Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Ajax 9 november 12:30

Gestart door Bernardo, oktober 20, 2014, 15:05:28

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur - Ajax Man of the Match

Leonard Nienhuis
0 (0%)
Wout Droste
0 (0%)
Etiënne Reijnen
16 (35.6%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Vytautas Andriuskevicius
13 (28.9%)
Mohamed El Makrini
1 (2.2%)
Albert Rusnák
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Furdjel Narsingh
2 (4.4%)
Bartholomew Ogbeche
6 (13.3%)
Sebastian Steblecki
6 (13.3%)
Martijn Barto
1 (2.2%)
Michiel Hemmen
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 45

Stemmen gesloten: november 16, 2014, 20:57:55

Casuals-lwd

Ik snap dat het k woord gevoelig ligt bij veel mensen, maar wat ik probeer uit te leggen is dat voetbal emotie is daarom schelden wij (op de scheids, spelers, en het uitvak). Ook het woord kanker valt daar zo nu en dan onder. Ik wil daarmee niet zeggen dat het goed is om met 'kanker' te schelden....

Ik ben er zelf ook op tegen!

thankyou

Even over de sfeer van vandaag, Ikzelf sta ook onderaan in vak 14 maar om nou te zeggen dat vak 14 de sfeer er probeerde in te houden  :_schater alleen met Cambuur Leeuwarden Ole misschien even in de 2e helft. maar als dan vlak daarna een goal valt is dat ook gelijk weg. Verder vak 13 vooral bij de opkomst komen jullie met geluid maar stop aub met dat trage ja lalalala of zulke songs. s c Cambuuur etc. sfeer is en blijft kut om 12:30 + op zondag.
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Lore

Citaat van: carlo de leeuw op november 09, 2014, 17:44:33
Beste Mugel............Henk de Jong kan er blijkbaar niks van,omdat er van Ajax word verloren.
Oh ja...ze staan gewoon linkerrijtje na 12 wedstrijden.

Henk doet het goed, daar gaat het niet om. Maar snapte jij de wissel in de rust? En uiteindelijk pakten zijn wissels vandaag toch niet goed uit?

Ik ben blij met Henk, maar een heiligverklaring gaat mij wat te ver!

Lore

Citaat van: Casuals-lwd op november 09, 2014, 17:47:12
Hoort er gewoon bij, schelden in een stadion ook al is dat met het K. woord.

Deal with it

Lekker primitief!

Destroyer

Citaat van: Casuals-lwd op november 09, 2014, 17:21:00
We zitten nu 1.5 jaar in de eredivisie maar heb nog nooit zo'n stil uitvak meegemaakt, echt ongelooflijk. ZELFS ALS ZE 1-4 voorstaan zijn ze stil   :_schater

haters op vak 14? vak 14 probeert er tenminste nog wat van te maken zouden meer vakken moeten doen.

Maar niet vandaag
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Galdiano op november 09, 2014, 20:03:30
Blij dat de UL niks heeft gedaan! Het wordt met de dag bedroevender. Disco rook, afschuwelijke velletjes papier wat vooraf al op internet staat bij dkv.  :|

:0= GROTE SCHANDE

wat een moeite, lees je in t hertje dat er diverse nieuwe items waaronder mooie zwaaivlaggen zijn aangeschaft, wordt met zo'n wedstrijd niets georganiseerd.

:R En nou niet meteen beginnen te janken dat ik het dan zelf maar moet doen. Nee, gewoon in de spiegel kijken!!!!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

DayDreamer

Citaat van: Treb op november 09, 2014, 18:02:22
Kanker hoor ik zelden in het stadion en dat wil ik graag zo houden. Alleen domme mensen gebruiken dat woord.

Vak14 wil zo graag horen dat de sfeermakers zijn, maar ze houden zich meer bezig met het uitvak en het zingen van kinderachtige liedjes dan met Cambuur.

En maar raar vinden dat de BVO eigenlijk niet zoveel te maken wil hebben met Cambuur Culture..

_O_     :thumbsup

denistel

Citaat van: AL op november 09, 2014, 18:59:56
Ogbeche komt niet uit de verf in de punt :_schater

nee bijna topscoorder van dit land haha

Gasgeve

Wissel Barto voor Makrini moet je niet in de 45e minuut doen terwijl je 1-2 achterstaat. In de 60e minuut al met Hemmen, Barto en Ogbeche spelen is helemaal zelfmoord. Je hebt nog een half uur om 1 goal te maken, pas in het laatste kwartier moet je alles of niets spelen.

Goeie wedstrijd gezien van Vytas, Ogbeche pakt weer dom geel met een typische Ogbeche tackle en wat is die de Boer een flikker om die Milik op te stellen en niet die debiel uit Ijsland.


Destroyer

Citaat van: Gasgeve op november 09, 2014, 23:39:36
Wissel Barto voor Makrini moet je niet in de 45e minuut doen terwijl je 1-2 achterstaat. In de 60e minuut al met Hemmen, Barto en Ogbeche spelen is helemaal zelfmoord. Je hebt nog een half uur om 1 goal te maken, pas in het laatste kwartier moet je alles of niets spelen.

Goeie wedstrijd gezien van Vytas, Ogbeche pakt weer dom geel met een typische Ogbeche tackle en wat is die de Boer een flikker om die Milik op te stellen en niet die debiel uit Ijsland.

:_schater Onder het moto: Dat hebben wij weer.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

jeff

Toch nog 2 spelerd in het eftal van de week bij de telegraaf.
Etienne Reijnen en Sebastian Steblecki

michello

Voor het eerst dit jaar (PSV vanwege 10 man maar even niet meegerekend) zijn we weggespeeld. Op het middenveld werd de slag continue verloren. 2e bal was telkens voor Ajax. Als dat gebeurd tegen zo'n goed voetballend team kun je wel ophouden. Lichtpuntjes waren Steblecki en Reijnen. Bijker mag nou wel eens in z'n nekvel worden gegrepen door Henk want wat hij de laatste weken laat zien kan echt niet, op zo'n manier kan ie een stap hogerop wel vergeten.

De komende 5 wedstrijden 7/8 punten en dan staan we keurig rond de 7/10 plaats in de winterstop. Mensen die nu beginnen te jammeren moeten eens wakker worden. Dromen is mooi maar laten we wel realistisch blijven.

John Hiatt

Vooraf hoop je op een stunt. Maar behoudens de eerste 10 minuten heeft het er nooit ingezeten. Gewoon een maatje te klein. Gelukkig nu twee weken rust, tijd voor de ts om eens goed naar de selectie te kijken en wellicht andere opties te overwegen. Zeinstra in de goal, Vytas centraal, Bijker ff op de bank, Makrini wakker schudden. Maak me wel zorgen over de vleugelspelers, zijn of geblesseerd of uit vorm. Dan staat elke spits voor Jan lul te wachten op een bal.

SCC-J

Citaat van: Treb op november 09, 2014, 18:02:22
Kanker hoor ik zelden in het stadion en dat wil ik graag zo houden. Alleen domme mensen gebruiken dat woord.

Vak14 wil zo graag horen dat de sfeermakers zijn, maar ze houden zich meer bezig met het uitvak en het zingen van kinderachtige liedjes dan met Cambuur.

En maar raar vinden dat de BVO eigenlijk niet zoveel te maken wil hebben met Cambuur Culture..
Leg eens uit... En vergeet niet te vermelden welk vak KVC is. Want dat weet ik namelijk niet.

speculeter

Wel balen id dat net als tegen FeijeNoord we niet met sterkste elftal konden spelen..