Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Ajax 9 november 12:30

Gestart door Bernardo, oktober 20, 2014, 15:05:28

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur - Ajax Man of the Match

Leonard Nienhuis
0 (0%)
Wout Droste
0 (0%)
Etiënne Reijnen
16 (35.6%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Vytautas Andriuskevicius
13 (28.9%)
Mohamed El Makrini
1 (2.2%)
Albert Rusnák
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Furdjel Narsingh
2 (4.4%)
Bartholomew Ogbeche
6 (13.3%)
Sebastian Steblecki
6 (13.3%)
Martijn Barto
1 (2.2%)
Michiel Hemmen
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 45

Stemmen gesloten: november 16, 2014, 20:57:55

siepelsjeu

Citaat van: Treb op november 09, 2014, 18:02:22
Kanker hoor ik zelden in het stadion en dat wil ik graag zo houden. Alleen domme mensen gebruiken dat woord.

Vak14 wil zo graag horen dat de sfeermakers zijn, maar ze houden zich meer bezig met het uitvak en het zingen van kinderachtige liedjes dan met Cambuur.

En maar raar vinden dat de BVO eigenlijk niet zoveel te maken wil hebben met Cambuur Culture..
oja vak 13 is zo geweldig  :O met hun trommel, daar weten ze niet eens hoe ze een lied moeten timen.

Casuals-lwd

Citaat van: Treb op november 09, 2014, 18:02:22
Kanker hoor ik zelden in het stadion en dat wil ik graag zo houden. Alleen domme mensen gebruiken dat woord.

Vak14 wil zo graag horen dat de sfeermakers zijn, maar ze houden zich meer bezig met het uitvak en het zingen van kinderachtige liedjes dan met Cambuur.

En maar raar vinden dat de BVO eigenlijk niet zoveel te maken wil hebben met Cambuur Culture..
Vak 14 hield zich maar enkele keren bezig met het uitvak

De Gast

Citaat van: SCC op november 09, 2014, 17:36:07
Goede samenvatting @cambuuramersfoort.

Hemmen en Barto veel te snel gebracht, waardoor het voetbal eruit werd gehaald. Overigens even over Barto: de man werkt als een paard en zorgt wel continue voor dreiging vwb afjagen. Maar een helft op het middenveld tegen linkerrij ploegen, dat kan gewoon niet. Hemmen zou 30% van Barto z'n inzet moeten hebben.
Narsingh fel in het afjagen, maar aanvallend zonder durf.

Reijnen wat mij betreft motm.

Barto heeft niks op de midden te zoeken. En al helemaal een helft niet tegen Ajax. Vind hem niks toevoegen. En vwb Hemmen: wat een onzin praat je over je 30% inzet. Hij komt erin als het voetbal er al uit is en er wordt gespeeld met enkel domme lange halen. Wat verwacht je dan ook.. Met die jongen in de punt van de aanval begonnen we dit seizoen goed. Hij scoorde en Ogbeche op de zijkant ook. En toen kwam die geweldigde actie van Henk uit bij Excelsior, een schorsing van Hemmen en is B. naar de punt verhuisd waar hij niet uit de verf komt.

runner 1

Wat een prietpraat weer.

Waarvan akte

jeff

Citaat van: De Gast op november 09, 2014, 18:39:32
Barto heeft niks op de midden te zoeken. En al helemaal een helft niet tegen Ajax. Vind hem niks toevoegen. En vwb Hemmen: wat een onzin praat je over je 30% inzet. Hij komt erin als het voetbal er al uit is en er wordt gespeeld met enkel domme lange halen. Wat verwacht je dan ook.. Met die jongen in de punt van de aanval begonnen we dit seizoen goed. Hij scoorde en Ogbeche op de zijkant ook. En toen kwam die geweldigde actie van Henk uit bij Excelsior, een schorsing van Hemmen en is B. naar de punt verhuisd waar hij niet uit de verf komt.
Dat Ogbeche op buiten speelde had ook te maken met dat de ridder was geblesseerd.
We hadden toen ogbeche of bob voor de linkervleugel.
En dat de actie van henk met het starte van barto toen niet uitpakte zoals hij wilde, tja dat kan gebeuren.
Maar barto werkte altijd 110% hemmen lijkt er soms bij te lopen als een zoutzak

AL

Citaat van: De Gast op november 09, 2014, 18:39:32
Barto heeft niks op de midden te zoeken. En al helemaal een helft niet tegen Ajax. Vind hem niks toevoegen. En vwb Hemmen: wat een onzin praat je over je 30% inzet. Hij komt erin als het voetbal er al uit is en er wordt gespeeld met enkel domme lange halen. Wat verwacht je dan ook.. Met die jongen in de punt van de aanval begonnen we dit seizoen goed. Hij scoorde en Ogbeche op de zijkant ook. En toen kwam die geweldigde actie van Henk uit bij Excelsior, een schorsing van Hemmen en is B. naar de punt verhuisd waar hij niet uit de verf komt.

Ogbeche komt niet uit de verf in de punt :_schater

Cor

Citaat van: Utekleitrokken op november 09, 2014, 18:10:32


Tuurlijk, ben ik met je eens. Maar goed, als het een enkele keer gebeurt, niet druk om maken toch?

Oh, en vier puntjes achter een zin is ook niets. Wil je het beletselteken gebruiken, gebruik dan drie stipjes  l8l

Bedankt voor de feedback

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Casuals-lwd op november 09, 2014, 18:29:42
Vak 14 hield zich maar enkele keren bezig met het uitvak

Vrij veel enkele keren en meteen ook téveel enkele keren. Stoppen met die onzin en fanatiek je eigen club aanmoedigen! We hebben vaak genoeg gezien waar dat toe kan leiden.

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Kunstgras

Citaat van: Treb op november 09, 2014, 18:02:22
Kanker hoor ik zelden in het stadion en dat wil ik graag zo houden. Alleen domme mensen gebruiken dat woord.

Vak14 wil zo graag horen dat de sfeermakers zijn, maar ze houden zich meer bezig met het uitvak en het zingen van kinderachtige liedjes dan met Cambuur.

En maar raar vinden dat de BVO eigenlijk niet zoveel te maken wil hebben met Cambuur Culture..


Want Vak14 en Cambuur Culture zijn hetzelfde? Wat een onzin weer. Je doet er ook alles aan om ons zwart te maken he?

mugel

Citaat van: carlo de leeuw op november 09, 2014, 17:44:33
Beste Mugel............Henk de Jong kan er blijkbaar niks van,omdat er van Ajax word verloren.
Oh ja...ze staan gewoon linkerrijtje na 12 wedstrijden.

Beste Carlo de Leeuw, dat zeg ik niet en is dus een slecht inhoudelijke reactie van je.
Goed lezen voordat je reageert op kritiek..

oldehove

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 09, 2014, 19:02:26
Vrij veel enkele keren en meteen ook téveel enkele keren. Stoppen met die onzin en fanatiek je eigen club aanmoedigen! We hebben vaak genoeg gezien waar dat toe kan leiden.
Ach dat hoort er toch bij, Andersom gebeurt het ook
ut komt su as het komt

pvanbuijtene

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 09, 2014, 19:02:26
Vrij veel enkele keren en meteen ook téveel enkele keren. Stoppen met die onzin en fanatiek je eigen club aanmoedigen! We hebben vaak genoeg gezien waar dat toe kan leiden.

Viel vanaf zuid pas op na de 1-4, toen was t zowat 10min lang met uitvak... Daarvoor vond ik t wat meevallen..

scclwd

Citaat van: Casuals-lwd op november 09, 2014, 17:47:12
Hoort er gewoon bij, schelden in een stadion ook al is dat met het K. woord.

Deal with it

Wat een domme opmerking.

Cambuur LWD

Ik miste een sfeeractie.. Geld op?  :zweep

Galdiano

Citaat van: Cambuur LWD op november 09, 2014, 19:55:22
Ik miste een sfeeractie.. Geld op?  :zweep

Blij dat de UL niks heeft gedaan! Het wordt met de dag bedroevender. Disco rook, afschuwelijke velletjes papier wat vooraf al op internet staat bij dkv.  :|
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets