Cambuur Online

Algemene Discussie => Van alles en nog wat => Topic gestart door: Taurus Jr op oktober 17, 2013, 17:10:16

Titel: 3FM Serious Request
Bericht door: Taurus Jr op oktober 17, 2013, 17:10:16
Vanuit mijn bedrijf ben ik bezig om ook 3FM Serious Request te steunen door donaties op te brengen, vandaar dit berichtje en ik vroeg me af of er meer zich hier mee bezig houden.

(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.ictdirect.net%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F10%2F3FM1-1024x389.png&hash=a2b2344e9b019c2c171e417da8635a1c3aa52cdd) (http://www.ictdirect.net/3fm-serious-request/)

Mijn tarieven blijven hetzelfde maar van elke €20,- per uur gaat er €4,- per uur naar 3FM Serious Request!
Voor meer informatie over deze actie zie: http://www.ictdirect.net/3fm-serious-request/

Mocht je zelf nog mee willen helpen met 3FM Serious Request, doe je best en tevens kan je zelf ook promotie materiaal aanvragen via de 3FM Serious Request website.


En zoals ik al zei ben ik benieuwd of er ook anderen zijn die meedoen aan deze actie. :)
Titel: Re: 3FM Serious Request
Bericht door: Dokkumer op oktober 17, 2013, 22:37:33
Zelf doe ik niks maar de school van mijn kinderen zet na de herfstvakantie wel een actie op.
Titel: Re: 3FM Serious Request
Bericht door: Taurus Jr op oktober 17, 2013, 23:17:58
Citaat van: Dokkumer op oktober 17, 2013, 22:37:33
Zelf doe ik niks maar de school van mijn kinderen zet na de herfstvakantie wel een actie op.

Ahh, zo ben ik ook eigenlijk begonnen, wat voor soort school is het? Mijn school is trouwens bezig nu dingen op te zetten zo ben ik er ook ingerold. Beetje laat misschien maar goed alles helpt  :y
Titel: Re: 3FM Serious Request
Bericht door: Dokkumer op oktober 18, 2013, 10:11:30
Het is een doodnormale basisschool waar de kinderen een deur tot deur verkoop gaan houden. Ik doe wel mee aan de voorbereidingen en organisatie, maar verkopen doe ik niet.
Verder zetten we hier en daar wat donatieboxen neer en dan maar zien wat we ophalen. Iedere euro is welkom.
Titel: Re: 3FM Serious Request
Bericht door: Leovardiascc op december 11, 2013, 22:41:49
Goedenavond mensen!
mijn neef organiseert een Hardstyle/Hardcore feestje voor Serious Request, en ik wil hem graag helpen om het feestje te promoten! Ik heb gevraagd aan Dokkumer of ik het hier ook mocht promoten en ik heb daar toestemming voor gekregen!
dus bij deze voor de liefhebbers:

(https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1474413_544352252315546_849614338_n.jpg)
En voor de Facebookers : https://www.facebook.com/events/1414586968778141/?fref=ts

hoe meer mensen hoe gezelliger :proost
Titel: Re: 3FM Serious Request
Bericht door: Destroyer op december 18, 2013, 22:45:44
Wie o wie bied het glazen huis even een Leeuwarder vlag aan? Wordt nu al schijt ziek van het aanzicht van die Friese vlag!
Titel: Re: 3FM Serious Request
Bericht door: SCCornjum op december 18, 2013, 22:53:51
Citaat van: Destroyer op december 18, 2013, 22:45:44
Wie o wie bied het glazen huis even een Leeuwarder vlag aan? Wordt nu al schijt ziek van het aanzicht van die Friese vlag!

Juist geel-blauw wil ik zien.

http://seriousrequest.3fm.nl/live/ (http://seriousrequest.3fm.nl/live/)
Titel: Re: 3FM Serious Request
Bericht door: Len Cantello op december 19, 2013, 07:32:26
Zo veel mogelijk SCC spul naar die tent!  |:)

http://www.lc.nl/friesland/regio/article16478733.ece/Zaailand-los-op-'Tsunami'-
Titel: Re: 3FM Serious Request
Bericht door: Clint op december 19, 2013, 10:55:42
Citaat van: Destroyer op december 18, 2013, 22:45:44
Wie o wie bied het glazen huis even een Leeuwarder vlag aan?

En hij hangt. |:)
Titel: Re: 3FM Serious Request
Bericht door: Bernardo op december 19, 2013, 11:23:18
Citaat van: clint op december 19, 2013, 10:55:42
En hij hangt. |:)

_O_
Titel: Re: 3FM Serious Request
Bericht door: Stiens op december 19, 2013, 11:42:24
Nu nog even Anneke Douma met 't Woanskip aanvragen en het feest is compleet  |:) |:) |:)


w:)
Titel: Re: 3FM Serious Request
Bericht door: 666 op december 19, 2013, 11:51:12
Citaat van: clint op december 19, 2013, 10:55:42
En hij hangt. |:)

Foto
Titel: Re: 3FM Serious Request
Bericht door: Len Cantello op december 19, 2013, 13:04:07
Citaat van: clint op december 19, 2013, 10:55:42
En hij hangt. |:)
Niet op de juiste manier vlgs mij.....
Titel: Re: 3FM Serious Request
Bericht door: scclwd op december 19, 2013, 13:20:55
Ik hoorde dat de spelers van Cambuur en een aantal schoolkinderen vanmiddag per bus naar het Zaailand gaan om de opbrengst van een sponsorloop aan te bieden. Wie weet hoe laat dit is?
Titel: Re: 3FM Serious Request
Bericht door: marrumer op december 19, 2013, 13:24:09
Citaat van: scclwd op december 19, 2013, 13:20:55
Ik hoorde dat de spelers van Cambuur en een aantal schoolkinderen vanmiddag per bus naar het Zaailand gaan om de opbrengst van een sponsorloop aan te bieden. Wie weet hoe laat dit is?
er staat 18:45 op cambuur.nl
Titel: Re: 3FM Serious Request
Bericht door: scclwd op december 19, 2013, 13:24:15
Heb het antwoord al:

Van 18 t/m 24 december staat het Glazen Huis van Serious Request in Leeuwarden! 3FM Serious Request vraagt dit jaar aandacht voor kinderen die onnodig sterven aan (de gevolgen van) diarree. Dit is een stille ramp die het gevolg is van gebrek aan schoon drinkwater, zeep en toiletten.
Als maatschappelijk betrokken volksclub hebben wij ons de afgelopen weken ook volop ingezet voor dit goede doel. Samen met de Kidsclub, Kern van Cambuur en Business Club hebben we meerdere acties en initiatieven georganiseerd met als doel om een zo groot mogelijk bedrag op te halen voor Serious Request.
De opbrengst hiervan gaan we vanavond om 18:45 uur door een deel van de selectie en technische staf aanbieden aan de 3FM Dj's in het Glazen Huis. Aansluitend (rond 19:30 uur) schuiven we ook nog aan bij de reguliere Tv-uitzending van BNN op Nederland 3.
Rondom dit bezoek delen we ook weer speciale Cambuur-Serious Request Fansjaals uit in ruil voor een bijdrage aan Serious Request.
Supporters zijn van harte welkom op het Wilhelminaplein (Zaailand) om samen met de spelers en staf Cambuur te vertegenwoordigen!
Titel: Re: 3FM Serious Request
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 19, 2013, 13:33:29
Citaat van: Len Cantello op december 19, 2013, 13:04:07
Niet op de juiste manier vlgs mij.....

Klopt, blauw moet boven :y
Titel: Re: 3FM Serious Request
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 19, 2013, 13:39:38
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi1298.photobucket.com%2Falbums%2Fag58%2Ftoydamsma%2FLeeuwardenvlagSR_zpsc0125ee0.png&hash=feabcbb3f648406e647ccd3527f9642809297520) (http://s1298.photobucket.com/user/toydamsma/media/LeeuwardenvlagSR_zpsc0125ee0.png.html)
Titel: Re: 3FM Serious Request
Bericht door: Len Cantello op december 19, 2013, 18:58:14
Vlag hangt inmiddels op de juiste manier!

Selectie geeft €25.000 namens de club.

Ik zeg: klasse!
Titel: Re: 3FM Serious Request
Bericht door: Len Cantello op december 19, 2013, 18:58:47
Citaat van: Len Cantello op december 19, 2013, 18:58:14
Vlag hangt inmiddels op de juiste manier!

Selectie geeft €25.000 namens de club.

Ik zeg: klasse!

En de dj's lopen nu in SCC shirts!  |:)
Titel: Re: 3FM Serious Request
Bericht door: Cambuur Groningen op december 19, 2013, 18:59:20
Goede Cambuur promotie op 3FM en 101 TV. Hemmen biedt een VIP arrangement aan, vraagt Rabberink: "is dat in de skybox?" Zegt Hemmen: "we hebben een heel groot stadion, je ziet het veld bijna niet" :_schater En keurig een afgerond bedrag van 25.000,- aangeboden, de rest van de opbrengsten steken we in een stel goede linksbuiten
Titel: Re: 3FM Serious Request
Bericht door: scc-aaron op december 19, 2013, 19:04:06
Slim bedacht om Cambuur shirts aan de heren van 3FM te geven. Trots om de club!
Titel: Re: 3FM Serious Request
Bericht door: scc-aaron op december 19, 2013, 19:31:59
Nu Cambuur op NED 3
Titel: Re: 3FM Serious Request
Bericht door: scclwd op december 19, 2013, 19:57:35
Citaat van: Cambuur Groningen op december 19, 2013, 18:59:20
Goede Cambuur promotie op 3FM en 101 TV. Hemmen biedt een VIP arrangement aan, vraagt Rabberink: "is dat in de skybox?" Zegt Hemmen: "we hebben een heel groot stadion, je ziet het veld bijna niet" :_schater En keurig een afgerond bedrag van 25.000,- aangeboden, de rest van de opbrengsten steken we in een stel goede linksbuiten

Gemist! Waar kan ik dit terug kijken?
Titel: Re: 3FM Serious Request
Bericht door: Lwdscc op december 19, 2013, 20:22:09
 :0= LEEUWARDEN, 1 MILJOEN  |:) ;)
Titel: Re: 3FM Serious Request
Bericht door: scclwd op december 19, 2013, 20:32:01
Citaat van: Lwdscc op december 19, 2013, 20:22:09
:0= LEEUWARDEN, 1 MILJOEN  |:) ;)

Hartstikke mooi, maar wie weet waar ik het interview met Hemmen kan terugluisteren? Niet met Sophie Hilbrand maar met een van de dj's.
Titel: Re: 3FM Serious Request
Bericht door: Cambuur Groningen op december 19, 2013, 20:43:35
Citaat van: scclwd op december 19, 2013, 20:32:01
Hartstikke mooi, maar wie weet waar ik het interview met Hemmen kan terugluisteren? Niet met Sophie Hilbrand maar met een van de dj's.
Staat nu nog niet online, maar na 22.00 uur via deze link:
http://www.3fm.nl/gemist/uitzending '

en dan ergens rond 18.45 begonnen
Titel: Re: 3FM Serious Request
Bericht door: scclwd op december 19, 2013, 20:47:41
Citaat van: Cambuur Groningen op december 19, 2013, 20:43:35
Staat nu nog niet online, maar na 22.00 uur via deze link:
http://www.3fm.nl/gemist/uitzending '

en dan ergens rond 18.45 begonnen

Dank je :)
Titel: Re: 3FM Serious Request
Bericht door: Bernardo op december 19, 2013, 20:57:49
Friese vlag is weg. _O_

Hangt nu ook nog een SC Cambuur vlag. |:) |:) |:) |:)
Titel: 3FM Serious Request
Bericht door: HilversumOnTour op december 19, 2013, 23:54:16
Prima promo voor ons SCC!
Titel: Re: 3FM Serious Request
Bericht door: 666 op december 20, 2013, 09:03:11
Citaat van: scclwd op december 19, 2013, 19:57:35
Gemist! Waar kan ik dit terug kijken?

Ik heb het ook gemist... luisteren was mooi maar ook ik wil het graag terug kijken.
Weet iemand waar???
Titel: Re: 3FM Serious Request
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 20, 2013, 11:02:21
Citaat van: 666 op december 20, 2013, 09:03:11
Ik heb het ook gemist... luisteren was mooi maar ook ik wil het graag terug kijken.
Weet iemand waar???

Bij Ruppppert natuurlijk!  _O_

http://cambuuronline.nl/smf/index.php?topic=16.msg48435#msg48435
Titel: Re: 3FM Serious Request
Bericht door: WouterZz op december 20, 2013, 17:14:53
En hier het stukje van in het huis

http://www.3fm.nl/video/show/seriousrequest/67584 (http://www.3fm.nl/video/show/seriousrequest/67584)
Titel: Re: 3FM Serious Request
Bericht door: Cambuur058 op december 20, 2013, 20:22:20
tussenstand: €2.343.631
Titel: Re: 3FM Serious Request
Bericht door: Scc01 op december 20, 2013, 20:27:45
Wie mept die stakker met de dkv sjaal even bij dat huis weg...... :p
Titel: 3FM Serious Request
Bericht door: Leovardia op december 20, 2013, 21:14:49

Citaat van: Scc01 op december 20, 2013, 20:27:45
Wie mept die stakker met de dkv sjaal even bij dat huis weg...... :p

Dat is ook een veelgehoorde kreet hier in huize Leovardia


Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Titel: Re: 3FM Serious Request
Bericht door: Destroyer op december 20, 2013, 21:16:08
 :0= nokken met die lelijke meuk daar!
Titel: 3FM Serious Request
Bericht door: Leovardia op december 20, 2013, 21:58:53
Steeds meer Cambuur sjaaltjes. Die flip fluitketel met dat blauwe vodsje om sien dikke kop hev ik niet meer sien


Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Titel: Re: 3FM Serious Request
Bericht door: Cambuur058 op december 21, 2013, 20:38:16
iets meer dan 3 mil opgehaald, beduidend slechtere dag dan de eerste paar dagen dus
Titel: Re: 3FM Serious Request
Bericht door: Viper op december 22, 2013, 21:45:46
Een mooi bedrag tot nu toe, maar ik moet nog maar zien of het record wordt verbroken. Het verschil wordt steeds kleiner!

Ik moest wel hard lachen om die rancuneuze advocaat Anker: "Gister was het 1-5, hè." OK Anker. :_schater
Titel: 3FM Serious Request
Bericht door: Leovardia op december 22, 2013, 23:26:41

Citaat van: Viper op december 22, 2013, 21:45:46
Een mooi bedrag tot nu toe, maar ik moet nog maar zien of het record wordt verbroken. Het verschil wordt steeds kleiner!

Ik moest wel hard lachen om die rancuneuze advocaat Anker: "Gister was het 1-5, hè." OK Anker. :_schater

Anker krijgt een harde plasser van camera's. Niet serieus te nemen deze 2 figuren


Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Titel: Re: 3FM Serious Request
Bericht door: Leovardiascc op december 22, 2013, 23:41:19
nieuwe tussenstand is nu : € 4.328.242,-
Titel: 3FM Serious Request
Bericht door: Leovardia op december 22, 2013, 23:55:16

Citaat van: Leovardiascc op december 22, 2013, 23:41:19
nieuwe tussenstand is nu : € 4.328.242,-

Nieuw? Dat was ie om 20.30 al waarde heer.


Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Titel: Re: 3FM Serious Request
Bericht door: Cambuur Groningen op december 23, 2013, 08:48:34
Citaat van: Viper op december 22, 2013, 21:45:46
Een mooi bedrag tot nu toe, maar ik moet nog maar zien of het record wordt verbroken. Het verschil wordt steeds kleiner!


Komt wel goed, volgens mij drukken ze het bedrag om mensen te blijven motiveren te geven en is er in werkelijkheid al veel meer geld binnen. Door het hele land zijn veel meer acties dan vorig jaar, dat gaat gegarandeerd meer dan vorig jaar opleveren
Titel: Re: 3FM Serious Request
Bericht door: Cambuur058 op december 23, 2013, 14:48:05
Citaat van: Cambuur Groningen op december 23, 2013, 08:48:34
Komt wel goed, volgens mij drukken ze het bedrag om mensen te blijven motiveren te geven en is er in werkelijkheid al veel meer geld binnen. Door het hele land zijn veel meer acties dan vorig jaar, dat gaat gegarandeerd meer dan vorig jaar opleveren
het ging van 2,3 naar 3 mil
dat is 700k en er zat ook nog een donatie van abtenaren LWD van 300k
dat zou betekenen dat in een hele dag en nacht er maar 400k opgehaald zou zijn
doorgestoken kaart  :thumbsup
Titel: Re: 3FM Serious Request
Bericht door: Cambuur058 op december 24, 2013, 20:52:14
die kerels van tsunami bedankten de cambuur fans  |:)
Titel: Re: 3FM Serious Request
Bericht door: Scc01 op december 24, 2013, 21:29:23
Je kan het leuk vinden of niet. Maar wat er ooit tijdens die uit wedstrijd bij dkv spontaan ontstond is nu redelijk groot geworden. Veel te gemaakt maar ik kan er zelf wel om lachen.
Titel: Re: 3FM Serious Request
Bericht door: Ruppppert op december 24, 2013, 23:00:50
toch prachtig dat ze hier ook zijn


live @ Oldehove


opening + Bekendmaking eindbedrag


echt mooie promotie voor ons stadje , kippevel momenten en ook nog zo veel geld op halen echt geweldig
Titel: Re: 3FM Serious Request
Bericht door: scclwd op december 24, 2013, 23:23:05
Citaat van: Ruppppert op december 24, 2013, 23:00:50
toch prachtig dat ze hier ook zijn


live @ Oldehove


opening + Bekendmaking eindbedrag


echt mooie promotie voor ons stadje , kippevel momenten en ook nog zo veel geld op halen echt geweldig

Fantastisch! Heb zo genoten van de afgelopen zes dagen, Tsunami die elke uur wel een paar  keer voorbij kwam, de vele mensen op het zaailand iedere dag en nacht, de dj's met hun onuitputtelijke energie en positiviteit. Met als hoogtepunt de ontknoping van vanavond.  |:) |:) |:) |:
Titel: Re: 3FM Serious Request
Bericht door: Galdiano op december 25, 2013, 05:25:12
Dit is de allervetste!



Tsunami was leuk, en mag wat mij betreft nu stoppen.
Titel: Re: 3FM Serious Request
Bericht door: Viper op december 25, 2013, 10:32:05
Deze ziet er ook wel indrukwekkend uit:

Titel: Re: 3FM Serious Request
Bericht door: poelie-lwd op december 25, 2013, 13:10:17
Werkelijk fantastisch!!

Titel: Re: 3FM Serious Request
Bericht door: Dokkumer op december 25, 2013, 16:04:36
Mooie afsluiter van de Tsunami hype. Het waren 3 geweldige maanden.
Titel: Re: 3FM Serious Request
Bericht door: Ruppppert op december 25, 2013, 17:55:29
Citaat van: Dokkumer op december 25, 2013, 16:04:36
Mooie afsluiter van de Tsunami hype. Het waren 3 geweldige maanden.
nog 1x dan :P
Titel: Re: 3FM Serious Request
Bericht door: Scc01 op december 25, 2013, 21:41:47
http://www.debutenpost.nl/?p=1423#sthash.FS8HuWSz.dpbs
Ik neem aan dat een gedeelte van de aanbesteding naar cambuur gaat:)