Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Scherm bij dkv - Cambuur

Gestart door Cambuur LWD, september 28, 2014, 14:29:01

Vorige topic - Volgende topic

Voor een groot scherm in het stadion tijdens de derby betaal ik graag

Helemaal niks, ik zie het wel thuis of in de kroeg
15 (44.1%)
€ 5,-
7 (20.6%)
€ 7,50
2 (5.9%)
€ 10,-
5 (14.7%)
Anders... Vul maar in in een reactie
5 (14.7%)

Totaal aantal stemmen: 34

Stemmen gesloten: oktober 09, 2014, 17:18:24

Dokkumer

Citaat van: Montana op oktober 04, 2014, 09:33:25
Ja prima Dokkie! Zie dat er al een poll is.  :thumbsup
Voor break-even hebben we minimaal 2750 man nodig..
Eerlijk gezegd denk ik niet dat het haalbaar is. Veel mensen van buiten de stad blijven dan lekker in hun eigen dorpskroeg om daar te kijken. En veel Liwwadders zoeken hun stamkroeg wel op. Ik schat dat het met 800-1000 man wel ophoudt en dat is dan een flinke strop.

Tukker

Citaat van: pvanbuijtene op oktober 04, 2014, 09:52:18
Beste is nog dat er een poll via de facebook van sc cambuur komt.. Die hebben ruim 10.000 volgers op hun site en dan krijg je helemaal een duidelijk overzicht ervan...
Ik schat toch ook in dat de meesten van hier al een kaartje voor de wedstrijd zelf hebben.  Dus idd beter via Facebook van Cambuur misschien.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Cambuur LWD

Citaat van: Tukker op oktober 04, 2014, 14:28:18
Ik schat toch ook in dat de meesten van hier al een kaartje voor de wedstrijd zelf hebben.  Dus idd beter via Facebook van Cambuur misschien.

Is er een poule te maken via Facebook?

Eewal

Citaat van: Tukker op oktober 04, 2014, 14:28:18
Ik schat toch ook in dat de meesten van hier al een kaartje voor de wedstrijd zelf hebben.  Dus idd beter via Facebook van Cambuur misschien.
wrijf het er nog maar even in Tukker ;)

Cambuur LWD

Helaas geen groot scherm in het stadion:
http://www.kernvancambuur.nl/nieuws/2014/10/209657-helaas-geen-groot-scherm-in-cambuurstadion-tijdens-derby

Wie weet een paar leuke kroegen waar we het kunnen kijken? Het mooiste zal zijn met een grote groep  |:)

SCC-J

Is het hertje niet gewoon open? Cambuurbar. En elke kroeg in de binnenstad zend het ook wel uit.

Casuals-lwd

gwn kaarten halen voor het thuisvak, boeren kunnen het toch niet vol krijgen.

Montana

Als we 't Hertje open gooien lopen we risico op een boete van die mafketels van Fox.

Cambuur LWD

Citaat van: Montana op oktober 08, 2014, 20:15:57
Als we 't Hertje open gooien lopen we risico op een boete van die mafketels van Fox.

Zijn de kosten in een kroeg even duur om de wedstrijd uit te zenden dan? Vindt het een behoorlijk bedrag voor een kroeg. 

dizzhead

Citaat van: Cambuur LWD op oktober 08, 2014, 20:24:58
Zijn de kosten in een kroeg even duur om de wedstrijd uit te zenden dan? Vindt het een behoorlijk bedrag voor een kroeg. 

Heeft vast met aantal publiek te maken

Galdiano

Citaat van: dizzhead op oktober 08, 2014, 20:33:17
Heeft vast met aantal publiek te maken

Nee, je betaald per vierkante meter.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets