Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Scherm bij dkv - Cambuur

Gestart door Cambuur LWD, september 28, 2014, 14:29:01

Vorige topic - Volgende topic

Voor een groot scherm in het stadion tijdens de derby betaal ik graag

Helemaal niks, ik zie het wel thuis of in de kroeg
15 (44.1%)
€ 5,-
7 (20.6%)
€ 7,50
2 (5.9%)
€ 10,-
5 (14.7%)
Anders... Vul maar in in een reactie
5 (14.7%)

Totaal aantal stemmen: 34

Stemmen gesloten: oktober 09, 2014, 17:18:24

Cambuur LWD

Nu velen onder ons helaas geen kaartje konden bemachtigen door de grote populariteit van Cambuur. Is het misschien een idee om een groot scherm in het Cambuurstadion neer te zetten, zoals tegen Roda JC en Excelsior?

Hopelijk 3 punten en kunnen we daarna mooi door feesten met de terugkomende supporters en spelers!  |:)

YellowBlue


Daddy T.

Citaat van: YellowBlue op september 30, 2014, 10:54:15
EENS!!!

KvC kom er maar in, Faber die groot scherm heeft is sponsor en vorige keren was het een groot succes!
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Goudvinger

Citaat van: Daddy T. op september 30, 2014, 11:30:14
KvC kom er maar in, Faber die groot scherm heeft is sponsor en vorige keren was het een groot succes!

Kanttekening is dat het de vorige keren beslissende duels waren en in prachtig voorjaarsweer plaatsvonden, i.p.v. medio oktober.

dizzhead

Citaat van: Goudvinger op september 30, 2014, 11:39:12
Kanttekening is dat het de vorige keren beslissende duels waren en in prachtig voorjaarsweer plaatsvonden, i.p.v. medio oktober.

Genoeg kroegen waar je dit kan kijken  :proost


DayDreamer

In gure oktoberomstandigheden, nee dank je  :|

Lwdscc

Citaat van: DayDreamer op september 30, 2014, 11:45:24
In gure oktoberomstandigheden, nee dank je  :|


Een week later ga je toch ook gewoon in dezelfde gure oktoberomstandigheden naar Cambuur- Feyenoord  8P?

Daddy T.

Citaat van: Lwdscc op september 30, 2014, 12:15:42

Een week later ga je toch ook gewoon in dezelfde gure oktoberomstandigheden naar Cambuur- Feyenoord  8P?
_O_
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

drg

#8
Had dit ook al gesuggereerd in het topic van dkv - scc maar er kwam niet echt veel ethousiasme naar voren oid  :P

Ik hoop het wel want dit zou een heel mooi gebaar zijn van de club!

Tegenwoordig zijn er ook zat mogelijkheden om scherm afgedekt buiten te plaatsen. Desnoods zetten ze dat ding tussen de stoelen op noord en ga ik wel op het veld staan.  :_schater

oldehove

Denkt niet dat daar super veel mensen op af komen, Veel zonder kaartje voor het uitvak nemen plaats op de thuistribunes en het weer speelt natuurlijk mee...
ut komt su as het komt

Montana

Citaat van: Daddy T. op september 30, 2014, 11:30:14
KvC kom er maar in, Faber die groot scherm heeft is sponsor en vorige keren was het een groot succes!

Dat kan uit als er 2000 man komen die €5 pp betalen..

Cambuur LWD


Daddy T.

Citaat van: Montana op oktober 02, 2014, 19:57:01
Dat kan uit als er 2000 man komen die €5 pp betalen..

Net als vorige keer idd, prima toch? Via social media, HaH, OF, LC, etc rugbaarheid aan geven en Noord heb je zo vol. Tevens weer mooi visitekaartje voor de club!
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Montana


Montana

We hebben een aantal offertes. Dat kut Fox kost echt tering veel...

Zouden jullie €5,- entree betalen?