche op de buiten omdat van Rhijn aanvallend zo sterk is? Ogbeche heeft de meeste ballen afgepakt...
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: speculeter op november 07, 2014, 16:13:59
Citaat van: DayDreamer op november 07, 2014, 15:51:41
Feit is dat het weer mooi kut is dit  :R

Weer maar 1 buitenspeler  :wall
even omdraaien....blij dat we narsing hebben.
En twee goede spitsen.
Kan ajakkes niet zeggen.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: sunderland op november 07, 2014, 18:33:06
Citaat van: poelie-lwd op november 07, 2014, 12:29:53
Lijkt me niet. Ogbeche moet niet continu achter van Rijn aanvliegen. Bob maar opstellen dan.
we kenne oek afzegge
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: speculeter op november 07, 2014, 19:31:49
Citaat van: sunderland op november 07, 2014, 18:33:06
we kenne oek afzegge
:_schater :_schater.
Als ze bob opstellen. ..mag mijn vrouw wel gaan met mijn sk.
Blijf ik thuis.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Cor op november 07, 2014, 19:51:58
Citaat van: speculeter op november 07, 2014, 19:31:49
:_schater :_schater.
Als ze bob opstellen. ..mag mijn vrouw wel gaan met mijn sk.
Blijf ik thuis.
Bluf
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: speculeter op november 07, 2014, 19:59:13
Durf ik wel...Ze stellen bob toch niet op. :zucht
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: poelie-lwd op november 07, 2014, 20:22:21
Citaat van: sunderland op november 07, 2014, 18:33:06
we kenne oek afzegge

Bob is schijnbaar geen oogappeltje?  :zweep

Jij weet ook wel dat Bob, wel of niet in vorm, de opkomende van Rijn beter kan belopen dan Ogbeche. Of we het willen of niet, als je die laat lopen heb je vroeg of laat een probleem.

We moeten ons niet gaan aanpassen maar we kunnen ons ook niet permitteren om open huis te houden.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: de Schoot op november 07, 2014, 20:42:19
Van Rijn komt z'n eigen strafschopgebied niet uit...... GAS GEVE!!!  |:)
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Galdiano op november 07, 2014, 21:59:00
Tegen DKV en tegen Feyenoord, had Ogbeche anders een mooie tackle op de bal, en nam vakkundig zijn tegenstander mee.
Gewoon in de eerste minuut weer zo'n actie. :bye :bye Van Rijn.

Rusnak speelt zondag zijn beste wedstrijd. Zijn ouders zitten op de bühne.  |:)
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 07, 2014, 22:12:46
Citaat van: Galdiano op november 07, 2014, 21:59:00
Rusnak speelt zondag zijn beste wedstrijd. Zijn ouders zitten op de bühne.  |:)

Twee Albert Rusnakken in 1 stadion, dat kan niet meer fout gaan! _O_ _O_
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: siepelsjeu op november 07, 2014, 22:20:39
BOB in de basis we gaan winnen  :0=!!
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: De Gast op november 08, 2014, 08:17:27
Hemmen verdient het om in de basis te beginnen na die naaistreek bij Excelsior. Ogbeche sowieso basis en Narsingh idem dito.

Hoop wel dat vd Streek begint. Die kan nog wel eens verrassen. Bakker niet.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: fred op november 08, 2014, 09:12:21
Citaat van: siepelsjeu op november 07, 2014, 22:20:39
BOB in de basis we gaan winnen  :0=!!

:_schater :_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Goudvinger op november 08, 2014, 09:32:05
Citaat van: siepelsjeu op november 07, 2014, 22:20:39
BOB in de basis we gaan winnen  :0=!!

Ik hoop dat de ballenjongens morgen een beetje opletten.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: AL op november 08, 2014, 09:44:14
Citaat van: De Gast op november 08, 2014, 08:17:27
Hemmen verdient het om in de basis te beginnen na die naaistreek bij Excelsior. Ogbeche sowieso basis en Narsingh idem dito.

Hoop wel dat vd Streek begint. Die kan nog wel eens verrassen. Bakker niet.

Ik denk dat we juist sterker zijn met Bakker ipv vd Streek (tegen sterke ploegen). Vind het dan beter staan in verdedigend opzicht en dan kan Rusnak aanvallender spelen.
Verder denk ik dat we Ajax alleen kunnen verslaan als we gaan vechten en opportunistisch gaan spelen.
Voetballende oplossing opzoeken is prima, maar Ajax zal (normaal gesproken) de baas zijn op het middenveld.
Vorig jaar kreeg Ajax het ook moeilijk toen we met 3 centrumspitsen voorop gingen spelen en opportunistisch te werk gingen.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: de Schoot op november 08, 2014, 09:54:18
Gvd mouwen opstrope, bij de strot pakke en 90 minuten gas geve!
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Len Cantello op november 08, 2014, 10:40:28
Als we 110% geven op zowel het veld als op de tribune maken we kans. Hoop op een mooie pot met een onzichtbare scheids!
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Lore op november 08, 2014, 11:26:37
Citaat van: Len Cantello op november 08, 2014, 10:40:28
Als we 110% geven op zowel het veld als op de tribune maken we kans. Hoop op een mooie pot met een onzichtbare scheids!

Als wj kunnen winnen van het grote Ajax met De broertjes De Boer, litmanen en van der sar, dan kunnen wij ook winnen van deze stel kneusjes!
:0=  ER OP EN ER OVER!!
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Zuid1991 op november 08, 2014, 12:05:39
Vol gas op de tribunes!!!
Dit zijn eventueel  bonuspunten!
L.w.d gekkehuus!
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: wiekie1969 op november 08, 2014, 12:15:45
Net bij de training geweest, De Ridder was er niet dus die zal wel niet spelen. Bij de partijvorm stond Steblecki op de linksbuiten. Vd Streek deed overigens voluit mee, ga er vanuit dat hij in de basis 11 start.

Met een punt dik tevreden want het wordt natuurlijk moeilijk morgen. Verwacht wel dat we meer ruimte om te voetballen zullen krijgen dan Feyenoord wat toch meer fysiek speelt.

Gas geven cambuur!!!!!!!!  |:) |:) |:) |:) |:) |:)
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Galdiano op november 08, 2014, 12:18:57
Alle 11 moeten morgen aan het eind van de wedstrijd aan het zuurstof. Zo niet hebben ze het niet goed gedaan. Na morgen kunnen ze even twee weken herstellen.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: sunderland op november 08, 2014, 12:38:21
Citaat van: Galdiano op november 08, 2014, 12:18:57
Alle 11 moeten morgen aan het eind van de wedstrijd aan het zuurstof. Zo niet hebben ze het niet goed gedaan. Na morgen kunnen ze even twee weken herstellen.
idd niet van dat skijterige
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: poelie-lwd op november 08, 2014, 12:38:58
Is Meleg nou fit of niet?
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: sunderland op november 08, 2014, 12:41:42
Citaat van: poelie-lwd op november 08, 2014, 12:38:58
Is Meleg nou fit of niet?
vlgns mij niet
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: sunderland op november 08, 2014, 12:42:34
dacht ook al, zou steblecki daar dan spelen .
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: poelie-lwd op november 08, 2014, 12:47:12
Zou kunnen maar die heeft geen diepgang. Zal dan een verkapte 4-4-2 zijn, Steblecki zal puur daar neergezet worden om van Rijn op te vangen.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: sunderland op november 08, 2014, 13:06:19
Citaat van: poelie-lwd op november 08, 2014, 12:47:12
Zou kunnen maar die heeft geen diepgang. Zal dan een verkapte 4-4-2 zijn, Steblecki zal puur daar neergezet worden om van Rijn op te vangen.
zou je wel zeggen .Weet niet hoe henk het in het hoofd heeft .Als v rijn diep speelt liggen achter em ook weer enorme ruimtes of als het centrum doorschuift kom je op andere plekken 1 op 1 te spelen
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: speculeter op november 08, 2014, 13:11:10
Gisteren interview met mo in de krant.
Vandaag nienhuis....strekking is dat we wel verwachten dat de 3 punten hier blijven.
Beetje dejavu met interview bijker voor de uitwedstrijd tegen Psv.
Even met de voeten op aarde blijven heren!!
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: de Schoot op november 08, 2014, 13:12:40
Waren vanochtend 12 basisspelers incl. Bakker, vd Streek en Steblecki, lijkt me niet dat TS met alle 3 zal starten, maar 1 van deze 3 af laat vallen.
Denk vd Streek op bank.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Marc S op november 08, 2014, 13:33:22
Citaat van: speculeter op november 08, 2014, 13:11:10
Gisteren interview met mo in de krant.
Vandaag nienhuis....strekking is dat we wel verwachten dat de 3 punten hier blijven.
Beetje dejavu met interview bijker voor de uitwedstrijd tegen Psv.
Even met de voeten op aarde blijven heren!!

Hierdoor krijg ik zwaar het gevoel dat we afgaan.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: 666 op november 08, 2014, 13:40:14
Citaat van: Marc S op november 08, 2014, 13:33:22
Hierdoor krijg ik zwaar het gevoel dat we afgaan.

Ze hebben iig zelfvertrouwen...  Je kan ook de angsthaas uithangen in interviews,  schiet je ook niets mee op. Gewoon uitspreken wat wij met zijn allen willen.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Scc01 op november 08, 2014, 13:54:57
Lekker irritant om overal in interviews aan te halen dat we ze wel even gaan pakken. En morgen weer door het stof omdat de helft niet thuis geeft....
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Cor op november 08, 2014, 13:58:06
Citaat van: Scc01 op november 08, 2014, 13:54:57
Lekker irritant om overal in interviews aan te halen dat we ze wel even gaan pakken. En morgen weer door het stof omdat de helft niet thuis geeft....

Mooi dat je nu al weet hoe het morgen gaat.....
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Bernardo op november 08, 2014, 14:13:18
Citaat van: de Schoot op november 08, 2014, 13:12:40
Waren vanochtend 12 basisspelers incl. Bakker, vd Streek en Steblecki, lijkt me niet dat TS met alle 3 zal starten, maar 1 van deze 3 af laat vallen.
Denk vd Streek op bank.

Wie stond er op de linksbuiten dan?
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Scc01 op november 08, 2014, 14:14:28
Hoogmoed komt voor de val noemen ze dat.
Gewoon even met beide benen op de grond blijven ataan.
En ik weet niet zeker of het morgen zo gaat maar als je al een tijdje naar Cambuur gaat weet je hoe dit soort dingen vaak uitpakken
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Treb op november 08, 2014, 14:48:44
Denken jullie echt dat Henk het zover laat komen? In de media is alleen gezegd dat we Ajax niet op handen hoeven te dragen en daar is niks mee. We staan 6e, spelen thuis en we zijn 1 van de beste voetballende ploegen van de Eredivisie. Geen enkele reden om je nederig op te stellen tegenover Ajax.

Als we er gelijk bovenop zitten, Ajax niet laten voetballen, dan maken we zeker een kans.

Hopelijk houdt vak14 z'n aandacht wat meer bij de wedstrijd dan bij het uitvak en is Noord eens een keer 1 geheel, zodat het hele stadion mee gaat doen. Zal morgen hard nodig zijn!
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Utekleitrokken op november 08, 2014, 14:56:27
Hele week is er al geroepen dat we "niet lief" gaan zijn. Dat zie ik graag uiteraard maar ben toch wel bang voor domme overtredingen en daaropvolgende kaarten... Zo kan de wedstrijd snel gespeeld zijn.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Cor op november 08, 2014, 15:24:37
Citaat van: Scc01 op november 08, 2014, 14:14:28
Hoogmoed komt voor de val noemen ze dat.
Gewoon even met beide benen op de grond blijven ataan.
En ik weet niet zeker of het morgen zo gaat maar als je al een tijdje naar Cambuur gaat weet je hoe dit soort dingen vaak uitpakken

Ik kom er al langer dan een tijdje en ben blij dat ze zich eens zo gedragen
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Scc01 op november 08, 2014, 16:57:34
Citaat van: Cor op november 08, 2014, 15:24:37
Ik kom er al langer dan een tijdje en ben blij dat ze zich eens zo gedragen

Pakte ook zo goed uit tegen Feyenoord..

Je hoeft er ook geen ontzag voor te hebben, maar je kan dat beter laten zien met de voetjes. Dat is het enige wat ik bedoel.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: speculeter op november 08, 2014, 17:33:15
Na al deze berichten toch wel Nieuwschierig Hoe de opstelling zal zijn :?
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Cor op november 08, 2014, 17:39:53
Citaat van: Scc01 op november 08, 2014, 16:57:34
Pakte ook zo goed uit tegen Feyenoord..

Je hoeft er ook geen ontzag voor te hebben, maar je kan dat beter laten zien met de voetjes. Dat is het enige wat ik bedoel.

En wat moet je dan tegen het AD zeggen? Of de LC? Of geen interviews meer voor de wedstrijd, gewoon lekker op safe?
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: drg op november 08, 2014, 18:00:35
Laat hun lekker zeggen wat ze willen zeggen in de interviews, een beetje arrogantie vind ik wel mogen. Of willen jullie zeggen respect en ontzag te hebben voor die joden?  :_schater

Die spelers en supporters van hun doen het net zo goed, daarnaast had ik vóór de wedstrijd tegen PSV geen respect voor ze en nu ook nog niet.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Scc01 op november 08, 2014, 21:36:14
Citaat van: Cor op november 08, 2014, 17:39:53
En wat moet je dan tegen het AD zeggen? Of de LC? Of geen interviews meer voor de wedstrijd, gewoon lekker op safe?

Hier komt nooit een einde aan zo natuurlijk.


We gaan het morgen zien of ze het waar kunnen maken. Ik hoop het.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Casuals-lwd op november 08, 2014, 22:10:03
Direct bij de strot pakken dat arrogante amsterdamse tuig  l8l



Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Galdiano op november 09, 2014, 00:01:19
MATCHDAY!!

Keihard aanpakken die arrogante neuzen!  |:)

Ze gaan zonder punten terug naar Amsterdam.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op november 09, 2014, 00:09:51
Nog nooit verloren op kunstgras... Hoogste tijd dat daar een einde aan komt!  COME ON SCC! |:)
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: kickandrush op november 09, 2014, 01:54:15
 :0= LEEUWARDEN AANVALLEN!!
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: dizzhead op november 09, 2014, 02:01:50
 :0= MATCHDAY!  :fant  :hein :hein :proost
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Viper op november 09, 2014, 03:29:09
Matchday!!! _O_ |:)
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: 666 op november 09, 2014, 07:12:43
Wedstrijddag....  Heerlijk...!
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: lunnie op november 09, 2014, 07:32:20
Beuk er in  :scc
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Destroyer op november 09, 2014, 07:55:47
3 punten in de tas  |:)
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: John Hiatt op november 09, 2014, 08:44:30
Oprollen die bende, helemaal gek maken!
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Tukker op november 09, 2014, 08:50:49
Citaat van: 666 op november 09, 2014, 07:12:43
Wedstrijddag....  Heerlijk...!
Ik hoop dat ik er vanavond nog zo over denk. Terwijl ik alle programma's over voetbal probeer te kijken.

Ik hoop het zo  |:) |:) |:) |:)
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: vialli op november 09, 2014, 09:19:16
SO. WE BEGINNE VANDAAG MAAR US MET UN STIL EN VERLATEN CAMBUURPLEIN
AS DIE VERWENDE JONKJES ANKOMME :_schater
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op november 09, 2014, 09:33:38
SC Cambuur is haast verplicht te winnen gezien de uitspraken van Henk de Jong vorig weekend.
Verlies je, dan sta je er mooi gekleurd op !

Een 4-1 zou leuk zijn, net als in het seizoen 1998-1999.
Toen kwam Ajax hier ook "even" winnen.
Nou nou, wat hebben we gelachen.

:0= KOMOP CAMBUUR
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Galdiano op november 09, 2014, 09:37:31
Ajax zal starten met Milik, had toch stiekem de hoop Sigthorsson!   :_schater
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Whoestemen op november 09, 2014, 09:41:33
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op november 09, 2014, 09:33:38
SC Cambuur is haast verplicht te winnen gezien de uitspraken van Henk de Jong vorig weekend.
Verlies je, dan sta je er mooi gekleurd op !

Beetje overdreven denkst niet?

Gewoon knallen en dan zien we wel. Iedereen heeft het over het vertrouwen en de woorden vooraf, maar ik hen nog niets raars gehoord. Dit Ajax is niet onoverwinnelijk. En anders weet ik die bekeroverwinning nog wel tegen de wereldkampioen.

Wij zijn thuis voor niemand bang!  |:)
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: pvanbuijtene op november 09, 2014, 10:02:22
Henk probeert de spelers te laten geloven in een stunt, zodra spelers daar van overtuigd zijn is het mogelijk om te winnen van die gasten... Bij beetje twijfel benje mijn inziens redelijk kansloos.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: pvanbuijtene op november 09, 2014, 10:16:23
Albers huis aan huis meldt steblecki waarschijnlijk voor de ridder..
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: speculeter op november 09, 2014, 10:32:39
Citaat van: pvanbuijtene op november 09, 2014, 10:16:23
Albers huis aan huis meldt steblecki waarschijnlijk voor de ridder..
dat zal me benieuwen. ...verrassend!
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: jeff op november 09, 2014, 10:41:42
Welke 11 er  ook staan, met ze alle vol er achter staan.
Als ze allemaal 110% geven kunnen we winnen.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Galdiano op november 09, 2014, 10:54:50
Ajax supporters rijden nu al langs aldlan! Die zijn vroeg.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Baresi op november 09, 2014, 10:58:03
Cambuur :scc geef ons een onvergetelijke middag met veel passie en strijd en pure emotie door deze wedstrijd te winnen van fc Bijlmer,,,,
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Harry L. op november 09, 2014, 14:46:17
Wat een Drama, angsthazen voetbal. Lange ballen waarvan 80% niet aankomt. Collectief falen. Kan niemand opnoemen die een voldoende haalde (Vytas redelijk).
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Sander Scc op november 09, 2014, 14:55:08
Fuck half 1.. Wat een topsfeer!!  :_schater

Vieze jodenscheids die Makelie..
En voortaan de grote praatjes vooraf maar achterwege laten!! Laat t op t veld maar zien!!
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: ruubmac op november 09, 2014, 14:58:36
Ik vond t geen vervelende wedstrijd om te zien, helaas viel de uitslag verkeerd uit. Als Ajax even aanzette voetbalden ze er wel heel makkelijk doorheen. ajax maakte de kansen wel af, cambuur niet.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Treb op november 09, 2014, 14:59:23
Op alle fronten afgetroefd door een veel sterker Ajax.
Makkelie niet de schuld gaan geven, gewoon totale offday.
Sfeer echt kut, kapot lopen ergeren aan vak14.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: John Hiatt op november 09, 2014, 15:01:37
Totale offday. Iedereen gefaald, ook de ts.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: 058-4life op november 09, 2014, 15:02:27
Dit is nou waarom het zo zonde is dat je niet weet te winnen in Tilburg. Vooraf moet je geen punten verwachten tegen de 'top 3'. Ieder puntje is meegenomen. Zorg ervoor dat je de punten pakt tegen de vergelijkbare of mindere ploegen met hier en daar een uitschieter. Gauw vergeten en op naar de volgende!

Iemand enig idee waarom Mo er uit moest? Geen blessure hoop ik?

:scc
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Sander Scc op november 09, 2014, 15:03:23
onbegrijpelijke wissels ook...
Je hoeft niet ALTIJD aanvallend te wisselen.. Mo geblesseerd neem ik aan?
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Cor op november 09, 2014, 15:07:40
Citaat van: John Hiatt op november 09, 2014, 15:01:37
Totale offday. Iedereen gefaald, ook de ts.

Vond de verbale ondersteuning ook zwaar kut. Durf wel te stellen dat Cambuur z'n eigen publiek stil heeft gekregen.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: drg op november 09, 2014, 15:09:26
Bah, zeg ik al weken en weken tegen iedereen dat ze milik en el ghazi in de basis moeten zetten, doen ze het verdomme nu!  :X

Op voorhand weet je al dat elke punt die gehaald wordt tegen kampioenskandidaten een dikke bonus zijn, dus ik vind de uitslag niet zo erg, al is die wel een beetje geflatteerd. Wel triest dat dergelijke clubs bovenin nu ineens het hele seizoen op de counter gaan spelen...
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: scclwd op november 09, 2014, 15:10:13
Citaat van: Harry L. op november 09, 2014, 14:46:17
Wat een Drama, angsthazen voetbal. Lange ballen waarvan 80% niet aankomt. Collectief falen. Kan niemand opnoemen die een voldoende haalde (Vytas redelijk).

Zo slecht was het niet. Middenveld verloren we de slag. Is Makrini geblesseerd?
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: wiekie1969 op november 09, 2014, 15:11:16
Wat was die Bijker slecht zeg, om te janken die man. Zo goed speelde ajax niet eens. Scoren 2 keer voor de rust door 2 flaters in de vedediging.

Als dit zo doorgaat spelen we gewoon degradatievoetbal. Zie ook veel te weinig overtredingen bij cambuur. Ogbeche kreeg weer geel, maar dat is de enige die wat doet om de tegenstander te ontregelen. De rest staat erbij en kijkt ernaar. Voor de keutel te duur, die Narsingh snapt er tactisch helemaal niks van.

En dan de wissels. Wat moet die Barto op het middenveld? Heeft ie helemaal niks te zoeken. Laat staan dat het een eredivisiespeler is. Diep triest die vent!!! En Hemmen? Lekker verhuren in de winterstop..........Loopt met zijn ziel onder zijn arm rond......

Nienhuis mag ook wel eens vervangen worden zo langzamerhand, pakt niet een bal en straalt 0 komma 0 iets uit.

Over 2 weken naar Utrecht, maak je maar klaar!!!

Positief was Rusnak, man o man wat een voetballerke.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: scclwd op november 09, 2014, 15:11:30
Citaat van: Sander Scc op november 09, 2014, 14:55:08
Fuck half 1.. Wat een topsfeer!!  :_schater

Vieze jodenscheids die Makelie..
En voortaan de grote praatjes vooraf maar achterwege laten!! Laat t op t veld maar zien!!

Wat voor grote praatjes? Het enige wat Henk de Jong heeft gezegd is dat we niet teveel respect voor de grote ploegen moeten hebben.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: drg op november 09, 2014, 15:13:03
Citaat van: Sander Scc op november 09, 2014, 14:55:08
Vieze jodenscheids die Makelie..

Gelukkig heeft die ook gekregen wat ie verdiende, karma is a bitch!

Die vierde knakker zag 't tenminste wel meteen goed, we hadden er nog wel zeker 1 of 2 penalties moeten krijgen.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: scclwd op november 09, 2014, 15:13:18
Citaat van: Treb op november 09, 2014, 14:59:23
Op alle fronten afgetroefd door een veel sterker Ajax.
Makkelie niet de schuld gaan geven, gewoon totale offday.
Sfeer echt kut, kapot lopen ergeren aan vak14.

Doe even normaal zeg. Wat wil je nou? Calculeer maar in dat we niet even van de topploegen winnen, ajax, psv en feyenoord.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: wiekie1969 op november 09, 2014, 15:13:30
Citaat van: Sander Scc op november 09, 2014, 15:03:23
onbegrijpelijke wissels ook...
Je hoeft niet ALTIJD aanvallend te wisselen.. Mo geblesseerd neem ik aan?

Nee, die werd aan alle
kanten voorbij gelopen, niet gezien???????
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Harry L. op november 09, 2014, 15:13:36
Citaat van: scclwd op november 09, 2014, 15:10:13
Zo slecht was het niet. Middenveld verloren we de slag. Is Makrini geblesseerd?

Behoudens de eerst 10 min. hebben ze niet gevoetbald. Lange halen op goed geluk (kwamen niet aan). Alle 2e ballen voor die lui.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: wiekie1969 op november 09, 2014, 15:17:44
Passie, strijd en emotie. Niet gezien vanmiddag, alleen bij Rusnak en Ogbeche. Bedankt heren!!!!
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Tukker op november 09, 2014, 15:19:09
Ik had meteen na de rust Bakker voor Van der Streek gewisseld.

Misschien volgende wedstrijd toch weer een keer met Bakker beginnen. En dan Van der Streek later brengen.

Maar gewoon jammer dat je ook niet meteen die 2-0 kunt maken. Dat was het moment dat de hele wedstrijd anders had kunnen doen verlopen.

Ik wil ook geen voetbal meer zien dit weekend.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: siepelsjeu op november 09, 2014, 15:21:50
door een slimme zet van de politie door de bussen een andere kant langs te sturen zijn de rellen voorkomen.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Cambuur058 op november 09, 2014, 15:21:57
hoe kan nienhuis die 1-1 niet hebben ???
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: SCC-J op november 09, 2014, 15:22:52
Sfeer was kut, maar ja 12:30. Ga het ook niet verklaren, het is gewoon zo.
Maar de kleuter liefjes vanaf noord erger ik me dood aan. Trommel ook trouwens.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: skaaver op november 09, 2014, 15:24:38
ajax was vandaag een maatje te groot.... david tegen goliath... helaas!! Volgende week weer dr voor  |:)
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: SCC-J op november 09, 2014, 15:25:02
Citaat van: siepelsjeu op november 09, 2014, 15:21:50
door een slimme zet van de politie door de bussen een andere kant langs te sturen zijn de rellen voorkomen.
ergens wel jammer, kan Crone zien hoe dom zo'n drooglegging wel niet is.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Tukker op november 09, 2014, 15:25:55
Citaat van: siepelsjeu op november 09, 2014, 15:21:50
door een slimme zet van de politie door de bussen een andere kant langs te sturen zijn de rellen voorkomen.
is er toch nog iets goed gegaan vandaag
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: De Gast op november 09, 2014, 15:26:31
Het voetbal wordt er niet beter op. Henk zal iets moeten veranderen. Vind B. ook niet uit de verf komen als spits. Misschien iets naar achteren halen en Hemmen er weer in.

En ook dat hap snap wisselbeleid moet eens een keer anders. Barto voor Makrini en vd Streek vervolgens naar achter? Gaat nergens over natuurlijk.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: siepelsjeu op november 09, 2014, 15:26:54
Citaat van: SCC-J op november 09, 2014, 15:25:02
ergens wel jammer, kan Crone zien hoe dom zo'n drooglegging wel niet is.
maar ja het was wel weer nadelig geweest voor onze combi regelingen
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: SCC-J op november 09, 2014, 15:29:22
Citaat van: siepelsjeu op november 09, 2014, 15:26:54
maar ja het was wel weer nadelig geweest voor onze combi regelingen
die hebben we naar Ajax toch al, maat je hebt gelijk.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Cambuur Groningen op november 09, 2014, 15:31:21
Nou, dat hield niet over. Wat gebeurde er nou bij die 1-1? Geklooi van Bijker, of Nienhuis? Of beide? Overigens niet meteen in de paniekmodus. Dit is geen Heracles of NAC waar je tegen speelt. Net als tegen Feijenoord kwam het middenveld er totaal niet aan te pas. Dat is niet een gebrek aan inzet maar een sterk middenveld van de tegenstander volgens mij. Komende 5 wedstrijden maar minimaal 9 punten halen, dan staan we er nog prima voor
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Harry L. op november 09, 2014, 15:31:32
Citaat van: De Gast op november 09, 2014, 15:26:31
Het voetbal wordt er niet beter op. Henk zal iets moeten veranderen. Vind B. ook niet uit de verf komen als spits. Misschien iets naar achteren halen en Hemmen er weer in.

En ook dat hap snap wisselbeleid moet eens een keer anders. Barto voor Makrini en vd Streek vervolgens naar achter? Gaat nergens over natuurlijk.

Hemmen in de basis :_schater, kan toch niets man. Heeft vandaag weer bewezen dat het terecht is dat hij niet mag beginnen. Doet werkelijk niets goed. Leuk voor in de jl. maar op dit niveau komt hij zwaar tekort
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: siepelsjeu op november 09, 2014, 15:32:42
Citaat van: Cambuur Groningen op november 09, 2014, 15:31:21
Nou, dat hield niet over. Wat gebeurde er nou bij die 1-1? Geklooi van Bijker, of Nienhuis? Of beide? Overigens niet meteen in de paniekmodus. Dit is geen Heracles of NAC waar je tegen speelt. Net als tegen Feijenoord kwam het middenveld er totaal niet aan te pas. Dat is niet een gebrek aan inzet maar een sterk middenveld van de tegenstander volgens mij. Komende 5 wedstrijden maar minimaal 9 punten halen, dan staan we er nog prima voor
geklooi van Bijker, maar het was ook bijna een onmogelijke hoek om uit te scoren.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Ruppppert op november 09, 2014, 15:33:58
Dramatische Sfeer net als tegen feyenoord, wel terecht verloren, snel vergeten en op naar utrecht
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: skaaver op november 09, 2014, 15:34:13
verliezen van ajax, en plotseling moet het roer om volgens sommigen  :_schater  :thumbsup
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Lwdscc op november 09, 2014, 15:35:28
Na een goed begin, was het na de 1-1 niet veel meer. Mis dan echt een type Martijn van der Laan die de beuk er wel ingooit..
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: drg op november 09, 2014, 15:38:29
Ach, vergeleken met vorig jaar draaien we toch een beter seizoen, tegen clubs als deze zul je dan wellicht harder verliezen maar over het algemeen halen we nu meer punten bij gelijkwaardige en lagere clubs. Ik maak me nog steeds absoluut geen zorgen over hoe dit seizen af gaat lopen.  :thumbsup
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: siepelsjeu op november 09, 2014, 15:40:36
Citaat van: drg op november 09, 2014, 15:38:29
Ach, vergeleken met vorig jaar draaien we toch een beter seizoen, tegen clubs als deze zul je dan wellicht harder verliezen maar over het algemeen halen we nu meer punten bij gelijkwaardige en lagere clubs. Ik maak me nog steeds absoluut geen zorgen over hoe dit seizen af gaat lopen.  :thumbsup
zorgen laat ik aan Dorderecht over die straks met 12 punten degraderen
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Tukker op november 09, 2014, 15:42:28
Ik moet zeggen dat die McIntosh mij wel kan bekoren. Viel opnieuw goed in.Steblecki ook niet slecht de eerste helft. Maar is toch meer een middenvelder dan een linksbuiten.

Bijker niet echt overtuigend in al zijn acties. 
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op november 09, 2014, 15:42:39
Citaat van: skaaver op november 09, 2014, 15:34:13
verliezen van ajax, en plotseling moet het roer om volgens sommigen  :_schater  :thumbsup

We zijn veel te verwend juh. Een pass achteruit naar Nienhuis wordt al met gefluit begroet. Het lijkt wel alsof er mensen zijn die denken dat we voor het kampioenschap voetballen.

Die lui zijn op elke positie individueel veel beter. Dit is echt geen schande hoor.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Destroyer op november 09, 2014, 15:43:14
Citaat van: SCC-J op november 09, 2014, 15:22:52
Sfeer was kut, maar ja 12:30. Ga het ook niet verklaren, het is gewoon zo.
Maar de kleuter liefjes vanaf noord erger ik me dood aan. Trommel ook trouwens.

Half 1 was kut sfeer was kut geen bier was kut trommel was kut voetbal was kut scheids was kut alleen het weer was mooi
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: drg op november 09, 2014, 15:43:59
Citaat van: siepelsjeu op november 09, 2014, 15:40:36
zorgen laat ik aan Dorderecht over die straks met 12 punten degraderen

En die begonnen wel zo leuk, maar dat doet mij denken aan ons vorig seizoen, af en toe een leuke wedstrijd waar je (bijna) wint maar over het gehele seizoen maar net met de hakken over de sloot binnen blijft. Ik verwacht dat wij tot de winterstop gewoon rond deze plek blijven hangen.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Destroyer op november 09, 2014, 15:45:50
Citaat van: skaaver op november 09, 2014, 15:34:13
verliezen van ajax, en plotseling moet het roer om volgens sommigen  :_schater  :thumbsup

Dat heeft niets met deze wedstrijd te maken, maar het wissel beleid vond ik erg vaag. Boverdien denken sommige spelers al beter te zijn dan spelers van topclubs
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Len Cantello op november 09, 2014, 15:46:05
Onze Poolse vriend op links is een mislukt experiment. Bakker moet je opstellen tegen dit soort tegenstanders. Zeinstra vanaf nu maar op doel. En als Bijker nog 1 keer roept dat ie hogerop kan, moet ie aan de medicijnen! Over de wissels ga ik het niet eens hebben. Al met al. Een kut pot. Gvd.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Len Cantello op november 09, 2014, 15:48:34
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 09, 2014, 15:42:39
Die lui zijn op elke positie individueel veel beter. Dit is echt geen schande hoor.
Je hebt gelijk. Maar vind het wel een schande als er zo veel fout gaat...
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Utekleitrokken op november 09, 2014, 15:49:37
Citaat van: Destroyer op november 09, 2014, 15:43:14
alleen het weer was mooi
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Galdiano op november 09, 2014, 15:57:38
Eerst de licht puntjes:
Vond Vytas opvallend sterk spelen en had El Ghazi goed onder controle.
Rusnak speelde toch wel sterk met name de tweede helft, en Ogbeche deed het goed alleen totaal geen ondersteuning.
Reijnen stond goed maar met een prutser ala bijker naast je red je het niet.

Bijker Bijker Bijker? Waar ben je mee bezig? DRAMATISCH!!!
Van der Streek liep als een kip zonder kop over het veld.

Wissels vond ik wel sterk. Na de 1-3 moet je wel 3-3-4 spelen! Of de 1-4 valt wat helaas gebeurd of de 2-3 valt. Dan was de 3-3 ook gevallen!

Hemmen is veel te log en lijkt me een aantal kilo's te zwaar.

Makrini ook niet sterk. (Het kan ook wel eens wat minder zijn)

Kortom erg jammer, ook al mag je van Ajax verliezen.
Grootste ergernis was toch weer dat publiek van Ajax, wat een arrogantie!
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Marc S op november 09, 2014, 16:06:26
Citaat van: Galdiano op november 09, 2014, 15:57:38
Eerst de licht puntjes:
Vond Vytas opvallend sterk spelen en had El Ghazi goed onder controle.
Rusnak speelde toch wel sterk met name de tweede helft, en Ogbeche deed het goed alleen totaal geen ondersteuning.
Reijnen stond goed maar met een prutser ala bijker naast je red je het niet.

Bijker Bijker Bijker? Waar ben je mee bezig? DRAMATISCH!!!
Van der Streek liep als een kip zonder kop over het veld.

Wissels vond ik wel sterk. Na de 1-3 moet je wel 3-3-4 spelen! Of de 1-4 valt wat helaas gebeurd of de 2-3 valt. Dan was de 3-3 ook gevallen!

Hemmen is veel te log en lijkt me een aantal kilo's te zwaar.

Makrini ook niet sterk. (Het kan ook wel eens wat minder zijn)

Kortom erg jammer, ook al mag je van Ajax verliezen.
Grootste ergernis was toch weer dat publiek van Ajax, wat een arrogantie!

Dat publiek van ajax is treurig jaar, staan ze 1-4 voor en gaan ze pas feesten  :_schater.

Maar goed terecht verloren, we hadden we veel balbezit maar creëerde vrij weinig. We moeten niet vergeten dat normaal gesproken dit soort clubs wel een maatje te veel zijn. Dat je dan risico neemt en de 1-3 en de 1-4 valt, ja dat kan gebeuren.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Bascambuur op november 09, 2014, 16:18:17
12 wedstrijden gespeeld en alleen verloren van Ajax, Feyenoord en PSV. Dat is volgens mij niet zo slecht. Over twee weken gewoon een keer winnen op echt gras bij Utrecht.  |:)
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: speculeter op november 09, 2014, 16:30:01
Jammer...maatje te klein.
Positief:reijnen. .Fietstas. .Rusnak.
Negatief...Mo..helaas.
Erg negatief. ..Bijker.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: carlo de leeuw op november 09, 2014, 17:10:04
Net als tegen Feyenoord gaat het, behalve misschien voor Rusnak en Ogbeche, allemaal wat te snel voor de spelers van Cambuur, wat op zich geen schande is natuurlijk.
Als je dan ook nog es niet je beste dag hebt (er kwam bijna geen bal aan) en ook geen gelukje hebt/ afdwingt dan speel je gewoon een vrij kansloze wedstrijd.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Utekleitrokken op november 09, 2014, 17:13:48
Citaat van: Treb op november 09, 2014, 14:59:23

Sfeer echt kut, kapot lopen ergeren aan vak14.

Wat is er voor ernstigs gebeurd bert?
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: speculeter op november 09, 2014, 17:19:21
Citaat van: Utekleitrokken op november 09, 2014, 17:13:48
Wat is er voor ernstigs gebeurd bert?
???
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Casuals-lwd op november 09, 2014, 17:21:00
We zitten nu 1.5 jaar in de eredivisie maar heb nog nooit zo'n stil uitvak meegemaakt, echt ongelooflijk. ZELFS ALS ZE 1-4 voorstaan zijn ze stil   :_schater

haters op vak 14? vak 14 probeert er tenminste nog wat van te maken zouden meer vakken moeten doen.


Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: mugel op november 09, 2014, 17:22:42
Verliezen van Ajax is geen schande, maar wel als dat vooral door zo'n tactische wanvertoning komt..

Het 'erop klappen' lukte wel het eerste kwartier, maar daarna waren we i.p.v. bescheiden ineens naïef.
De basisopstelling snap ik nog, maar wat er na rust allemaal gebeurt..?
Als je vooral op het middenveld de slag verliest probeer je dat toch te versterken, of denk ik te logisch?
De wissel Barto voor Makrini was al onbegrijpelijk. Die van Hemmen voor Steblecki (terecht motm) was niet alleen direct de oorzaak voor de 1-3, maar ook de reden dat er geen enkel voetbalidee meer zichtbaar was in de rest van de wedstrijd.

Beste Henk de Jong,
Breng alsjeblieft wat bescheidenheid terug als we tegen de topploegen van Nederland spelen.
Spelers die de afgelopen jaren zo goed waren zullen dat dan weer worden en komen tot inzicht dat ze beter kunnen blijven. En oh ja, Barto is een spits en geen middenvelder.
Je analyse na de wedstrijd dat het enige verschil tussen Cambuur en Ajax 'het afmaken van kansen' is, dat vertel je toch alleen de pers en niet tegen de spelers toch? Net als dat het 1-7 was geworden zonder je bedachte wissels?

Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: CambuurAmersfoort op november 09, 2014, 17:24:03
Nou weer thuis na een hele dag onderweg te zijn geweest.
Jammer van t resultaat maar waar ik me vooral aan ergerde waren die structureel kansloze uitrappem van nienhuis die amper aankwamen. Als er dan eens gewoon voetballend werd opgebouw bleven de flanken onbenut en dan mis je toch wel de ridder die vandaag wel heel fijn zou zijn geweest.

Verder sfeer dramatisch maarja als je 1-4 achter staat ook wel begrijpelijk dat t keertje wat minder is.

Reijnen rusnak zijn toch wel echt sterkhouders. Steblecki viel me qua inzet en loopvermogen ook niet tegen, moet alleen niet op de buiten staan.
bijker was weer erg zwak en hemmen zn invalbeurt was ook erg bedroevend. Met barto hemmen en ogbeche heeft helemaal geen zin. Ze lopen elkaar alleen maar in de weg en t gat tussen verdediging en aanval werd alleen maar groter.

er is nog niks aan de hand maar komende wedstrijden weer gewoon punten pakken. 25 punten met de winterstop zou mooi zijn en dan sta je er heel goed voor. En 8 punten tegen az nac pec thuis en utrecht gae uit moet toch ook echt mogelijk zijn. Zijn ook geen wonderploegen.
utrecht puntje
az puntje
nac 3 punten
gae 3 punten
pec puntje

waar kan ik tekenen...
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Utekleitrokken op november 09, 2014, 17:25:24
Citaat van: Casuals-lwd op november 09, 2014, 17:21:00
We zitten nu 1.5 jaar in de eredivisie maar heb nog nooit zo'n stil uitvak meegemaakt, echt ongelooflijk. ZELFS ALS ZE 1-4 voorstaan zijn ze stil   :_schater

haters op vak 14? vak 14 probeert er tenminste nog wat van te maken zouden meer vakken moeten doen.

De af en toe wat hardere taal vanuit de hoek kin niet iedereen waardere bliekbaar. Boeie  l0l
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Cambuur Groningen op november 09, 2014, 17:26:32
Citaat van: mugel op november 09, 2014, 17:22:42
Verliezen van Ajax is geen schande, maar wel als dat vooral door zo'n tactische wanvertoning komt..

Het 'erop klappen' lukte wel het eerste kwartier, maar daarna waren we i.p.v. bescheiden ineens naïef.
De basisopstelling snap ik nog, maar wat er na rust allemaal gebeurt..?
Als je vooral op het middenveld de slag verliest probeer je dat toch te versterken, of denk ik te logisch?
De wissel Barto voor Makrini was al onbegrijpelijk.
Die wissel voor Makrini was terecht. Mo had helemaal niets in te brengen deze keer. En Barto kan er per ongeluk nog eens een corner inknikken
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Treb op november 09, 2014, 17:32:18
Citaat van: Utekleitrokken op november 09, 2014, 17:25:24
De af en toe wat hardere taal vanuit de hoek kin niet iedereen waardere bliekbaar. Boeie  l0l

Kankerjoden?  :|
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: SCC op november 09, 2014, 17:36:07
Goede samenvatting @cambuuramersfoort.

Bijker, man wat speelt die met een dosis zelfoverschatting. Flair, ok. Maar dit is te, maar gauw naar de backpositie.
De Boer gaf Schone ook op zijn donder, toen die verkeerd druk zette op Bijker. Daar schuilt dus een serieus gevaar: tegenstanders spelen straks in op Bijkers grillige manier van spelen cq opbouwen.

Hemmen en Barto veel te snel gebracht, waardoor het voetbal eruit werd gehaald. Overigens even over Barto: de man werkt als een paard en zorgt wel continue voor dreiging vwb afjagen. Maar een helft op het middenveld tegen linkerrij ploegen, dat kan gewoon niet. Hemmen zou 30% van Barto z'n inzet moeten hebben.
Narsingh fel in het afjagen, maar aanvallend zonder durf.

Reijnen wat mij betreft motm.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Utekleitrokken op november 09, 2014, 17:38:35
Citaat van: Treb op november 09, 2014, 17:32:18
Kankerjoden?  :|

Als je de illusie hebt dat je ziektes en de beroepen van moeders en vrouwen van spelers, trainers of scheidsrechters ooit gaat verbannen uit het voetbal...

Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: carlo de leeuw op november 09, 2014, 17:44:33
Citaat van: mugel op november 09, 2014, 17:22:42
Verliezen van Ajax is geen schande, maar wel als dat vooral door zo'n tactische wanvertoning komt..

Het 'erop klappen' lukte wel het eerste kwartier, maar daarna waren we i.p.v. bescheiden ineens naïef.
De basisopstelling snap ik nog, maar wat er na rust allemaal gebeurt..?
Als je vooral op het middenveld de slag verliest probeer je dat toch te versterken, of denk ik te logisch?
De wissel Barto voor Makrini was al onbegrijpelijk. Die van Hemmen voor Steblecki (terecht motm) was niet alleen direct de oorzaak voor de 1-3, maar ook de reden dat er geen enkel voetbalidee meer zichtbaar was in de rest van de wedstrijd.

Beste Henk de Jong,
Breng alsjeblieft wat bescheidenheid terug als we tegen de topploegen van Nederland spelen.
Spelers die de afgelopen jaren zo goed waren zullen dat dan weer worden en komen tot inzicht dat ze beter kunnen blijven. En oh ja, Barto is een spits en geen middenvelder.
Je analyse na de wedstrijd dat het enige verschil tussen Cambuur en Ajax 'het afmaken van kansen' is, dat vertel je toch alleen de pers en niet tegen de spelers toch? Net als dat het 1-7 was geworden zonder je bedachte wissels?
Beste Mugel............Henk de Jong kan er blijkbaar niks van,omdat er van Ajax word verloren.
Oh ja...ze staan gewoon linkerrijtje na 12 wedstrijden.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Casuals-lwd op november 09, 2014, 17:47:12
Citaat van: Treb op november 09, 2014, 17:32:18
Kankerjoden?  :|
Hoort er gewoon bij, schelden in een stadion ook al is dat met het K. woord.

Deal with it
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Bernardo op november 09, 2014, 17:53:06
Citaat van: Casuals-lwd op november 09, 2014, 17:47:12
Hoort er gewoon bij, schelden in een stadion ook al is dat met het K. woord.

Deal with it

:O :O
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Cambuur Groningen op november 09, 2014, 17:53:53
Citaat van: Casuals-lwd op november 09, 2014, 17:47:12
Hoort er gewoon bij, schelden in een stadion ook al is dat met het K. woord.

Deal with it
:O wat is er mis met klootzak? Hoezo deal with it, onnozele
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: AL op november 09, 2014, 17:54:09
Citaat van: Casuals-lwd op november 09, 2014, 17:21:00
We zitten nu 1.5 jaar in de eredivisie maar heb nog nooit zo'n stil uitvak meegemaakt, echt ongelooflijk. ZELFS ALS ZE 1-4 voorstaan zijn ze stil   :_schater

haters op vak 14? vak 14 probeert er tenminste nog wat van te maken zouden meer vakken moeten doen.

Ben je niet in de war met het thuispubliek? War een grafstemming en dat Is niet voor het eerst dit seizoen. Oprotten met zondag!
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Casuals-lwd op november 09, 2014, 17:58:20
Ja de sfeer was bij ons ook slecht inderdaad, wat verwacht je ook als je op ten duur 1-4 achter staat.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: CambuurAmersfoort op november 09, 2014, 17:58:39
Mijn afkeer tegen die joden is bijna net zo groot al tegenover de boertjes maar ik kan zectoch moeilijk betichten van een stil uitvak...eerste helft was t idd matig maar tweede helft was er toch weinig op aan te merken...blijven alleen vreselijk arrogante mannetjes
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Utekleitrokken op november 09, 2014, 17:59:34
Citaat van: Cambuur Groningen op november 09, 2014, 17:53:53
:O wat is er mis met klootzak? Hoezo deal with it, onnozele

Krijgen we die eeuwige discussie weer over wat wel en niet mag of getolereerd wordt in een voetbalstadion.. Pannekoeken. :_schater
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Unknown op november 09, 2014, 18:01:33
Gelukkig straks weer op zaterdagavond een aantal thuiswedstrijden. Want zondag half 1 is echt niet best. Verschrikkelijk wat een grafsfeer. Begon al met het opnoemen van de namen.
Overigens lag dat ook aan mijzelf hoor. Zal aan de tijd liggen.

Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: EdsjeSCC op november 09, 2014, 18:01:57
Citaat van: Casuals-lwd op november 09, 2014, 17:47:12
Hoort er gewoon bij, schelden in een stadion ook al is dat met het K. woord.

Deal with it
alsjeblieft zegt
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: EdsjeSCC op november 09, 2014, 18:02:10
Zeg
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Cor op november 09, 2014, 18:02:22
Citaat van: Utekleitrokken op november 09, 2014, 17:59:34
Krijgen we die eeuwige discussie weer over wat wel en niet mag of getolereerd wordt in een voetbalstadion.. Pannekoeken. :_schater

Het is pannenkoeken en een beetje moreel besef kan geen kwaad....
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Treb op november 09, 2014, 18:02:22
Citaat van: Casuals-lwd op november 09, 2014, 17:47:12
Hoort er gewoon bij, schelden in een stadion ook al is dat met het K. woord.

Deal with it

Kanker hoor ik zelden in het stadion en dat wil ik graag zo houden. Alleen domme mensen gebruiken dat woord.

Vak14 wil zo graag horen dat de sfeermakers zijn, maar ze houden zich meer bezig met het uitvak en het zingen van kinderachtige liedjes dan met Cambuur.

En maar raar vinden dat de BVO eigenlijk niet zoveel te maken wil hebben met Cambuur Culture..
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: EdsjeSCC op november 09, 2014, 18:02:58
Citaat van: Unknown op november 09, 2014, 18:01:33
Gelukkig straks weer op zaterdagavond een aantal thuiswedstrijden. Want zondag half 1 is echt niet best. Verschrikkelijk wat een grafsfeer. Begon al met het opnoemen van de namen.
Overigens lag dat ook aan mijzelf hoor. Zal aan de tijd liggen.
Heeuu roepen bij het opnoemen van een naam? Kan het kanslozer?
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Unknown op november 09, 2014, 18:07:36
Citaat van: Utekleitrokken op november 09, 2014, 17:59:34
Krijgen we die eeuwige discussie weer over wat wel en niet mag of getolereerd wordt in een voetbalstadion.. Pannekoeken. :_schater

Forum zit vol met mensen die alleen politiek correcte en sociaal wenselijke dingen zeggen.
Kan me nog herinneren, jaren terug, NEC thuis, klonk het vrij massaal Nijmegen kankerstad. Toen hoorde je er niks over. Nu gaat iedereen na de wedstrijd achter hun computer hun meng over alles en iedereen geven. Tja tijden veranderen.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Unknown op november 09, 2014, 18:08:48
Citaat van: EdsjeOgbeche op november 09, 2014, 18:02:58
Heeuu roepen bij het opnoemen van een naam? Kan het kanslozer?

Gaat het niet om, er was toen al te merken dat iedereen nog half sliep. Normaal is er meer enthousiaste zeg maar
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Utekleitrokken op november 09, 2014, 18:10:32
Citaat van: Cor op november 09, 2014, 18:02:22
Het is pannenkoeken en een beetje moreel besef kan geen kwaad....

Tuurlijk, ben ik met je eens. Maar goed, als het een enkele keer gebeurt, niet druk om maken toch?

Oh, en vier puntjes achter een zin is ook niets. Wil je het beletselteken gebruiken, gebruik dan drie stipjes  l8l
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: siepelsjeu op november 09, 2014, 18:12:01
Citaat van: Treb op november 09, 2014, 18:02:22
Kanker hoor ik zelden in het stadion en dat wil ik graag zo houden. Alleen domme mensen gebruiken dat woord.

Vak14 wil zo graag horen dat de sfeermakers zijn, maar ze houden zich meer bezig met het uitvak en het zingen van kinderachtige liedjes dan met Cambuur.

En maar raar vinden dat de BVO eigenlijk niet zoveel te maken wil hebben met Cambuur Culture..
oja vak 13 is zo geweldig  :O met hun trommel, daar weten ze niet eens hoe ze een lied moeten timen.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Casuals-lwd op november 09, 2014, 18:29:42
Citaat van: Treb op november 09, 2014, 18:02:22
Kanker hoor ik zelden in het stadion en dat wil ik graag zo houden. Alleen domme mensen gebruiken dat woord.

Vak14 wil zo graag horen dat de sfeermakers zijn, maar ze houden zich meer bezig met het uitvak en het zingen van kinderachtige liedjes dan met Cambuur.

En maar raar vinden dat de BVO eigenlijk niet zoveel te maken wil hebben met Cambuur Culture..
Vak 14 hield zich maar enkele keren bezig met het uitvak
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: De Gast op november 09, 2014, 18:39:32
Citaat van: SCC op november 09, 2014, 17:36:07
Goede samenvatting @cambuuramersfoort.

Hemmen en Barto veel te snel gebracht, waardoor het voetbal eruit werd gehaald. Overigens even over Barto: de man werkt als een paard en zorgt wel continue voor dreiging vwb afjagen. Maar een helft op het middenveld tegen linkerrij ploegen, dat kan gewoon niet. Hemmen zou 30% van Barto z'n inzet moeten hebben.
Narsingh fel in het afjagen, maar aanvallend zonder durf.

Reijnen wat mij betreft motm.

Barto heeft niks op de midden te zoeken. En al helemaal een helft niet tegen Ajax. Vind hem niks toevoegen. En vwb Hemmen: wat een onzin praat je over je 30% inzet. Hij komt erin als het voetbal er al uit is en er wordt gespeeld met enkel domme lange halen. Wat verwacht je dan ook.. Met die jongen in de punt van de aanval begonnen we dit seizoen goed. Hij scoorde en Ogbeche op de zijkant ook. En toen kwam die geweldigde actie van Henk uit bij Excelsior, een schorsing van Hemmen en is B. naar de punt verhuisd waar hij niet uit de verf komt.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: runner 1 op november 09, 2014, 18:42:47
Wat een prietpraat weer.

Waarvan akte
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: jeff op november 09, 2014, 18:46:04
Citaat van: De Gast op november 09, 2014, 18:39:32
Barto heeft niks op de midden te zoeken. En al helemaal een helft niet tegen Ajax. Vind hem niks toevoegen. En vwb Hemmen: wat een onzin praat je over je 30% inzet. Hij komt erin als het voetbal er al uit is en er wordt gespeeld met enkel domme lange halen. Wat verwacht je dan ook.. Met die jongen in de punt van de aanval begonnen we dit seizoen goed. Hij scoorde en Ogbeche op de zijkant ook. En toen kwam die geweldigde actie van Henk uit bij Excelsior, een schorsing van Hemmen en is B. naar de punt verhuisd waar hij niet uit de verf komt.
Dat Ogbeche op buiten speelde had ook te maken met dat de ridder was geblesseerd.
We hadden toen ogbeche of bob voor de linkervleugel.
En dat de actie van henk met het starte van barto toen niet uitpakte zoals hij wilde, tja dat kan gebeuren.
Maar barto werkte altijd 110% hemmen lijkt er soms bij te lopen als een zoutzak
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: AL op november 09, 2014, 18:59:56
Citaat van: De Gast op november 09, 2014, 18:39:32
Barto heeft niks op de midden te zoeken. En al helemaal een helft niet tegen Ajax. Vind hem niks toevoegen. En vwb Hemmen: wat een onzin praat je over je 30% inzet. Hij komt erin als het voetbal er al uit is en er wordt gespeeld met enkel domme lange halen. Wat verwacht je dan ook.. Met die jongen in de punt van de aanval begonnen we dit seizoen goed. Hij scoorde en Ogbeche op de zijkant ook. En toen kwam die geweldigde actie van Henk uit bij Excelsior, een schorsing van Hemmen en is B. naar de punt verhuisd waar hij niet uit de verf komt.

Ogbeche komt niet uit de verf in de punt :_schater
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Cor op november 09, 2014, 19:01:11
Citaat van: Utekleitrokken op november 09, 2014, 18:10:32


Tuurlijk, ben ik met je eens. Maar goed, als het een enkele keer gebeurt, niet druk om maken toch?

Oh, en vier puntjes achter een zin is ook niets. Wil je het beletselteken gebruiken, gebruik dan drie stipjes  l8l

Bedankt voor de feedback
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op november 09, 2014, 19:02:26
Citaat van: Casuals-lwd op november 09, 2014, 18:29:42
Vak 14 hield zich maar enkele keren bezig met het uitvak

Vrij veel enkele keren en meteen ook téveel enkele keren. Stoppen met die onzin en fanatiek je eigen club aanmoedigen! We hebben vaak genoeg gezien waar dat toe kan leiden.

Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Kunstgras op november 09, 2014, 19:15:59
Citaat van: Treb op november 09, 2014, 18:02:22
Kanker hoor ik zelden in het stadion en dat wil ik graag zo houden. Alleen domme mensen gebruiken dat woord.

Vak14 wil zo graag horen dat de sfeermakers zijn, maar ze houden zich meer bezig met het uitvak en het zingen van kinderachtige liedjes dan met Cambuur.

En maar raar vinden dat de BVO eigenlijk niet zoveel te maken wil hebben met Cambuur Culture..


Want Vak14 en Cambuur Culture zijn hetzelfde? Wat een onzin weer. Je doet er ook alles aan om ons zwart te maken he?
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: mugel op november 09, 2014, 19:21:27
Citaat van: carlo de leeuw op november 09, 2014, 17:44:33
Beste Mugel............Henk de Jong kan er blijkbaar niks van,omdat er van Ajax word verloren.
Oh ja...ze staan gewoon linkerrijtje na 12 wedstrijden.

Beste Carlo de Leeuw, dat zeg ik niet en is dus een slecht inhoudelijke reactie van je.
Goed lezen voordat je reageert op kritiek..
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: oldehove op november 09, 2014, 19:30:16
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 09, 2014, 19:02:26
Vrij veel enkele keren en meteen ook téveel enkele keren. Stoppen met die onzin en fanatiek je eigen club aanmoedigen! We hebben vaak genoeg gezien waar dat toe kan leiden.
Ach dat hoort er toch bij, Andersom gebeurt het ook
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: pvanbuijtene op november 09, 2014, 19:31:38
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 09, 2014, 19:02:26
Vrij veel enkele keren en meteen ook téveel enkele keren. Stoppen met die onzin en fanatiek je eigen club aanmoedigen! We hebben vaak genoeg gezien waar dat toe kan leiden.

Viel vanaf zuid pas op na de 1-4, toen was t zowat 10min lang met uitvak... Daarvoor vond ik t wat meevallen..
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: scclwd op november 09, 2014, 19:33:06
Citaat van: Casuals-lwd op november 09, 2014, 17:47:12
Hoort er gewoon bij, schelden in een stadion ook al is dat met het K. woord.

Deal with it

Wat een domme opmerking.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Cambuur LWD op november 09, 2014, 19:55:22
Ik miste een sfeeractie.. Geld op?  :zweep
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Galdiano op november 09, 2014, 20:03:30
Citaat van: Cambuur LWD op november 09, 2014, 19:55:22
Ik miste een sfeeractie.. Geld op?  :zweep

Blij dat de UL niks heeft gedaan! Het wordt met de dag bedroevender. Disco rook, afschuwelijke velletjes papier wat vooraf al op internet staat bij dkv.  :|
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Casuals-lwd op november 09, 2014, 20:03:51
Ik snap dat het k woord gevoelig ligt bij veel mensen, maar wat ik probeer uit te leggen is dat voetbal emotie is daarom schelden wij (op de scheids, spelers, en het uitvak). Ook het woord kanker valt daar zo nu en dan onder. Ik wil daarmee niet zeggen dat het goed is om met 'kanker' te schelden....

Ik ben er zelf ook op tegen!
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: thankyou op november 09, 2014, 20:18:40
Even over de sfeer van vandaag, Ikzelf sta ook onderaan in vak 14 maar om nou te zeggen dat vak 14 de sfeer er probeerde in te houden  :_schater alleen met Cambuur Leeuwarden Ole misschien even in de 2e helft. maar als dan vlak daarna een goal valt is dat ook gelijk weg. Verder vak 13 vooral bij de opkomst komen jullie met geluid maar stop aub met dat trage ja lalalala of zulke songs. s c Cambuuur etc. sfeer is en blijft kut om 12:30 + op zondag.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Lore op november 09, 2014, 21:14:09
Citaat van: carlo de leeuw op november 09, 2014, 17:44:33
Beste Mugel............Henk de Jong kan er blijkbaar niks van,omdat er van Ajax word verloren.
Oh ja...ze staan gewoon linkerrijtje na 12 wedstrijden.

Henk doet het goed, daar gaat het niet om. Maar snapte jij de wissel in de rust? En uiteindelijk pakten zijn wissels vandaag toch niet goed uit?

Ik ben blij met Henk, maar een heiligverklaring gaat mij wat te ver!
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Lore op november 09, 2014, 21:15:19
Citaat van: Casuals-lwd op november 09, 2014, 17:47:12
Hoort er gewoon bij, schelden in een stadion ook al is dat met het K. woord.

Deal with it

Lekker primitief!
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Destroyer op november 09, 2014, 21:26:12
Citaat van: Casuals-lwd op november 09, 2014, 17:21:00
We zitten nu 1.5 jaar in de eredivisie maar heb nog nooit zo'n stil uitvak meegemaakt, echt ongelooflijk. ZELFS ALS ZE 1-4 voorstaan zijn ze stil   :_schater

haters op vak 14? vak 14 probeert er tenminste nog wat van te maken zouden meer vakken moeten doen.

Maar niet vandaag
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Destroyer op november 09, 2014, 21:31:52
Citaat van: Galdiano op november 09, 2014, 20:03:30
Blij dat de UL niks heeft gedaan! Het wordt met de dag bedroevender. Disco rook, afschuwelijke velletjes papier wat vooraf al op internet staat bij dkv.  :|

:0= GROTE SCHANDE

wat een moeite, lees je in t hertje dat er diverse nieuwe items waaronder mooie zwaaivlaggen zijn aangeschaft, wordt met zo'n wedstrijd niets georganiseerd.

:R En nou niet meteen beginnen te janken dat ik het dan zelf maar moet doen. Nee, gewoon in de spiegel kijken!!!!
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: DayDreamer op november 09, 2014, 22:35:35
Citaat van: Treb op november 09, 2014, 18:02:22
Kanker hoor ik zelden in het stadion en dat wil ik graag zo houden. Alleen domme mensen gebruiken dat woord.

Vak14 wil zo graag horen dat de sfeermakers zijn, maar ze houden zich meer bezig met het uitvak en het zingen van kinderachtige liedjes dan met Cambuur.

En maar raar vinden dat de BVO eigenlijk niet zoveel te maken wil hebben met Cambuur Culture..

_O_     :thumbsup
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: denistel op november 09, 2014, 22:40:17
Citaat van: AL op november 09, 2014, 18:59:56
Ogbeche komt niet uit de verf in de punt :_schater

nee bijna topscoorder van dit land haha
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Gasgeve op november 09, 2014, 23:39:36
Wissel Barto voor Makrini moet je niet in de 45e minuut doen terwijl je 1-2 achterstaat. In de 60e minuut al met Hemmen, Barto en Ogbeche spelen is helemaal zelfmoord. Je hebt nog een half uur om 1 goal te maken, pas in het laatste kwartier moet je alles of niets spelen.

Goeie wedstrijd gezien van Vytas, Ogbeche pakt weer dom geel met een typische Ogbeche tackle en wat is die de Boer een flikker om die Milik op te stellen en niet die debiel uit Ijsland.

Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Destroyer op november 10, 2014, 07:32:43
Citaat van: Gasgeve op november 09, 2014, 23:39:36
Wissel Barto voor Makrini moet je niet in de 45e minuut doen terwijl je 1-2 achterstaat. In de 60e minuut al met Hemmen, Barto en Ogbeche spelen is helemaal zelfmoord. Je hebt nog een half uur om 1 goal te maken, pas in het laatste kwartier moet je alles of niets spelen.

Goeie wedstrijd gezien van Vytas, Ogbeche pakt weer dom geel met een typische Ogbeche tackle en wat is die de Boer een flikker om die Milik op te stellen en niet die debiel uit Ijsland.

:_schater Onder het moto: Dat hebben wij weer.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: jeff op november 10, 2014, 07:55:29
Toch nog 2 spelerd in het eftal van de week bij de telegraaf.
Etienne Reijnen en Sebastian Steblecki
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: michello op november 10, 2014, 08:05:04
Voor het eerst dit jaar (PSV vanwege 10 man maar even niet meegerekend) zijn we weggespeeld. Op het middenveld werd de slag continue verloren. 2e bal was telkens voor Ajax. Als dat gebeurd tegen zo'n goed voetballend team kun je wel ophouden. Lichtpuntjes waren Steblecki en Reijnen. Bijker mag nou wel eens in z'n nekvel worden gegrepen door Henk want wat hij de laatste weken laat zien kan echt niet, op zo'n manier kan ie een stap hogerop wel vergeten.

De komende 5 wedstrijden 7/8 punten en dan staan we keurig rond de 7/10 plaats in de winterstop. Mensen die nu beginnen te jammeren moeten eens wakker worden. Dromen is mooi maar laten we wel realistisch blijven.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: John Hiatt op november 10, 2014, 08:11:47
Vooraf hoop je op een stunt. Maar behoudens de eerste 10 minuten heeft het er nooit ingezeten. Gewoon een maatje te klein. Gelukkig nu twee weken rust, tijd voor de ts om eens goed naar de selectie te kijken en wellicht andere opties te overwegen. Zeinstra in de goal, Vytas centraal, Bijker ff op de bank, Makrini wakker schudden. Maak me wel zorgen over de vleugelspelers, zijn of geblesseerd of uit vorm. Dan staat elke spits voor Jan lul te wachten op een bal.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: SCC-J op november 10, 2014, 09:06:36
Citaat van: Treb op november 09, 2014, 18:02:22
Kanker hoor ik zelden in het stadion en dat wil ik graag zo houden. Alleen domme mensen gebruiken dat woord.

Vak14 wil zo graag horen dat de sfeermakers zijn, maar ze houden zich meer bezig met het uitvak en het zingen van kinderachtige liedjes dan met Cambuur.

En maar raar vinden dat de BVO eigenlijk niet zoveel te maken wil hebben met Cambuur Culture..
Leg eens uit... En vergeet niet te vermelden welk vak KVC is. Want dat weet ik namelijk niet.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: speculeter op november 10, 2014, 09:18:01
Wel balen id dat net als tegen FeijeNoord we niet met sterkste elftal konden spelen..
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Dokkumer op november 10, 2014, 09:39:35
Citaat van: SCC-J op november 10, 2014, 09:06:36
Leg eens uit... En vergeet niet te vermelden welk vak KVC is. Want dat weet ik namelijk niet.
Dat is vak 10 t/m 13 J. Dat weet je toch al jaren? :devil
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Lore op november 10, 2014, 12:33:52
Citaat van: SCC-J op november 10, 2014, 09:06:36
Leg eens uit... En vergeet niet te vermelden welk vak KVC is. Want dat weet ik namelijk niet.

Je hebt gelijk, het was niet een doordachte opmerking van Treb, maar ergens zit er wel een pijnpunt. Ik denk dat veel mensen CC associëren met vak 14 en dat alle negatieve elementen direct zijn weerslag op CC hebben.

Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: sunderland op november 10, 2014, 14:32:28
Citaat van: jeff op november 10, 2014, 07:55:29
Toch nog 2 spelerd in het eftal van de week bij de telegraaf.
Etienne Reijnen en Sebastian Steblecki
En geen Klaassen ,onvoorstelbaar
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: pvanbuijtene op november 10, 2014, 14:34:24
Citaat van: sunderland op november 10, 2014, 14:32:28
En geen Klaassen ,onvoorstelbaar
dat die vent ook geen geel heeft gekregen, ongelooflijk.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Treb op november 10, 2014, 15:42:52
Citaat van: Lore op november 10, 2014, 12:33:52
Je hebt gelijk, het was niet een doordachte opmerking van Treb, maar ergens zit er wel een pijnpunt. Ik denk dat veel mensen CC associëren met vak 14 en dat alle negatieve elementen direct zijn weerslag op CC hebben.

Je slaat de spijker op z'n kop Lore. veel Culture leden staan ook in Vak14, maar niet allemaal natuurlijk. Mijn excuses voor mijn generalisatie, maar veel mensen denken het wel.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: papagaaiensoep op november 10, 2014, 16:22:08
Citaat van: michello op november 10, 2014, 08:05:04
Voor het eerst dit jaar (PSV vanwege 10 man maar even niet meegerekend) zijn we weggespeeld. Op het middenveld werd de slag continue verloren. 2e bal was telkens voor Ajax. Als dat gebeurd tegen zo'n goed voetballend team kun je wel ophouden. Lichtpuntjes waren Steblecki en Reijnen. Bijker mag nou wel eens in z'n nekvel worden gegrepen door Henk want wat hij de laatste weken laat zien kan echt niet, op zo'n manier kan ie een stap hogerop wel vergeten.

De komende 5 wedstrijden 7/8 punten en dan staan we keurig rond de 7/10 plaats in de winterstop. Mensen die nu beginnen te jammeren moeten eens wakker worden. Dromen is mooi maar laten we wel realistisch blijven.

Hier kan ik me wel goed in vinden, vrij kansloos idd tegen een goed Ajax.

Die Bijker begint een ergernis te wurden. Wat op teamgenoten afkafferen etc. maar zelf taken laten liggen. Arrogant lang wachten met inpassen (zeker niks leert van PSV uut). De man verbeeldt zich momenteel nogal wat. Stapje hogerop, andere club? laat mie niet lachen. Op deze manier ken 'ie dat wel shaken en sterker nog: dan hek ok bij Cambuur liever een andere CV. Volgens mij ging het vorig jaar op de backpositie een stuk beter.

Verders: nog niet lang leden speelden we in de Jup league. As we in de winter op plaats 7-10 staan is dat harstikke keurig man!
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Scc01 op november 10, 2014, 16:37:49
Ook wel een grappig voorbeeldje van hoe ver meningen uit elkaar kunnen liggen. De Boer reageerde gisteren dat hij het kunstgras prima spelen vond, en vervolgens loopt overmars weer lekker mee te gaan id de hype om een verbod hierop te krijgen in de eredivisie.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: scc-aaron op november 10, 2014, 17:26:43
Vrienden van mij waren gister met 360 video bezig bij de opkomst van Cambuur.

Kippenvel:

http://www.encircle.tv/360-graden-video/cambuur-ajax/
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Tukker op november 10, 2014, 17:48:05
Citaat van: scc-aaron op november 10, 2014, 17:26:43
Vrienden van mij waren gister met 360 video bezig bij de opkomst van Cambuur.

Kippenvel:

http://www.encircle.tv/360-graden-video/cambuur-ajax/
Op de mobiel en tablet niet te bekijken; straks maar eens op de laptop proberen
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: scc-aaron op november 10, 2014, 17:53:39
Citaat van: Tukker op november 10, 2014, 17:48:05
Op de mobiel en tablet niet te bekijken; straks maar eens op de laptop proberen
Oude versie hoogstwaarschijnlijk
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: jeff op november 10, 2014, 19:12:01
Citaat van: scc-aaron op november 10, 2014, 17:53:39
Oude versie hoogstwaarschijnlijk
Nee, zelfs met de nieuwste versie werkt het niet (android).
Zowel telefoon als tablet niet.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: speculeter op november 10, 2014, 19:32:28
Jammer hij doelde waarschijnlijk op opkomst met g-spelers.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: carlo de leeuw op november 10, 2014, 21:05:53
Citaat van: Lore op november 09, 2014, 21:14:09
Henk doet het goed, daar gaat het niet om. Maar snapte jij de wissel in de rust? En uiteindelijk pakten zijn wissels vandaag toch niet goed uit?

Ik ben blij met Henk, maar een heiligverklaring gaat mij wat te ver!
Ik verklaar HdeJ niet heilig.
Tot nu toe staan we met HdeJ hoger dan je mag verwachten met deze begroting.
Ik zag vanaf de tribune dat Cambuur net niet dat gelukje had op de 2-0.
Dan krijg je de 1-1 waar die Milik bij Bijker wegloopt en in de korte hoek scoort.
Daarna worden we gewoon overklast en lopen de rest v/d wedstrijd achter de feiten aan.
HdeJ wikt en weegt dan en past dan wissels toe waar je achteraf wat van kan vinden.
Doet ie het anders word het misschien 2-3 of 1 -5 weet ik veel.
Ik vind niet dat je tegen dit soort tegenstanders kan spreken van een tactische wanvertoning als er wissels worden toegepast die (achteraf) tot 2-4 leiden.
Ieder zij mening.



Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Tukker op november 10, 2014, 21:26:11
Citaat van: scc-aaron op november 10, 2014, 17:53:39
Oude versie hoogstwaarschijnlijk
Android 4.4.2

Is de nieuwere er al?
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: jeff op november 10, 2014, 21:29:34
Citaat van: Tukker op november 10, 2014, 21:26:11
Android 4.4.2

Is de nieuwere er al?
Volgens mij niet. 4.4.2 is de laatste versie volgens me telefoon
Edit :
Versie 5 komt er wel aan
http://www.nutech.nl/mobiel/3919837/wanneer-kan-jij-updaten-android-50-lollipop.html
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Lore op november 10, 2014, 21:46:03
Citaat van: carlo de leeuw op november 10, 2014, 21:05:53
Ik verklaar HdeJ niet heilig.
Tot nu toe staan we met HdeJ hoger dan je mag verwachten met deze begroting.
Ik zag vanaf de tribune dat Cambuur net niet dat gelukje had op de 2-0.
Dan krijg je de 1-1 waar die Milik bij Bijker wegloopt en in de korte hoek scoort.
Daarna worden we gewoon overklast en lopen de rest v/d wedstrijd achter de feiten aan.
HdeJ wikt en weegt dan en past dan wissels toe waar je achteraf wat van kan vinden.
Doet ie het anders word het misschien 2-3 of 1 -5 weet ik veel.
Ik vind niet dat je tegen dit soort tegenstanders kan spreken van een tactische wanvertoning als er wissels worden toegepast die (achteraf) tot 2-4 leiden.
Ieder zij mening.

Dat ben ik ook met je eens. De komende wedstrijden draait het om. Henk doet het fantastisch. Niet dat ik hoop op een slechte periode, maar ben wel benieuwd hoe Henk (en de aanhang) dan reageert.

Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Utekleitrokken op november 10, 2014, 22:08:39
Citaat van: speculeter op november 10, 2014, 19:32:28
Jammer hij doelde waarschijnlijk op opkomst met g-spelers.
:?
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: dit is mien club op november 11, 2014, 09:46:11
Sfeer is de laatste weken al kut.

Cambuur had de pech dat Cilissen de janker de inzet van Ogbeche pakte in de 10e minuut.
Met 2-0 voetbalt het toch anders.

Maar goed daarna worden we afgetroefd door persoonlijke fouten.
Bijker neemt te veel hooi op zijn vork.

Steblecki vond ik een sterke in druk maken
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Daddy T. op november 11, 2014, 11:32:50
Citaat van: jeff op november 10, 2014, 19:12:01
Nee, zelfs met de nieuwste versie werkt het niet (android).
Zowel telefoon als tablet niet.
Ipad werkt het dan waarschijnlijk ook niet goed, geluid is goed maar beeld ziet er niet uit...
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: denistel op november 12, 2014, 16:30:32
Citaat van: carlo de leeuw op november 10, 2014, 21:05:53
Ik verklaar HdeJ niet heilig.
Tot nu toe staan we met HdeJ hoger dan je mag verwachten met deze begroting.
Ik zag vanaf de tribune dat Cambuur net niet dat gelukje had op de 2-0.
Dan krijg je de 1-1 waar die Milik bij Bijker wegloopt en in de korte hoek scoort.
Daarna worden we gewoon overklast en lopen de rest v/d wedstrijd achter de feiten aan.
HdeJ wikt en weegt dan en past dan wissels toe waar je achteraf wat van kan vinden.
Doet ie het anders word het misschien 2-3 of 1 -5 weet ik veel.
Ik vind niet dat je tegen dit soort tegenstanders kan spreken van een tactische wanvertoning als er wissels worden toegepast die (achteraf) tot 2-4 leiden.
Ieder zij mening.

als het niets uit maakt dan had ik de 2e helft vol gas geven

                                nienhuis

droste--------------------reynen---------------vytas

               makrini                            bakkker

                       vd streek            rusnak

narsing                  ogbeche                       steblecki
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: dit is mien club op november 13, 2014, 10:56:57
Citaat van: denistel op november 12, 2014, 16:30:32
als het niets uit maakt dan had ik de 2e helft vol gas geven

                                nienhuis

droste--------------------reynen---------------vytas

               makrini                            bakkker

                       vd streek            rusnak

narsing                  ogbeche                       steblecki


JUUST!!!!!!!!!
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Cambuur123 op november 13, 2014, 20:27:13
ik hoop trouwens dat het bestuur deze keer wel alle plaatsen haalt voor Ajax uit... Enorm veel animo voor deze wedstrijd als je kijkt naar vorig jaar.  |:) |:) |:)
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Utekleitrokken op november 13, 2014, 20:42:30
Citaat van: Cambuur123 op november 13, 2014, 20:27:13
ik hoop trouwens dat het bestuur deze keer wel alle plaatsen haalt voor Ajax uit... Enorm veel animo voor deze wedstrijd als je kijkt naar vorig jaar.  |:) |:) |:)

Die wedstrijd is nog een heel eind weg. Maar goed.

Vorig jaar was er enorm veel animo vanwege de vervoersregeling en als je de bereidheid tot het meegaan met een buscombi kent...

Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: sccweestwel op november 13, 2014, 20:44:00
Feyenoord uut, klein weekje en het was uitverkocht
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Casuals-lwd op november 13, 2014, 21:08:08
Mag van mij wel een treincombi worden.. de beste oplossing lijkt mij, omdat het vervolg na het perron via een slurf naar het uitvak loopt  is dit het beste ivm veiligheid.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Galdiano op november 13, 2014, 21:50:53
Citaat van: Casuals-lwd op november 13, 2014, 21:08:08
Mag van mij wel een treincombi worden.. de beste oplossing lijkt mij, omdat het vervolg na het perron via een slurf naar het uitvak loopt  is dit het beste ivm veiligheid.

En dan een algeheel alcohol verbod.  :|
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Utekleitrokken op november 14, 2014, 08:02:23
Citaat van: sccweestwel op november 13, 2014, 20:44:00
Feyenoord uut, klein weekje en het was uitverkocht

Was de laatste uitwedstrijd van het seizoen.

Citaat van: Galdiano op november 13, 2014, 21:50:53
En dan een algeheel alcohol verbod.  :|

Dat krijgt u hoogstwaarschijnlijk met de bus toch wel  ;)
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: Galdiano op november 14, 2014, 08:59:04
Citaat van: Utekleitrokken op november 14, 2014, 08:02:23

Dat krijgt u hoogstwaarschijnlijk met de bus toch wel  ;)

Kun je terug weg drinken ;)

Trein heb je geen ruimtes om je drank op te slaan voor terug weg.
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: CJ058 op november 14, 2014, 09:17:00
Liever de leuke awaydays dan naar die schotel..
Titel: Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
Bericht door: SCC-J op november 14, 2014, 10:08:45
Voor een treincombi heb je minimaal 800 supporters nodig, denk dat het bij 3 bussen wel ophoudt.