Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

R.I.P.

Gestart door scclwd, maart 05, 2014, 10:15:43

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Zojuist gehoord dat Sip Hoekstra, de oudste vrijwilliger van de KvC, is overleden.
Sterkte voor de familie en andere nabestaanden!

reisbureau

Citaat van: Dokkumer op april 27, 2015, 17:26:45
Zojuist gehoord dat Sip Hoekstra, de oudste vrijwilliger van de KvC, is overleden.
Sterkte voor de familie en andere nabestaanden!

Thnx!

91 jaar geworden en meer dan 45 jaar daarvan als vrijwilliger verbonden geweest aan Cambuur.
Laatste kunstje was dat hij alles rond de programmaboekjes regelde tot en met de laatste wedstrijd (Excelsior).


KVC ook nog bedankt voor de advertentie in de LC met logo in kleur.

We zijn trots op Pa en alles wat Blauw en Geel is.

poelie-lwd

Andy King overleden. Mocht maar 58 jaar oud worden  ;(

Rest in peace Andy. Y.N.W.A.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

zeewolde

Citaat van: poelie-lwd op mei 27, 2015, 18:56:37
Andy King overleden. Mocht maar 58 jaar oud worden  ;(

Rest in peace Andy. Y.N.W.A.
R.I.P
Wat een voetballer was dat. Toen der tijd echt mijn favoriete speler.

666

Citaat van: zeewolde op mei 27, 2015, 21:22:28
R.I.P
Wat een voetballer was dat. Toen der tijd echt mijn favoriete speler.

Idd geweldige speler RIP.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Drumfather SCC

Vandaag is mijn goede vriend Jeroen Lefferts op 26 jarige leeftijd overleden
Ik hoop dat ik hem ook hier een groet mag brengen want hij was fervent Cambuurfan en lid van de Culture
Zijn ziekte en rolstoelgebondenheid heeft hem nooit gestopt om af en toe eens een wedstrijd te bezoeken

Maar door zijn afnemende gezondheid kon dat niet altijd meer en daarom zat hij dan trouw aan Fox gekluisterd zijn cluppie te volgen, zijn kamer en rolstoel behangen met Cambuur attributen

Ik heb je voor het laatst gesproken op de Open Dag en nu moeten we je laten gaan.
Je vertrok vanmiddag in stijl, Gehuld in een Cambuurvest en met een grote vaan op je bed

Ik wil graag iedereen bedanken die vanmiddag op het Cambuurplein aanwezig was toen de rouwauto zijn stop maakte bij ons stadion. Het applaus was overweldigend

Iedereen op het Forum die Jeroen ook kende; Sterkte

Rust zacht lieve vriend. Voor altijd mijn (Cam)buur en foor altied in mien Hert

Dokkumer

Rust zacht pik! Je haalde het maximale eruit op het gebied van genieten. Nu van bovenaf met een kouwe klets kijken wat die eikels beneden nu weer doen!

En jij ook gecondoleerd Drumfather.

poelie-lwd

Phoe, heftig bericht.

Rust zacht Jeroen.

YNWA
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Kunstgras

Triest nieuws inderdaad.. Zijn ziekte en rolstoelgebondenheid heeft hem ook nooit gestopt om lekker bier te drinken in zijn stamkroeg De Kleine Leeuwarder. :proost

Vrienden en familie veel sterkte.

R.I.P. Jeroen.

speculeter

Ik kende hem niet maar voor iedereen die hem wel goed kenden...Gecondoleerd!

RotterdamLeeuwarden

Gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst aan de familie en vrienden.

RotterdamLeeuwarden
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Leovardiascc

Ik ben me kapotgeschrokken van het bericht dat jeroen overleden is. jarenlang bij hem op school gezeten, op de opendag nog met hem gesproken en nu ben je er niet meer. Rust zacht vriend!

scclwd

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 05, 2015, 22:28:00
Vandaag is mijn goede vriend Jeroen Lefferts op 26 jarige leeftijd overleden
Ik hoop dat ik hem ook hier een groet mag brengen want hij was fervent Cambuurfan en lid van de Culture
Zijn ziekte en rolstoelgebondenheid heeft hem nooit gestopt om af en toe eens een wedstrijd te bezoeken

Maar door zijn afnemende gezondheid kon dat niet altijd meer en daarom zat hij dan trouw aan Fox gekluisterd zijn cluppie te volgen, zijn kamer en rolstoel behangen met Cambuur attributen

Ik heb je voor het laatst gesproken op de Open Dag en nu moeten we je laten gaan.
Je vertrok vanmiddag in stijl, Gehuld in een Cambuurvest en met een grote vaan op je bed

Ik wil graag iedereen bedanken die vanmiddag op het Cambuurplein aanwezig was toen de rouwauto zijn stop maakte bij ons stadion. Het applaus was overweldigend

Iedereen op het Forum die Jeroen ook kende; Sterkte

Rust zacht lieve vriend. Voor altijd mijn (Cam)buur en foor altied in mien Hert

Mooi geschreven. Heel veel sterkte gewenst!