Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Scherm bij dkv - Cambuur

Gestart door Cambuur LWD, september 28, 2014, 14:29:01

Vorige topic - Volgende topic

Voor een groot scherm in het stadion tijdens de derby betaal ik graag

Helemaal niks, ik zie het wel thuis of in de kroeg
15 (44.1%)
€ 5,-
7 (20.6%)
€ 7,50
2 (5.9%)
€ 10,-
5 (14.7%)
Anders... Vul maar in in een reactie
5 (14.7%)

Totaal aantal stemmen: 34

Stemmen gesloten: oktober 09, 2014, 17:18:24

marrumer

Citaat van: Montana op oktober 03, 2014, 15:07:47
We hebben een aantal offertes. Dat kut Fox kost echt tering veel...

Zouden jullie €5,- entree betalen?
absoluut!

Scc01

Vraag me dan toch af hoe duur dat fox kost trouwens. Heb het zelf ook altijd op tv gehad maar heb het weg gedaan omdat het gewoon teveel kost.

dizzhead

Citaat van: Scc01 op oktober 03, 2014, 15:23:02
Vraag me dan toch af hoe duur dat fox kost trouwens. Heb het zelf ook altijd op tv gehad maar heb het weg gedaan omdat het gewoon teveel kost.

Maar als je FOX (horeca etc) aan een groter publiek wilt tonen, betaal je per jaar een godsvermogen waar jij en ik ons leven lang een abonnement van kunnen sluiten bij FOX.

Unknown

#18
Wel risico Montana, als het kut weer is kijken mensen liever thuis en in de kroeg. Aan de andere kant, met dat kut weer komen mensen ook naar thuiswedstrijden dus ja waarom ook nu niet.
Nu is er allen niet direct een officieel feestje als we winnen, wat de vorige 2 x wel het geval was

DayDreamer


Lore

Citaat van: Montana op oktober 03, 2014, 15:07:47
We hebben een aantal offertes. Dat kut Fox kost echt tering veel...

Zouden jullie €5,- entree betalen?

Het is een financieel risico, maar wat zou het mooie reclame zijn. Hoeveel man hebben jullie nodig voor breakeven?

Dokkumer

Citaat van: Montana op oktober 03, 2014, 15:07:47
We hebben een aantal offertes. Dat kut Fox kost echt tering veel...

Zouden jullie €5,- entree betalen?
Zal ik een polletje erin gooien Montana?

Montana

Ja prima Dokkie! Zie dat er al een poll is.  :thumbsup
Voor break-even hebben we minimaal 2750 man nodig..

pvanbuijtene

Citaat van: Montana op oktober 04, 2014, 09:33:25
Ja prima Dokkie! Zie dat er al een poll is.  :thumbsup
Voor break-even hebben we minimaal 2750 man nodig..

Beste is nog dat er een poll via de facebook van sc cambuur komt.. Die hebben ruim 10.000 volgers op hun site en dan krijg je helemaal een duidelijk overzicht ervan...

Eewal

Citaat van: Montana op oktober 04, 2014, 09:33:25
Ja prima Dokkie! Zie dat er al een poll is.  :thumbsup
Voor break-even hebben we minimaal 2750 man nodig..

2750 is echt veel hoor!

Utekleitrokken

Niemand is er bij gebaat als er te weinig supporters komen, jammer voor diegene die het wel graag zouden willen wat mij betreft...

In mijn omgeving ken ik eigenlijk niemand die er iets voor voelt of dat het überhaupt te sprake is geweest. Die gaan namelijk als neutrale supporter  :_schater naar een wedstrijd ergens in Friesland.

DayDreamer

Citaat van: Montana op oktober 04, 2014, 09:33:25
Ja prima Dokkie! Zie dat er al een poll is.  :thumbsup
Voor break-even hebben we minimaal 2750 man nodig..

Trek je bij lange na niet, veel kijken thuis / kroeg / uitvak / en vele zitten nog in de thuisvakken.

Lore

Citaat van: Montana op oktober 04, 2014, 09:33:25
Ja prima Dokkie! Zie dat er al een poll is.  :thumbsup
Voor break-even hebben we minimaal 2750 man nodig..

Oei, dat lijkt mij wel heel erg veel!

Lore


Dokkumer

Citaat van: Lore op oktober 04, 2014, 11:16:07
Boefjes!

Hé, ik ben lief hoor... Behalve dan hier op het forum :D