Cambuur Online

Algemene Discussie => Van alles en nog wat => Topic gestart door: scclwd op maart 05, 2014, 10:15:43

Titel: R.I.P.
Bericht door: scclwd op maart 05, 2014, 10:15:43
Deze bestond nog niet. Voor iedereen die hier iets kwijt wil.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Dokkumer op maart 05, 2014, 10:21:12
Rust zacht voor allen die onlangs heengegaan zijn. Helaas al teveel om op te noemen  ;(
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: scclwd op april 09, 2014, 19:12:19
Vincent Roos, sinds de winterstop medewerker van CambuurTV, is zaterdagmorgen plotseling overleden. Hij mocht maar 25 jaar worden. Vincent was bezig met zijn laatste jaar Communication and Multimedia Design aan de NHL Hogeschool. Bij CambuurTV was hij assistent-projectleider.
Vincent was een gedreven man, die met veel enthousiasme bij onze club werkzaam was. Door zijn kennis van zaken en zijn collegiale en vriendelijke manier van optreden was hij een graag geziene persoonlijkheid. De verslagenheid bij SC Cambuur is dan ook groot.
Directie, staf, spelers en medewerkers wensen de nabestaanden veel sterkte toe bij het dragen van dit grote verlies.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: EastSide058 op april 25, 2014, 19:55:11
`R.I.P.Tito Vilanova, ex trainer van Barca overleden op 45-jarige leeftijd aan speekselklierkanker  :zucht
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: John Hiatt op april 28, 2014, 21:43:25
Net gehoord dat Ruud 'Bugs' Fopma is overleden, slechts 44 jaar. RIP
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Vanuit Helmond op april 28, 2014, 21:45:06
Wat een verschrikkelijk bericht. Rust zacht Ruud "Bugs" Fopma. Sterkte voor de nabestaanden.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Dokkumer op april 28, 2014, 21:47:55
Woorden schieten tekort. RIP maatje  ;(
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: De Taurus op april 28, 2014, 21:53:44
Rust zacht jonge.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Destroyer op april 28, 2014, 22:03:16
Rust In Vrede! Veel te jong  ;(
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Montana op april 28, 2014, 22:14:02
Vreselijk nieuws.. Rust zacht Bugs.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: okkele op april 28, 2014, 22:31:09
verschrikkelijk.
rust zacht.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Don op april 28, 2014, 22:31:54
Rust zacht Bugs.. RIP
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Galdiano op april 28, 2014, 22:32:58
Ik heb er geen woorden voor.
R.I.P Bugs
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: De Raaf op april 28, 2014, 22:36:03
RIP jonge! Vreselijk pfff
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: albert54 op april 28, 2014, 22:39:48

R.I.P. Bugs,
Heel veel sterke voor allen die hem gekend hebben en dierbaar zijn.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: SCC-J op april 28, 2014, 22:48:12
Vreselijk.. Rust zacht Bugsie
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Unknown op april 28, 2014, 22:54:57
Ken hem alleen van gezicht...wat is er gebeurd?

Triest...RIP
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: dizzhead op april 28, 2014, 23:19:30
Kende Bugs niet persoonlijk, maar gecondoleerd voor allen die hem wel kenden. Rust zacht.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Kunstgras op april 28, 2014, 23:36:07
Geschrokken van dit trieste nieuws. Bugs rust zacht.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: F.(old label) op april 28, 2014, 23:50:26
Rust zacht ouwe reus! Herinner me je laatste avond op Aruba nog goed! Dansend op de bar! Altijd over cambuur praten! RIP bugs
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Viper op april 28, 2014, 23:58:19
R.I.P.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Drumfather SCC op april 29, 2014, 01:49:22
Rust zacht Ruud ''Bugs''
Helaas, na Terpie alweer een echte Cambuurman te jong overleden
Ik wens familie en vrienden veel sterkte met dit verlies.. YNWA!
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Len Cantello op april 29, 2014, 06:08:42
Wat een nieuws. Verschrikkelijk... Rust in vrede, Bugs!
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Clint op april 29, 2014, 07:02:53
We zullen je missen, ouwe duukboot:

Je loopje, je blauwe trainingsjasje, je zware shagje.

Requiescat In Pace maat.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: poelie-lwd op april 29, 2014, 07:21:10
Niet te bevatten dit.....

Mooie reisjes gehad in de 'Bugs' mobiel. Eindhoven, den Helder, piloot Bugsie regelde het wel.

We zullen je missen ouwe!

Rust in vrede, YNWA.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: kannenman op april 29, 2014, 08:12:00
Ja hoorde het gisteren om 2050 uur. Niet best. RIP BUGS
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: gewoon een fan op april 29, 2014, 08:48:01
R.I.P. Bugs.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Gerard op april 29, 2014, 08:53:49
RIP Bugs. Met de Bugsmobiel naar Rotterdam, (on)bedoeld trambaan (0)58 op rijden.. Jij in Aruba, ik in Cyprus en dan in Lwd toch ff een klein drankje doen als het zo uitkwam.. Aan alles komt een eind maar dit is veel en veel te vroeg. Ik wens iedereen veel sterkte toe met dit verlies.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: richard op april 29, 2014, 09:54:39
Rip bugs!!
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Leovardiascc op april 29, 2014, 13:56:25
R.I.P en Gecondoleerd aan iedereen die deze man kende.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: misideoldskool op april 29, 2014, 14:14:53
Niet best na Terpie weer een Cambuurman minder...RIP Bugs.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: HilversumOnTour op april 29, 2014, 14:33:20
Klinkt als een bekende naam, vind het altijd lastig wie bij wie hoort...

R.I.P. en veel sterkte voor de nabestaanden
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: sccweestwel op april 29, 2014, 14:55:29
R.I.P, Sterkte voor de vrienden en nabestaanden van deze beste man !
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: fred op april 29, 2014, 17:47:02
Godsamme lees het op Twitter, schrik me rot en zit met een brok in mijn keel  ;(

Rust zacht Ruurd.

Heel veel sterkte aan alle vrienden en familieleden  ;(
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: scclwd op april 29, 2014, 17:58:03
Ik kende Bugs niet persoonlijk, maar heb wel berichten van hem op het forum voorbij zien komen. Heel veel sterkte gewenst voor familie en vrienden met dit grote verlies.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Marc S op april 29, 2014, 18:23:26
Gecondeleerd en veel sterkte voor zijn familie, vrienden en kennissen.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: speculeter op april 29, 2014, 19:09:16
Gecondoleerd voor een ieder die hem goed heeft gekend!
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Tukker op april 29, 2014, 19:21:10
R.I.P.

Sterkte voor iedereen die Ruud gekend heeft.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: skaaver op april 29, 2014, 20:01:05
R.I.P., sterkte voor alle nabestaanden...
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: zeewolde op april 29, 2014, 20:02:22
R.I.P. en sterkte voor familie en vrienden.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 29, 2014, 20:06:02
R.I.P. en sterkte.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: pvanbuijtene op april 29, 2014, 20:33:08
R.I.P.sterkte voor iedereen!
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 30, 2014, 00:41:11
Droevig nieuws ;(
Voor mij alleen een graag geziene gast op het (oude) Cambuurforum, maar toch schrok ik er enorm van..

R.I.P. "Bugs"
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: kannenman op april 30, 2014, 08:21:47
crematie bugs in beloten kring. Gelegenheid te condoleren vanavond tussen 19 en 20 aula 2 te Goutum
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Sonnema op april 30, 2014, 09:46:54
Bugs RIP en voor familie en vrienden heel veel sterkte.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: gobo op april 30, 2014, 10:33:44
Rust zacht bugs. Heel veel sterkte voor alle familie en vrienden.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: SCCdrachten op april 30, 2014, 12:08:26
RIP Bugs !! Zal je nooit vergeten, !
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: EastSide058 op juli 18, 2014, 17:16:19
Heel veel sterkte aan de familie en vrienden van de slachtoffers bij de vliegtuigramp van Malaysia Airways.

RIP
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Daddy T. op juli 22, 2014, 13:08:33
Citaat van: EastSide058 op juli 18, 2014, 17:16:19
Heel veel sterkte aan de familie en vrienden van de slachtoffers bij de vliegtuigramp van Malaysia Airways.

RIP

Emiel Mahler en Elaine Teoh
Emiel Mahler (27), opgegroeid in Damwoude (Friesland), was samen met zijn Maleisische vriendin Elaine Teoh op weg naar een bruiloft in Maleisië. Het stel woonde in Melbourne en ze waren een paar weken in Nederland om hier vakantie te vieren met familie en vrienden van Emiel.

Een klasgenoot van het VWO op het Dockinga College in Dokkum memoreert: 'Emiel was geliefd bij leerlingen en leraren, had eigenlijk geen vijanden en was betrouwbaar. In zijn jeugd was hij een talentvolle tennisser, maar daar is hij redelijk vroeg mee gestopt. Hij voetbalde graag met vrienden en volgde SC Cambuur op de voet. Dat deed hij nu ook nog vanuit zijn woonplaats Melbourne. Daarnaast was hij ambitieus, hij keek over grenzen heen.' Mahler woonde en werkte al eerder in onder andere Stockholm en Londen. Sinds 2008 werkte en woonde Emiel in Australië.

Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Vanuit Helmond op augustus 07, 2014, 18:58:56
Zojuist gelezen dat oud verzorger Piet Adema is overleden. RIP Piet
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: gewoon een fan op augustus 07, 2014, 19:13:39
Dit is echt verschrikkelijk nieuws  ;( dit was een heel aardige man.
Sterkte voor de familie en vrienden etc...
RIP Piet.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Casuals-lwd op augustus 08, 2014, 12:17:35
Verschrikkelijk nieuws.

Heel veel sterkte aan de vrienden en familie van Piet

R.I.P.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: anti-fries op september 25, 2014, 20:23:42
RIP mien oude account..en WELKOM nieuwe tokkie
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: michello op januari 05, 2015, 13:27:29
Cees Greuter ( ik Bin su as ik Bin ) is vanmorgen overleden aan een hartstilstand.

Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Viper op januari 05, 2015, 13:32:15
Rust zacht Cees!
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: oldehove op januari 05, 2015, 15:14:07
Rust zacht kerel !
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: poelie-lwd op januari 05, 2015, 18:35:46
Markante Leeuwarder, veel te jong heengegaan.

Rust zacht Cees...
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: speculeter op maart 19, 2015, 09:34:12
Kees Hiemstra is overleden.
Fijne man met veel humor.
Sterkte voor de familie!
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: poelie-lwd op maart 19, 2015, 09:41:45
Aardige man en zelfs op leeftijd nog een 'panna' koning. Heb leuke indoorpotjes tegen hem mogen spelen.

Rust zacht Kees.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: denistel op maart 20, 2015, 22:38:47
rust zacht Kees.goeie herinneringen aan deze aardige man
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Dokkumer op april 27, 2015, 17:26:45
Zojuist gehoord dat Sip Hoekstra, de oudste vrijwilliger van de KvC, is overleden.
Sterkte voor de familie en andere nabestaanden!
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: reisbureau op mei 01, 2015, 14:23:09
Citaat van: Dokkumer op april 27, 2015, 17:26:45
Zojuist gehoord dat Sip Hoekstra, de oudste vrijwilliger van de KvC, is overleden.
Sterkte voor de familie en andere nabestaanden!

Thnx!

91 jaar geworden en meer dan 45 jaar daarvan als vrijwilliger verbonden geweest aan Cambuur.
Laatste kunstje was dat hij alles rond de programmaboekjes regelde tot en met de laatste wedstrijd (Excelsior).


KVC ook nog bedankt voor de advertentie in de LC met logo in kleur.

We zijn trots op Pa en alles wat Blauw en Geel is.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: poelie-lwd op mei 27, 2015, 18:56:37
Andy King overleden. Mocht maar 58 jaar oud worden  ;(

Rest in peace Andy. Y.N.W.A.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: zeewolde op mei 27, 2015, 21:22:28
Citaat van: poelie-lwd op mei 27, 2015, 18:56:37
Andy King overleden. Mocht maar 58 jaar oud worden  ;(

Rest in peace Andy. Y.N.W.A.
R.I.P
Wat een voetballer was dat. Toen der tijd echt mijn favoriete speler.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: 666 op mei 27, 2015, 21:24:06
Citaat van: zeewolde op mei 27, 2015, 21:22:28
R.I.P
Wat een voetballer was dat. Toen der tijd echt mijn favoriete speler.

Idd geweldige speler RIP.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Len Cantello op mei 27, 2015, 21:33:01
RIP, Andy.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Grijskijkert op mei 27, 2015, 21:34:41
Citaat van: Len Cantello op mei 27, 2015, 21:33:01
RIP, Andy.
Veelte jong! RIP mister King...
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Drumfather SCC op augustus 05, 2015, 22:28:00
Vandaag is mijn goede vriend Jeroen Lefferts op 26 jarige leeftijd overleden
Ik hoop dat ik hem ook hier een groet mag brengen want hij was fervent Cambuurfan en lid van de Culture
Zijn ziekte en rolstoelgebondenheid heeft hem nooit gestopt om af en toe eens een wedstrijd te bezoeken

Maar door zijn afnemende gezondheid kon dat niet altijd meer en daarom zat hij dan trouw aan Fox gekluisterd zijn cluppie te volgen, zijn kamer en rolstoel behangen met Cambuur attributen

Ik heb je voor het laatst gesproken op de Open Dag en nu moeten we je laten gaan.
Je vertrok vanmiddag in stijl, Gehuld in een Cambuurvest en met een grote vaan op je bed

Ik wil graag iedereen bedanken die vanmiddag op het Cambuurplein aanwezig was toen de rouwauto zijn stop maakte bij ons stadion. Het applaus was overweldigend

Iedereen op het Forum die Jeroen ook kende; Sterkte

Rust zacht lieve vriend. Voor altijd mijn (Cam)buur en foor altied in mien Hert
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Dokkumer op augustus 05, 2015, 22:48:54
Rust zacht pik! Je haalde het maximale eruit op het gebied van genieten. Nu van bovenaf met een kouwe klets kijken wat die eikels beneden nu weer doen!

En jij ook gecondoleerd Drumfather.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: poelie-lwd op augustus 05, 2015, 22:57:43
Phoe, heftig bericht.

Rust zacht Jeroen.

YNWA
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Kunstgras op augustus 05, 2015, 23:24:29
Triest nieuws inderdaad.. Zijn ziekte en rolstoelgebondenheid heeft hem ook nooit gestopt om lekker bier te drinken in zijn stamkroeg De Kleine Leeuwarder. :proost

Vrienden en familie veel sterkte.

R.I.P. Jeroen.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: speculeter op augustus 06, 2015, 09:25:29
Ik kende hem niet maar voor iedereen die hem wel goed kenden...Gecondoleerd!
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op augustus 06, 2015, 13:39:48
Gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst aan de familie en vrienden.

RotterdamLeeuwarden
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Leovardiascc op augustus 06, 2015, 16:29:39
Ik ben me kapotgeschrokken van het bericht dat jeroen overleden is. jarenlang bij hem op school gezeten, op de opendag nog met hem gesproken en nu ben je er niet meer. Rust zacht vriend!
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: scclwd op augustus 12, 2015, 22:37:39
Citaat van: Drumfather SCC op augustus 05, 2015, 22:28:00
Vandaag is mijn goede vriend Jeroen Lefferts op 26 jarige leeftijd overleden
Ik hoop dat ik hem ook hier een groet mag brengen want hij was fervent Cambuurfan en lid van de Culture
Zijn ziekte en rolstoelgebondenheid heeft hem nooit gestopt om af en toe eens een wedstrijd te bezoeken

Maar door zijn afnemende gezondheid kon dat niet altijd meer en daarom zat hij dan trouw aan Fox gekluisterd zijn cluppie te volgen, zijn kamer en rolstoel behangen met Cambuur attributen

Ik heb je voor het laatst gesproken op de Open Dag en nu moeten we je laten gaan.
Je vertrok vanmiddag in stijl, Gehuld in een Cambuurvest en met een grote vaan op je bed

Ik wil graag iedereen bedanken die vanmiddag op het Cambuurplein aanwezig was toen de rouwauto zijn stop maakte bij ons stadion. Het applaus was overweldigend

Iedereen op het Forum die Jeroen ook kende; Sterkte

Rust zacht lieve vriend. Voor altijd mijn (Cam)buur en foor altied in mien Hert

Mooi geschreven. Heel veel sterkte gewenst!
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: John Hiatt op januari 10, 2016, 00:06:28
Hoorde vanavond dat Rob Oost niet lang meer te leven heeft. Kanker.... Rob was jarenlang steward bij Cambuur en bij veel uitwedstrijden aanwezig. Hij leeft nog, dus misschien niet het goede topic. Rob is 69 jaar.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: John Hiatt op januari 11, 2016, 12:42:24
Inmiddels is Rob overleden!

RIP
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Dokkumer op januari 11, 2016, 15:52:46
Dat is heel snel gegaan. Rust zacht Rob.

Familie en andere dierbaren heel veel sterkte toegewenst.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Destroyer op januari 11, 2016, 16:29:43
Sjezus, wat snel gegaan. RIP Rob met je brede snor, altijd een praatje en grapje! Sterkte familie en vrienden.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: denistel op januari 21, 2016, 16:47:31
R.I.P.  je was een goeie vent.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Tukker op maart 24, 2016, 13:38:26
Johan Cruyff overleden zie ik op nu.nl.

Toch de strijd verloren. RIP Johan
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Marc S op maart 24, 2016, 13:40:24
Nederlands grootste. Verlies voor de voetbal wereld. Rip Johan.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: poelie-lwd op maart 24, 2016, 14:04:47
Hoe pijnlijk dit. Mijn allergrootste held. Het orakel is niet meer  ;(
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: scc-aaron op maart 24, 2016, 14:07:38
Held is niet meer ;(
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Collingwood op maart 24, 2016, 14:16:38
Zelden zo geschokt geweest na het overlijden van een bekend persoon die ik verder persoonlijk niet ken.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: 1992SCC op maart 24, 2016, 15:46:15
RIP JOHAN! Grootste Ajacied ooit, grootste NL'se bekendheid ooit. Toch onverwachts...
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Viper op maart 24, 2016, 17:07:23
Groot verlies voor Nederland.

R.I.P.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: oostside op februari 23, 2017, 22:23:56
Misschien niet helemaal de juiste plek, maar ik weet niet waar ik dit anders kan delen. Vandaag is mijn vader na een kort ziekbed overleden aan die vervelende ziekte op de te jonge leeftijd van 67 jaar.

Sinds de jaren 70 komt mijn vader bij Cambuur mede als jeugdvriend van Oscar Zijlstra en nam mij later als klein jongetje mee, eind jaren 80 en zo kreeg ik hetzelfde virus. Afgelopen december was de laatste wedstrijd die hij nog kon bezoeken en daarna is dat niet meer gelukt.

Mijn avondje Cambuur zal helaas nooit meer hetzelfde zijn.

De oost tribune is een vaste bezoeker armer.....
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 23, 2017, 22:35:08
Sterkte
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: speculeter op februari 23, 2017, 22:36:17
Gecondoleerd!
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Collingwood op februari 23, 2017, 22:38:16
Sterkte
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Bolle op februari 23, 2017, 22:42:06
Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst...
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: V-man op februari 23, 2017, 23:18:57
sterkte man!
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Shar op februari 23, 2017, 23:27:58
Heel veel sterkte toegewenst
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: brambo3004 op februari 24, 2017, 07:24:59
Gecondoleerd en sterkte, oostside
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: DK op februari 24, 2017, 08:10:44
gecondoleerd!!
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Drumfather SCC op februari 24, 2017, 08:47:30
@ Oostside;
Gecondoleerd en sterkte allen!
Ik heb mijn vader aan dezelfde ziekte verloren in 2013 (54)
Aan zijn hand naar mijn eerste wedstrijd tegen GAE geweest, dit was in 1994

Nogmaals sterkte
Zulke berichten wennen nooit
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: SCC op februari 24, 2017, 09:01:48
Gecondoleerd en sterkte.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: moodygrunn op februari 24, 2017, 13:55:43
Gecondoleerd en sterkte toegewenst.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: 666 op februari 24, 2017, 14:11:30
Gecondoleerd en heel veel sterkte...!
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: oostside op februari 24, 2017, 17:55:07
Ik wist niet zeker of het gepast was om dit hier te plaatsen en daarom ben ik erg blij met jullie woorden.

Tijdens de laatste gesprekken met mijn vader gisteren zei hij opeens: "Cambuur staat in de finale?" Waarop ik hem geruststellend antwoordde: "nee pa, nog niet, maar na volgende week wel"

Wij wensen jullie een mooie wedstrijd vanavond en ik ben er samen met mijn oom en een lege stoel vanaf de volgende thuiswedstrijd weer bij.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op februari 24, 2017, 19:10:13
Oostside,

Gecondoleerd met het verlies van je vader.
Veel sterkte voor nu, maar ook in de toekomst...........

RotterdamLeeuwarden.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: AL op mei 06, 2017, 10:49:58
Siepie Lijzenga gisteren overleden.
Mister Cambuur is niet meer.
RIP ;(
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: John Hiatt op mei 06, 2017, 11:29:53
Bron? Zou wel ongelooflijk triest nieuws zijn.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Shar op mei 06, 2017, 11:31:10
Pffff.....,  van de week nog wat oude filmpjes ivm met promotie in 2013 bekeken waarop hij ook meermaals voorbijkwam. En dan nu dit.

Sterkte voor alle nabestaanden.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: AL op mei 06, 2017, 11:36:25
Citaat van: John Hiatt op mei 06, 2017, 11:29:53
Bron? Zou wel ongelooflijk triest nieuws zijn.

Heb het van vrienden gehoord uit Giekerk.
Gisteren dood gevonden bij de tafel.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: zeewolde op mei 06, 2017, 11:37:44
RiP

Hopelijk een.groot eerbetoon aan hem in de play offs.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: John Hiatt op mei 06, 2017, 11:47:16
Citaat van: AL op mei 06, 2017, 11:36:25
Heb het van vrienden gehoord uit Giekerk.
Gisteren dood gevonden bij de tafel.

Ongelooflijk! Zag hem vaak in het winkelcentrum in Camminghaburen. Groot verlies! En idd een groot eerbetoon op 21 mei.m

RIP
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Viper op mei 06, 2017, 11:49:08
Zeer triest nieuws! ;(

R.I.P.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Collingwood op mei 06, 2017, 11:57:53
Een waar clubicoon is niet meer als dit klopt. Zeer triest nieuws. Sterkte aan de nabestaanden.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Marc S op mei 06, 2017, 11:58:43
RIP, zag hem nog vaak voorbij fietsen in Camminghaburen
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 06, 2017, 12:00:12
RIP
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Bernardo op mei 06, 2017, 12:01:16
Wat een triest nieuws. Schrik er wel even van, was hij ziek!?
RIP Siepie.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Viper op mei 06, 2017, 12:06:47
Nu ook een officieel bericht van de BVO:

http://cambuur.nl/nieuws/clubicoon-siepie-lijzenga-72-plotseling-overleden/
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: AL op mei 06, 2017, 12:11:30
Inderdaad niet best. Hoop op een groot eerbetoon aan Siepie!!
Sterkte aan iedereen.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: denistel op mei 06, 2017, 12:13:24
man man echt triest...21e 10.000 man een eerbetoon aan hem geven.

R.I.P. vriend
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: DK op mei 06, 2017, 12:14:01
RIP  ;( ;(
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Collingwood op mei 06, 2017, 12:16:00
Citaat van: Viper op mei 06, 2017, 12:06:47
Nu ook een officieel bericht van de BVO:

http://cambuur.nl/nieuws/clubicoon-siepie-lijzenga-72-plotseling-overleden/

;(
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Daddy T. op mei 06, 2017, 12:26:07
https://youtu.be/MDP2QQn0078 (https://youtu.be/MDP2QQn0078)


https://youtu.be/9czTHMhddBE (https://youtu.be/9czTHMhddBE)

Waar Cambuur was, was ook Siepie. R.I.P. ouwe clubheld!!
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op mei 06, 2017, 12:37:48
uitgerekend nu...........

Gecondoleerd en veel sterkte aan iedereen die hem kent.

RotterdamLeeuwarden
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: poelie-lwd op mei 06, 2017, 13:05:35
Pijnlijk...  :|

RIP vriend
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Destroyer op mei 06, 2017, 13:18:08
Rust zacht Siepie  :scc
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 06, 2017, 13:34:14
Triest ;(

Rust in vrede Siepie..
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: gewoon een fan op mei 06, 2017, 13:36:02
Rust in vrede Siepie.

Siepie was echt Cambuur  ;(
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Scc4-ever op mei 06, 2017, 14:03:23
R.I.P Siepie ;(
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: DayDreamer op mei 06, 2017, 14:05:07
Rust in vrede Siepie.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Tukker op mei 06, 2017, 14:12:29
RIP Siepie

21-05 voor de laatste keer Siepie  ;( |:)
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: wiekie1969 op mei 06, 2017, 14:16:45
Rip Siepie ;(
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: speculeter op mei 06, 2017, 14:59:09
Rip Siepie.
Sterkte voor de naasten en familie.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: sunderland op mei 06, 2017, 17:30:17
Rip Siepie
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Drumfather SCC op mei 06, 2017, 18:19:44
http://www.omropfryslan.nl/nijs/717058-cambuur-materiaalman-en-klupikoan-siepie-lijzenga-ferstoarn (http://www.omropfryslan.nl/nijs/717058-cambuur-materiaalman-en-klupikoan-siepie-lijzenga-ferstoarn)
Brok in de keel van het prachtige eerbetoon van zijn vriend Geert van Tuinen
Rust in vrede Siep, Een markante maar echte clubman! Sterkte aan een ieder die hem dierbaar was!
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Huzumer op mei 06, 2017, 19:27:37
Nu moeten we zeker promoveren, voor Siep, balen dat zo'n man maar zo kort van zijn pensioen heeft mogen genieten! ??
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Collingwood op mei 10, 2017, 11:57:58
VANAVOND MOGELIJKHEID TOT CONDOLEREN IN HET CAMBUUR STADION

De afgelopen dagen hebben al vele supporters en belangstellenden het condoleanceregister voor onlangs overleden clubicoon Siepie Lijzenga getekend. Vanavond zal de oud-materiaalman voor het laatst in zijn geliefde Cambuur Stadion aanwezig zijn en is er de mogelijkheid voor een laatste afscheid en het condoleren van de nabestaanden.

Iedereen is vanavond tussen 19.00 uur en 20.00 uur welkom om Siepie de laatste eer te bewijzen. Het stadion is te bereiken via de hoofdingang.

http://cambuur.nl/nieuws/vanavond-mogelijkheid-tot-condoleren-cambuur-stadion/
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: denistel op mei 11, 2017, 08:05:40
kom er zelf helaas niet bij zijn mar hoorde van mijn zuster dat het
zeer waardig was en zo hoort het ook.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Drumfather SCC op mei 11, 2017, 09:05:09
Het was zeker zeer waardig; De kist van Siep stond gedrapeerd onder een Cambuurvlag in zijn vertrouwde washok omringd door bloemstukken en prachtige foto's
De entree was erg waardig en je kon daar de registers nog tekenen
Bij het condoleren kon ik maar moeilijk uit mijn woorden komen, het raakte me ontzettend
Ook buiten de spelerstunnel was zijn ballenhok open en stond vol met foto's

Ik hoop dat Siep zijn geweldige eerbetoon gaat krijgen..
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: DayDreamer op mei 11, 2017, 11:48:56
Citaat van: Drumfather SCC op mei 11, 2017, 09:05:09
Het was zeker zeer waardig; De kist van Siep stond gedrapeerd onder een Cambuurvlag in zijn vertrouwde washok omringd door bloemstukken en prachtige foto's
De entree was erg waardig en je kon daar de registers nog tekenen
Bij het condoleren kon ik maar moeilijk uit mijn woorden komen, het raakte me ontzettend
Ook buiten de spelerstunnel was zijn ballenhok open en stond vol met foto's

Ik hoop dat Siep zijn geweldige eerbetoon gaat krijgen..

Mooi dat Cambuur hier schijnbaar veel tijd in heeft gestoken.  :thumbsup
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Collingwood op mei 11, 2017, 19:19:14
http://cambuur.nl/nieuws/reacties-oud-spelers-op-overlijden-siepie-lijzenga/

Mooi!
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Treb op november 12, 2018, 17:42:40
RIP Menno
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: poelie-lwd op september 17, 2019, 20:54:15
Veel te jong....R.I.P.  Barry Reiding  ;(
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: michello op oktober 19, 2019, 10:28:25
Sponsor en diehard fan Rienk Waaksma van taxicentrale Waaksma plotseling overleden.

R.I.P.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: AL op oktober 19, 2019, 10:35:25
Jemig wat een klote nieuws ;(
RIP
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Bolle op oktober 19, 2019, 11:04:56
Zeer heftig nieuws. Ook weer veel te jong...

Rust in vrede Rienk...
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Dokkumer op november 09, 2019, 13:28:21
Helaas is ook supporter Tonny Zwart niet meer onder ons. Hij verloor zijn gevecht ;(
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Dokkumer op januari 20, 2020, 12:24:03
Oud speler Chris de Wagt heeft gisteren op pas 34 jarige leeftijd zijn strijd verloren  ;(
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Drumfather SCC op mei 22, 2020, 17:53:50
Cambuurman en oud wethouder Andries Ekhart is gisteren op 66 jarige leeftijd overleden

Rust in vrede heer Ekhart en bedankt voor al uw steun aan de club!
Sterkte voor de nabestaanden
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Specuveter op februari 10, 2021, 11:11:07
Vandaag het trieste nieuws dat Hampie Bakker is overleden op 88 jarige leeftijd.....
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Noordcambuur op februari 10, 2021, 13:10:31
RIP heel veel sterkte aan de familie en vrienden en natuurlijk Cambuur.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Scc4-ever op februari 10, 2021, 13:34:38
R.I.P Hampie. Gecondoleerd en veel sterkte voor de nabestaanden!
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Viper op februari 10, 2021, 15:33:25
R.I.P. Hampie! ;(
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 02, 2021, 23:32:30
Bizar...

De vader van Wilfred Genee is overleden aan een hartinfarct nadat hij dacht dat zijn partner, de moeder van Genee, omgekomen was door een val van de trap. Laatstgenoemde viel van de trap en bleef bewusteloos liggen, wat leidde tot fatale gevolgen voor de vader van Genee. Tijdens de uitzending van De Oranjezomer trapt Johan Derksen af met het dieptrieste nieuws uit de familie van Genee, en vraagt begrip voor de situatie van zijn collega.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Viper op september 30, 2021, 07:49:05
R.I.P. Jan Prange, grondlegger van onze club.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Grijskijkert op september 30, 2021, 08:14:33
Voor altijd bedankt voor het oprichten van onze mooie club , rust in vrede meneer Prange |:) |:) |:)
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Collingwood op september 30, 2021, 08:25:32
Niet alleen (mede-)oprichter van de club, maar ook bedenker van de naam Cambuur en de clubkleuren lees ik in de LC. Een belangrijke man in onze geschiedenis dus, vast niet voor niets gezegend met een lang leven.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Bernardo op september 30, 2021, 09:33:32
IN MEMORIAM: Oprichter en eerste voorzitter Cambuur

Jan Prange (1930-2021)

Jan Prange moest in het voorjaar van 2014 hard lachen om de suggestie dat het best opmerkelijk was dat zijn woning in Akkrum niet een bedevaartsoord was voor Cambuursupporters. ,,Schei uit'', zei de in de nacht van maandag op dinsdag op 91-jarige leeftijd overleden doctorandus en bedrijfseconoom in ruste.

Toch is de naam van de op 13 augustus 1930 in Den Haag geboren Albert Jan Antonie Prange voor altijd verbonden aan die van Sportclub Cambuur. Samen met Sietse Westra stond hij aan de wieg van de club. Op de resten van de naar het amateurvoetbal verdwenen vv Leeuwarden richtten de twee in het voorjaar van 1964 de nieuwe profclub op. Manager Westra hengelde spelers binnen, Prange – tussen 1964 en 1971 de eerste voorzitter van Cambuur – regelde alles buiten het voetbal. ,,Verder deed niemand wat'', zei hij daarover in 2014 in deze krant.

Jan Prange rolde bij toeval in het voetbal. Hij verhuisde in 1961 met zijn gezin naar Friesland, waar hij aan de slag ging bij de Verenigde Stofzuiger Fabriek (VSF), een onderdeel van Philips. Daar kwam de Leeuwarder sportwethouder Jan Tiekstra hem in 1963 opzoeken met het verzoek eens naar de cijfers te kijken van vv Leeuwarden. Prange zag al snel dat er maar één manier was om het profvoetbal voor Leeuwarden te behouden: de zaak liquideren en een splinternieuwe club beginnen.

Bij een samenzijn in een kroeg bedacht Prange de naam van de nieuwe club. Westra dacht aan een mooie uit de Griekse mythologie: Leonidas, Agamemnon. Prange moest er niets van hebben. ,,Ik wist dat het iets voor de hand liggends moest worden, iets wat ook commercieel aantrekkelijk was'', zei hij in 2014. ,,Cambuur, pats, boem. Naar die adellijke familie Van Cammingha die ooit een burcht in de omgeving van het huidige stadion had.'' Prange kwam met jonkheer Van Cammingha overeen dat de club het adellijke logo van de familie als clubembleem mocht gebruiken.

Bij het bedenken van de clubkleuren ging Prange al net zo praktisch te werk. ,,We waren vanaf het begin totaal afhankelijk van de gemeente. Zonder de jaarlijkse subsidie zouden we het niet hebben gered. Vandaar dat we voor de geelblauwe stadskleuren kozen.''

Prange was vooruitstrevend, misschien zelfs een visionair. Hij pleitte direct voor afschaffing van het transfersysteem. ,,De slavenhandel moet eruit'', vond hij. Op zijn initiatief kreeg Cambuur in 1968 als eerste Nederlandse club een spelersraad. Ook opperde Prange het plan om een cao voor voetballers in het leven te roepen. ,,Profvoetbal had iets feodaals, terwijl een betaalde club niets anders was dan ieder ander bedrijf'', vond hij.

De eigengereide voorzitter moest in 1971 terugtreden nadat hij, tegen de zin van de rest van het bestuur, onder wie minister Anne Vondeling, trainer Arie Otten had ontslagen. ,,Vondeling vond het financieel onverantwoord om (nog) een trainer te ontslaan. Dus was ik zelf aan de beurt. Vondeling was ons paradepaardje. Hij heeft me er gewoon uitgeschopt.''

In latere jaren bleef Prange Cambuur trouw volgen, ook toen hij Friesland in 1978 tijdelijk verliet. Sinds zijn terugkeer in 1991 had hij tot op hoge leeftijd een seizoenskaart. In 2011 overleed zijn echtgenote. Hij kreeg een nieuwe partner, die hem vorig jaar ontviel. Jan Prange laat drie kinderen achter.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Treb op juli 10, 2022, 11:03:43
Lekker vrijgezellenfeestje gisteren  ;(
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Naastismis op juli 10, 2022, 17:02:26
Citaat van: Treb op juli 10, 2022, 11:03:43
Lekker vrijgezellenfeestje gisteren  ;(

Schietpartij in Groningen?
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Treb op juli 10, 2022, 17:43:37
Citaat van: Naastismis op juli 10, 2022, 17:02:26
Schietpartij in Groningen?

Ja..
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Montana op juli 10, 2022, 17:44:44
Verschrikkelijk? Helaas een man overleden.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Naastismis op juli 10, 2022, 19:09:24
Triest
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: zeewolde op juli 11, 2022, 00:43:29
Schijnt een old school mi sider te zijn?
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Galdiano op juli 02, 2025, 12:49:43
Zojuist zag ik het bericht voorbij komen dat Peter alias Kannenman is overleden.
Jarenlang als DJ aan 't Hertje verbonden en tevens lid van het forum.

RIP Peter.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: zeewolde op juli 02, 2025, 12:50:45
Ik las het , gecondoleerd aan iedereen die hem kende.

Hij was ook hier op het forum jarenlang actief.

R.I.P.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Noordcambuur op juli 02, 2025, 13:39:58
RIP Peter heel veel sterkte aan familie en vrienden.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: LWD vak 7 op juli 02, 2025, 14:35:17
R.I.P. Peter. Prachtige reizen mee gemaakt met de trein begin jaren 90 naar uitwedstrijden.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: fred op juli 02, 2025, 14:47:24
Rust zacht vriend. Erg onverwacht en veel te jong  ;(
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: AL op juli 02, 2025, 14:51:22
Wat een triest bericht.
Rust zacht Peter.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Zuid1991 op juli 02, 2025, 16:19:54
Rust in vrede?
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Sonnema op juli 02, 2025, 18:42:34
Rust zacht Kanneman (Peter)
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op juli 02, 2025, 21:07:13
Ach ;(

Rust zacht..
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Scc4-ever op juli 02, 2025, 21:41:45
Triest bericht , rust zacht Peter.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: upweer op juli 02, 2025, 22:24:39
Mooi sneu..

Rip
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Oud Cambuur op juli 03, 2025, 13:21:57
Gecondoleerd aan familie en vrienden. Hoop mee beleeft jarenlang samen in het dartteam van Bilgaard en ook Gevoetbald in de zaal met hem ook bij Bilgaard en dan alle thuiswedstrijden van het Nederlands elftal Rust zacht Peter
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Inferno-058 op juli 03, 2025, 13:31:26
Bekend gezicht bij de club... RIP.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Bernardo op augustus 29, 2025, 12:02:51
https://cambuur.nl/nieuws/in-memoriam-oscar-zijlstra-73/
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Noordcambuur op augustus 29, 2025, 12:28:05
Sterkte aan familie en vrienden.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Oud Cambuur op augustus 29, 2025, 12:33:28
Ai weer een markante cambuurman overleden zie hem nog achter Fritz Korbach rennen omdat hij woest op Fritz was om hem een klap te verkopen. Pracht man rust zacht Oscar sterkte voor een ieder.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Voorstopper op augustus 29, 2025, 13:10:48


ik was erbij in het stadion...waaide wel erg hard meen ik me nog te herinneren, dus de wind greep de bal
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Zuid1991 op september 17, 2025, 20:52:39
Sietse Visser is helaas overleden (de opa van Kian).

Visser was afkomstig van de amateurs van vv Leeuwarden. Hij speelde gedurende elf seizoenen (1963/64 - 1973/74) voor Cambuur Leeuwarden en vormde samen met Rienk Onsman een aantal jaren het hart van de verdediging. In totaal speelde hij 69 wedstrijden in de hoofdmacht. Memorabel is de wedstrijd op 3 november 1973, waarbij Visser na een gemene charge van Veendam-voetballer Johan Derksen vlak voor het einde met een brancard het veld moest verlaten. Er ontstond een opstootje toen een deel van het publiek de Veendam-spelers opwachtte. Omdat het woedende publiek weigerde te vertrekken, moesten de spelers van Veendam uiteindelijk onder politiebegeleiding naar de bus worden gebracht.
Visser kwam na Cambuur jarenlang uit voor L.v.v. Friesland waar hij ook in het bestuur zat.

R.i.p.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Specuveter op september 24, 2025, 21:45:53
Katharina Tolsma is vorige week plotseling overleden
Jaren werkzaam geweest bij Cambuur
Ontzettend lieve vrouw!! En nog maar zo jong(52)

Geniet van het leven mensen
Het kan zomaar.....
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: michello op oktober 16, 2025, 17:46:12
Weer een (oud) forumlid is niet meer?.

DLSVC r.i.p.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 16, 2025, 21:50:40
 :|
Wel een bekende naam nog ja.

Hoe jong?
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: michello op oktober 22, 2025, 08:59:17
Jong. Veertiger. Was altijd veel bij Cambuur, ook bij uitwedstrijden.
Titel: Re: R.I.P.
Bericht door: Noordcambuur op oktober 22, 2025, 09:19:21
Citaat van: michello op oktober 16, 2025, 17:46:12
Weer een (oud) forumlid is niet meer?.

DLSVC r.i.p.
niet best R.I.P.