Poll
Vraag:
Voor een groot scherm in het stadion tijdens de derby betaal ik graag
Optie 1: Helemaal niks, ik zie het wel thuis of in de kroeg
stemmen: 15
Optie 2: € 5,-
stemmen: 7
Optie 3: € 7,50
stemmen: 2
Optie 4: € 10,-
stemmen: 5
Optie 5: Anders... Vul maar in in een reactie
stemmen: 5
Nu velen onder ons helaas geen kaartje konden bemachtigen door de grote populariteit van Cambuur. Is het misschien een idee om een groot scherm in het Cambuurstadion neer te zetten, zoals tegen Roda JC en Excelsior?
Hopelijk 3 punten en kunnen we daarna mooi door feesten met de terugkomende supporters en spelers! |:)
EENS!!!
Citaat van: YellowBlue op september 30, 2014, 10:54:15
EENS!!!
KvC kom er maar in, Faber die groot scherm heeft is sponsor en vorige keren was het een groot succes!
Citaat van: Daddy T. op september 30, 2014, 11:30:14
KvC kom er maar in, Faber die groot scherm heeft is sponsor en vorige keren was het een groot succes!
Kanttekening is dat het de vorige keren beslissende duels waren en in prachtig voorjaarsweer plaatsvonden, i.p.v. medio oktober.
Citaat van: Goudvinger op september 30, 2014, 11:39:12
Kanttekening is dat het de vorige keren beslissende duels waren en in prachtig voorjaarsweer plaatsvonden, i.p.v. medio oktober.
Genoeg kroegen waar je dit kan kijken :proost
In gure oktoberomstandigheden, nee dank je :|
Citaat van: DayDreamer op september 30, 2014, 11:45:24
In gure oktoberomstandigheden, nee dank je :|
Een week later ga je toch ook gewoon in dezelfde gure oktoberomstandigheden naar Cambuur- Feyenoord 8P?
Citaat van: Lwdscc op september 30, 2014, 12:15:42
Een week later ga je toch ook gewoon in dezelfde gure oktoberomstandigheden naar Cambuur- Feyenoord 8P?
_O_
Had dit ook al gesuggereerd in het topic van dkv - scc maar er kwam niet echt veel ethousiasme naar voren oid :P
Ik hoop het wel want dit zou een heel mooi gebaar zijn van de club!
Tegenwoordig zijn er ook zat mogelijkheden om scherm afgedekt buiten te plaatsen. Desnoods zetten ze dat ding tussen de stoelen op noord en ga ik wel op het veld staan. :_schater
Denkt niet dat daar super veel mensen op af komen, Veel zonder kaartje voor het uitvak nemen plaats op de thuistribunes en het weer speelt natuurlijk mee...
Citaat van: Daddy T. op september 30, 2014, 11:30:14
KvC kom er maar in, Faber die groot scherm heeft is sponsor en vorige keren was het een groot succes!
Dat kan uit als er 2000 man komen die €5 pp betalen..
Lijkt mij prima! :thumbsup
Citaat van: Montana op oktober 02, 2014, 19:57:01
Dat kan uit als er 2000 man komen die €5 pp betalen..
Net als vorige keer idd, prima toch? Via social media, HaH, OF, LC, etc rugbaarheid aan geven en Noord heb je zo vol. Tevens weer mooi visitekaartje voor de club!
We zijn positief gestemd! :D
We hebben een aantal offertes. Dat kut Fox kost echt tering veel...
Zouden jullie €5,- entree betalen?
Citaat van: Montana op oktober 03, 2014, 15:07:47
We hebben een aantal offertes. Dat kut Fox kost echt tering veel...
Zouden jullie €5,- entree betalen?
absoluut!
Vraag me dan toch af hoe duur dat fox kost trouwens. Heb het zelf ook altijd op tv gehad maar heb het weg gedaan omdat het gewoon teveel kost.
Citaat van: Scc01 op oktober 03, 2014, 15:23:02
Vraag me dan toch af hoe duur dat fox kost trouwens. Heb het zelf ook altijd op tv gehad maar heb het weg gedaan omdat het gewoon teveel kost.
Maar als je FOX (horeca etc) aan een groter publiek wilt tonen, betaal je per jaar een godsvermogen waar jij en ik ons leven lang een abonnement van kunnen sluiten bij FOX.
Wel risico Montana, als het kut weer is kijken mensen liever thuis en in de kroeg. Aan de andere kant, met dat kut weer komen mensen ook naar thuiswedstrijden dus ja waarom ook nu niet.
Nu is er allen niet direct een officieel feestje als we winnen, wat de vorige 2 x wel het geval was
Paar honderd man maximaal.
Citaat van: Montana op oktober 03, 2014, 15:07:47
We hebben een aantal offertes. Dat kut Fox kost echt tering veel...
Zouden jullie €5,- entree betalen?
Het is een financieel risico, maar wat zou het mooie reclame zijn. Hoeveel man hebben jullie nodig voor breakeven?
Citaat van: Montana op oktober 03, 2014, 15:07:47
We hebben een aantal offertes. Dat kut Fox kost echt tering veel...
Zouden jullie €5,- entree betalen?
Zal ik een polletje erin gooien Montana?
Ja prima Dokkie! Zie dat er al een poll is. :thumbsup
Voor break-even hebben we minimaal 2750 man nodig..
Citaat van: Montana op oktober 04, 2014, 09:33:25
Ja prima Dokkie! Zie dat er al een poll is. :thumbsup
Voor break-even hebben we minimaal 2750 man nodig..
Beste is nog dat er een poll via de facebook van sc cambuur komt.. Die hebben ruim 10.000 volgers op hun site en dan krijg je helemaal een duidelijk overzicht ervan...
Citaat van: Montana op oktober 04, 2014, 09:33:25
Ja prima Dokkie! Zie dat er al een poll is. :thumbsup
Voor break-even hebben we minimaal 2750 man nodig..
2750 is echt veel hoor!
Niemand is er bij gebaat als er te weinig supporters komen, jammer voor diegene die het wel graag zouden willen wat mij betreft...
In mijn omgeving ken ik eigenlijk niemand die er iets voor voelt of dat het überhaupt te sprake is geweest. Die gaan namelijk als neutrale supporter :_schater naar een wedstrijd ergens in Friesland.
Citaat van: Montana op oktober 04, 2014, 09:33:25
Ja prima Dokkie! Zie dat er al een poll is. :thumbsup
Voor break-even hebben we minimaal 2750 man nodig..
Trek je bij lange na niet, veel kijken thuis / kroeg / uitvak / en vele zitten nog in de thuisvakken.
Citaat van: Montana op oktober 04, 2014, 09:33:25
Ja prima Dokkie! Zie dat er al een poll is. :thumbsup
Voor break-even hebben we minimaal 2750 man nodig..
Oei, dat lijkt mij wel heel erg veel!
Citaat van: Lore op oktober 04, 2014, 11:16:07
Boefjes!
Hé, ik ben lief hoor... Behalve dan hier op het forum :D
Citaat van: Montana op oktober 04, 2014, 09:33:25
Ja prima Dokkie! Zie dat er al een poll is. :thumbsup
Voor break-even hebben we minimaal 2750 man nodig..
Eerlijk gezegd denk ik niet dat het haalbaar is. Veel mensen van buiten de stad blijven dan lekker in hun eigen dorpskroeg om daar te kijken. En veel Liwwadders zoeken hun stamkroeg wel op. Ik schat dat het met 800-1000 man wel ophoudt en dat is dan een flinke strop.
Citaat van: pvanbuijtene op oktober 04, 2014, 09:52:18
Beste is nog dat er een poll via de facebook van sc cambuur komt.. Die hebben ruim 10.000 volgers op hun site en dan krijg je helemaal een duidelijk overzicht ervan...
Ik schat toch ook in dat de meesten van hier al een kaartje voor de wedstrijd zelf hebben. Dus idd beter via Facebook van Cambuur misschien.
Citaat van: Tukker op oktober 04, 2014, 14:28:18
Ik schat toch ook in dat de meesten van hier al een kaartje voor de wedstrijd zelf hebben. Dus idd beter via Facebook van Cambuur misschien.
Is er een poule te maken via Facebook?
Citaat van: Tukker op oktober 04, 2014, 14:28:18
Ik schat toch ook in dat de meesten van hier al een kaartje voor de wedstrijd zelf hebben. Dus idd beter via Facebook van Cambuur misschien.
wrijf het er nog maar even in Tukker ;)
Helaas geen groot scherm in het stadion:
http://www.kernvancambuur.nl/nieuws/2014/10/209657-helaas-geen-groot-scherm-in-cambuurstadion-tijdens-derby
Wie weet een paar leuke kroegen waar we het kunnen kijken? Het mooiste zal zijn met een grote groep |:)
Is het hertje niet gewoon open? Cambuurbar. En elke kroeg in de binnenstad zend het ook wel uit.
gwn kaarten halen voor het thuisvak, boeren kunnen het toch niet vol krijgen.
Als we 't Hertje open gooien lopen we risico op een boete van die mafketels van Fox.
Citaat van: Montana op oktober 08, 2014, 20:15:57
Als we 't Hertje open gooien lopen we risico op een boete van die mafketels van Fox.
Zijn de kosten in een kroeg even duur om de wedstrijd uit te zenden dan? Vindt het een behoorlijk bedrag voor een kroeg.
Citaat van: Cambuur LWD op oktober 08, 2014, 20:24:58
Zijn de kosten in een kroeg even duur om de wedstrijd uit te zenden dan? Vindt het een behoorlijk bedrag voor een kroeg.
Heeft vast met aantal publiek te maken
Citaat van: dizzhead op oktober 08, 2014, 20:33:17
Heeft vast met aantal publiek te maken
Nee, je betaald per vierkante meter.